Want?quote:Op donderdag 13 april 2006 00:18 schreef Corksterr het volgende:
ADO - Sparta en NAC - PSV moeten beiden gelijk eindigen.
Waarschijnlijk laat hij dat is zijn voetbaltas zitten...ik vindt het hélémaal nix,nada,nakko.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Elia was toch zo'n groot talent?
Ik vind Sparta wel een leuk team.quote:
Ah oke, nou dat ben ik wel met je eens inderdaad. Liever Sparta in de Ere dan de Graafschap, is dichterbij ookquote:Op donderdag 13 april 2006 08:02 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Ik vind Sparta wel een leuk team.
Zou 't wel gaaf vinden als zij erin blijven.
NAC redt zich namelijk makkelijk in de play-offs.
Voor sparta zeker niet,die blijven dan zowiezo onder ons staan.......maar ze hebben 33 andere wedstrijden de kans gehad punten te verzamelen......dat geldt ook voor onze F.C.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:30 schreef methodmich het volgende:
Hopen dat ADO én Sparta het redden, maar een salonremise biedt niet echt zekerheid.
En weg met NACquote:Op donderdag 13 april 2006 19:30 schreef methodmich het volgende:
Hopen dat ADO én Sparta het redden, maar een salonremise biedt niet echt zekerheid.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | duels ADO-Sparta NAC-PSV ADO wint Gelijk SPA wint NAC wint SPA SPA ADO Gelijk SPA* NAC NAC PSV wint NAC NAC NAC * = Sparta en NAC eindigen met een gelijk aantal punten. Het doelsaldo geeft de doorslag. |
Hij heeft al getekend bij ADOquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:05 schreef methodmich het volgende:
Overigens slecht nieuws: Laurent Delorge wordt waarschijnlijk aangeklaagd door de Belgische justitie inzake de gokkwestie. Dan zal hij dus niet komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |