Seizoen 2007/2008 als het goed is.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:02 schreef ASroma het volgende:
voor de eredivisie is het belangrijk dat ADO erin blijft, in potentie gewoon een grote club. Wanneer is dat nieuwe stadion van jullie eigenlijk klaar voor gebruik?
Ze waren beter in Eindhoven, maar de scheids maakte er nogal een zooitje van, waardoor het na de 0-1 en rood een gelopen zaak was.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:37 schreef methodmich het volgende:
ADO de topclubkiller dit seizoen!
Knap hoor, maar wanneer doen ze het eens tegen PSV?
Ik vind het altijd zo'n tof gezicht als je iedereen in zo'n vreugde-explosie over elkaar heen ziet vallen, bier vliegt in het rond, complete anarchie is hetquote:Op maandag 27 maart 2006 14:54 schreef Ludacriss het volgende:
Zo wat voel ik me goed vandaagGister een topdag gehad in de Kuip. Ben wel 10 treden naar beneden gepleurt door het juichen maar dat maakt niks uit
Wat zijn jullie toch gefrustreerd allemaal.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:52 schreef DIGGER het volgende:
Topic 20 doet me te veel denken aan 020, kan dit topic niet gewoon hernoemd worden tot deel 21, dat we deel 20 overslaan?
Jeetje je lijkt wel een Bosschenaar zeg...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:26 schreef Chen het volgende:
Nee, Martha is kut, Kum is kut en Riedewald is 100keer kutter dan Kum en Martha bij elkaar.
Erg leuk inderdaad. Vooral omdat je zelfs mensen die je niet kent gaat omhelzen van vreugde en daarna met hun 10 treden naar beneden pleurt om daar met hun verder te gaan juichen.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:09 schreef bigben04 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo'n tof gezicht als je iedereen in zo'n vreugde-explosie over elkaar heen ziet vallen, bier vliegt in het rond, complete anarchie is het![]()
Nee hoor, gewoon pure haat, intens diepe haatquote:Op maandag 27 maart 2006 17:01 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Wat zijn jullie toch gefrustreerd allemaal.
quote:Op maandag 27 maart 2006 17:07 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Jeetje je lijkt wel een Bosschenaar zeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |