het zou natuurlijk zomaar kunnen dat jij ontheven wordt uit je modschap, dan moeten we inderdaad een andere titel kiezen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:29 schreef Tafkahs het volgende:
we horen het wel als de titel veranderd moet worden he?
wb trouwens.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:21 schreef McCarthy het volgende:
[..]
het zou natuurlijk zomaar kunnen dat jij ontheven wordt uit je modschap, dan moeten we inderdaad een andere titel kiezen.
Ik dacht aan een andere reden, maar dat zou natuurlijk ook kunnen. Voorlopig heb je niets te klagen he?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:21 schreef McCarthy het volgende:
[..]
het zou natuurlijk zomaar kunnen dat jij ontheven wordt uit je modschap, dan moeten we inderdaad een andere titel kiezen.
Ik heb hem uitgenodigd om het toe te lichten, maar aangezien hij dat kennelijk niet wil, is het een vrij zinloze en ook nog eens onduidelijke ad hominem.quote:Op donderdag 23 maart 2006 02:24 schreef Ryan3 het volgende:
Een liberaal zou er ook braak neigingen van krijgen imo.. De VVD is zoekende zoals Bluesdude zei dat LodewijkNapoleon zoekende is, alleen heb ik er weinig sympathie voor.
.
Ik heb weinig sympathie voor je. Is dat een ad hominem??? Volgens mij ken je de betekenis daarvan niet echt. Dit is gewoon een waardeoordeel uitspreken over jou als user. Zoals jij over mij insinuaties uitspreekt op een andere site over mij. Alleen eerlijker en een stuk minder aangematigend. En trouwens deze post van jou is een troll.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:07 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Dag Mods,
Kan deze reactie aangepast worden?
[..]
Ik heb hem uitgenodigd om het toe te lichten, maar aangezien hij dat kennelijk niet wil, is het een vrij zinloze en ook nog eens onduidelijke ad hominem.
Goed, dan laat ik het hierbijquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:27 schreef Tafkahs het volgende:
Goed. Nu we weten dat Ryan3 en LodewijkNapoleon elkaar niet liggen, graag weer ontopic. Ryan3, hou es op met dat beschuldigende vingertje. - post ge-edit na dit bericht.
Datzelfde geldt dan ook voor jouquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:59 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Goed, dan laat ik het hierbij.
@Ryan3, als je nog eens iets hebt, graag rechtstreeks, of anders helemaal niet. Als je nog wat te melden hebt, graag in de SC.
Uiteraard, vandaar ook de verwijzing naar de SC, per mail mag overigens ook.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:00 schreef Tafkahs het volgende:
Datzelfde geldt dan ook voor jou
quote:
Dat zeg je ook alleen maar omdat je Klowjow's lievelings user bent ..quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
jij bent er maar kort, dat verzeker ik je. smerige potentaat.
nee dat zeg ik omdat het me opvalt dat je een regelrechte, irritante, humorloze klootzak bent.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:36 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar omdat je Klowjow's lievelings user bent ..
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:43 schreef Tafkahs het volgende:
Da's jammer, ik begon je net aardig(er) te vinden. Gelukkig staat het koelvak nog altijd op een kiertje..
Vriendjes maken is leuk he.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:43 schreef Tafkahs het volgende:
Da's jammer, ik begon je net aardig(er) te vinden. Gelukkig staat het koelvak nog altijd op een kiertje..
Mjah, FB is inderdaad niet vor hufterig gedrag. Misschien kun je dat voortaan middels PM / Msn afhandelen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:58 schreef Tafkahs het volgende:
gelukkig kun je kiezen..
goed, fb = ergens anders voor.
-
ben voorquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:10 schreef sigme het volgende:
Zeg mods,
kan dit topic [Centraal] Feiten, cijfers en statistieken niet zo'n modern CENTRAAL-recycleteken krijgen? Zodat 'ie in de POL-AT blijft? Ik heb me de pleuris gezocht.
Thanksquote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ria Beckers overleden
Ria Beckers overleden
zo van de eerste verdient een schoonheidsprijs...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:38 schreef NewOrder het volgende:
Lemming...
Zijn eenzame mensen en loners altijd rechts?
Zijn zielige mensen en zwakkelingen altijd links?
Ik vind het wel een interessante insteek eigenlijk, de tegenhanger, als reactie op het origineel.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:38 schreef NewOrder het volgende:
Lemming...
Zijn eenzame mensen en loners altijd rechts?
Zijn zielige mensen en zwakkelingen altijd links?
Merge-verzoek gedaan.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:39 schreef zakjapannertje het volgende:
omdat IRC is stilgevallen:
PvdA wil totalitaire controle op internet
is dubbel aan dit topic, alhoewel deze een iets minder duidelijke titel heeft:
PvdA wil aanpak happy slapping
Een indicatie voor de verloedering binnen POL.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ja het is een lemming, maar we zijn daar niet zo streng op.
Een uitgebreid onderzoek is gewenst? In dat geval zal ook onderzocht moeten worden wat Floripas zover bracht om het eerste topic te openen aangaande rechtse mensen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:08 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Een indicatie voor de verloedering binnen POL.
Alsof dit anders gaat dan voorheen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:08 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Een indicatie voor de verloedering binnen POL.
Is het nou zo moeilijk om het verschil te zien tussen het topic van Floripas en de lemming van Raymond_de_Zwart?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:13 schreef Ponskaart het volgende:
Een uitgebreid onderzoek is gewenst? In dat geval zal ook onderzocht moeten worden wat Floripas zover bracht om het eerste topic te openen aangaande rechtse mensen.![]()
Toen werden ONZ topics nog weleens gesloten.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:26 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Alsof dit anders gaat dan voorheen.
Beiden raken kant noch wal.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:44 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Is het nou zo moeilijk om het verschil te zien tussen het topic van Floripas en de lemming van Raymond_de_Zwart?
Tafkahs, jij hebt hier blijkbaar Ippons tekst gewist en vervangen door iets anders. Het is voor andere lezers wel heel lastig te zien dat wat er nu staat van jouw hand komt. Kan je dat ook duidelijker aangeven? Bijvoorbeeld je naam ervoor zetten?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 07:18 schreef Ippon het volgende:
Ik denk dat je die ene chromosoom verloren bent. In elk geval ligt ie niet in dit topic. Wegwezen
Kan ik als gebruiker ook zien wat er gezegd is? Ik vind moderatie op een politiek forum al snel op censuur lijken.quote:Op zondag 26 maart 2006 10:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Tafkahs, jij hebt hier blijkbaar Ippons tekst gewist en vervangen door iets anders. Het is voor andere lezers wel heel lastig te zien dat wat er nu staat van jouw hand komt. Kan je dat ook duidelijker aangeven? Bijvoorbeeld je naam ervoor zetten?
Zoiets dus:
[Tafkahs: Ik denk dat je die ene chromosoom verloren bent. In elk geval ligt ie niet in dit topic. Wegwezen]
Zie ook deze reactie: Ria Beckers overleden
Dat er bij het bewerkte bericht staat [ Bericht 44% gewijzigd door Tafkahs op 25-03-2006 11:48 ] helpt niet echt; jij kan ook een deel gewist hebben en een deel laten staan oid. Ik zou het fijn vinden als door jou toegevoegde tekst aan andermans bericht duidelijk herkenbaar is.
quote:Op zondag 26 maart 2006 11:49 schreef SCH het volgende:
Ria Beckers overleden
Respectloos ippon nog steeds en CMT uiteraard ook.
Ok. tussen [-= =-] zetten, is dat een goed idee?quote:Op zondag 26 maart 2006 10:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Tafkahs, jij hebt hier blijkbaar Ippons tekst gewist en vervangen door iets anders. Het is voor andere lezers wel heel lastig te zien dat wat er nu staat van jouw hand komt. Kan je dat ook duidelijker aangeven? Bijvoorbeeld je naam ervoor zetten?
Zoiets dus:
[Tafkahs: Ik denk dat je die ene chromosoom verloren bent. In elk geval ligt ie niet in dit topic. Wegwezen]
Zie ook deze reactie: Ria Beckers overleden
Dat er bij het bewerkte bericht staat [ Bericht 44% gewijzigd door Tafkahs op 25-03-2006 11:48 ] helpt niet echt; jij kan ook een deel gewist hebben en een deel laten staan oid. Ik zou het fijn vinden als door jou toegevoegde tekst aan andermans bericht duidelijk herkenbaar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |