abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 18 mei 2006 @ 22:53:57 #226
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_37970461
Als je bij Ado al niet lekker speelt, heb je op het WK zelfs bij Polen iig in de basis weinig te zoeken lijkt me zo.
Ado is the pride of Holland!
pi_37991519
quote:
Hoge inzet wijst op gesjoemel
Tip spelersvrouw over omkoping
door John van den Heuvel en Bert Huisjes
DEN HAAG - Justitie heeft videobeelden opgevraagd van een reeks wedstrijden in het betaald voetbal waarbij mogelijk sprake is van doorgestoken kaart. Ook wordt het gokgedrag rond de wedstrijden op afwijkingen onderzocht.

Hoewel justitie zelf geen clubs noemt, zeggen insiders dat onder meer wordt gekeken naar wedstrijden van ADO Den Haag, FC
Een spelfragment uit het duel ADO Den Haag tegen Willem II.
Een spelfragment uit het duel ADO Den Haag tegen Willem II.
Utrecht en Willem II. Bij de Haagse club zijn spelers en medewerkers gehoord. Bij beide andere clubs zouden aanwijzingen worden onderzocht. Het parket in Den Haag onderstreepte gisteren dat het gaat om een breed opgezet onderzoek, dat het hele profvoetbal in ons land beslaat.

Naar nu blijkt is justitie onlangs door een ex-partner van een speler getipt over omkoping. Bij een club heeft dat al geleid tot diverse verhoren van spelers en personeel. Bij andere clubs worden gespeelde wedstrijden nader geanalyseerd, waarbij mogelijk sprake is van beïnvloeding door criminele goksyndicaten.

Toejuichen

De voetbalbond KNVB is sinds zes weken van het onderzoek op de hoogte. De bond stelt dat de "onderste steen boven moet komen". "We juichen het onderzoek toe", zei directeur Henk Kesler gisteren tegen deze krant. "We verlenen alle medewerking." De voorzitters van FC Utrecht en Willem II zeiden gisteren niet op de hoogte te zijn van het oriënterende onderzoek naar hun clubs. "Wij zijn niet benaderd", aldus voorzitter Hans Verbunt van Willem II. Bij FC Utrecht wordt een onderzoek met vertrouwen tegemoet gezien. "Of onze club daarbij zit, we zullen het zien", zegt voorzitter Jan-Willem van Dop. "We hebben ons personeel op de hoogte gesteld."

Justitie hoopt aanwijzingen te vinden door onder meer te bekijken of sprake is geweest van buitensporig hoge gokinzetten bij verdachte wedstrijden.
Ado reageerde hier op alsvolgt.
quote:
ADO DH werkt mee aan onderzoek OM
ADO Den Haag verleent haar medewerking aan een onderzoek van het Openbaar Ministerie, dat zich richt op mogelijke fraude in het Nederlandse betaalde voetbal. In het kader van een mogelijk betrokken speler van ADO Den Haag is reeds een aantal getuigen gehoord.
Algemeen directeur Robert Langenbach: "Uiteraard verleent ADO Den Haag haar volledige medewerking aan het onderzoek van het Openbaar Ministerie. Gelet op de schade die deze zaak kan toebrengen aan het Nederlandse betaalde voetbal, dient absoluut de onderste steen boven te komen."

"Graag wil ik benadrukken dat het onderzoek zich bij ADO Den Haag niet toespitst op de organisatie, maar op een individuele speler. Hiertoe is inmiddels door justitie een aantal personen als getuige gehoord."

In het belang van het onderzoek van het Openbaar Ministerie zal ADO Den Haag zich beperken tot bovenstaande verklaring.
waarop dit nieuwbericht verscheen
quote:
Werknemers ADO gehoord
DEN HAAG - Een aantal werknemers van ADO Den Haag is gehoord in verband met mogelijke betrokkenheid van een speler in het fraudeonderzoek binnen het Nederlandse betaald voetbal. De Haagse voetbalclub heeft dit vrijdag bevestigd.


„Graag wil ik benadrukken dat het onderzoek zich bij ADO Den Haag niet toespitst op de organisatie, maar op een individuele speler. Hiertoe is inmiddels door een justitie een aantal personen als getuige gehoord”, aldus algemeen directeur Robert Langenbach.

ADO Den Haag heeft het Openbaar Ministerie laten weten volledige medewerking te verlenen. Langenbach: „Gelet op de schade die deze zaak kan toebrengen aan het Nederlandse betaald voetbal, dient absoluut de onderste steen boven te komen.”

Gokpraktijken

Het OM voert sinds kort een oriënterend onderzoek uit naar vermeende illegale gokpraktijken in het Nederlandse voetbal. ADO Den Haag is de eerste club waarvan nu duidelijk is geworden dat er mensen zijn gehoord.

Er zou door jusititie ook specifiek naar FC Utrecht en Willem II worden gekeken. Maar deze clubs ontkennen bij het onderzoek betrokken te zijn.

'Volledige medewerking'

„Willem II is niet benaderd door jusititie inzake het oriënterend onderzoek naar vermeende corruptie in het Nederlandse voetbal”, verklaart voorzitter Hans Verbunt op de website van de club. De Tilburgers laten wel weten volledige medewerking te verlenen mocht justitie informatie opvragen.

Ook FC Utrecht ontkent de betrokkenheid ook. „Er is geen enkele aanleiding om wie of wat dan ook maar te verdenken binnen de club”, reageerde preses Jan-Willem van Dop op de website. „Maar mocht de club worden gevraagd om aan een onderzoek mee te werken, verlenen wij hieraan uiteraard medewerking.”

De club is zeer ontstemd over de vaak anonieme berichtinggeving via diverse websites. „Daar wordt te pas en te onpas onze naam genoemd en ons logo gebruikt. Ten onrechte worden we in een kwaad daglicht gesteld. Tegen betrokken websites ondernemen wij juridische stappen”, liet Van Dop weten.
[14.gif]
pi_37991977
Kunnen we een pooltje maken wie het dan wel of niet geweest is........mag dat wel??Ik zie er een bepaalde verdediger er wel voor aan.....moest gelijk aan hem denken....denk ook dat hij gelijk kan verhuizen,daar er velen zullen zijn die....vul zelf maar in.
pi_37992408
Ik zie bij een reactie van een nederlandse krant een inzending van iemand die zegt dat een ex van de bepaalde voetballer is gaan praten....soortement wraak dus,maar het was wel de speler die ik al vermoedde dat hij het was.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 16:50:37 #230
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_37993403
vertellen !
  vrijdag 19 mei 2006 @ 18:35:26 #231
20999 ray_nl
Ja / Nee / Geen Mening
pi_37996355
Van adofans.nl:
quote:
ADO-speler ontkent betrokkenheid bij fraude
DEN HAAG - Een aantal werknemers van voetbalclub ADO Den Haag is verhoord in verband met mogelijke betrokkenheid van een speler bij de fraude binnen het Nederlandse betaald voetbal. De speler heeft tegen RTV West zijn betrokkenheid ontkend.

De Haagse voetbalclub heeft de mogelijke betrokkenheid vrijdag bevestigd. ,,Ik wil benadrukken dat het onderzoek zich bij ADO Den Haag niet toespitst op de organisatie, maar op een individuele speler. Hiertoe is inmiddels door een justitie een aantal personen als getuige gehoord'', aldus algemeen directeur Robert Langenbach.

Volgens de speler probeert zijn ex-vriendin hem in een kwaad daglicht te stellen. Zij beschuldigt hem ook van het verkrachten van hun dochtertje.
pi_37998421
Ik ga voor Laurent Delorge. Eens een gokker...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_38001906
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 19:49 schreef methodmich het volgende:
Ik ga voor Laurent Delorge. Eens een gokker...
Nee, die heeft niet eens 1 wedstrijd voor ons gespeeld. Ik hoor geruchten over Rijaard.
pi_38005328
de Vries en idd Rijaard ja hoorde ik ook
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_38005608
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 23:42 schreef Thetallguy het volgende:
de Vries en idd Rijaard ja hoorde ik ook
Die dus.....ik zie onze doris die bal bij sparta uit nog weg proberen te schieten....
pi_38005812
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 23:49 schreef Tigger1968 het volgende:

[..]

Die dus.....ik zie onze doris die bal bij sparta uit nog weg proberen te schieten....
Mmmm nu je het zegt. Was het niet dat toen Drobny werd gehaald het ineens een stuk beter ging ( we hadden net 8x achter elkaar verloren geloof ik )?
pi_38006128
Ik heb de laatste wedstrijden van doris eens bekeken op ado-fans.......ik weet niet wat ik ervan moet denken.....heb net een artikel op de AD site gelezen,gaat idd over rijaard,ik moest gelijk aan hem denken toen ik er voor het eerst over hoorde...
  zaterdag 20 mei 2006 @ 01:06:34 #238
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_38007647
joh wie weet is het allemaal flauwekul van die ex van hem, want rijaard heeft zich altijd 100% ingezet of mischien is er gegokt: wie krijgt de eerste gele kaart van de wedstrijd of dat soort ongein...lekker belangrijk! waait wel weer over.
pi_38011158
De Telegraaf knalt ook vol op de voorpagina het bericht dat Rijaard de verdachte is.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 11:09:47 #240
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_38012004
Als het zo is dat die ex-vrouw van hem alles bij elkaar gelogen heeft, kan ze van mij echt de *piep* krijgen...

[ Bericht 6% gewijzigd door -Vaduz- op 24-05-2006 22:07:13 ]
Tegenovergestelde van preventief
WACC = Ko = (EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv
pi_38013392
Rijaard mag zich in het AD ook verweren tegen de uitspraken van zijn ex.

Zijn invalbeurten leverden hem juist contractverlenging op, zegt hij o.a.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_38019434
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 11:09 schreef stukovich het volgende:
Als het zo is dat die ex-vrouw van hem alles bij elkaar gelogen heeft, kan ze van mij echt de grafkanker krijgen...
[14.gif]
pi_38178368
Heb een stuk gelezen op ADO-fans over het omkoopschandaal...of het mogelijke omkoopschandaal,daar wordt onze vriend Den-Ouden ook genoemd.
Die hoeft er geen enkele moeite voor te doen om het doel niet te raken...dat lukt hem toch niet...hij zal wel achteraf betaald zijn...het schijnt dat ie nu voorgoed zij schaapies op het droge heeft...
  maandag 29 mei 2006 @ 00:16:55 #244
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_38320891
In Cafe Oranje op Talpa was vanavond te zien dat de coach van jong Italie de oom is van Marco Gentile
Ado is the pride of Holland!
pi_38493997
Ik zag dit net in het Vitesse topic, misschien ook een leuk idee om bij ons te doen, al werkt het wat minder met vakken ect. bij ons

[14.gif]
  zondag 11 juni 2006 @ 19:23:57 #246
127344 ML1965
Den Haag
pi_38757109
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 17:59 schreef Tigger1968 het volgende:
Gaat weer lekker in het zuiderpark,zie alleen maar mensen(spelers/voorzitter) vertrekken......ze zijn er weer lekker vlot bij....
Voorzitter vertrokken? Welke dan?

Hier ook al van die echte Den Haagfans die alleen maar kunnen ouwehoeren op de club.
No one like's us, we don't care
pi_38796590
quote:
Op zondag 11 juni 2006 19:23 schreef ML1965 het volgende:

[..]

Voorzitter vertrokken? Welke dan?

Hier ook al van die echte Den Haagfans die alleen maar kunnen ouwehoeren op de club.
Wat dacht je van Langebach?
[14.gif]
  dinsdag 13 juni 2006 @ 09:18:49 #248
2863 bigben04
FC Den Haag ole ole!
pi_38803420
quote:
Op maandag 12 juni 2006 23:05 schreef Chen het volgende:

[..]

Wat dacht je van Langebach?
Die is algemeen directeur, van Ringelenstein is de voorzitter
Jeugdactiviteiten.nl, de site voor iedereen die met kinderen werkt!
pi_38809455
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 09:18 schreef bigben04 het volgende:

[..]

Die is algemeen directeur, van Ringelenstein is de voorzitter
Ja ok, maar goed. Dat is dat hij het snapt
[14.gif]
  dinsdag 13 juni 2006 @ 21:41:46 #250
127344 ML1965
Den Haag
pi_38828063
quote:
Op maandag 12 juni 2006 23:05 schreef Chen het volgende:

[..]

Wat dacht je van Langebach?
Sinds wanneer is Langenbach voorzitter van ADO Den Haag? Fan van ADO Den Haag en dan niet eens weten wie de voorzitter of direkteur van de club is. Het zal allemaal wel.
No one like's us, we don't care
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')