Eens,opzouten met die anti-voetballers die spreken en schrijven met dubbele tong en handen.....quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:07 schreef Reddiablo het volgende:
sodemieter op met die kut SIllah, ongemotiveerde baggerkneus...
kan een Spartaan hem alsjeblieft een rotschop verkopen zodat we geen last hebben van die zeikerd?
Paniekaankoop?quote:Op maandag 3 april 2006 19:54 schreef Reddiablo het volgende:
Roiha is helaas gekocht...
Yep, ik ga naar Roosendaal vanavond, en hoop van harte dat DH wint en RKC ookquote:Op woensdag 12 april 2006 13:52 schreef Tigger1968 het volgende:
Een hele belangrijke wedstrijd vanavond.......ik had niet gedacht dat ze het nog zo weten te rekken.......waardeloze wedstrijd tegen twente.
Dan zit je in de rechter hoek van de ere -tribune,kijk je tegen de sparta supporters aan,wel met een hekkie ertussen.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:04 schreef ViVe het volgende:
Vraagje hierzo. Ik heb via via 2 kaartjes gekregen voor vak H, nou wil ik weten wat voor vak dat is. Aangezien ik met een klein neefje hier heen ga. Wil ze moeder dat die niet tussen de 'harde kern' zit. Nu weet ik dat de Noord tribune voor de harde kern is, maar kon op de stie van Den Haag geen info vinden over wat er nou in vak H zit.
Als het op de noord tribune zou zijn geweest had je ook plaats kunnen nemen aan de linker of rechterkant (dus niet in het midden) dan kan je gewoon lekker zitten (hou ik zelf niet van gewoon in het midden) maar oke.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:04 schreef ViVe het volgende:
Vraagje hierzo. Ik heb via via 2 kaartjes gekregen voor vak H, nou wil ik weten wat voor vak dat is. Aangezien ik met een klein neefje hier heen ga. Wil ze moeder dat die niet tussen de 'harde kern' zit. Nu weet ik dat de Noord tribune voor de harde kern is, maar kon op de stie van Den Haag geen info vinden over wat er nou in vak H zit.
quote:Op woensdag 12 april 2006 18:13 schreef PsyCha het volgende:
Beter verliezen ze.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:42 schreef methodmich het volgende:
Lijkt me ook niet dat je Sillah nu nog moet willen hebben!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |