Mee eens, dit seizoen heeft 'ie niet zoveel gespeeld (en gepresteerd), maar ik vind 'm wel altijd wat extras brengen in het veld.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:36 schreef ivo21 het volgende:
Roy stroeve vind ik wel jammer toch wel een goede speler.
Geen idee, die nieuwe Canadees komt er ook he... lijkt me een beetje raar als hij de 2de keeper wordt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:53 schreef methodmich het volgende:
Stroeve naar Emmen dan zeker?
En willen ze Drobny houden, aangezien De Vries mag gaan?
quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:01 schreef jna het volgende:
Wat gaat er gebeuren met de Graaf? Transfervrij proberen te halen?
Probleem is wel dat hij niet constant presteerd. De ene week blinkt ie uit terwijl ie daarna 3 weken totaal niks laat zien.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:27 schreef abcoude het volgende:
Jammer dat Roy weg moet, hij was in de afgelopen jaren altijd een van de beteren bij ADO !
Ik kijk het filmpje nog bijna wekelijksquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:04 schreef Tigger1968 het volgende:
Die vliegende hak van hem........GEWELDIG!!!!!!!!!
Ben ik wel voor, best een behoorlijke speler, die kunnen we er wel bij hebben hoor.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:01 schreef jna het volgende:
Wat gaat er gebeuren met de Graaf? Transfervrij proberen te halen?
Ik heb die Drobny maar 1 wedstrijd gezien, maar t was niet echt een zekerheidje...quote:Op donderdag 30 maart 2006 08:57 schreef Chen het volgende:
[..]
Geen idee, die nieuwe Canadees komt er ook he... lijkt me een beetje raar als hij de 2de keeper wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |