geeft niet, het had iedere Toni-fan hier kunnen gebeurenquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:18 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ja ik snap het. Sorry dat ik er over begon. Ik weet ook nog niet zo goed hoe het allemaal hier werkt en wat wel of niet kan. Sorry nogmaals.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Eerst PSV
Hallo, wat was nou spannender?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:22 schreef MadMarine het volgende:
[..]
geeft niet, het had iedere Toni-fan hier kunnen gebeuren
Bedankt voor je begrip. Ik denk dat ik wel vaker in VBL kom kijken, best gezellig hier!quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:22 schreef MadMarine het volgende:
[..]
geeft niet, het had iedere Toni-fan hier kunnen gebeuren
Manchester United fiorentina stinktquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:24 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Bedankt voor je begrip. Ik denk dat ik wel vaker in VBL kom kijken, best gezellig hier!
Voor welke club ben jij?
Welke mongool is daar de webmaster?quote:In de vijfde minuut van de verlenging kwam Ajax al snel op voorsprong door Brian Babel, hierdoor brak Roda JC defenitief. De score liep uiteindelijk door doelpunten van wederom Babel en Huntelaar op tot 4-1.
Ik wil hem ooooooooooook!!!!quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:32 schreef jna het volgende:
JAAAAAAAAAAA wie heeft de cap????
Viel me erg mee ja.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Scheids floot trouwens goed..
Nee, ga alsjeblieft niet weg!!! Ik geniet van jouw opmerkingen!!!!!quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:37 schreef MadMarine het volgende:
nou het niveau daalt duidelijk
ik check morgen nog wel ff voor caps
dat shaft muziekje eronder mag er wezen btw
Is Talpa perfect bij he!quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:40 schreef Ambrosius het volgende:
Is SBS nou nog bezig. Bijna 6 uur over 2 bekerwedstrijdjes..
Precies, daar zat ik op te wachten en dat zenden ze niet uit, die klojo's van SBS-6.quote:
Hij zal de camera wel gemold hebben.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies, daar zat ik op te wachten en dat zenden ze niet uit, die klojo's van SBS-6.
iddquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
De Gatorade Cup Classic.
Man, die beker bestaat net
Wachten op zijn dip ?quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:44 schreef bolivian het volgende:
Wat is die Huntelaar toch ook een lelijk ventje,.
Maar goed, als je telkens zoveel mazzel hebt dan moet je haast wel mee naar Duitsland.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:24 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Bedankt voor je begrip. Ik denk dat ik wel vaker in VBL kom kijken, best gezellig hier!
Voor welke club ben jij?
Die is 'n abri in elkaar aan het schoppenquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies, daar zat ik op te wachten en dat zenden ze niet uit, die klojo's van SBS-6.
"Dankzij Klaas Jan spelen we tenminste in Europa volgend jaar."quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:46 schreef Trancelocator het volgende:
Wat zei Blind nou? Dat Ajax blij mocht zijn dat Huntelaar de bal er infrommelde?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |