Dat ben ik met je eens.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:50 schreef DarkShine het volgende:
En de topictitel is net zo misplaats als die misplaatste arrogantie van die joden na afloop gisteren!
Hebbie d'r een paar gemold joh?quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:59 schreef DarkShine het volgende:
Op zich is jullie aanhang best kansloos, 410 en f schitterenden in afwezigheid.
En vlak voor tijd was het zo goed als leeg en wist men niet hoe snel terug naar binnen te rennen...
3 kwart van het Parkstad Limburg Stadion schittert ook altijd in afwezigheidquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:59 schreef DarkShine het volgende:
Op zich is jullie aanhang best kansloos, 410 en f schitterenden in afwezigheid.
En vlak voor tijd was het zo goed als leeg en wist men niet hoe snel terug naar binnen te rennen...
Een gefrustreerde jodenpier met zijn mening...quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:13 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
3 kwart van het Parkstad Limburg Stadion schittert ook altijd in afwezigheid. Serieus, begin nou niet over sfeer want dat is bij Roda nog wel erger.
Jullie zijn nog in de running voor 1 prijs, en zelfs dan krijg je het stadion nog niet goed vol?quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:27 schreef Tvduijn het volgende:
Misschien zegt het wat over de tegenstander dat de arena zo leeg was. Niet dat ik er bij mij ben ofzo maarja tegen heerenveen in de KWARTfinale vorig jaar (of 2 jaar terug ik weet het niet eens meer) zaten er ruim 40.000 man.
Kansloze opmerking.quote:En btw. ook al is het bij ons zo leeg, dan zitten er nog meer dan er ooit bij jullie zitten dus alsjeblieft zeg.
Er is er altijd één die haptquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:50 schreef DarkShine het volgende:
En de topictitel is net zo misplaats als die misplaatste arrogantie van die joden na afloop gisteren!
Blijkbaar interesseerd die ene prijs mensen niet zo...en vind je het vreemd? Alsof de beker nou nog zoveel voorstelt tegenwoordig, is ook maar 1 groot commercieel gala.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:31 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jullie zijn nog in de running voor 1 prijs, en zelfs dan krijg je het stadion nog niet goed vol?
[..]
Kansloze opmerking.
Het is kansloos, Roda en ajax zijn niet als clubs te vergelijken! Ajax is een top3 club met de grootste historie van Nederland, juist dat is ook het verschil tussen de aantal fans.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:36 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Blijkbaar interesseerd die ene prijs mensen niet zo...en vind je het vreemd? Alsof de beker nou nog zoveel voorstelt tegenwoordig, is ook maar 1 groot commercieel gala.
Maar ik ben het met je eens hoor, dat er veel te weinig mensen zaten, maarja de beker is niet zo boeiend voor veel mensen, en roda als tegenstander misschien ook niet en misschien dat er veel aan het sparen zijn voor de playoffs.
En kansloos of niet, het is wel waar...
Mwah doet het goed hoorquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:29 schreef Roi het volgende:
Te groot voor een avatar, maar daar moeten jullie zelf maar wat mee doen![]()
[afbeelding]
Heb hem ook ff 250kb gemaakt, kleiner ga ik niet hoor!quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:43 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Je moet hem wel even croppen. Hij is nu meer dan 600 KB.![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:54 schreef Roi het volgende:
[..]
Heb hem ook ff 250kb gemaakt, kleiner ga ik niet hoor!
http://www.picfront.com/images/hunter250.gif
Ik voorspel je nu alvast: Binnenkort heb jij een onderzin met: de toegestane grootte van avatars is maximaal 100kbquote:
DS, je bent nog steeds gefrustreerd?quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:31 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jullie zijn nog in de running voor 1 prijs, en zelfs dan krijg je het stadion nog niet goed vol?
En natuurlijk omdat Ajax uit een regio komt met meer dan een miljoen mensen (Parkstad telt 270.000 mensen waarvan er iets meer dan 50.000 in Kerkrade)... daarbij heeft Ajax fans uit het hele land (in mijn ogen streekverraders maar goed), en dat is het wel erg raar als een Arena waar 60.000 mensen inpassen niet elke keer vol zit. Dat heeft toch iets te maken met het feit dat Ajax tegenwoordig geen club meer is van het volk maar van de berdrijfigheid en commercie. Bij Roda en veel andere clubs ligt dat heel anders. Roda kan geen topspelers kopen zoals Ajax met Huntelaar. Geld is ook de reden waarom er in Nederland de laatste 25 jaar maar drie verschillende clubs kampioen zijn geworden en als je AZ meerekend als Topclub wat het nu en begin jaren tachtig was, dan is het erg lang geleden (DWS of zo?)... ik kan me moeilijk voorstellen dat als je fan bent van Ajax of PSV dat je het iets is om trots op te zijn wetende dat je alleen maar kan winnen omdat je geld hebt. Daarom heb ik duizend maal meer respect voor de goede prestaties van Roda, Willem II, Twente, Vitesse, Heerenveen en AZ de laatste 10 jaar dan voor het nationale succes van PSV en Ajax.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:39 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Het is kansloos, Roda en ajax zijn niet als clubs te vergelijken! Ajax is een top3 club met de grootste historie van Nederland, juist dat is ook het verschil tussen de aantal fans.
Als je zo'n feit frustratie noemt...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
DS, je bent nog steeds gefrustreerd?
Het tijdstip is nogal belachelijk geweest, niet? Hoe laat was jij thuis?
Verklaar je nader...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:
daarbij heeft Ajax fans uit het hele land (in mijn ogen streekverraders maar goed),
Support you're locals!quote:
Ik kan alleen maar naar mezelf kijken, ik had niet thuis kunnen komen, vandaar dat ik niet in het stadion zat. En dat zullen meer mensen hebben gehad... Half zes is belachelijk...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:20 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als je zo'n feit frustratie noemt...
Jullie zijn toch de club van Nederland? Dan doe je nog mee voor 1 prijs en je krijgt je stadion nog niet halfvol...
Wat thuiskomen hiermee te maken heeft... Maargoed 5:30
quote:
Belachelijk? Je moet iets voor de club overhebben...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar naar mezelf kijken, ik had niet thuis kunnen komen, vandaar dat ik niet in het stadion zat. En dat zullen meer mensen hebben gehad... Half zes is belachelijk...
Het is voor mij maar een bekerwedstrijdje, kan er ook niet aan doen...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:34 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Belachelijk? Je moet iets voor de club overhebben...
Ik ben vrij streeknationalistisch (ik verzin het terplekke!) wat betreft clubvoetbal. Ik kan niet begrijpen dat iemand uit, bijvoorbeeld Groningen, fan is van Ajax. De hoofdstedelijke arrogantie heeft het toch niet zo op de provincie dacht ik zo, voor mij al reden te meer. Kijk dat als je uit Almere komt, je dan niet voor FC Omniworld (de naam alleen alquote:
een bekerwedstrijdje? man, het was de laatste kans voor Ajax om uberhaupt nog iets te halen. Deze wedstrijd samen met de finale zijn misschien wel de belangrijkste van het jaar voor Ajax.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is voor mij maar een bekerwedstrijdje, kan er ook niet aan doen...
Veel Zeeuwen zijn toch Feyenoordfan.. althans die indruk krijg ik in Vlissingen.. niks mis mee bij gebrek aan FC-Zeelandquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik woon nu ook in Tilburg, maar zal inderdaad nooit een band met Willem II krijgen. Ik ben Ajacied en voel me ook gewoon zo. Dichtstbijzijnde club is RBC...
En die beker een prijs? Misschien wel, al is er maar 1 echte prijs in Nederland...
En daar doen jullie niet aan mee, dus richten jullie je na de uitschakeling in Milan volledig op de beker. En dan nog niet vol...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik woon nu ook in Tilburg, maar zal inderdaad nooit een band met Willem II krijgen. Ik ben Ajacied en voel me ook gewoon zo. Dichtstbijzijnde club is RBC...
En die beker een prijs? Misschien wel, al is er maar 1 echte prijs in Nederland...
Volgens mij omdat het het dichste bij is, verstokte fans zeggen dat het door de havens komt.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:54 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Veel Zeeuwen zijn toch Feyenoordfan.. althans die indruk krijg ik in Vlissingen.. niks mis mee bij gebrek aan FC-Zeeland![]()
Ik denk ook de havens en de arbeidersmentaliteit.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Volgens mij omdat het het dichste bij is, verstokte fans zeggen dat het door de havens komt.
En omdat die club meer uitstraling heeft dan Ajax & PSV.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik denk ook de havens en de arbeidersmentaliteit.
Vind ik niet. Ajax straalt meer uit, maar goed, ik ben dan ook een Ajacied...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:17 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En omdat die club meer uitstraling heeft dan Ajax & PSV.
dat ajax supporters in het algemeen kut zijn was al bekend maar dat ze ook nogeens geilen op de kop van huntelaar slaat werkelijk allesquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:29 schreef Roi het volgende:
Te groot voor een avatar, maar daar moeten jullie zelf maar wat mee doen![]()
[afbeelding]
Jaloers.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:21 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat ajax supporters in het algemeen kut zijn was al bekend maar dat ze ook nogeens geilen op de kop van huntelaar slaat werkelijk alles
Jaloers op een homo?quote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:29 schreef planethugo het volgende:
Jaloers op ajax
enige rede dat jullie gewonnen hebben is omdat men even met 9 miljoen kan gokken op de zoveelste spits. En natuurlijk omdat een eigen goal wegens buitenspel afgekeurd wordt![]()
gek he, tot 12 uur dag erna vastgezeten voor niks, geen wedstrijd gezien en dan ook nog erachter komen hoe je voor de zoveelste keer bezeikt bent door de knvb. Maarja daar snapt iemand die voor 'maar een bekerwedstrijdje' thuisblijft natuurlijk niets vanquote:
Ho even. Ik had graag gegaan, maar in plaats van op de KNVB zeiken kan je beter op SBS6 zeiken vanwege het belachelijke tijdstip waarop dit duel plaats vond.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:34 schreef planethugo het volgende:
[..]
gek he, tot 12 uur dag erna vastgezeten voor niks, geen wedstrijd gezien en dan ook nog erachter komen hoe je voor de zoveelste keer bezeikt bent door de knvb. Maarja daar snapt iemand die voor 'maar een bekerwedstrijdje' thuisblijft natuurlijk niets van![]()
Een kwartier later dan een CL potje, waarvoor jullie wel kunnen gaan...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ho even. Ik had graag gegaan, maar in plaats van op de KNVB zeiken kan je beter op SBS6 zeiken vanwege het belachelijke tijdstip waarop dit duel plaats vond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |