En dan zijn er mensen in het vorige topic die reageerde zoals "Je zal maar betaald hebben voor een kaartje".quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Schitterend
Al die mensen die voortijdig weg zijn gegaan of gezapt hebben
Waarom is dat topic op slot gegaan op het moment van de 1-1quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:59 schreef golfer het volgende:
Part 4 of 5?
En nog even voor DS de laatste secondes van de blessuretijd om na te lezen:
Gatorade Cup: Ajax - Roda JC
Ik was hier ook wel heel graag bij geweestquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:59 schreef twi het volgende:
[..]
En dan zijn er mensen in het vorige topic die reageerde zoals "Je zal maar betaald hebben voor een kaartje".
Ik bedoel, dit zijn toch juist DE wedstrijden die je wilt zien? Ik heb ongelofelijke pokkespijt dat geen kaartje heb gehaald, maar dan had ik ook nooit thuisgekomen. Wat is dit genieten zeg
@DylanDog: Heel scherp, maar die was zelfs voor vanavond al weg (twee avonden terug al zelfs)Hij komt weer snel terug, want hij is nog steeds m'n held
Omdattie vol wasquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Waarom is dat topic op slot gegaan op het moment van de 1-1
Dat weet niemand hier hoor.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:00 schreef ErikN het volgende:
kotm er nou nog een nabeschouwing of moeten we het echt doen met show niuews?
Daarna volgens de normale planning.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:00 schreef ErikN het volgende:
Na shownieuws.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:00 schreef ErikN het volgende:
Komt daarna.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:00 schreef ErikN het volgende:
Daarna komt de nabeschouwing.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:00 schreef ErikN het volgende:
Helden moet je eren.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:59 schreef twi het volgende:
[..]
@DylanDog: Heel scherp, maar die was zelfs voor vanavond al weg (twee avonden terug al zelfs)Hij komt weer snel terug, want hij is nog steeds m'n held
ik bedoel dus net daarvoor (volgens mij)quote:
Ja inderdaad, het moment waarop dit shot is genomen is niet het echte mooie moment. Die glimlach, die zei allesquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:06 schreef MadMarine het volgende:
[..]
ik bedoel dus net daarvoor (volgens mij)
toen keek ie eerst nog strak voor zich uit, maar toen moest ie steeds meer lachen toen ie zich realiseerde wat ie net had gedaan.
en daarbij keek ie recht in de camera.
jep, iemand nog een screentje???quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:07 schreef twi het volgende:
[..]
Ja inderdaad, het moment waarop dit shot is genomen is niet het echte mooie moment. Die glimlach, die zei alles
Ik was toen volgens mij nog door het huis aan het rennen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:08 schreef MadMarine het volgende:
[..]
jep, iemand nog een screentje???
ik was alleen naar beneden aan het schreeuwen dat ze signs uit moesten zettenquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:09 schreef jna het volgende:
[..]
Ik was toen volgens mij nog door het huis aan het rennen.
Zelfs de keeper wordt verkeerd gebruikt door Blind, dus zo moeilijk is dat niet. Iedereen die Maduro als laatste man in de verdediging zet roept zulke momenten gewoon over zich af.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:08 schreef Dylan Dog het volgende:
En twi: maduro heeft genoeg kwaliteit maar wordt door tactisch meesterbrein verkeerd gebruikt.
Denk je niet dat je had geroepen hem publiekelijk te lynchen als Huntelaar die bal er niet in had gedraaid?quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:06 schreef twi het volgende:
Daar heb je gelijk in. Terug van weggeweest. Hedwiges had z'n avondje niet, beetje wedstrijd a la Oranje U20 - Nigeria U20. Maar dat zet 'ie de volgende wedstrijd wel weer recht
1 topic. en die is reeds gesloten, dus ik kan daar moeilijk om screens vragen hè?quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:08 schreef Dylan Dog het volgende:
Prachtig hoor MadMarine maar moet je daar nu echt in ieder topic over beginnen en er zelf nieuwe topics over starten? Lijkt me niet.
En twi: maduro heeft genoeg kwaliteit maar wordt door tactisch meesterbrein verkeerd gebruikt.
Nee, dan had ik Blind publiekelijk gelynched. Ik had meer met Maduro te doen. Al was ik niet blij met 'm, uiteraard. Maar dat is zo makkelijk aan het hebben van een coach als Blind. Je kunt alles op zijn tactische onkunde afschuivenquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:11 schreef Cruoninga het volgende:
Denk je niet dat je had geroepen hem publiekelijk te lynchen als Huntelaar die bal er niet in had gedraaid?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:11 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Denk je niet dat je had geroepen hem publiekelijk te lynchen als Huntelaar die bal er niet in had gedraaid?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:12 schreef MadMarine het volgende:
[..]
1 topic. en die is reeds gesloten, dus ik kan daar moeilijk om screens vragen hè?n00b
enneh, jah daarom vraag ik het hier nog maar een keer, omdat de screen die er al is niet de blik is die ik bedoel.
capice? snotneus.
Komt er geen samenvatting hierna danquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:16 schreef MadMarine het volgende:
mja, de kans dat iemand nú nog met zo'n screen op de proppen komt is zo goed als nul. roda is al ondertussen al bijna weer in kerkrade, en aan herhalingen van 'de blik' doen ze vast niet bij shownieuws.
dan zal ik het hier maar mee moeten doen
Ja ik snap het. Sorry dat ik er over begon. Ik weet ook nog niet zo goed hoe het allemaal hier werkt en wat wel of niet kan. Sorry nogmaals.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:12 schreef MadMarine het volgende:
[..]
1 topic. en die is reeds gesloten, dus ik kan daar moeilijk om screens vragen hè?n00b
enneh, jah daarom vraag ik het hier nog maar een keer, omdat de screen die er al is niet de blik is die ik bedoel.
capice? snotneus.
Vast op 7 meiquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wanneer is de loting eigenlijk? Vanavond nog of morgen?
Zou me niks verbazen als Hans Kraaij Jr. Nicky Hofs heeft uitgenodigd om die loting te verrichten, en dat ze straks verdwaasd elkaar aan staan te kijken wanneer blijkt dat loting niet nodig is voor de finalequote:Op donderdag 23 maart 2006 00:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wanneer is de loting eigenlijk? Vanavond nog of morgen?
ja, maar het is sbs. ik reken er wel op dat ze zulk soort dingen eruit knippen. bij sbs doen ze niet aan prachtige tv-momenten.quote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:18 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ja ik snap het. Sorry dat ik er over begon. Ik weet ook nog niet zo goed hoe het allemaal hier werkt en wat wel of niet kan. Sorry nogmaals.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:18 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ja ik snap het. Sorry dat ik er over begon. Ik weet ook nog niet zo goed hoe het allemaal hier werkt en wat wel of niet kan. Sorry nogmaals.
geeft niet, het had iedere Toni-fan hier kunnen gebeurenquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:18 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Eerst PSV
Hallo, wat was nou spannender?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:22 schreef MadMarine het volgende:
[..]
geeft niet, het had iedere Toni-fan hier kunnen gebeuren
Bedankt voor je begrip. Ik denk dat ik wel vaker in VBL kom kijken, best gezellig hier!quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:22 schreef MadMarine het volgende:
[..]
geeft niet, het had iedere Toni-fan hier kunnen gebeuren
Manchester United fiorentina stinktquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:24 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Bedankt voor je begrip. Ik denk dat ik wel vaker in VBL kom kijken, best gezellig hier!
Voor welke club ben jij?
Welke mongool is daar de webmaster?quote:In de vijfde minuut van de verlenging kwam Ajax al snel op voorsprong door Brian Babel, hierdoor brak Roda JC defenitief. De score liep uiteindelijk door doelpunten van wederom Babel en Huntelaar op tot 4-1.
Ik wil hem ooooooooooook!!!!quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:32 schreef jna het volgende:
JAAAAAAAAAAA wie heeft de cap????
Viel me erg mee ja.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Scheids floot trouwens goed..
Nee, ga alsjeblieft niet weg!!! Ik geniet van jouw opmerkingen!!!!!quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:37 schreef MadMarine het volgende:
nou het niveau daalt duidelijk
ik check morgen nog wel ff voor caps
dat shaft muziekje eronder mag er wezen btw
Is Talpa perfect bij he!quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:40 schreef Ambrosius het volgende:
Is SBS nou nog bezig. Bijna 6 uur over 2 bekerwedstrijdjes..
Precies, daar zat ik op te wachten en dat zenden ze niet uit, die klojo's van SBS-6.quote:
Hij zal de camera wel gemold hebben.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies, daar zat ik op te wachten en dat zenden ze niet uit, die klojo's van SBS-6.
iddquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
De Gatorade Cup Classic.
Man, die beker bestaat net
Wachten op zijn dip ?quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:44 schreef bolivian het volgende:
Wat is die Huntelaar toch ook een lelijk ventje,.
Maar goed, als je telkens zoveel mazzel hebt dan moet je haast wel mee naar Duitsland.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:24 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Bedankt voor je begrip. Ik denk dat ik wel vaker in VBL kom kijken, best gezellig hier!
Voor welke club ben jij?
Die is 'n abri in elkaar aan het schoppenquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies, daar zat ik op te wachten en dat zenden ze niet uit, die klojo's van SBS-6.
"Dankzij Klaas Jan spelen we tenminste in Europa volgend jaar."quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:46 schreef Trancelocator het volgende:
Wat zei Blind nou? Dat Ajax blij mocht zijn dat Huntelaar de bal er infrommelde?
Als het voor de competitie was had Ajax wederom punten laten liggen, zo is het ook weer.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:50 schreef Jasza het volgende:
Slechte 90 minuten, daarna goed gespeeld en 410 was helemaal los vandaag
Of Atteveld het voor hem hebben laten doen.quote:
Als als alsquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:55 schreef bolivian het volgende:
[..]
Als het voor de competitie was had Ajax wederom punten laten liggen, zo is het ook weer.
Ook wel logisch dat je, zeker na zo een wedstrijd, geen zin hebt om een groep SBS-josti's te woord te staan.quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Of Atteveld het voor hem hebben laten doen.
Blijft jammer dat je geen Roda-reaktie te zien kreeg.
Geweldig was dat! die uitdrukking op zn gezicht sprak boekdelen!quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:06 schreef MadMarine het volgende:
[..]
ik bedoel dus net daarvoor (volgens mij)
toen keek ie eerst nog strak voor zich uit, maar toen moest ie steeds meer lachen toen ie zich realiseerde wat ie net had gedaan.
en daarbij keek ie recht in de camera.
Inderdaad, als je dan nog eens die malloot van een Hans Kraaij Jr. moet spreken, dan zouden er bij mij ook doden vallen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:03 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ook wel logisch dat je, zeker na zo een wedstrijd, geen zin hebt om een groep SBS-josti's te woord te staan.
Hoort bij het vak. Van Gaal kwam ook voor de camera's.quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:03 schreef Trancelocator het volgende:
Ook wel logisch dat je, zeker na zo een wedstrijd, geen zin hebt om een groep SBS-josti's te woord te staan.
Gelukkig stond die pik in Eindhoven. Hiddink had hem kunnen wurgen met die sjaal.quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:22 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Inderdaad, als je dan nog eens die malloot van een Hans Kraaij Jr. moet spreken, dan zouden er bij mij ook doden vallen.
Die fluitconcerten waren er door SBS6 ingedubbed?quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:33 schreef Silenus het volgende:
Nou, het was me het wedstrijdje wel zeg.
Wat zullen ze weer een hekel hebben aan ons in Kerkrade. Blijft echt fantastisch!
Sfeer was ook voor de 1-1 goed trouwens.
Hij bedoelt waarschijnlijk de sfeer in het Roda vakquote:Op donderdag 23 maart 2006 01:39 schreef bolivian het volgende:
[..]
Die fluitconcerten waren er door SBS6 ingedubbed?
De Roda-supporters in de bovenste ring deden me uiteindelijk aan de beteuterde Schotten denken. (Maar volgens mij kan je nog beter met 6-0 verliezen dan op deze manier...)quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:42 schreef Adidah het volgende:
[..]
Hij bedoelt waarschijnlijk de sfeer in het Roda vak.
Dat kon je op tv zelfs zien, al die lege plekken voordat Huntelaar scoorde. Heel wat mensen hebben dan ook een wereldgoal en een prachtig slotakkoord gemist.quote:Op donderdag 23 maart 2006 02:22 schreef Kang-He het volgende:
Zijn er veel mensen de laatste minuten vertrokken uit de Arena?
Ook thuis voor de buis was het uiteindelijk genieten. Heb je die grijns van Huntelaar al gezien?quote:Op donderdag 23 maart 2006 02:30 schreef Tvduijn het volgende:
Haaahaha, wat een prachtige wedstrijd. Net terug echt goud, en mooi voor die roda fans want het sloeg echt nergens op waar die mee bezig waren. En na de 1-1, echt gekkehuis, zelf op de lange zijde deden ze massaal mee met "wie niet springt die is geen jood". Twas een heel gekut om normaal naar huis te komen maar het was et zeker waard
Waar doel je precies op? Ik snap ook wel dat er normaal geen sfeer is in die bak van jullie maar een beetje dankbaarheid mag toch wel vind ikquote:Op donderdag 23 maart 2006 02:30 schreef Tvduijn het volgende:
Haaahaha, wat een prachtige wedstrijd. Net terug echt goud, en mooi voor die roda fans want het sloeg echt nergens op waar die mee bezig waren. En na de 1-1, echt gekkehuis, zelf op de lange zijde deden ze massaal mee met "wie niet springt die is geen jood". Twas een heel gekut om normaal naar huis te komen maar het was et zeker waard
Iddquote:Op donderdag 23 maart 2006 01:33 schreef Silenus het volgende:
Nou, het was me het wedstrijdje wel zeg.
Wat zullen ze weer een hekel hebben aan ons in Kerkrade. Blijft echt fantastisch!
Sfeer was ook voor de 1-1 goed trouwens.
HET ZIJN BOEREN EN MOFFEN DOORELKAARquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:04 schreef Intergalactrick het volgende:
WAT ZIJN DIE BOEREN STIL! OOOOOH WAT ZIJN DIE BOEREN STIL
Blijft leuk, nu ben ik wel een beetje schor.:')
lekker één-tweetje was dat jahquote:Op donderdag 23 maart 2006 01:10 schreef Shreyas het volgende:
Ik moet wel zeggen dat alle goals van Ajax echt prachtig waren. Die van Huntelaar was natuurlijk de mooiste en de belangrijkste, hij heeft echt veel kwaliteit, zoals hij wederom de hele wedstrijd naar zijn hand zette.![]()
En tweede van Huntelaar, wat deed Charisteas dat ongelofelijk goed zeg, helemaal niet zelfzuchtig of egoïstisch...prachtig gewoon!![]()
En voor de mensen in Kerkrade:![]()
Hoewel behept met een rood-wit hart, waarop met bloed geschreven staat AJAX FOREVER, gaat de pet af voor Roda JC, en voor Kah in het bijzonder. Uitstekende prestatie geleverd.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:04 schreef Intergalactrick het volgende:
WAT ZIJN DIE BOEREN STIL! OOOOOH WAT ZIJN DIE BOEREN STIL
Blijft leuk, nu ben ik wel een beetje schor.:')
Vond je?quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Scheids floot trouwens goed..
Vaders met kinderen die gehandboeid worden afgevoerd. Meisjes die hun bh moeten inleveren. Der Polizei heeft zich weer eens kunnen uitleven. Ik begin vergelijkingen van Italiaanse ministers steeds beter te snappen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:35 schreef jorienvdherik het volgende:
AMSTERDAM - De politie in Amsterdam heeft woensdagavond honderd tot 150 supporters van Roda JC aangehouden. De groep voetbalfans zocht vlak voor de wedstrijd in de Amsterdam ArenA de confrontatie met de politie en supporters van Ajax. Zij belaagden agenten en gooiden met rotzooi. "We hebben ze afgezonderd en met bussen naar politiebureaus afgevoerd", aldus een woordvoerder van de politie.
De supporters kwamen vanaf een parkeerterrein gelopen, waar zij eerder met georganiseerde busreizen waren aangekomen. Ze zijn gearresteerd wegens verstoring van de openbare orde en openlijke geweldpleging.
Op het bureau wordt iedereen verhoord. Justitie zal een schikking aanbieden aan de personen die de openbare orde hebben verstoord. Degenen die zij verdenkt van geweldpleging, moeten nog even in de cel blijven.
De aanhangers van de voetbalclub uit Kerkrade hebben niets van de wedstrijd gezien. Het duel tegen Ajax, dat niet als risicowedstrijd werd beschouwd, begon om 21.00 uur.
hehe
En bovendien inconsequent.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:45 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Vond je?
Ik vond 'm veels te veel fluiten.
Ach god, is dat ook weer gezongen?quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
HET ZIJN BOEREN EN MOFFEN DOORELKAAR tegelijk![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:05 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ach god, is dat ook weer gezongen?![]()
meer een bizarre wedstrijd, met een onverwachte apotjeose. Maar een ding staat voor mij wel vast: ze hebben met Huntelaar echt een wereldaankoop gedaanquote:Op donderdag 23 maart 2006 07:15 schreef Suijk het volgende:
Was een latertje gisteren! Mooie afsluiting, maar jezus wat een kutwedstrijd.
Ik ook.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:10 schreef the_hunter het volgende:
Hoe dan ook, we gaan naar 010!!!
Ik heb er nu al zin in![]()
9 van de 10 mensen die eerder weggaan zijn absoluut geen dagjesmensen. Die hebben gewoon een SCC. Gisteren ging er ook een groot deel van het publiek eerder weg, omdat ze anders de laatste trein niet konden halen. Heeft dus niks met kutpubliek te maken...quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:33 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Mensen die 5 minuten voor tijd weggaan omdat ze dan makkelijk het stadion uitkomen en niet stilstaan bij de parkeerplaats. Dat vind ik het echt van dat kut publiek, smerige dagjesmensen!
Wilco van Schaik, hij doet al jaren de GGD samenvattingen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:07 schreef LuukBes het volgende:
Wie was die nieuwe commentator eigenlijk ? Best een goeie n00b.
Gelukkig voor Blind en Ajax dat Huntelaar geen miskoop is. Charisteas heeft "gewoon" een vergelijkbaar gemiddelde. En Babel deed het ook goed vorig seizoen. Ajax stelt goede spelers alleen niet (juist) op.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:10 schreef the_hunter het volgende:
...
Verder is Klaas Jan nu al een held natuurlijk. Wát een ongelofelijk mooie goal van hem. En die arrogante glimlach van hem na de wedstrijd verraadde al dat Ajax deze wedstrijd in de verlenging naar zich toe zou trekken. Moet gezegt worden dat Charisteas zeer goed speelde en ook Babel viel me positief op. Nu hopen dat Babel deze lijn weet vast te houden en dat ik er naast zat wat betreft zijn inzet en motivatie.
...
En de Berlijnse muur is ook al pleite!quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:55 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Meteen na de 2-1 heb ik het afgezet omdat ik dacht dat het de golden goal was. Ik kreeg die indruk namelijk toen die commentaar zowaar een orgasme kreeg. Ik zag later pas dat het 4-1 was geworden.
Ik doel op voor de wedstrijd, en zoveel sfeer brachten jullie niet tot jullie voorkwamen. (en toen jullie achter kwamen wilden jullie geen liedje meer zingen toen we erom vroegenquote:Op donderdag 23 maart 2006 02:57 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Waar doel je precies op? Ik snap ook wel dat er normaal geen sfeer is in die bak van jullie maar een beetje dankbaarheid mag toch wel vindtik
Gelukkig was er van jullie kant wel voldoende sfeerquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:20 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Ik doel op voor de wedstrijd, en zoveel sfeer brachten jullie niet tot jullie voorkwamen. (en toen jullie achter kwamen wilden jullie geen liedje meer zingen toen we erom vroegen)
Ben ik het mee eens. En het debiele aan die songs met boeren, is dat degenen die dit zingen voor het grootste gedeelte zelf boeren zijn.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:26 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Wat zijn die boeren stil, hoe origineel![]()
Na de wedstrijd gewoon nog 3 kwartier in het vak moeten wachten, vond ik nou ook weer zwaar overdrevenquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:28 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens. En het debiele aan die songs met boeren, is dat degenen die dit zingen voor het grootste gedeelte zelf boeren zijn.
Wat zijn die Joden stil is dan weer wel een hit met een originaliteitswaarde van 10!quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:26 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Gelukkig was er van jullie kant wel voldoende sfeer![]()
Idd, ik vond het niveau aan Roda kant gisteren ook weer erg laag, wat zijn die joden stil toen we in het vak moesten wachten na de wedstrjid toen het stadion al leeg was, nee sfeer viel me ook tegen vanuit het uitvakquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wat zijn die Joden stil is dan weer wel een hit met een originaliteitswaarde van 10!
Is ook niet origineel inderaad, maar moet Ajax dan ook maar meteen trieste liedjes gaan zingen? Blijf gewoon je club positief steunen in plaats van al die debiele anti songs tegen een tegenstander als Roda.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wat zijn die Joden stil is dan weer wel een hit met een originaliteitswaarde van 10!
idd, zonder jullie hehequote:Op donderdag 23 maart 2006 13:51 schreef jorienvdherik het volgende:
gaat leuk worden de finale hehe
Een beetje spot is wel lachen inderdaad. Maar vind jij een liedje als "het zijn boeren en moffen tegelijk" grappig? En zoals ik al eerder zei, het debiele is dat de meesten die dat zingen allemaal zelf een boer zijn...quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:51 schreef Tvduijn het volgende:
Achja die anti-liedjes doen het nou eenmaal goed he, en een beetje spot over en weer kan ook geen kwaad.
Als je het nou 1 of 2x zingt, oke, maar ik hoorde het wel erg vaak, en dan gaat het lollige er ook wel van afquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:59 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Een beetje spot is wel lachen inderdaad. Maar vind jij een liedje als "het zijn boeren en moffen tegelijk" grappig? En zoals ik al eerder zei, het debiele is dat de meesten die dat zingen allemaal zelf een boer zijn...
Tja, dat was inderdaad diep en diep triest, maar Roda zal ongetwijfeld ook wel wat gezongen hebben denk ik.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:26 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Gelukkig was er van jullie kant wel voldoende sfeer![]()
nee van mij hoeft dat ook niet, maar ik kan me er ook niet druk om maken moet ik zeggen...quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:59 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Een beetje spot is wel lachen inderdaad. Maar vind jij een liedje als "het zijn boeren en moffen tegelijk" grappig? En zoals ik al eerder zei, het debiele is dat de meesten die dat zingen allemaal zelf een boer zijn...
Onze stadquote:
Kwalijke zaak. Helemaal omdat de media de mensen anders wil doen geloven.quote:Een woord: SCHANDALIG. Ik kan er nog een hele boel bijzetten, maar het dat zou alleen maar ge*** eromheen zijn.
Zonder ook maar enige reden zijn er gisteren gewoon 200 man van Roda opgepakt, als beesten afgevoerd en de hele nacht in een of andere kelder gestopt als waren we Marc Dutroux en Mohammed B bij elkaar. Vaders werden van hun kinderen gescheiden, vrouwen werden zonder enige reden neergeknuppeld.. Echt triest, puur triest wat er gebeurt is.
En de sensatiebeluste Tabloid De Telegraaf weet te melden dat '200 Roda-hooligans de ME en de Ajax-aanhang bekogelde met FIETSEN'. Hoe wij in 's hemelsnaam dan aan fietsen zouden moeten komen mag men mij uitleggen. Wat is er nu helemaal gebeurt?
Wij kwamen als laatste van de Roda-aanhang aan met 5 bussen. Ajax heeft die allemaal zo geweldig geregeld dat deze bussen op 700 meter van het uitvak geparkeerd dienen te worden en de uit-fans dan gewoon door de Ajax-aanhang heen moet lopen, onder begeleiding van wat ME. Absoluut niet ideaal, maar vooruit. Wij lopen dus met een groep van +/- 250 Roda-fans richting uitvak en komen dan langs de ingang van vak 410. Zoals gebruikelijk wordt er over en weer een beetje geprovoceerd. Ajax zingt ***-****** ***fen, wij springen 'wie niet springt die is een ****'. Ajax-aanhang maakt een beweging naar ons toe en de ME dringt ons van die Ajax-aanhang weg. Toen al werden onschuldige mensen onder de voet gelopen door paarden. Vervolgens duwen enkele Roda-fans (familie van het slachtoffer) de ME weg om een vrouw te ontzetten. De ME slaat vervolgens de groep uit elkaar. Zelf liep ik gewoon door en had geluk ongeschonden het uitvak te bereiken. Ik wachtte even op mijn vrienden en liep toen richting ingang. Buiten waren 2 RJC'ers al opgepakt. De rest liep ook het hek van het uitvak binnen dat meteen dicht ging. Ik ging in de rij staan maar merkte dat deze helemaal nietmeer doorschoof. Wat bleek? De ingang was dicht! En het vak eromheen ook waardoor we met zo'n 250 man ingesloten zaten!! Zonder dat wij ook maar IETS misdaan hadden, en dat bezweer ik!!! Ik heb zelf alles gezien en er was eigenlijk nauwelijks iets aan de hand. Had de ME geen misplaatste charge uitgevoerd dan was iedereen gewoon doorgelopen.
De situatie bleef meer dan een uur zo, met 250 man tussen aan de ene kant een gesloten ingang en aan de andere kant een haag ME met daarachter een dichte poort. Ineens werden stadsbussen aangerukt en werd iedereen per 2 eruit gepikt. Die werden grondig gefouilleerd en via handboeien aan elkaar vastgemaakt en afgevoerd richting bussen die de Roda-supporters afvoerde naar plaatselijke cellencomplexen. Dit alles onder een zeer agressieve benadering. Daar aangekomen werden we in een hok gestopt waarna we weer een uur moesten wachten, zonder dat iemand maar wist wat er nu was. Na een uur werd iedereen een voor een naar buiten gedirigeerd en moest iedereen zicht tot de onderbroek uitkleden en alles wat van waarde was (horloge, portefuille, sleutels, telefoon) inleveren waarna je weer op de foto moest. Daarna werden we met groepjes van 25 5 hoog in het cellencomplex in een 'dagopvang' weggestopt, zonder aanklacht, zonder ete of drinken en zonder toekomst. Niemand wist wat er nu ging gebeuren. Niemand wist hoe laat het was enzovoorts. Dat duurde tot na achteraf bleek 4 uur waarna iedereen weer een voor een werd voorgeleid aan de hulpofficier. Daar werd de 'aanklacht' voorgelezen en mocht je alleen maar je visie op het gebeuren geven. Die aanklacht was 'verstoring van de openbare orde'. Iedereen heeft als enige commentaar gegeven 'bullshit'. Verder niets. We konden naar buiten, kregen onze spullen terug en stonden om 4 uur 's nachts midden in Amsterdam Bijlmer....
Dit lijkt de tendens te zijn, over welke rellen of welk politie-optreden het ook gaat.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:55 schreef Tvduijn het volgende:
Maargoed het was duidelijk dat de politie het dramatisch geregeld heeft.
wat wil je na zo lange busreisquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:55 schreef Tvduijn het volgende:
Slechte zaak, was ook slecht geregeld door de politie inderdaad maar het is niet zo dat er niks aan de hand was ofzo, want toen ik richting noord liep kwam ik opeens in een groep (man of 50) roda fans terecht die aan het provoceren was en wilde knokken (en dat in beperkte mate deed) en werd opgejaagd door politiepaarden. Ik weet niet wat er verder gebeurd is maar er was dus wel iets want die groep was echt superagressief.
Idd die groep heb ik ook gezien, die waren ook al aan het kloten met stewards enzo. Verder kwalijk dat ze 250 man gaan oppakken voor niks eigenlijk.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:55 schreef Tvduijn het volgende:
Slechte zaak, was ook slecht geregeld door de politie inderdaad maar het is niet zo dat er niks aan de hand was ofzo, want toen ik richting noord liep kwam ik opeens in een groep (man of 50) roda fans terecht die aan het provoceren was en wilde knokken (en dat in beperkte mate deed) en werd opgejaagd door politiepaarden. Ik weet niet wat er verder gebeurd is maar er was dus wel iets want die groep was echt superagressief.
En los daarvan blijft het dan vreemd dat een veel grotere groep opgepakt wordt. Daarbijkomt dat volgende week Roda-Ajax is en het zou me niet verbazen als die wedstrijd door deze ondoordachte actie van de Amsterdamse politie volledig uit de hand gaat lopen. Eigenlijk zou men Ajaxfans nu moeten verbieden om naar Kerkrade te komen, maar ook dan tref je weer een hele groep. Maar als ik het bestuur van Roda was zou ik dat uit oogpunt van 'oog om oog tand om tand' wel doen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:55 schreef Tvduijn het volgende:
Ik weet het niet, maar ik wacht op de mededeling van het Rodabestuur dat het uitvak leegblijft. Niet dat ze dat zullen doen, maar als ze ook maar een knip voor de neus waard zijn komen ze nu voor hun eigen supporters op.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:29 schreef Jasza het volgende:
Mwa dat zal wel meevallen denk ik.
De Ajax supporters thuis laten omdat er een paar Roda supporters onterecht opgepakt zijn?quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En los daarvan blijft het dan vreemd dat een veel grotere groep opgepakt wordt. Daarbijkomt dat volgende week Roda-Ajax is en het zou me niet verbazen als die wedstrijd door deze ondoordachte actie van de Amsterdamse politie volledig uit de hand gaat lopen. Eigenlijk zou men Ajaxfans nu moeten verbieden om naar Kerkrade te komen, maar ook dan tref je weer een hele groep. Maar als ik het bestuur van Roda was zou ik dat uit oogpunt van 'oog om oog tand om tand' wel doen.
Ik noem 200 niet een paar, maar het is een zinloze discussie want het Rodabestuur onderneemt toch niets.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:08 schreef the_hunter het volgende:
[..]
De Ajax supporters thuis laten omdat er een paar Roda supporters onterecht opgepakt zijn?![]()
Onzin inderdaad. Met Utrecht-supporters deed Amsterdam eerder al vrijwel hetzelfde. Gastvrijheid is een vreemd woord in Amsterdam. Daar regeert de angst, net als bij Ajax gister.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:08 schreef the_hunter het volgende:
[..]
De Ajax supporters thuis laten omdat er een paar Roda supporters onterecht opgepakt zijn?![]()
Vroegen jullie wat dan? Kheb niks meegekregenquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:20 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Ik doel op voor de wedstrijd, en zoveel sfeer brachten jullie niet tot jullie voorkwamen. (en toen jullie achter kwamen wilden jullie geen liedje meer zingen toen we erom vroegen)
tuurlijkquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:07 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Vroegen jullie wat dan? Kheb niks meegekregen
Dat is die gast die de concurentie met Koné en Cristiano niet aandurfde en daarom voor Heerenveen koos...quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:40 schreef the_legend_killer het volgende:
In Kerkrade en omgeving heet Klaas Jan nu: Klaan Jan 'kutkop' Huntelaar.
Ik kwam vandaag eens in die omgeving..
Dat was indertijd zo, maar vind Koné nog altijd veel meer potentie hebben dan kjh.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk niet dat ie de concurrentie wint nee
quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:50 schreef DarkShine het volgende:
En de topictitel is net zo misplaats als die misplaatste arrogantie van die joden na afloop gisteren!
Weer een frusti koempel, zo heb ik er vandaag meer gezien hier!quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:50 schreef DarkShine het volgende:
En de topictitel is net zo misplaats als die misplaatste arrogantie van die joden na afloop gisteren!
Dat ben ik met je eens.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:50 schreef DarkShine het volgende:
Hebbie d'r een paar gemold joh?quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:59 schreef DarkShine het volgende:
Op zich is jullie aanhang best kansloos, 410 en f schitterenden in afwezigheid.
En vlak voor tijd was het zo goed als leeg en wist men niet hoe snel terug naar binnen te rennen...
3 kwart van het Parkstad Limburg Stadion schittert ook altijd in afwezigheidquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:59 schreef DarkShine het volgende:
Op zich is jullie aanhang best kansloos, 410 en f schitterenden in afwezigheid.
En vlak voor tijd was het zo goed als leeg en wist men niet hoe snel terug naar binnen te rennen...
Een gefrustreerde jodenpier met zijn mening...quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:13 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
3 kwart van het Parkstad Limburg Stadion schittert ook altijd in afwezigheid. Serieus, begin nou niet over sfeer want dat is bij Roda nog wel erger.
Jullie zijn nog in de running voor 1 prijs, en zelfs dan krijg je het stadion nog niet goed vol?quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:27 schreef Tvduijn het volgende:
Misschien zegt het wat over de tegenstander dat de arena zo leeg was. Niet dat ik er bij mij ben ofzo maarja tegen heerenveen in de KWARTfinale vorig jaar (of 2 jaar terug ik weet het niet eens meer) zaten er ruim 40.000 man.
Kansloze opmerking.quote:En btw. ook al is het bij ons zo leeg, dan zitten er nog meer dan er ooit bij jullie zitten dus alsjeblieft zeg.
Er is er altijd één die haptquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:50 schreef DarkShine het volgende:
Blijkbaar interesseerd die ene prijs mensen niet zo...en vind je het vreemd? Alsof de beker nou nog zoveel voorstelt tegenwoordig, is ook maar 1 groot commercieel gala.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:31 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jullie zijn nog in de running voor 1 prijs, en zelfs dan krijg je het stadion nog niet goed vol?
[..]
Kansloze opmerking.
Het is kansloos, Roda en ajax zijn niet als clubs te vergelijken! Ajax is een top3 club met de grootste historie van Nederland, juist dat is ook het verschil tussen de aantal fans.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:36 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Blijkbaar interesseerd die ene prijs mensen niet zo...en vind je het vreemd? Alsof de beker nou nog zoveel voorstelt tegenwoordig, is ook maar 1 groot commercieel gala.
Maar ik ben het met je eens hoor, dat er veel te weinig mensen zaten, maarja de beker is niet zo boeiend voor veel mensen, en roda als tegenstander misschien ook niet en misschien dat er veel aan het sparen zijn voor de playoffs.
En kansloos of niet, het is wel waar...
Mwah doet het goed hoorquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:29 schreef Roi het volgende:
Te groot voor een avatar, maar daar moeten jullie zelf maar wat mee doen![]()
[afbeelding]
Heb hem ook ff 250kb gemaakt, kleiner ga ik niet hoor!quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:43 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Je moet hem wel even croppen. Hij is nu meer dan 600 KB.![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:54 schreef Roi het volgende:
[..]
Heb hem ook ff 250kb gemaakt, kleiner ga ik niet hoor!
http://www.picfront.com/images/hunter250.gif
Ik voorspel je nu alvast: Binnenkort heb jij een onderzin met: de toegestane grootte van avatars is maximaal 100kbquote:
DS, je bent nog steeds gefrustreerd?quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:31 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jullie zijn nog in de running voor 1 prijs, en zelfs dan krijg je het stadion nog niet goed vol?
En natuurlijk omdat Ajax uit een regio komt met meer dan een miljoen mensen (Parkstad telt 270.000 mensen waarvan er iets meer dan 50.000 in Kerkrade)... daarbij heeft Ajax fans uit het hele land (in mijn ogen streekverraders maar goed), en dat is het wel erg raar als een Arena waar 60.000 mensen inpassen niet elke keer vol zit. Dat heeft toch iets te maken met het feit dat Ajax tegenwoordig geen club meer is van het volk maar van de berdrijfigheid en commercie. Bij Roda en veel andere clubs ligt dat heel anders. Roda kan geen topspelers kopen zoals Ajax met Huntelaar. Geld is ook de reden waarom er in Nederland de laatste 25 jaar maar drie verschillende clubs kampioen zijn geworden en als je AZ meerekend als Topclub wat het nu en begin jaren tachtig was, dan is het erg lang geleden (DWS of zo?)... ik kan me moeilijk voorstellen dat als je fan bent van Ajax of PSV dat je het iets is om trots op te zijn wetende dat je alleen maar kan winnen omdat je geld hebt. Daarom heb ik duizend maal meer respect voor de goede prestaties van Roda, Willem II, Twente, Vitesse, Heerenveen en AZ de laatste 10 jaar dan voor het nationale succes van PSV en Ajax.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:39 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Het is kansloos, Roda en ajax zijn niet als clubs te vergelijken! Ajax is een top3 club met de grootste historie van Nederland, juist dat is ook het verschil tussen de aantal fans.
Als je zo'n feit frustratie noemt...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
DS, je bent nog steeds gefrustreerd?
Het tijdstip is nogal belachelijk geweest, niet? Hoe laat was jij thuis?
Verklaar je nader...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:
daarbij heeft Ajax fans uit het hele land (in mijn ogen streekverraders maar goed),
Support you're locals!quote:
Ik kan alleen maar naar mezelf kijken, ik had niet thuis kunnen komen, vandaar dat ik niet in het stadion zat. En dat zullen meer mensen hebben gehad... Half zes is belachelijk...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:20 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als je zo'n feit frustratie noemt...
Jullie zijn toch de club van Nederland? Dan doe je nog mee voor 1 prijs en je krijgt je stadion nog niet halfvol...
Wat thuiskomen hiermee te maken heeft... Maargoed 5:30
quote:
Belachelijk? Je moet iets voor de club overhebben...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar naar mezelf kijken, ik had niet thuis kunnen komen, vandaar dat ik niet in het stadion zat. En dat zullen meer mensen hebben gehad... Half zes is belachelijk...
Het is voor mij maar een bekerwedstrijdje, kan er ook niet aan doen...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:34 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Belachelijk? Je moet iets voor de club overhebben...
Ik ben vrij streeknationalistisch (ik verzin het terplekke!) wat betreft clubvoetbal. Ik kan niet begrijpen dat iemand uit, bijvoorbeeld Groningen, fan is van Ajax. De hoofdstedelijke arrogantie heeft het toch niet zo op de provincie dacht ik zo, voor mij al reden te meer. Kijk dat als je uit Almere komt, je dan niet voor FC Omniworld (de naam alleen alquote:
een bekerwedstrijdje? man, het was de laatste kans voor Ajax om uberhaupt nog iets te halen. Deze wedstrijd samen met de finale zijn misschien wel de belangrijkste van het jaar voor Ajax.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is voor mij maar een bekerwedstrijdje, kan er ook niet aan doen...
Veel Zeeuwen zijn toch Feyenoordfan.. althans die indruk krijg ik in Vlissingen.. niks mis mee bij gebrek aan FC-Zeelandquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik woon nu ook in Tilburg, maar zal inderdaad nooit een band met Willem II krijgen. Ik ben Ajacied en voel me ook gewoon zo. Dichtstbijzijnde club is RBC...
En die beker een prijs? Misschien wel, al is er maar 1 echte prijs in Nederland...
En daar doen jullie niet aan mee, dus richten jullie je na de uitschakeling in Milan volledig op de beker. En dan nog niet vol...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik woon nu ook in Tilburg, maar zal inderdaad nooit een band met Willem II krijgen. Ik ben Ajacied en voel me ook gewoon zo. Dichtstbijzijnde club is RBC...
En die beker een prijs? Misschien wel, al is er maar 1 echte prijs in Nederland...
Volgens mij omdat het het dichste bij is, verstokte fans zeggen dat het door de havens komt.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:54 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Veel Zeeuwen zijn toch Feyenoordfan.. althans die indruk krijg ik in Vlissingen.. niks mis mee bij gebrek aan FC-Zeeland![]()
Ik denk ook de havens en de arbeidersmentaliteit.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Volgens mij omdat het het dichste bij is, verstokte fans zeggen dat het door de havens komt.
En omdat die club meer uitstraling heeft dan Ajax & PSV.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik denk ook de havens en de arbeidersmentaliteit.
Vind ik niet. Ajax straalt meer uit, maar goed, ik ben dan ook een Ajacied...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:17 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En omdat die club meer uitstraling heeft dan Ajax & PSV.
dat ajax supporters in het algemeen kut zijn was al bekend maar dat ze ook nogeens geilen op de kop van huntelaar slaat werkelijk allesquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:29 schreef Roi het volgende:
Te groot voor een avatar, maar daar moeten jullie zelf maar wat mee doen![]()
[afbeelding]
Jaloers.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:21 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat ajax supporters in het algemeen kut zijn was al bekend maar dat ze ook nogeens geilen op de kop van huntelaar slaat werkelijk alles
Jaloers op een homo?quote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:29 schreef planethugo het volgende:
Jaloers op ajax
enige rede dat jullie gewonnen hebben is omdat men even met 9 miljoen kan gokken op de zoveelste spits. En natuurlijk omdat een eigen goal wegens buitenspel afgekeurd wordt![]()
gek he, tot 12 uur dag erna vastgezeten voor niks, geen wedstrijd gezien en dan ook nog erachter komen hoe je voor de zoveelste keer bezeikt bent door de knvb. Maarja daar snapt iemand die voor 'maar een bekerwedstrijdje' thuisblijft natuurlijk niets vanquote:
Ho even. Ik had graag gegaan, maar in plaats van op de KNVB zeiken kan je beter op SBS6 zeiken vanwege het belachelijke tijdstip waarop dit duel plaats vond.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:34 schreef planethugo het volgende:
[..]
gek he, tot 12 uur dag erna vastgezeten voor niks, geen wedstrijd gezien en dan ook nog erachter komen hoe je voor de zoveelste keer bezeikt bent door de knvb. Maarja daar snapt iemand die voor 'maar een bekerwedstrijdje' thuisblijft natuurlijk niets van![]()
Een kwartier later dan een CL potje, waarvoor jullie wel kunnen gaan...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ho even. Ik had graag gegaan, maar in plaats van op de KNVB zeiken kan je beter op SBS6 zeiken vanwege het belachelijke tijdstip waarop dit duel plaats vond.
Wedstrijden die 9 van de 10 keer niet kunnen uitmonden in verlengingen. En CL is iets belangrijker dan de Gatorade Cup...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:44 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Een kwartier later dan een CL potje, waarvoor jullie wel kunnen gaan...
Oftwel gloryhunters...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wedstrijden die 9 van de 10 keer niet kunnen uitmonden in verlengingen. En CL is iets belangrijker dan de Gatorade Cup...
quote:
Wel eens gezien hoeveel lui er normaal bij ons in het uivak zitten bij beker en competitie? Beker trekt, bij ons, altijd meer volk bij uitmatchen dan competitie.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Geef er je eigen draai maar aan.
Doe ik dat ook even.
Ajax - Roda JC 24-09-05
[afbeelding]
Ajax - Roda JC 22-03-06
[afbeelding]
Gloryhunters
Maar eersdaags hoor je ze weer zeuren om meer kaarten, want 15.000 kaarten voor de bekerfinale is toch echt te weinig voor een club als Ajax...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:01 schreef planethugo het volgende:
uitwedstrijden is wat anders dan thuiswedstrijden. Je bent volgens mij nog nieteens gloryhunter. Want dit was de laatste kans op een prijs voor ajax dit seizoen. Lager dan een gloryhunter dus
Tja hoevaak staat roda nou in de halve finale van de beker. En dan zo dichtbij zijn....quote:
wel begrijpelijk opzich, ze konden voor t eerst in hoeveel jaar? weer eens een belangrijke wedstrijd spelenquote:
Deze wedstrijd was toch niet belangrijk? Was toch 'maar een halve bekerfinale'...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:11 schreef Version1 het volgende:
[..]
wel begrijpelijk opzich, ze konden voor t eerst in hoeveel jaar? weer eens een belangrijke wedstrijd spelen![]()
Fside was leegjes, vak410 was vol, alle kaarten waren uitverkocht.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:11 schreef DarkShine het volgende:
Dat het niet intresseerde was wel te merken aan de fans die er wel waren. Dat die beker niet intreseert was wel te zien aan de spandoekjes op een halfvol 410.
Heb nog nooit gezien dat de fanatieke (??) fans het laten afweten daar waar de bobo's er wel zijn!
Ik bedoelde dat als Roda niet die lucky doch geweldige goal van Huntelaar niet tegen had gekregen, ze eindelijk weer eens, voor een club als Roda JC, een wedstrijd van enig formaat konden spelen. Dat is enige vorm van frustratie wel begrijpelijk.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:13 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Deze wedstrijd was toch niet belangrijk? Was toch 'maar een halve bekerfinale'...
Maastricht en Sittard kunnen hun geluk niet op. Niks te juichen dus dan maar hopen op een nederlaag van Roda...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:15 schreef Mr.Mills het volgende:
1. Hoe kom je erbij dat de fanatieke fans het laten afweten? Stemming was prima tijdens de wedstrijd van wat ik op TV heb gehoord. (ja, ook voor de 94e minuut)
2. Die goal was gewoon buitenspel. Dat het een eigen goal was doet daar niets van af, lees de reglementen maar door.
3. RodaHuilies, stuk voor stuk.
Leegjes? Gewoonweg leeg!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:15 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Fside was leegjes, vak410 was vol, alle kaarten waren uitverkocht.
Er zijn door een aantal technische zaken af en toe wat lege stoelen, dat komt omdat mensen beneden dicht op elkaar staan (meer dan 1 persoon per stoeltje). De zijkant wordt altijd leeggehouden omdat je dan last zou hebben van die scheidingswand.
En de onderste paar rijen horen niet bij het sfeergedeelte, mensen die daar kaartjes kregen (zoals ik) gaan daar niet zitten maar boven staan waardoor er daar ook wat lege stoeltjes zijn.
Niks triest, in deze hele omgeving lopen ze constant maar te janken om alles, terwijl ze zelf ook niet alles zijn.quote:
Het was de achtste keer de laatste 30 jaar geloof ik.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:11 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Tja hoevaak staat roda nou in de halve finale van de beker. En dan zo dichtbij zijn....
Het was toch gewoon buitenspel sukkel. Dat Vermaelen er 'm dan intikt doet er helemaal niet toe.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:12 schreef planethugo het volgende:
en dan ook nog een eigen goal niet krijgen wegens buitenspel. Daar word je idd niet vrolijk van
Misschien weet je niet precies welk deel vak 410 was, maar geloof me, de vakken die echt bij het vak410 alsin het sfeervak 410 hoorden waren uitverkocht. Hmm idd nu ik er naar kijk zijn de hoeken wel aardig leeg, misschien was ticketbox weer eens fucked ofzo want er waren op het laatste moment nog veel mensen opzoek naar kaarten 410 viavia omdat ticketbox uitverkocht was...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:19 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Leegjes? Gewoonweg leeg!
410 Uitverkocht? Heb dat vak al vaker voller gezien dan afgelopen woensdag, ook de vaker daaromheen! Waar was de rest?
Ik zou het nog moeten zien. Als Roda gewonnen had dan zou Feyenoord en Ajax uitgeschakeld zijn en waarom dan ook niet PSV? Voor de wedstrijd woensdag was iedereen bij Ajax heel optimistisch over de uitslag. Men zou wel even winnen. Tot de 94ste minuut was niemand daar nog zeker van en na dat Roda gebroken was, was het weer een makkie (gezien de topictitel, die alleen verzonnen kan zijn door iemand met hele dikke brilleglazen)... het is dus altijd afwachten in zo'n wedstrijd wat het wordt.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:42 schreef Wolter het volgende:
Geluk schijn je af te dwingen en is meestal met de winnaar..
Vind het wel beter dat Ajax gewonnen heeft, omdat het nu natuurlijk een veel betere wedstrijd gaat worden dan Roda PSV. Ook heeft Ajax volgens mij meer de kracht om zich aan PSV op te trekken en dat is wel nodig ben ik bang, omdat PSV het anders na een 1-0 gewoon zakelijk uitspeelt.
Waarom de Cup erg veel leeft bij de kleinere clubs weet ik niet. Misschien omdat het een grote kans voor ze is op Europees voetbal? Voor de grotere clubs lijkt het alleen wat te zeggen als ze hem winnen of de dubbel er mee kunnen halen.
Scheer niet iedereen over een kam he.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:19 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Niks triest, in deze hele omgeving lopen ze constant maar te janken om alles, terwijl ze zelf ook niet alles zijn.
Sommige mensen hebben dus echt geen gevoel voor humor.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik zou het nog moeten zien. Als Roda gewonnen had dan zou Feyenoord en Ajax uitgeschakeld zijn en waarom dan ook niet PSV? Voor de wedstrijd woensdag was iedereen bij Ajax heel optimistisch over de uitslag. Men zou wel even winnen. Tot de 94ste minuut was niemand daar nog zeker van en na dat Roda gebroken was, was het weer een makkie (gezien de topictitel, die alleen verzonnen kan zijn door iemand met hele dikke brilleglazen)... het is dus altijd afwachten in zo'n wedstrijd wat het wordt.
En roda maakt het psv de laatste seizoenen altijd héél lastig. Geloof dat men in eindhoven meer problemen heeft met roda dan met ajaxquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik zou het nog moeten zien. Als Roda gewonnen had dan zou Feyenoord en Ajax uitgeschakeld zijn en waarom dan ook niet PSV?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |