het zou natuurlijk zomaar kunnen dat jij ontheven wordt uit je modschap, dan moeten we inderdaad een andere titel kiezen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:29 schreef Tafkahs het volgende:
we horen het wel als de titel veranderd moet worden he?
wb trouwens.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:21 schreef McCarthy het volgende:
[..]
het zou natuurlijk zomaar kunnen dat jij ontheven wordt uit je modschap, dan moeten we inderdaad een andere titel kiezen.
Ik dacht aan een andere reden, maar dat zou natuurlijk ook kunnen. Voorlopig heb je niets te klagen he?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:21 schreef McCarthy het volgende:
[..]
het zou natuurlijk zomaar kunnen dat jij ontheven wordt uit je modschap, dan moeten we inderdaad een andere titel kiezen.
Ik heb hem uitgenodigd om het toe te lichten, maar aangezien hij dat kennelijk niet wil, is het een vrij zinloze en ook nog eens onduidelijke ad hominem.quote:Op donderdag 23 maart 2006 02:24 schreef Ryan3 het volgende:
Een liberaal zou er ook braak neigingen van krijgen imo.. De VVD is zoekende zoals Bluesdude zei dat LodewijkNapoleon zoekende is, alleen heb ik er weinig sympathie voor.
.
Ik heb weinig sympathie voor je. Is dat een ad hominem??? Volgens mij ken je de betekenis daarvan niet echt. Dit is gewoon een waardeoordeel uitspreken over jou als user. Zoals jij over mij insinuaties uitspreekt op een andere site over mij. Alleen eerlijker en een stuk minder aangematigend. En trouwens deze post van jou is een troll.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:07 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Dag Mods,
Kan deze reactie aangepast worden?
[..]
Ik heb hem uitgenodigd om het toe te lichten, maar aangezien hij dat kennelijk niet wil, is het een vrij zinloze en ook nog eens onduidelijke ad hominem.
Goed, dan laat ik het hierbijquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:27 schreef Tafkahs het volgende:
Goed. Nu we weten dat Ryan3 en LodewijkNapoleon elkaar niet liggen, graag weer ontopic. Ryan3, hou es op met dat beschuldigende vingertje. - post ge-edit na dit bericht.
Datzelfde geldt dan ook voor jouquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:59 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Goed, dan laat ik het hierbij.
@Ryan3, als je nog eens iets hebt, graag rechtstreeks, of anders helemaal niet. Als je nog wat te melden hebt, graag in de SC.
Uiteraard, vandaar ook de verwijzing naar de SC, per mail mag overigens ook.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:00 schreef Tafkahs het volgende:
Datzelfde geldt dan ook voor jou
quote:
Dat zeg je ook alleen maar omdat je Klowjow's lievelings user bent ..quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
jij bent er maar kort, dat verzeker ik je. smerige potentaat.
nee dat zeg ik omdat het me opvalt dat je een regelrechte, irritante, humorloze klootzak bent.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:36 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar omdat je Klowjow's lievelings user bent ..
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:43 schreef Tafkahs het volgende:
Da's jammer, ik begon je net aardig(er) te vinden. Gelukkig staat het koelvak nog altijd op een kiertje..
Vriendjes maken is leuk he.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:43 schreef Tafkahs het volgende:
Da's jammer, ik begon je net aardig(er) te vinden. Gelukkig staat het koelvak nog altijd op een kiertje..
Mjah, FB is inderdaad niet vor hufterig gedrag. Misschien kun je dat voortaan middels PM / Msn afhandelen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:58 schreef Tafkahs het volgende:
gelukkig kun je kiezen..
goed, fb = ergens anders voor.
-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |