Dit lijkt de tendens te zijn, over welke rellen of welk politie-optreden het ook gaat.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:55 schreef Tvduijn het volgende:
Maargoed het was duidelijk dat de politie het dramatisch geregeld heeft.
wat wil je na zo lange busreisquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:55 schreef Tvduijn het volgende:
Slechte zaak, was ook slecht geregeld door de politie inderdaad maar het is niet zo dat er niks aan de hand was ofzo, want toen ik richting noord liep kwam ik opeens in een groep (man of 50) roda fans terecht die aan het provoceren was en wilde knokken (en dat in beperkte mate deed) en werd opgejaagd door politiepaarden. Ik weet niet wat er verder gebeurd is maar er was dus wel iets want die groep was echt superagressief.
Idd die groep heb ik ook gezien, die waren ook al aan het kloten met stewards enzo. Verder kwalijk dat ze 250 man gaan oppakken voor niks eigenlijk.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:55 schreef Tvduijn het volgende:
Slechte zaak, was ook slecht geregeld door de politie inderdaad maar het is niet zo dat er niks aan de hand was ofzo, want toen ik richting noord liep kwam ik opeens in een groep (man of 50) roda fans terecht die aan het provoceren was en wilde knokken (en dat in beperkte mate deed) en werd opgejaagd door politiepaarden. Ik weet niet wat er verder gebeurd is maar er was dus wel iets want die groep was echt superagressief.
En los daarvan blijft het dan vreemd dat een veel grotere groep opgepakt wordt. Daarbijkomt dat volgende week Roda-Ajax is en het zou me niet verbazen als die wedstrijd door deze ondoordachte actie van de Amsterdamse politie volledig uit de hand gaat lopen. Eigenlijk zou men Ajaxfans nu moeten verbieden om naar Kerkrade te komen, maar ook dan tref je weer een hele groep. Maar als ik het bestuur van Roda was zou ik dat uit oogpunt van 'oog om oog tand om tand' wel doen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:55 schreef Tvduijn het volgende:
Ik weet het niet, maar ik wacht op de mededeling van het Rodabestuur dat het uitvak leegblijft. Niet dat ze dat zullen doen, maar als ze ook maar een knip voor de neus waard zijn komen ze nu voor hun eigen supporters op.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:29 schreef Jasza het volgende:
Mwa dat zal wel meevallen denk ik.
De Ajax supporters thuis laten omdat er een paar Roda supporters onterecht opgepakt zijn?quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En los daarvan blijft het dan vreemd dat een veel grotere groep opgepakt wordt. Daarbijkomt dat volgende week Roda-Ajax is en het zou me niet verbazen als die wedstrijd door deze ondoordachte actie van de Amsterdamse politie volledig uit de hand gaat lopen. Eigenlijk zou men Ajaxfans nu moeten verbieden om naar Kerkrade te komen, maar ook dan tref je weer een hele groep. Maar als ik het bestuur van Roda was zou ik dat uit oogpunt van 'oog om oog tand om tand' wel doen.
Ik noem 200 niet een paar, maar het is een zinloze discussie want het Rodabestuur onderneemt toch niets.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:08 schreef the_hunter het volgende:
[..]
De Ajax supporters thuis laten omdat er een paar Roda supporters onterecht opgepakt zijn?![]()
Onzin inderdaad. Met Utrecht-supporters deed Amsterdam eerder al vrijwel hetzelfde. Gastvrijheid is een vreemd woord in Amsterdam. Daar regeert de angst, net als bij Ajax gister.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:08 schreef the_hunter het volgende:
[..]
De Ajax supporters thuis laten omdat er een paar Roda supporters onterecht opgepakt zijn?![]()
Vroegen jullie wat dan? Kheb niks meegekregenquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:20 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Ik doel op voor de wedstrijd, en zoveel sfeer brachten jullie niet tot jullie voorkwamen. (en toen jullie achter kwamen wilden jullie geen liedje meer zingen toen we erom vroegen)
tuurlijkquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:07 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Vroegen jullie wat dan? Kheb niks meegekregen
Dat is die gast die de concurentie met Koné en Cristiano niet aandurfde en daarom voor Heerenveen koos...quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:40 schreef the_legend_killer het volgende:
In Kerkrade en omgeving heet Klaas Jan nu: Klaan Jan 'kutkop' Huntelaar.
Ik kwam vandaag eens in die omgeving..
Dat was indertijd zo, maar vind Koné nog altijd veel meer potentie hebben dan kjh.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk niet dat ie de concurrentie wint nee
quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:50 schreef DarkShine het volgende:
En de topictitel is net zo misplaats als die misplaatste arrogantie van die joden na afloop gisteren!
Weer een frusti koempel, zo heb ik er vandaag meer gezien hier!quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:50 schreef DarkShine het volgende:
En de topictitel is net zo misplaats als die misplaatste arrogantie van die joden na afloop gisteren!
Dat ben ik met je eens.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:50 schreef DarkShine het volgende:
Hebbie d'r een paar gemold joh?quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:59 schreef DarkShine het volgende:
Op zich is jullie aanhang best kansloos, 410 en f schitterenden in afwezigheid.
En vlak voor tijd was het zo goed als leeg en wist men niet hoe snel terug naar binnen te rennen...
3 kwart van het Parkstad Limburg Stadion schittert ook altijd in afwezigheidquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:59 schreef DarkShine het volgende:
Op zich is jullie aanhang best kansloos, 410 en f schitterenden in afwezigheid.
En vlak voor tijd was het zo goed als leeg en wist men niet hoe snel terug naar binnen te rennen...
Een gefrustreerde jodenpier met zijn mening...quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:13 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
3 kwart van het Parkstad Limburg Stadion schittert ook altijd in afwezigheid. Serieus, begin nou niet over sfeer want dat is bij Roda nog wel erger.
Jullie zijn nog in de running voor 1 prijs, en zelfs dan krijg je het stadion nog niet goed vol?quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:27 schreef Tvduijn het volgende:
Misschien zegt het wat over de tegenstander dat de arena zo leeg was. Niet dat ik er bij mij ben ofzo maarja tegen heerenveen in de KWARTfinale vorig jaar (of 2 jaar terug ik weet het niet eens meer) zaten er ruim 40.000 man.
Kansloze opmerking.quote:En btw. ook al is het bij ons zo leeg, dan zitten er nog meer dan er ooit bij jullie zitten dus alsjeblieft zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |