Als het voor de competitie was had Ajax wederom punten laten liggen, zo is het ook weer.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:50 schreef Jasza het volgende:
Slechte 90 minuten, daarna goed gespeeld en 410 was helemaal los vandaag
Of Atteveld het voor hem hebben laten doen.quote:
Als als alsquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:55 schreef bolivian het volgende:
[..]
Als het voor de competitie was had Ajax wederom punten laten liggen, zo is het ook weer.
Ook wel logisch dat je, zeker na zo een wedstrijd, geen zin hebt om een groep SBS-josti's te woord te staan.quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Of Atteveld het voor hem hebben laten doen.
Blijft jammer dat je geen Roda-reaktie te zien kreeg.
Geweldig was dat! die uitdrukking op zn gezicht sprak boekdelen!quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:06 schreef MadMarine het volgende:
[..]
ik bedoel dus net daarvoor (volgens mij)
toen keek ie eerst nog strak voor zich uit, maar toen moest ie steeds meer lachen toen ie zich realiseerde wat ie net had gedaan.
en daarbij keek ie recht in de camera.
Inderdaad, als je dan nog eens die malloot van een Hans Kraaij Jr. moet spreken, dan zouden er bij mij ook doden vallen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:03 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ook wel logisch dat je, zeker na zo een wedstrijd, geen zin hebt om een groep SBS-josti's te woord te staan.
Hoort bij het vak. Van Gaal kwam ook voor de camera's.quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:03 schreef Trancelocator het volgende:
Ook wel logisch dat je, zeker na zo een wedstrijd, geen zin hebt om een groep SBS-josti's te woord te staan.
Gelukkig stond die pik in Eindhoven. Hiddink had hem kunnen wurgen met die sjaal.quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:22 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Inderdaad, als je dan nog eens die malloot van een Hans Kraaij Jr. moet spreken, dan zouden er bij mij ook doden vallen.
Die fluitconcerten waren er door SBS6 ingedubbed?quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:33 schreef Silenus het volgende:
Nou, het was me het wedstrijdje wel zeg.
Wat zullen ze weer een hekel hebben aan ons in Kerkrade. Blijft echt fantastisch!
Sfeer was ook voor de 1-1 goed trouwens.
Hij bedoelt waarschijnlijk de sfeer in het Roda vakquote:Op donderdag 23 maart 2006 01:39 schreef bolivian het volgende:
[..]
Die fluitconcerten waren er door SBS6 ingedubbed?
De Roda-supporters in de bovenste ring deden me uiteindelijk aan de beteuterde Schotten denken. (Maar volgens mij kan je nog beter met 6-0 verliezen dan op deze manier...)quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:42 schreef Adidah het volgende:
[..]
Hij bedoelt waarschijnlijk de sfeer in het Roda vak.
Dat kon je op tv zelfs zien, al die lege plekken voordat Huntelaar scoorde. Heel wat mensen hebben dan ook een wereldgoal en een prachtig slotakkoord gemist.quote:Op donderdag 23 maart 2006 02:22 schreef Kang-He het volgende:
Zijn er veel mensen de laatste minuten vertrokken uit de Arena?
Ook thuis voor de buis was het uiteindelijk genieten. Heb je die grijns van Huntelaar al gezien?quote:Op donderdag 23 maart 2006 02:30 schreef Tvduijn het volgende:
Haaahaha, wat een prachtige wedstrijd. Net terug echt goud, en mooi voor die roda fans want het sloeg echt nergens op waar die mee bezig waren. En na de 1-1, echt gekkehuis, zelf op de lange zijde deden ze massaal mee met "wie niet springt die is geen jood". Twas een heel gekut om normaal naar huis te komen maar het was et zeker waard
Waar doel je precies op? Ik snap ook wel dat er normaal geen sfeer is in die bak van jullie maar een beetje dankbaarheid mag toch wel vind ikquote:Op donderdag 23 maart 2006 02:30 schreef Tvduijn het volgende:
Haaahaha, wat een prachtige wedstrijd. Net terug echt goud, en mooi voor die roda fans want het sloeg echt nergens op waar die mee bezig waren. En na de 1-1, echt gekkehuis, zelf op de lange zijde deden ze massaal mee met "wie niet springt die is geen jood". Twas een heel gekut om normaal naar huis te komen maar het was et zeker waard
Iddquote:Op donderdag 23 maart 2006 01:33 schreef Silenus het volgende:
Nou, het was me het wedstrijdje wel zeg.
Wat zullen ze weer een hekel hebben aan ons in Kerkrade. Blijft echt fantastisch!
Sfeer was ook voor de 1-1 goed trouwens.
HET ZIJN BOEREN EN MOFFEN DOORELKAARquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:04 schreef Intergalactrick het volgende:
WAT ZIJN DIE BOEREN STIL! OOOOOH WAT ZIJN DIE BOEREN STIL
Blijft leuk, nu ben ik wel een beetje schor.:')
lekker één-tweetje was dat jahquote:Op donderdag 23 maart 2006 01:10 schreef Shreyas het volgende:
Ik moet wel zeggen dat alle goals van Ajax echt prachtig waren. Die van Huntelaar was natuurlijk de mooiste en de belangrijkste, hij heeft echt veel kwaliteit, zoals hij wederom de hele wedstrijd naar zijn hand zette.![]()
En tweede van Huntelaar, wat deed Charisteas dat ongelofelijk goed zeg, helemaal niet zelfzuchtig of egoïstisch...prachtig gewoon!![]()
En voor de mensen in Kerkrade:![]()
Hoewel behept met een rood-wit hart, waarop met bloed geschreven staat AJAX FOREVER, gaat de pet af voor Roda JC, en voor Kah in het bijzonder. Uitstekende prestatie geleverd.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:04 schreef Intergalactrick het volgende:
WAT ZIJN DIE BOEREN STIL! OOOOOH WAT ZIJN DIE BOEREN STIL
Blijft leuk, nu ben ik wel een beetje schor.:')
Vond je?quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Scheids floot trouwens goed..
Vaders met kinderen die gehandboeid worden afgevoerd. Meisjes die hun bh moeten inleveren. Der Polizei heeft zich weer eens kunnen uitleven. Ik begin vergelijkingen van Italiaanse ministers steeds beter te snappen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:35 schreef jorienvdherik het volgende:
AMSTERDAM - De politie in Amsterdam heeft woensdagavond honderd tot 150 supporters van Roda JC aangehouden. De groep voetbalfans zocht vlak voor de wedstrijd in de Amsterdam ArenA de confrontatie met de politie en supporters van Ajax. Zij belaagden agenten en gooiden met rotzooi. "We hebben ze afgezonderd en met bussen naar politiebureaus afgevoerd", aldus een woordvoerder van de politie.
De supporters kwamen vanaf een parkeerterrein gelopen, waar zij eerder met georganiseerde busreizen waren aangekomen. Ze zijn gearresteerd wegens verstoring van de openbare orde en openlijke geweldpleging.
Op het bureau wordt iedereen verhoord. Justitie zal een schikking aanbieden aan de personen die de openbare orde hebben verstoord. Degenen die zij verdenkt van geweldpleging, moeten nog even in de cel blijven.
De aanhangers van de voetbalclub uit Kerkrade hebben niets van de wedstrijd gezien. Het duel tegen Ajax, dat niet als risicowedstrijd werd beschouwd, begon om 21.00 uur.
hehe
En bovendien inconsequent.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:45 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Vond je?
Ik vond 'm veels te veel fluiten.
Ach god, is dat ook weer gezongen?quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
HET ZIJN BOEREN EN MOFFEN DOORELKAAR tegelijk![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:05 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ach god, is dat ook weer gezongen?![]()
meer een bizarre wedstrijd, met een onverwachte apotjeose. Maar een ding staat voor mij wel vast: ze hebben met Huntelaar echt een wereldaankoop gedaanquote:Op donderdag 23 maart 2006 07:15 schreef Suijk het volgende:
Was een latertje gisteren! Mooie afsluiting, maar jezus wat een kutwedstrijd.
Ik ook.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:10 schreef the_hunter het volgende:
Hoe dan ook, we gaan naar 010!!!
Ik heb er nu al zin in![]()
9 van de 10 mensen die eerder weggaan zijn absoluut geen dagjesmensen. Die hebben gewoon een SCC. Gisteren ging er ook een groot deel van het publiek eerder weg, omdat ze anders de laatste trein niet konden halen. Heeft dus niks met kutpubliek te maken...quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:33 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Mensen die 5 minuten voor tijd weggaan omdat ze dan makkelijk het stadion uitkomen en niet stilstaan bij de parkeerplaats. Dat vind ik het echt van dat kut publiek, smerige dagjesmensen!
Wilco van Schaik, hij doet al jaren de GGD samenvattingen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:07 schreef LuukBes het volgende:
Wie was die nieuwe commentator eigenlijk ? Best een goeie n00b.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |