Wedstrijden die 9 van de 10 keer niet kunnen uitmonden in verlengingen. En CL is iets belangrijker dan de Gatorade Cup...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:44 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Een kwartier later dan een CL potje, waarvoor jullie wel kunnen gaan...
Oftwel gloryhunters...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wedstrijden die 9 van de 10 keer niet kunnen uitmonden in verlengingen. En CL is iets belangrijker dan de Gatorade Cup...
quote:
Wel eens gezien hoeveel lui er normaal bij ons in het uivak zitten bij beker en competitie? Beker trekt, bij ons, altijd meer volk bij uitmatchen dan competitie.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Geef er je eigen draai maar aan.
Doe ik dat ook even.
Ajax - Roda JC 24-09-05
[afbeelding]
Ajax - Roda JC 22-03-06
[afbeelding]
Gloryhunters
Maar eersdaags hoor je ze weer zeuren om meer kaarten, want 15.000 kaarten voor de bekerfinale is toch echt te weinig voor een club als Ajax...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:01 schreef planethugo het volgende:
uitwedstrijden is wat anders dan thuiswedstrijden. Je bent volgens mij nog nieteens gloryhunter. Want dit was de laatste kans op een prijs voor ajax dit seizoen. Lager dan een gloryhunter dus
Tja hoevaak staat roda nou in de halve finale van de beker. En dan zo dichtbij zijn....quote:
wel begrijpelijk opzich, ze konden voor t eerst in hoeveel jaar? weer eens een belangrijke wedstrijd spelenquote:
Deze wedstrijd was toch niet belangrijk? Was toch 'maar een halve bekerfinale'...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:11 schreef Version1 het volgende:
[..]
wel begrijpelijk opzich, ze konden voor t eerst in hoeveel jaar? weer eens een belangrijke wedstrijd spelen![]()
Fside was leegjes, vak410 was vol, alle kaarten waren uitverkocht.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:11 schreef DarkShine het volgende:
Dat het niet intresseerde was wel te merken aan de fans die er wel waren. Dat die beker niet intreseert was wel te zien aan de spandoekjes op een halfvol 410.
Heb nog nooit gezien dat de fanatieke (??) fans het laten afweten daar waar de bobo's er wel zijn!
Ik bedoelde dat als Roda niet die lucky doch geweldige goal van Huntelaar niet tegen had gekregen, ze eindelijk weer eens, voor een club als Roda JC, een wedstrijd van enig formaat konden spelen. Dat is enige vorm van frustratie wel begrijpelijk.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:13 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Deze wedstrijd was toch niet belangrijk? Was toch 'maar een halve bekerfinale'...
Maastricht en Sittard kunnen hun geluk niet op. Niks te juichen dus dan maar hopen op een nederlaag van Roda...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:15 schreef Mr.Mills het volgende:
1. Hoe kom je erbij dat de fanatieke fans het laten afweten? Stemming was prima tijdens de wedstrijd van wat ik op TV heb gehoord. (ja, ook voor de 94e minuut)
2. Die goal was gewoon buitenspel. Dat het een eigen goal was doet daar niets van af, lees de reglementen maar door.
3. RodaHuilies, stuk voor stuk.
Leegjes? Gewoonweg leeg!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:15 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Fside was leegjes, vak410 was vol, alle kaarten waren uitverkocht.
Er zijn door een aantal technische zaken af en toe wat lege stoelen, dat komt omdat mensen beneden dicht op elkaar staan (meer dan 1 persoon per stoeltje). De zijkant wordt altijd leeggehouden omdat je dan last zou hebben van die scheidingswand.
En de onderste paar rijen horen niet bij het sfeergedeelte, mensen die daar kaartjes kregen (zoals ik) gaan daar niet zitten maar boven staan waardoor er daar ook wat lege stoeltjes zijn.
Niks triest, in deze hele omgeving lopen ze constant maar te janken om alles, terwijl ze zelf ook niet alles zijn.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |