Shouf is weg.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:35 schreef Tigger1968 het volgende:
Hoop gebeurd de laatste dagen....die dude van rbc wil weer niet komen,en o'brien heeft een redelijk lange vakantie achter de rug in the states,en zoef-zoef is boos......
quote:Geen contractverlenging Youssef El-Akchaoui
In tegenstelling tot datgene wat in een eerder persbericht is gemeld, zijn ADO Den Haag en Youssef El-Akchaoui niet tot een akkoord gekomen over een verlenging van zijn contract.
Technisch directeur Rob Baan: “Na het bereiken van een mondeling akkoord met Youssef El-Akchaoui heeft ADO Den Haag na overleg met zijn zaakwaarnemer het nieuws over het verlengen van zijn contract via een officieel persbericht bekendgemaakt. Echter, tot onze grote verbazing werden wij een dag later geconfronteerd met aanvullende eisen van El-Akchaoui.
Ondanks het feit dat wij reeds tot een mondeling akkoord waren gekomen, hebben wij in de daaropvolgende periode toch naar een oplossing gezocht. Nu blijkt dat door de opstelling van Youssef El-Akchaoui daartoe geen mogelijkheid bestaat, zijn tot onze spijt de onderhandelingen afgebroken.”
hij was teveel aan het revalideren in de USA. Dat schiet niet op he. Hoeveel heeft ie nou in totaal gespeeld, 90 minuten bijelkaar?quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:51 schreef PLAE@ het volgende:
Deed O'brien het niet goed? or what happend?
FC Den Haagquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:59 schreef -Vaduz- het volgende:
FC Den Haag of ADO Den Haag, maakt niet uit onder de fans?
Met een hoofdletter F en een hoofdletter C !!!!!!!!!!!!quote:
In 3 competitieduels in actie gekomen in ieder geval.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:55 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
hij was teveel aan het revalideren in de USA. Dat schiet niet op he. Hoeveel heeft ie nou in totaal gespeeld, 90 minuten bijelkaar?
Seizoen 2007/2008 als het goed is.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:02 schreef ASroma het volgende:
voor de eredivisie is het belangrijk dat ADO erin blijft, in potentie gewoon een grote club. Wanneer is dat nieuwe stadion van jullie eigenlijk klaar voor gebruik?
Ze waren beter in Eindhoven, maar de scheids maakte er nogal een zooitje van, waardoor het na de 0-1 en rood een gelopen zaak was.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:37 schreef methodmich het volgende:
ADO de topclubkiller dit seizoen!
Knap hoor, maar wanneer doen ze het eens tegen PSV?
Ik vind het altijd zo'n tof gezicht als je iedereen in zo'n vreugde-explosie over elkaar heen ziet vallen, bier vliegt in het rond, complete anarchie is hetquote:Op maandag 27 maart 2006 14:54 schreef Ludacriss het volgende:
Zo wat voel ik me goed vandaagGister een topdag gehad in de Kuip. Ben wel 10 treden naar beneden gepleurt door het juichen maar dat maakt niks uit
Wat zijn jullie toch gefrustreerd allemaal.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:52 schreef DIGGER het volgende:
Topic 20 doet me te veel denken aan 020, kan dit topic niet gewoon hernoemd worden tot deel 21, dat we deel 20 overslaan?
Jeetje je lijkt wel een Bosschenaar zeg...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:26 schreef Chen het volgende:
Nee, Martha is kut, Kum is kut en Riedewald is 100keer kutter dan Kum en Martha bij elkaar.
Erg leuk inderdaad. Vooral omdat je zelfs mensen die je niet kent gaat omhelzen van vreugde en daarna met hun 10 treden naar beneden pleurt om daar met hun verder te gaan juichen.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:09 schreef bigben04 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo'n tof gezicht als je iedereen in zo'n vreugde-explosie over elkaar heen ziet vallen, bier vliegt in het rond, complete anarchie is het![]()
Nee hoor, gewoon pure haat, intens diepe haatquote:Op maandag 27 maart 2006 17:01 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Wat zijn jullie toch gefrustreerd allemaal.
quote:Op maandag 27 maart 2006 17:07 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Jeetje je lijkt wel een Bosschenaar zeg...
Mee eens, dit seizoen heeft 'ie niet zoveel gespeeld (en gepresteerd), maar ik vind 'm wel altijd wat extras brengen in het veld.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:36 schreef ivo21 het volgende:
Roy stroeve vind ik wel jammer toch wel een goede speler.
Geen idee, die nieuwe Canadees komt er ook he... lijkt me een beetje raar als hij de 2de keeper wordt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:53 schreef methodmich het volgende:
Stroeve naar Emmen dan zeker?
En willen ze Drobny houden, aangezien De Vries mag gaan?
quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:01 schreef jna het volgende:
Wat gaat er gebeuren met de Graaf? Transfervrij proberen te halen?
Probleem is wel dat hij niet constant presteerd. De ene week blinkt ie uit terwijl ie daarna 3 weken totaal niks laat zien.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:27 schreef abcoude het volgende:
Jammer dat Roy weg moet, hij was in de afgelopen jaren altijd een van de beteren bij ADO !
Ik kijk het filmpje nog bijna wekelijksquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:04 schreef Tigger1968 het volgende:
Die vliegende hak van hem........GEWELDIG!!!!!!!!!
Ben ik wel voor, best een behoorlijke speler, die kunnen we er wel bij hebben hoor.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:01 schreef jna het volgende:
Wat gaat er gebeuren met de Graaf? Transfervrij proberen te halen?
Ik heb die Drobny maar 1 wedstrijd gezien, maar t was niet echt een zekerheidje...quote:Op donderdag 30 maart 2006 08:57 schreef Chen het volgende:
[..]
Geen idee, die nieuwe Canadees komt er ook he... lijkt me een beetje raar als hij de 2de keeper wordt.
Tot hoe lang heeft Gibbs een contract?quote:Op zondag 2 april 2006 17:37 schreef Tigger1968 het volgende:
Geweldig om cory gibbs te zien voetballen,de duels heel goed aangaan/stevig zonder onsportief of gemeen te worden,en na de 1-1 werd alles om me heen een heel klein beetje maf...wat een ontlading.
Stiekem kan ik er ook wel van genieten als iemand een doodschop uitdeelt.quote:Op zondag 2 april 2006 17:37 schreef Tigger1968 het volgende:
Geweldig om cory gibbs te zien voetballen,de duels heel goed aangaan/stevig zonder onsportief of gemeen te worden,en na de 1-1 werd alles om me heen een heel klein beetje maf...wat een ontlading.
Eind juli ofzo, hij wil zich op het WK in de kijker spelenquote:
Dank je,ik wist het n.l niet.....quote:Op zondag 2 april 2006 19:02 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Eind juli ofzo, hij wil zich op het WK in de kijker spelen
Nou, ik vond het anders aardig groen-geel die zondag. De snippers lagen gisteren nog steeds her en der verspreid door de Kuip...quote:Op zondag 26 maart 2006 17:46 schreef bigben04 het volgende:
Wel jammer dat er relatief weinig Hagenezen mee waren, het is wel eens groen-geler geweest in de Kuip.
Dat was wel meesterlijk inderdaadquote:Op maandag 3 april 2006 22:51 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nou, ik vond het anders aardig groen-geel die zondag. De snippers lagen gisteren nog steeds her en der verspreid door de Kuip...
Tja, dat is wel te hopen dan. Waar was ie nou eerder gedumpt?quote:Op maandag 3 april 2006 22:06 schreef Reddiablo het volgende:
Martha is inderdaad gekocht... contract voor ik dacht 3 seizoenen....
wel een talent... I suppose (I hope)
Hij kwam over van MVV.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
Tja, dat is wel te hopen dan. Waar was ie nou eerder gedumpt?
Ja, dat weet ik allemaal niet.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:22 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar volgens mij zat ie eerder bij Cambuur zonder succes. En van Ajax natuurlijk.
Eens,opzouten met die anti-voetballers die spreken en schrijven met dubbele tong en handen.....quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:07 schreef Reddiablo het volgende:
sodemieter op met die kut SIllah, ongemotiveerde baggerkneus...
kan een Spartaan hem alsjeblieft een rotschop verkopen zodat we geen last hebben van die zeikerd?
Paniekaankoop?quote:Op maandag 3 april 2006 19:54 schreef Reddiablo het volgende:
Roiha is helaas gekocht...
Yep, ik ga naar Roosendaal vanavond, en hoop van harte dat DH wint en RKC ookquote:Op woensdag 12 april 2006 13:52 schreef Tigger1968 het volgende:
Een hele belangrijke wedstrijd vanavond.......ik had niet gedacht dat ze het nog zo weten te rekken.......waardeloze wedstrijd tegen twente.
Dan zit je in de rechter hoek van de ere -tribune,kijk je tegen de sparta supporters aan,wel met een hekkie ertussen.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:04 schreef ViVe het volgende:
Vraagje hierzo. Ik heb via via 2 kaartjes gekregen voor vak H, nou wil ik weten wat voor vak dat is. Aangezien ik met een klein neefje hier heen ga. Wil ze moeder dat die niet tussen de 'harde kern' zit. Nu weet ik dat de Noord tribune voor de harde kern is, maar kon op de stie van Den Haag geen info vinden over wat er nou in vak H zit.
Als het op de noord tribune zou zijn geweest had je ook plaats kunnen nemen aan de linker of rechterkant (dus niet in het midden) dan kan je gewoon lekker zitten (hou ik zelf niet van gewoon in het midden) maar oke.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:04 schreef ViVe het volgende:
Vraagje hierzo. Ik heb via via 2 kaartjes gekregen voor vak H, nou wil ik weten wat voor vak dat is. Aangezien ik met een klein neefje hier heen ga. Wil ze moeder dat die niet tussen de 'harde kern' zit. Nu weet ik dat de Noord tribune voor de harde kern is, maar kon op de stie van Den Haag geen info vinden over wat er nou in vak H zit.
quote:Op woensdag 12 april 2006 18:13 schreef PsyCha het volgende:
Beter verliezen ze.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:42 schreef methodmich het volgende:
Lijkt me ook niet dat je Sillah nu nog moet willen hebben!
Want?quote:Op donderdag 13 april 2006 00:18 schreef Corksterr het volgende:
ADO - Sparta en NAC - PSV moeten beiden gelijk eindigen.
Waarschijnlijk laat hij dat is zijn voetbaltas zitten...ik vindt het hélémaal nix,nada,nakko.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Elia was toch zo'n groot talent?
Ik vind Sparta wel een leuk team.quote:
Ah oke, nou dat ben ik wel met je eens inderdaad. Liever Sparta in de Ere dan de Graafschap, is dichterbij ookquote:Op donderdag 13 april 2006 08:02 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Ik vind Sparta wel een leuk team.
Zou 't wel gaaf vinden als zij erin blijven.
NAC redt zich namelijk makkelijk in de play-offs.
Voor sparta zeker niet,die blijven dan zowiezo onder ons staan.......maar ze hebben 33 andere wedstrijden de kans gehad punten te verzamelen......dat geldt ook voor onze F.C.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:30 schreef methodmich het volgende:
Hopen dat ADO én Sparta het redden, maar een salonremise biedt niet echt zekerheid.
En weg met NACquote:Op donderdag 13 april 2006 19:30 schreef methodmich het volgende:
Hopen dat ADO én Sparta het redden, maar een salonremise biedt niet echt zekerheid.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | duels ADO-Sparta NAC-PSV ADO wint Gelijk SPA wint NAC wint SPA SPA ADO Gelijk SPA* NAC NAC PSV wint NAC NAC NAC * = Sparta en NAC eindigen met een gelijk aantal punten. Het doelsaldo geeft de doorslag. |
Hij heeft al getekend bij ADOquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:05 schreef methodmich het volgende:
Overigens slecht nieuws: Laurent Delorge wordt waarschijnlijk aangeklaagd door de Belgische justitie inzake de gokkwestie. Dan zal hij dus niet komen.
quote:Op zondag 16 april 2006 18:21 schreef Chen het volgende:
Ze hadden makkelijk kunnen winnen, ze gunnen het Adelaar gewoon niet.
Toen Midden Noord begon te zingen; Wij zijn klaar met Adelaar! werd zijn dochter (die voor mij zat samen met haar zus) boos joh! Helemaal KANKER ALLEMAAL OP! JULLIE KUNNEN DE PLEURIS KRIJGEN!
Geld kan Den haag wel gebruiken hoor?quote:Op zondag 16 april 2006 19:00 schreef Ludacriss het volgende:
Huh wat hoor ik nou? Een rijke Rus wil Ado kopen ?
Laat ze lekker zelf opzouten met die laffe pa van der........wat een wanvertoning voor je publiek,van mij mogen der 4 blijven(Gibbs,Saveedra,Mols en Kolkka)en de rest moet lekker lang met vakantie gaan.quote:Op zondag 16 april 2006 18:21 schreef Chen het volgende:
Toen Midden Noord begon te zingen; Wij zijn klaar met Adelaar! werd zijn dochter (die voor mij zat samen met haar zus) boos joh! Helemaal ROT ALLEMAAL OP! JULLIE KUNNEN DE PLEURIS KRIJGEN!
Ja,het laatste in het zuiderpark.........quote:Op zondag 16 april 2006 19:39 schreef zwelgje81 het volgende:
Maar hebben we nou weer een jaar ere-divisie erbij of hoe zit het want ik heb het niet zo echt gevolgd
quote:Op zondag 16 april 2006 19:50 schreef Tigger1968 het volgende:
[..]
Ja,het laatste in het zuiderpark.........
Misschien komt Joeri Petrov dan wel weer langs.quote:Op zondag 16 april 2006 19:08 schreef magnifor het volgende:
[..]
Geld kan Den haag wel gebruiken hoor?
Kunnen ze betere spelers kopen.
Hey buurman ! Welke wijk woon jequote:Op zondag 16 april 2006 19:54 schreef zwelgje81 het volgende:
Oke danen daarna is het hier bij mij om de hoek, ik kijk zo op het stadion uit
woon in leidschenveen
Ja sorry hoor, maar Adelaar is eerder een beklemmende factor dan een versterkende factor in het geheel.quote:Op zondag 16 april 2006 18:21 schreef Chen het volgende:
Toen Midden Noord begon te zingen; Wij zijn klaar met Adelaar! werd zijn dochter (die voor mij zat samen met haar zus) boos joh! Helemaal ROT ALLEMAAL OP! JULLIE KUNNEN DE PLEURIS KRIJGEN!
Alleen wie zou je als trainer moeten aanstellen? Weet er op dit moment niet zo snel eentje.quote:Op zondag 16 april 2006 21:05 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar Adelaar is eerder een beklemmende factor dan een versterkende factor in het geheel.
Lex alleen,dat die ijsselsteinse broekpoeper maar snel op mag rotten.quote:Op zondag 16 april 2006 21:08 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Alleen wie zou je als trainer moeten aanstellen? Weet er op dit moment niet zo snel eentje.
quote:Op zondag 16 april 2006 19:00 schreef Ludacriss het volgende:
Huh wat hoor ik nou? Een rijke Rus wil Ado kopen ?
Lex wil niet.quote:Op zondag 16 april 2006 22:05 schreef Tigger1968 het volgende:
[..]
Lex alleen,dat die ijsselsteinse broekpoeper maar snel op mag rotten.
Er zijn seizoenen geweest dat de aankopen beter verliepen en de prestaties van de nieuwe heren ook wat voortvarender waren.quote:Op maandag 17 april 2006 15:10 schreef methodmich het volgende:
Den Haag is dit seizoen overall vrij ongelukkig geweest met de aankopen of hebben jullie dat idee niet zo?
O'Brien bleek niet fit, Roiha matig, Doherty al weer snel weg...
Mols had ik vantevoren niet gedacht.quote:Op maandag 17 april 2006 20:02 schreef methodmich het volgende:
Mols inderdaad wel een goede aankoop, net als Kolkka.
Inderdaad, ben al blij als ze als Eredivisieploeg het nieuwe stadion halen, pas daar zijn er weer meer mogelijkheden voor groei.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:11 schreef Thetallguy het volgende:
volgens mij blijft het doel nog steeds handhaven, het seizoen erna met het nieuwe stadion kan pas meer naar boven gekeken worden
quote:1. VRIES, Dorus de 20 0
2. RIJAARD, Daniël 14 0
3. SAEIJS, Jan-Paul 15 3
4. ALBERTO (SPA) 26 1
5. EL-AKCHAOUI, Youssef 28 0
6. LEEGTE, Tommie van der 18 1
7. OUDEN, Geert den 25 5
8. RANKOVIC, Aleksandar (SER) 26 1
9. MOLS, Michael 29 3
10. STROEVE, Roy 28 4
11. DOHERTY, Sean (ENG) 0 0
12. BODDE, Ferrie 19 2
15. GRUJIC, Spira (SER) 16 0
16. VERHOEK, Wesley 19 1
17. O’BRIEN, John (VS) 3 0
18. PAAUWE, Cees 1 0
19. ELIA, Eljero 30 2
20. RZASA, Tomasz (POL) 25 0
22. JUNGSCHLÄGER, Peter 12 0
24. KAAY, Arjan van der 0 0
14. KOLKKA, Joonas (FIN) * 30 8
21. GRAAF, Edwin de 23 2
26. RIEDEWALD, Raymond 2 0
23. BAKKATI, Said (MAR) 13 0
31. KUM, Christiaan 3 0
3. GIBBS, Cory (VS) 5 0
29. DROBNY, Jaroslav (TSJ) 12 0
2. MARTHA, Angelo 1 0
11. ROIHA, Paulus (FIN) 9 0
30. ZWINKELS, Robert 1 0
Haal dan ook gelijk Sandro Calabro en Super Gabor Tormaquote:Op woensdag 19 april 2006 22:06 schreef Tigger1968 het volgende:
Den haag aast op santi kolk...alles is beter dan wat er nu staat.
Gewoon een ouderwetse killer....die het haagse begrijpt.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:53 schreef soccerbrain het volgende:
we gaan langzaam omhoog maar wij worden de vierde club van nederland...met uitschieters naar boven...den haag heeft altijd iets extra..
Ooit wel , net als FC groningen het nu is geluktquote:Op vrijdag 21 april 2006 02:00 schreef soccerbrain het volgende:
we zullen wel hard moeten werken want groningen ,heerenveen,az.utrecht zijn ook goed bezig...maar als straks de hele stad erachter gaat staan is iedereen bang....wij zullen bovendrijven
haha hou toch op met jezelf lekker maken en vooral voor de gek houden...quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:00 schreef soccerbrain het volgende:
we zullen wel hard moeten werken want groningen ,heerenveen,az.utrecht zijn ook goed bezig...maar als straks de hele stad erachter gaat staan is iedereen bang....wij zullen bovendrijven
Daarover gesproken; er valt eindelijk iets te zien op de webcam.quote:Op maandag 24 april 2006 18:31 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
haha hou toch op met jezelf lekker maken en vooral voor de gek houden...
ik hoor al jaren dat verhaal aan van: en ALS we promoveren dan gaat het bedrijfsleven en het grote publiek er achter staan...en ALS er geen problemen meer met supporters zijn zullen de sponsors en de supporters toestromen...en ALS het nieuwe stadion er is komt alles goed en blablabla....
vergeleken met 10 jaar terug toen we met 1500 man den haag zaten aan te moedigen tegen telstart is er weinig veranderd. De sponsors zijn weggebleven en met een gemiddeld toeschouwersaantal van 6000 haal je ook nooit europees voetbal.
dus die mooie woorden van die kontenlikkers van het bestuur neem ik niet meer serieus en voor al die mensen en supporters die denken dat het paradijs wacht in het nieuwe blokker-zeeman-aldi stadion: wakkah worduuuhhhh!!!!!!!
Mooie logo hoorquote:Seizoen 2006/2007 in teken van afscheid Zuiderpark
In het seizoen 2006/2007 speelt F.C. Den Haag haar laatste wedstrijden in het Zuiderpark-stadion. Om deze reden zal dit memorabele seizoen in vele opzichten in het teken staan van het afscheid van het Zuiderparkstadion.
Ten behoeve van het Farewell Season is een speciaal logo ontwikkeld. Dit logo zal komend seizoen in de vorm van een badge door de spelers van F.C. Den Haag op de linkermouw van zowel het thuis- als uittenue worden gedragen. Uiteraard wordt op basis van dit logo tevens diverse Farewell Season-merchandise ontwikkeld.
In het kader van het Farewell Season krijgen supporters van F.C. Den Haag bovendien de mogelijkheid om via deze website hun mooiste Zuiderpark-moment kenbaar te maken. Uit de inzendingen wordt een top-10 van de meest gedenkwaardige momenten in het Zuiderparkstadion samengesteld.
Wat was jouw grootste kippenvelmoment in het Zuiderparkstadion? Was dat de loepzuivere hattrick van verdediger Aad Mansveld in 1976 in de Europacup II-kwartfinale tegen West Ham United of de hakbal van Roy Stroeve tegen De Graafschap in het seizoen 2004/2005? Of wellicht was het wel het behalen van het eerste landskampioenschap tegen A.G.O.V.V. in 1942, het tweede landskampioenschap tegen sportclub Enschede in 1943 of het laatste fluitsignaal na de kampioenswedstrijd tegen VVV in 2003. Klik hier en maak jouw stem kenbaar.
De jaarlijkse Familiedag, die dit jaar op zondag 6 augustus a.s. zal plaatsvinden, staat eveneens in het teken van het laatste jaar in het Zuiderparkstadion. Tijdens deze dag zal onder andere de top-10 van Zuiderparkmomenten kenbaar gemaakt worden. Nadere informatie over deze dag volgt binnenkort. Vervolgens zal ook gedurende het seizoen 2006/2007 regelmatig worden stilgestaan bij het afscheid van het Zuiderparkstadion.
Het Zuiderparkstadion werd op 18 oktober 1925 geopend door wethouder mr. P. Droogleever Fortuyn. Gedurende de meer dan 80 jaar dat het als thuishaven van F.C. Den Haag heeft gediend, werden vele legendarische wedstrijden gespeeld. De in 1976 met 4-2 gewonnen Europa Cup II-kwartfinale tegen West Ham United geldt in dit kader voor vele Hagenaars als de meest indrukwekkende, maar bijvoorbeeld ook de in 1968 met 2-1 van Ajax gewonnen finale om de KNVB Beker werd in het Zuiderparkstadion gespeeld.
Daarnaast was het Zuiderparkstadion het toneel van vele evenementen. In de jaren vijftig hield de VARA regelmatig amusementsfeesten op het terrein van F.C. Den Haag. In die tijd organiseerde het Algemeen Haags Comité ter afsluiting van Koninginnedag (30 april) spectaculaire sportmanifestaties waaronder hardloopwedstrijden tussen spelers van F.C. Den Haag, Laakkwartier en diverse andere clubs uit de Haagse regio. Daarnaast landde Sinterklaas een aantal jaren per helikopter op het F.C. Den Haag-terrein alvorens aan zijn intocht door de stad te beginnen.
Een absoluut hoogtepunt vormden de twee concerten die de Rolling Stones op 30 en 31 mei 1976 in het stadion verzorgden. In de zomer van 1994 was het Zuiderparkstadion en de omliggende velden het toneel van de Wereldruiterspelen, waar Anky van Grunsven met Bonfire het eerste mondiale dressuursucces binnenhaalde.
Met ingang van het seizoen 2007/2008 betrekt F.C. Den Haag haar nieuwe stadion aan het Prins Clausplein.
Bron: http://www.adodenhaag.nl
Santi terugquote:Santi Kolk verhuist naar ADO Den Haag
11/5/2006 17:41
ADO Den Haag heeft zich verzekerd van de diensten van Santi Kolk. De aanvaller gaat voor twee jaar aan de slag in het Zuiderpark.
Voor Kolk betekent het een terugkeer op bekend terrein. De Hagenaar maakte in het seizoen 1999/00 bij de Residentieclub zijn debuut in het betaald voetbal. En ook na zijn transfer naar SC Heerenveen keerde hij terug in het Zuiderpark, dit keer als huurling.
Kolk (24) heeft de nodige clubs achter zijn naam staan. Naast ADO verhuurde SC Heerenveen de aanvaller aan RKC Waalwijk en FC Den Bosch. In 2004 kwam hij terecht bij Feyenoord, dat hem stalde bij Excelsior.
Dit seizoen maakte hij als huurling bij FC Zwolle naam als goalgetter. In play-offs om promotie naar de Eredivisie deed hij met vijf doelpunten van zich spreken.
Ado bood toch 5 + Geert den Ouden, iedereen van buiten Den Haag ziet den Ouden als ''de speler''quote:Op zondag 7 mei 2006 19:19 schreef Nucleo het volgende:
Sparta is wel gek door 800.000 euri te vragen voor hem.
Ok, het is een goede voetballer, maar ik vind hem echt geen 8 ton waard.
Ik las het gisteren op teletext en toen heb ik een liedje gezongen. Santi Santi Santi Santi Kolk!quote:
Iedereen die hem het hele seizoen gezien heeft,weet dat hij het misschien kan,maar er alles aan gedaan heeft om het niét te laten zien...wat een drama was het.....de graaff ook mové...kan ik ook geen traan om laten.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:49 schreef Chen het volgende:
[..]
Ado bood toch 5 + Geert den Ouden, iedereen van buiten Den Haag ziet den Ouden als ''de speler''
grappig, dit hoorde ik al 12 jaar geleden...en zijn we er wat op vooruitgegaan?? Mwah, ipv subtop eerste divisie bengelen we nu elk jaar onderaan de eredivisie en kwa toeschouwersaantaal is er gemiddeld hooguit 3000 bijgekomen.....maw, we'll keep on dreaming...quote:Op zondag 14 mei 2006 16:00 schreef soccerbrain het volgende:
rest van nederland let op....wij komen eraan...over 5 jaar zijn wij AZ.....Haagse Bluf maakt het verschil...
Drobny weg,Kolkka naar f'noord.......de Graaff naar spanje...den Ouden naar bal op het dak 14,Elia alsublieft opzouten naar wat dan ook....Mols er een jaartje bij...quote:Op maandag 15 mei 2006 23:01 schreef Chen het volgende:
Zo hoe ziet het er voor volgend jaar precies uit
Wagenaar, Drobny (?)
Bakkati, Rijaard (?), Saaveedra, Rasza (?), Kum en Martha
Delorge, Tininho, Kolkka (?), de Graaf (?) en Bodde
den Ouden, Elia, Verhoek, Kolk, Mols (?)
Alleen het middenveld ziet er wel cool uit, rest zuigt.
Hij is in bespreking met een club uit de 2e divisie.....quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:15 schreef Thetallguy het volgende:
Waar in Spanje gaat de Graaf heen dan
Die bedoel ik,dank je.........quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:20 schreef Erasmusch het volgende:
Valladodid geloof ik
ze hebben dan zeker meer mogelijkheden, maar goed dan moeten ze er wel in blijven volgend jaar, en dat wordt denk ik nog een lastig verhaal.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:25 schreef bergkampf het volgende:
Ik denk met het nieuwe stadion vanaf seizoen 2007-2008 zal Ado Den Haag iig instaat zijn om goed mee te doen in de middenmoot.
Excelsior, Heracles en Sparta moeten ze wel onder zich kunnen houden lijkt mij.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:33 schreef ASroma het volgende:
[..]
ze hebben dan zeker meer mogelijkheden, maar goed dan moeten ze er wel in blijven volgend jaar, en dat wordt denk ik nog een lastig verhaal.
Ado reageerde hier op alsvolgt.quote:Hoge inzet wijst op gesjoemel
Tip spelersvrouw over omkoping
door John van den Heuvel en Bert Huisjes
DEN HAAG - Justitie heeft videobeelden opgevraagd van een reeks wedstrijden in het betaald voetbal waarbij mogelijk sprake is van doorgestoken kaart. Ook wordt het gokgedrag rond de wedstrijden op afwijkingen onderzocht.
Hoewel justitie zelf geen clubs noemt, zeggen insiders dat onder meer wordt gekeken naar wedstrijden van ADO Den Haag, FC
Een spelfragment uit het duel ADO Den Haag tegen Willem II.
Een spelfragment uit het duel ADO Den Haag tegen Willem II.
Utrecht en Willem II. Bij de Haagse club zijn spelers en medewerkers gehoord. Bij beide andere clubs zouden aanwijzingen worden onderzocht. Het parket in Den Haag onderstreepte gisteren dat het gaat om een breed opgezet onderzoek, dat het hele profvoetbal in ons land beslaat.
Naar nu blijkt is justitie onlangs door een ex-partner van een speler getipt over omkoping. Bij een club heeft dat al geleid tot diverse verhoren van spelers en personeel. Bij andere clubs worden gespeelde wedstrijden nader geanalyseerd, waarbij mogelijk sprake is van beïnvloeding door criminele goksyndicaten.
Toejuichen
De voetbalbond KNVB is sinds zes weken van het onderzoek op de hoogte. De bond stelt dat de "onderste steen boven moet komen". "We juichen het onderzoek toe", zei directeur Henk Kesler gisteren tegen deze krant. "We verlenen alle medewerking." De voorzitters van FC Utrecht en Willem II zeiden gisteren niet op de hoogte te zijn van het oriënterende onderzoek naar hun clubs. "Wij zijn niet benaderd", aldus voorzitter Hans Verbunt van Willem II. Bij FC Utrecht wordt een onderzoek met vertrouwen tegemoet gezien. "Of onze club daarbij zit, we zullen het zien", zegt voorzitter Jan-Willem van Dop. "We hebben ons personeel op de hoogte gesteld."
Justitie hoopt aanwijzingen te vinden door onder meer te bekijken of sprake is geweest van buitensporig hoge gokinzetten bij verdachte wedstrijden.
waarop dit nieuwbericht verscheenquote:ADO DH werkt mee aan onderzoek OM
ADO Den Haag verleent haar medewerking aan een onderzoek van het Openbaar Ministerie, dat zich richt op mogelijke fraude in het Nederlandse betaalde voetbal. In het kader van een mogelijk betrokken speler van ADO Den Haag is reeds een aantal getuigen gehoord.
Algemeen directeur Robert Langenbach: "Uiteraard verleent ADO Den Haag haar volledige medewerking aan het onderzoek van het Openbaar Ministerie. Gelet op de schade die deze zaak kan toebrengen aan het Nederlandse betaalde voetbal, dient absoluut de onderste steen boven te komen."
"Graag wil ik benadrukken dat het onderzoek zich bij ADO Den Haag niet toespitst op de organisatie, maar op een individuele speler. Hiertoe is inmiddels door justitie een aantal personen als getuige gehoord."
In het belang van het onderzoek van het Openbaar Ministerie zal ADO Den Haag zich beperken tot bovenstaande verklaring.
quote:Werknemers ADO gehoord
DEN HAAG - Een aantal werknemers van ADO Den Haag is gehoord in verband met mogelijke betrokkenheid van een speler in het fraudeonderzoek binnen het Nederlandse betaald voetbal. De Haagse voetbalclub heeft dit vrijdag bevestigd.
„Graag wil ik benadrukken dat het onderzoek zich bij ADO Den Haag niet toespitst op de organisatie, maar op een individuele speler. Hiertoe is inmiddels door een justitie een aantal personen als getuige gehoord”, aldus algemeen directeur Robert Langenbach.
ADO Den Haag heeft het Openbaar Ministerie laten weten volledige medewerking te verlenen. Langenbach: „Gelet op de schade die deze zaak kan toebrengen aan het Nederlandse betaald voetbal, dient absoluut de onderste steen boven te komen.”
Gokpraktijken
Het OM voert sinds kort een oriënterend onderzoek uit naar vermeende illegale gokpraktijken in het Nederlandse voetbal. ADO Den Haag is de eerste club waarvan nu duidelijk is geworden dat er mensen zijn gehoord.
Er zou door jusititie ook specifiek naar FC Utrecht en Willem II worden gekeken. Maar deze clubs ontkennen bij het onderzoek betrokken te zijn.
'Volledige medewerking'
„Willem II is niet benaderd door jusititie inzake het oriënterend onderzoek naar vermeende corruptie in het Nederlandse voetbal”, verklaart voorzitter Hans Verbunt op de website van de club. De Tilburgers laten wel weten volledige medewerking te verlenen mocht justitie informatie opvragen.
Ook FC Utrecht ontkent de betrokkenheid ook. „Er is geen enkele aanleiding om wie of wat dan ook maar te verdenken binnen de club”, reageerde preses Jan-Willem van Dop op de website. „Maar mocht de club worden gevraagd om aan een onderzoek mee te werken, verlenen wij hieraan uiteraard medewerking.”
De club is zeer ontstemd over de vaak anonieme berichtinggeving via diverse websites. „Daar wordt te pas en te onpas onze naam genoemd en ons logo gebruikt. Ten onrechte worden we in een kwaad daglicht gesteld. Tegen betrokken websites ondernemen wij juridische stappen”, liet Van Dop weten.
quote:ADO-speler ontkent betrokkenheid bij fraude
DEN HAAG - Een aantal werknemers van voetbalclub ADO Den Haag is verhoord in verband met mogelijke betrokkenheid van een speler bij de fraude binnen het Nederlandse betaald voetbal. De speler heeft tegen RTV West zijn betrokkenheid ontkend.
De Haagse voetbalclub heeft de mogelijke betrokkenheid vrijdag bevestigd. ,,Ik wil benadrukken dat het onderzoek zich bij ADO Den Haag niet toespitst op de organisatie, maar op een individuele speler. Hiertoe is inmiddels door een justitie een aantal personen als getuige gehoord'', aldus algemeen directeur Robert Langenbach.
Volgens de speler probeert zijn ex-vriendin hem in een kwaad daglicht te stellen. Zij beschuldigt hem ook van het verkrachten van hun dochtertje.
Nee, die heeft niet eens 1 wedstrijd voor ons gespeeld. Ik hoor geruchten over Rijaard.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:49 schreef methodmich het volgende:
Ik ga voor Laurent Delorge. Eens een gokker...
Die dus.....ik zie onze doris die bal bij sparta uit nog weg proberen te schieten....quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:42 schreef Thetallguy het volgende:
de Vries en idd Rijaard ja hoorde ik ook
Mmmm nu je het zegt. Was het niet dat toen Drobny werd gehaald het ineens een stuk beter ging ( we hadden net 8x achter elkaar verloren geloof ik )?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:49 schreef Tigger1968 het volgende:
[..]
Die dus.....ik zie onze doris die bal bij sparta uit nog weg proberen te schieten....
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:09 schreef stukovich het volgende:
Als het zo is dat die ex-vrouw van hem alles bij elkaar gelogen heeft, kan ze van mij echt de grafkanker krijgen...
Voorzitter vertrokken? Welke dan?quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:59 schreef Tigger1968 het volgende:
Gaat weer lekker in het zuiderpark,zie alleen maar mensen(spelers/voorzitter) vertrekken......ze zijn er weer lekker vlot bij....
Wat dacht je van Langebach?quote:Op zondag 11 juni 2006 19:23 schreef ML1965 het volgende:
[..]
Voorzitter vertrokken? Welke dan?
Hier ook al van die echte Den Haagfans die alleen maar kunnen ouwehoeren op de club.
Die is algemeen directeur, van Ringelenstein is de voorzitterquote:
Ja ok, maar goed. Dat is dat hij het snaptquote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:18 schreef bigben04 het volgende:
[..]
Die is algemeen directeur, van Ringelenstein is de voorzitter![]()
Sinds wanneer is Langenbach voorzitter van ADO Den Haag?quote:
Lees de bovenste post, sukkel.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:41 schreef ML1965 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Langenbach voorzitter van ADO Den Haag?Fan van ADO Den Haag en dan niet eens weten wie de voorzitter of direkteur van de club is. Het zal allemaal wel.
Typischquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:27 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zometeen om 22:45 op Ned.1 een mooie documentaire over Haagse Johnny, een rasechte Hagenees die veel geld wil verdienen door een growshop-imperium op te bouwen
Of dat gaat lukken betwijfel ik maar ik heb wat voorstukjes gezien en dat zag er best geinig uit...
De voorzitter van de raad van bestuur,en ik ben fan van FC Den Haag.....quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:41 schreef ML1965 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Langenbach voorzitter van ADO Den Haag?Fan van ADO Den Haag en dan niet eens weten wie de voorzitter of direkteur van de club is. Het zal allemaal wel.
True, vroeger heeft hij natuurlijk West Ham, Man City en Malaga gespeeld.quote:Op zondag 18 juni 2006 12:16 schreef methodmich het volgende:
Die wil wel een Europees avontuur, maar lijkt me qua salaris niet te betalen voor ADO hoor... Die is Premier League-salarissen gewend (of Spaanse / Midden Oosten).
Jij bent hier de sukkel door Langenbach voorzitter van de club te noemen. Dom figuur.quote:
Dat was chen niet,en lees voortaan ALLES voordat je gaat wijzen.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:22 schreef ML1965 het volgende:
[..]
Jij bent hier de sukkel door Langenbach voorzitter van de club te noemen. Dom figuur.![]()
Weer 2 goeie spelers voor ADO Den Haagquote:ADO maakt zich op voor komst Vreven en Postma
11/7/2006 8 :37
Stijn Vreven en Stefan Postma staan voor een terugkeer op Nederlandse velden. ADO Den Haag is zo goed als rond met het tweetal.
Na een conflict bij Vitesse vertrok Vreven (32) in de winterstop naar het Cypriotische Omonia Nicosia. Ondanks een nog een jaar doorlopend contract staat de Belgische back voor een terugkeer in de Eredivisie.
Volgens De Telegraaf is alleen de contractduur nog onderwerp van discussie. Over de andere punten zijn ADO en Vreven het eens. Ook met Postma is de Haagse club er op grote lijnen uit.
Postma is al langer weg uit Nederland. De doelman verruilde in 2002 De Graafschap voor Aston Villa. Veel kwam de 29-jarige goalie niet aan spelen toe in Engeland, met uitzondering van zijn laatste jaar bij Wolverhampton Wanderers.
Dat heb ik een gevoel met meerdere spelers die ADO haalt of heeft gehaald de afgelopen seizoenen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:27 schreef methodmich het volgende:
Vreven is wel iemand die goed bij ADO gaat passen denk ik.
Wel een korte termijn keuze, want erg lang zal Stijn niet meer voetballen, heb ik het idee. Zijn speelstijl is echt slopend.
Jonge kom hier nou maar niet uitlokken joh en rot op naar je ajax topicquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:07 schreef PLAE@ het volgende:
richting z'n eigen achterlijn![]()
Of de kleedkamer met een rooie kaart op zak.
ach ja t is maar waar je van houdt.
Komend seizoen ga je huilen jochiequote:Op woensdag 12 juli 2006 23:09 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jonge kom hier nou maar niet uitlokken joh en rot op naar je ajax topic
Idd een echte freefighter voor ADO!quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:01 schreef Adothehague het volgende:
Goede aankoop die vreven, die gaat denk ik nog erg verassen dit seizoen. En ik vind hem echt een speler voor Ado
laat je niet opfokken door die jood, ze moetten gewoon opzouten naar hun eigen topic. We moetten die beunhaas ook maar niet zo serieus nemen.Je ziet ook dat hij foutte informatie geeft.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:34 schreef ML1965 het volgende:
Zijn nooit bananen naar N'Kufo gegooid sukkel. Zeker vriendjes met de Duitsers uit Enschede. Zij komen ook met die lulverhalen aankakken.
moetten, fouttequote:Op woensdag 12 juli 2006 23:35 schreef Adothehague het volgende:
[..]
laat je niet opfokken door die jood, ze moetten gewoon opzouten naar hun eigen topic. We moetten die beunhaas ook maar niet zo serieus nemen.Je ziet ook dat hij foutte informatie geeft.
Gaan ze hem cremeren?quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:01 schreef Adothehague het volgende:
Goede aankoop die vreven, die gaat denk ik nog erg verassen dit seizoen.
Zullen wel 2 ex Utrecht spelers zijn. Dan kunnen ze het Utrecht Kliekje verder uitbreiden!quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:09 schreef SpeedJeffrey het volgende:
Adelaar wilt nu nog 2 spelers aannemen, ben benieuwd wat voor personen dat zijn
Is daar iets mis mee dan?quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zullen wel 2 ex Utrecht spelers zijn. Dan kunnen ze het Utrecht Kliekje verder uitbreiden!
We worden geen utrecht 2 hoor, we worden alleen maar sterker met zulke spelers erbij.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee hoor!Het is geen schande om FC Utrecht 2 te worden
![]()
Tja als je zelf geen kwaliteit in huis hebt dan haal je maar spelers van Utrecht 2 idd!quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:38 schreef Adothehague het volgende:
[..]
We worden geen utrecht 2 hoor, we worden alleen maar sterker met zulke spelers erbij.
haaltquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:18 schreef Adothehague het volgende:
Wij gaan echt niet degraderen hoor, ik weet niet wat je je allemaal in je hoofd haald.
IDD we ontlopen de degradatie echt welquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:35 schreef thewishmaster het volgende:
We kunnen hier wel ADO Den haag gaan afkraken als Ajax-supporters zijnde, maar ik denk dat ADO Den Haag dit jaar zonder problemen nacompetitie ontloopt. Ze hebben gewoon betere spelers dan clubs als Heracles en Excelsior.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |