abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36283396
Ik dan maar???

Welkom in het slowchat-topic van het politieke subforum van Fok!. Hier kan gepraat worden over politieke complotjes die niet worden besproken in POL, of over niet-politieke zaken die evenmin worden besproken in dit subforum, oftewel: het passioneel spuien van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder feitelijke justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en andere onzin. Iedereen is welkom.
Voor personeelsbestanden en voorgaande delen, zie personeelsbestanden in voorgaande delen

[ Bericht 51% gewijzigd door Drugshond op 23-03-2006 00:21:29 ]
I´m back.
pi_36283455
Waarom basht iedere zelfbenoemde intellectueel hier Meki eigenlijk??? Is dat de nieuwe sport geworden, waardoor je je onderscheidt van het plebs of zo?
I´m back.
  woensdag 22 maart 2006 @ 23:31:15 #3
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_36283644
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 23:26 schreef Ryan3 het volgende:
Waarom basht iedere zelfbenoemde intellectueel hier Meki eigenlijk??? Is dat de nieuwe sport geworden, waardoor je je onderscheidt van het plebs of zo?
Ik vind Meki eigenlijk best een grappige user. In ieder geval origineel. Heb je zijn puntenprogramma al gelezen.

Aandoenlijk is het juiste woord eigenlijk.
The End Times are wild
  woensdag 22 maart 2006 @ 23:33:57 #5
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_36283750
The End Times are wild
  woensdag 22 maart 2006 @ 23:34:51 #6
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_36283776
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 23:26 schreef Ryan3 het volgende:
Waarom basht iedere zelfbenoemde intellectueel hier Meki eigenlijk???
Zelfbenoemde intellectuelen op FOK?
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_36283784
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 23:31 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik vind Meki eigenlijk best een grappige user. In ieder geval origineel. Heb je zijn puntenprogramma al gelezen.

Aandoenlijk is het juiste woord eigenlijk.
Heb ik nog niet gelezen nee, maar aandoenlijk is hij wel en bovendien creatief, daarbij zijn emoties kan ik best begrijpen.

Over dat bashen door die zelfbenoemde intellectuelen nog een stukje van de recensie mbt Paxton die De anatomie van het fascisme schreef.
quote:
Paxton beschrijft niet alleen bloemrijk het fascisme in Italië en Duitsland, maar geeft ons ook heel wat stof tot nadenken over de gevaren die patriottisme, xenofobie, ontspoord groepsgevoel, angst- en vijanddenken met zich mee kunnen brengen.

I´m back.
pi_36283846
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 23:34 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Vraag maar aan Pberends
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_36283853
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 23:34 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Nou zo zien ze zich toch (op z'n minst), gelet op hun bijdragen. En aangezien er geen officiële instanties bestaan die bepalen dat ene Floripas, johan_de_with of maartena, om paar zijstraten te noemen, intellectuelen zijn... is de conclusie snel getrokken hè. .
I´m back.
  woensdag 22 maart 2006 @ 23:38:37 #10
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_36283903
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 23:37 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou zo zien ze zich toch (op z'n minst), gelet op hun bijdragen. En aangezien er geen officiële instanties bestaan die bepalen dat ene Floripas, johan_de_with of maartena, om paar zijstraten te noemen, intellectuelen zijn... is de conclusie snel getrokken hè. .
Het getuigt wel van lef natuurlijk.
pi_36283932
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 23:38 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Het getuigt wel van lef natuurlijk.
Om Meki af te kraken??? .
I´m back.
  woensdag 22 maart 2006 @ 23:41:40 #12
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_36284011
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 23:39 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Om Meki af te kraken??? .
Om zelf de grote roerganger te spelen en alle kindjes te onderwijzen over het kwaad dat ons in Meki-schaapskleren ten deel valt.
pi_36284043
Meki bashen is makkelijk scoren en veilig. Degelijk weerwoord hoef je van hem niet te verwachten. Mensen die zich hiermee inlaten hebben een zorgelijk intelligentieniveau en zijn op school waarschijnlijk zelf altijd het pispaaltje geweest.
pi_36284049
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 23:41 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Om zelf de grote roerganger te spelen en alle kindjes te onderwijzen over het kwaad dat ons in Meki-schaapskleren ten deel valt.
Hadden ze nu gezellig eens sjun afgekraakt, maar daar zijn ze te lamlendig voor.
I´m back.
  woensdag 22 maart 2006 @ 23:42:57 #15
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_36284093
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 23:42 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Meki bashen is makkelijk scoren en veilig. Degelijk weerwoord hoef je van hem niet te verwachten. Mensen die zich hiermee inlaten hebben een zorgelijk intelligentieniveau en zijn op school waarschijnlijk zelf altijd het pispaaltje geweest.
Ja ja, dat zeg je nu wel, maar jij durft sjun ook niet af te kraken hè, vrind. Jullie hebben gezamenlijke interesses, niet waar?
I´m back.
pi_36284112
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 23:42 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Ook daarin kun je te ver gaan.
ff het stof van mijn banknopje afblazen.
Jij doet het trouwens heel goed als mod btw, mijn complimenten. .
I´m back.
pi_36284113
Volgens mij is Meki een beste jongen. Tikkeltje naïef en weet het niet altijd goed te formuleren.
Maar hij bedoelt het wel goed.
  woensdag 22 maart 2006 @ 23:45:37 #19
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_36284135
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 23:35 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Heb ik nog niet gelezen nee, maar aandoenlijk is hij wel en bovendien creatief, daarbij zijn emoties kan ik best begrijpen.
quote:
PERSBERICHT , AMSTERDAM

Meki komt met iets uniek in de politieke markt aanstromen.
Meki begint een Politieke partij. Namelijk de MEKI PARTIJ

Meki kiest voor communisme dat betekent dat iedereen gelijk is . Ook kiest hij de weg links en tevens ook rechts. Meki kiest voor hulp voor Oma´s en Opa´s. Meki kiest voor hulp allochtonen. Meki kiest voor uw rechten.

STANDPUNTEN MEKI PARTIJ

- Radicalen moeten zosnel hun monden gesnoerd worden.
- Somalische provocateurs moeten zo snel het land uitgezet worden.
- Aldi en Lidl nu gelijk sluiten.
- Turkije geen EU lid - Turkije mag naar Afrika.
- Nu alle contacten verbreken met USA en Israel.
- Rijbewijs halen vanaf je 12 jaar
- Vrouwen mogen geen Auto rijden. wel fiets rijden
- Geen hoofddoeken en geen keppels en kruizen.
- Bedrijven moeten winst inleveren bij de overheid.
- Huisdieren moeten naar strafkamp.
- Kranten worden verboden.
- Iedereen mag gratis boodschappen doen.
- Bier wordt verboden.
- Sigaretten roken wordt verboden.
- Cafe´s worden gelijk gesloten.
- Meki schilderij overal ophangen
- Nederland niet naar WK
- Geloof wordt verboden.
- Baby´s moeten eerst goedgekeurd worden.
- Oma´s en Opa´s moeten schoonmaken i.p.v luieren
- Werken verplicht tot 95 jaar
- Vrouwen moeten korte rokje dragen.
- Sinterklaas en kerst wordt verboden
- Iedereen moet dansen
- Stelen wordt toegestaan
- Moorden van mensen mag alleen als diegene het wilt

Meki zal hiervoor zorgen. Meki vindt het belangrijk als iedereen zijn vrijheid behoudt. Volgens Meki is de vrijheid nummer 1 op de lijst. Meki zal voor een groot spektabel zorgen in de Hollanse politiek.

Stem op Meki Partij op 7 Maart.
Dat van vrijheid nummer 1 op de lijst maakt het in combinatie met de partijpunten af.
Het is bijna literatuur, om zoiets te kunnen schrijven!
The End Times are wild
pi_36284152
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 23:45 schreef MrX1982 het volgende:
Volgens mij is Meki een beste jongen. Tikkeltje naïef en weet het niet altijd goed te formuleren.
Ja, denk het ook wel idd. .
I´m back.
pi_36284210
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 23:45 schreef LXIV het volgende:

[..]

[..]

Dat van vrijheid nummer 1 op de lijst maakt het in combinatie met de partijpunten af.
Het is bijna literatuur, om zoiets te kunnen schrijven!
.
I´m back.
  woensdag 22 maart 2006 @ 23:50:20 #22
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_36284297
Ik vraag me trouwens wel eens af hoe serieus Meki zelf altijd is in zijn uitlatingen.
Volgens mij cultiveert hij zijn status als knuffelallochtoon ook een beetje.
The End Times are wild
pi_36284312
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 23:44 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja ja, dat zeg je nu wel, maar jij durft sjun ook niet af te kraken hè, vrind. Jullie hebben gezamenlijke interesses, niet waar?
Sjun lijkt mij een geschikte kerel. Waarom en op welke grond zou ik hem moeten afkraken? Om door mij afgekraakt te worden, moet je het wel verdienen.

Wat zouden die zogenaamde gezamenlijke interesses wel niet zijn volgens jou? Ik ben wel benieuwd wat er achter je insinuaties schuilgaat.
  woensdag 22 maart 2006 @ 23:52:22 #24
89730 Drugshond
pi_36284369
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 23:45 schreef Ryan3 het volgende:
Thx, maar we werken als een team.
En Dog heeft ongeveer dezelfde mod-stijl. En dat werkt ook wel lekker.
Op dit moment zijn we beide aan het bijklussen (we houden tijd over). Dog zit nu ook op de FP, en ik werk wat vaker achter de schermen (voor andere flora).
pi_36284395
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 23:50 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Sjun lijkt mij een geschikte kerel. Waarom en op welke grond zou ik hem moeten afkraken? Om door mij afgekraakt te worden, moet je het wel verdienen.

Wat zouden die zogenaamde gezamenlijke interesses wel niet zijn volgens jou? Ik ben wel benieuwd wat er achter je insinuaties schuilgaat.
Ach weer zo'n onnozelaar. .
I´m back.
pi_36284447
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 23:45 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Just in time.
pi_36284468
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 23:52 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Thx, maar we werken als een team.
En Dog heeft ongeveer dezelfde mod-stijl. En dat werkt ook wel lekker.
Op dit moment zijn we beide aan het bijklussen (we houden tijd over). Dog zit nu ook op de FP, en ik werk wat vaker achter de schermen (voor andere flora).
Niettemin, je doet het goed. Van DoG nog niet zoveel gezien eigenlijk. Zo vaak ben ik niet op Fok!.
Maar goed, je initiële reactie destijds bij een bepaalde kwestie was ook zeer to the point wmb, alleen zonde dat je later af en toe terugkwam van die reactie. Toch oke wmb. .
I´m back.
pi_36284484
Veel inhoudelijker had ik niet van je verwacht. Wat dat betreft voldoe je nog altijd aan mijn verwachtingen.
pi_36284508
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 23:55 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Veel inhoudelijker had ik niet van je verwacht. Wat dat betreft voldoe je nog altijd aan mijn verwachtingen.
Tuurlijk joh. .
I´m back.
pi_36284514
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 23:54 schreef Silven het volgende:

[..]

Just in time.
Ja?
I´m back.
  donderdag 23 maart 2006 @ 00:00:36 #31
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_36284620
Meki is Meki. klaar.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_36284671
goeieavond, het was weer gezellie in Center Parcs. Lekker gewerkt kan ik wel zeggen.

Nu even bier.

'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_36284727
ik zie het morgen wel ..
pi_36284736
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:00 schreef DionysuZ het volgende:
Meki is Meki. klaar.
Posts van Meki doen mij altijd denken aan de Nijntje verhalen die ik in een ver verleden las.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_36284765
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:04 schreef Tafkahs het volgende:
ik zie het morgen wel ..
Bier op?
I´m back.
  donderdag 23 maart 2006 @ 00:05:59 #36
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_36284774
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:02 schreef Disciple_of_Guinnes... het volgende:
goeieavond, het was weer gezellie in Center Parcs. Lekker gewerkt kan ik wel zeggen.

Nu even bier.

bier is ook hier, plezier!
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
  donderdag 23 maart 2006 @ 00:07:08 #37
89730 Drugshond
pi_36284808
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 23:55 schreef Ryan3 het volgende:
Niettemin, je doet het goed. Van DoG nog niet zoveel gezien eigenlijk. Zo vaak ben ik niet op Fok!.
Maar goed, je initiële reactie destijds bij een bepaalde kwestie was ook zeer to the point wmb, alleen zonde dat je later af en toe terugkwam van die reactie. Toch oke wmb. .
Toch schrijft die gast heel erg scherp (inmiddels vele artikels gelezen). Ben het zeker niet altijd eens met zijn grondslagen of de verschijningsvorm waarin zijn bericht wordt gebracht. Maar ik kan ook niet zeggen dat hij de plank altijd misslaat.
pi_36284815
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:05 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Bier op?
morgen weer op he..
pi_36284827
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:02 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

Nu even bier.

Ik ken jou eerlijk gezegd helemaal niet als user. Was je hier al vaker?
I´m back.
  donderdag 23 maart 2006 @ 00:09:57 #40
89730 Drugshond
pi_36284883
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:07 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik ken jou eerlijk gezegd helemaal niet als user. Was je hier al vaker?
Hier wel [14.gif]
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_36284889
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:09 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Wie niet ?!
Ikke
  donderdag 23 maart 2006 @ 00:11:10 #43
89730 Drugshond
pi_36284952
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:11 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Sta je morgen niet op... ga je 24 uur in je bed liggen maffen.
Nee dat ook weer niet, ik hoef alleen morgen de deur niet uit, dus gaat ik lekker met een kop koffie en daarna wat lekkers in me trainingbroek en een trui aan achter me compu zitten.
pi_36284996
Dat Meki gebashed wordt kan ik wel begrijpen, zijn blog is lachwekkend maar ik kan me niet aan de gedachte onttrekken dat hij ook echt meent wat hij daar post. Eerlijkheid gebied te zeggen dat ik niet heb gevolgd om welke reden hij gebashed wordt.

Tevens tvp
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
  donderdag 23 maart 2006 @ 00:18:50 #46
89730 Drugshond
pi_36285172
Zolang er vissen zwemmen kan er uit gevist worden.
pi_36285174
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:18 schreef Drugshond het volgende:
Het is weer druk in POL-SC.
Hoelang blijft nog ons kweekvijvertje voordat het leeggevist is.?!
Totdat Modje spelen een betaalde functie is denk ik.
  donderdag 23 maart 2006 @ 00:22:57 #49
89730 Drugshond
pi_36285240
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:20 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Totdat Modje spelen een betaalde functie is denk ik.
Of totdat Fok! verkocht wordt (aan de Volkskrant), en we een oprotpremie krijgen.
pi_36285247
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:07 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Toch schrijft die gast heel erg scherp (inmiddels vele artikels gelezen). Ben het zeker niet altijd eens met zijn grondslagen of de verschijningsvorm waarin zijn bericht wordt gebracht. Maar ik kan ook niet zeggen dat hij de plank altijd misslaat.
Hij volgt een bepaalde vooropgezette ideologie hè, is obssesief tav bepaalde onderwerpen en personen en maakt gebruik van talloze drogredeneringen (die van de gemanipuleerde puntje puntje is wel de beroemdste natuurlijk). Daarnaast is zijn boodschap in principe altijd dezelfde en zijn discours komt daar ook altijd op uit: antilinks, en geleend van lieden die oorspronkelijker zijn dan hij is. Hij leent daarbij ook veel daadwerkelijke terminologie van geestverwanten, die hij no doubt aantreft op zijn dagenlange omzwervingen op inet. Hij kan kritiek op zijn denkbeelden niet aan, vanwege allerlei jeugdtrauma's en zijn disproportioneel grote ego, wrs voortkomende uit een ter dele maatschappelijke mislukking en een miskend genie-syndroom. Last but not least hij speelt vals, kent geen scrupules en heeft geen gevoel voor humor. .

Mijn vriendin vroeg zich af of hij met zijn obsessieve gedrag IRL ook niet slachtoffers gemaakt heeft btw. Wat hij nu doet staat uiteraard niet op zich.

Tot zover mijn psychologie van de koude grond. .
I´m back.
  donderdag 23 maart 2006 @ 00:23:17 #51
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_36285255
quote:
Dat is een uitstekende samenvatting.
pi_36285329
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:10 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Hier wel [14.gif]
Okee. .
Ik kan je alleen niet echt herinneren, was ook nooit een Poller eigenlijk. Maar never mind.
I´m back.
pi_36285375
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:22 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Of totdat Fok! verkocht wordt (aan de Volkskrant), en we een oprotpremie krijgen.
Ieuwwww , de Volkskrant

Moet gelijk aan Jaap Fischer denken.
pi_36285439
Wouter en ik wilden er eigenlijk een PvdA bolwerk van maken. .
I´m back.
pi_36285492
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:30 schreef Ryan3 het volgende:
Wouter en ik wilden er eigenlijk een PvdA bolwerk van maken. .
Das mooi, ik ben al partij lid, dus dan mag ik zeker wel blijven
pi_36285506
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:33 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Ligt aan je partijnummer hè. We gaan niet boven nummer 555 zitten. .
I´m back.
pi_36285540
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:33 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dan pak ik de nummer wel van me pa of ma
pi_36285548
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:33 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Btw ik zat er ook over na te denken om maar eens lid te worden. Misschien volgende keer wethouderpostje of zo. Moet wel lukken.
Hoe's het nu in die PvdA?
I´m back.
  donderdag 23 maart 2006 @ 00:37:07 #59
89730 Drugshond
pi_36285621
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:35 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Btw ik zat er ook over na te denken om maar eens lid te worden. Misschien volgende keer wethouderpostje of zo. Moet wel lukken.
Hoe's het nu in die PvdA?
Hier in Rotterdam wel weer Hossanna, totdat de deelfracties weer moeten gaan schoppen zodat ze gehoord worden.
pi_36285634
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:37 schreef Drugshond het volgende:
Maar ik wil helemaal niet bij de PVDA. Ik ben niet allochtoon genoeg.
Maar je drinkt wel genoeg, das het andere eikpunt he.
pi_36285716
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:37 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Hier in Rotterdam wel weer Hossanna, totdat de deelfracties weer moeten gaan schoppen totdat ze gehoord worden.
Mm, bij ons zijn ze ook ineens grootste geworden en gaan nu wrs samen met CDA en VVD. Niet veel andere alternatieven.
Maar hoe is de algemene sfeer eigenlijk? Wij hebben hier een gozer aan het hoofd staan die als gemeenteraadslid vanaf 1974 tevergeefs tegen de bierkaai vecht en nu dan ineens na 32 jaar de grootste is geworden. Zeg maar een oude hippie eigenlijk. Als ik lid zou worden dan krijg je ineens dus een verschuiving richting huidige tijd, en reken maar dat ik dominant ben, mijn vraag: kunnen dat soort kankkers dat aan (in de PvdA), of proberen ze mij zsm te dumpen??? Misschien is er gewoon niets over te zeggen btw.
I´m back.
pi_36285733
Oh mijn god, ik heb het aan de stok met een believer omdat ik een topic over de muur heb gepleurt
  donderdag 23 maart 2006 @ 00:43:31 #64
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_36285753
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:33 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

The End Times are wild
pi_36285758
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:37 schreef Drugshond het volgende:
Maar ik wil helemaal niet bij de PVDA. Ik ben niet allochtoon genoeg.
Kom kom, PvdA is een grote partij, velen stemmen en zo.
I´m back.
pi_36285761
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Mm, bij ons zijn ze ook ineens grootste geworden en gaan nu wrs samen met CDA en VVD. Niet veel andere alternatieven.
Maar hoe is de algemene sfeer eigenlijk? Wij hebben hier een gozer aan het hoofd staan die als gemeenteraadslid vanaf 1974 tevergeefs tegen de bierkaai vecht en nu dan ineens na 32 jaar de grootste is geworden. Zeg maar een oude hippie eigenlijk. Als ik lid zou worden dan krijg je ineens dus een verschuiving richting huidige tijd, en reken maar dat ik dominant ben, mijn vraag: kunnen dat soort kankkers dat aan (in de PvdA), of proberen ze mij zsm te dumpen??? Misschien is er gewoon niets over te zeggen btw.
Hier is het aardig geschoond, de generatie van mijn pa en ma zijn grotendeels weg.
  donderdag 23 maart 2006 @ 00:43:50 #67
89730 Drugshond
pi_36285762
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hij volgt een bepaalde vooropgezette ideologie hè, is obssesief tav bepaalde onderwerpen en personen en maakt gebruik van talloze drogredeneringen (die van de gemanipuleerde puntje puntje is wel de beroemdste natuurlijk). Daarnaast is zijn boodschap in principe altijd dezelfde en zijn discours komt daar ook altijd op uit: antilinks, en geleend van lieden die oorspronkelijker zijn dan hij is. Hij leent daarbij ook veel daadwerkelijke terminologie van geestverwanten, die hij no doubt aantreft op zijn dagenlange omzwervingen op inet. Hij kan kritiek op zijn denkbeelden niet aan, vanwege allerlei jeugdtrauma's en zijn disproportioneel grote ego, wrs voortkomende uit een ter dele maatschappelijke mislukking en een miskend genie-syndroom. Last but not least hij speelt vals, kent geen scrupules en heeft geen gevoel voor humor. .

Mijn vriendin vroeg zich af of hij met zijn obsessieve gedrag IRL ook niet slachtoffers gemaakt heeft btw. Wat hij nu doet staat uiteraard niet op zich.

Hij wint er overigens wel prijzen mee. Maar het is het beetje hetzelfde als AHA. Het klinkt als een plaat die in dezelfde groef is blijven steken. Binnen zijn werk-en-denkscope komt er wel wat leuks uit. Maar kan hij ook out-of-the-box denken, en ook kijken naar andere knelpunten in de samenleving. ? En over dat laatste heb ik enigzinds mijn twijfels. Het continue verkondigen van dezelfde boodschap slaat op een zeker moment dood. En mensen gaan bewust of onbewust er overheen lezen..
pi_36285764
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:43 schreef LXIV het volgende:

[..]

.
I´m back.
pi_36285849
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:43 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Hij wint er overigens wel prijzen mee. Maar het is het beetje hetzelfde als AHA. Het klinkt als een plaat die in dezelfde groef is blijven steken. Binnen zijn werk-en-denkscope komt er wel wat leuks uit. Maar kan hij ook out-of-the-box denken, en ook kijken naar andere knelpunten in de samenleving. ? En over dat laatste heb ik enigzinds mijn twijfels. Het continue verkondigen van dezelfde boodschap slaat op een zeker moment dood. En mensen gaan bewust of onbewust er overheen lezen..
Even off the record: over wie heb je het nu?
I´m back.
  donderdag 23 maart 2006 @ 00:48:00 #70
89730 Drugshond
pi_36285858
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:43 schreef Ryan3 het volgende:
Kom kom, PvdA is een grote partij, velen stemmen en zo.
K(n)udde gedrag. Ik wil een duidelijk stappenplan horen (en niet zijn boekwerkje).
Als hij aan de hypotheekaftrek komt dan komen er nog leuke (alsook roerige) tijden in Nederland. Dan is de binnenlandse economie (in 1 klap) kapot gemaakt.
pi_36285871
Godver, het is niet een een naamtopic geworden

Klacht moderatie
  donderdag 23 maart 2006 @ 00:48:49 #72
89730 Drugshond
pi_36285914
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:43 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Hier is het aardig geschoond, de generatie van mijn pa en ma zijn grotendeels weg.
Hier niet, denk ik. Die gozer is een heel eind in de 50, zo niet al in de 60. Daarbij leef ik tussen de agriërs (zeg maar boeren dus) en die houden niet zo van lui zoals ik. Maar toch, misschien toch maar een keer doen, lid worden. Krijg iig binnenkort de burgemeester op bezoek, kijken wat hij vindt.
I´m back.
  donderdag 23 maart 2006 @ 00:50:26 #74
89730 Drugshond
pi_36285918
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:48 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

Klacht moderatie
Je had hem kunnen mergen met een ander NWS-topic. (het kan nog).
pi_36285927
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:48 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Diezelfde PB-dude.
PB-dude???
I´m back.
pi_36285945
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:50 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Je had hem kunnen mergen met een ander NWS-topic. (het kan nog).
Nee, het gaat over een fucking Charlie Sheen

En het komt van prisonplanet af, dat is iets wat ik alleen lees als ik heel erg eng wil slapen.
pi_36285966
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:48 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

Klacht moderatie
Hollywood acteurs die hun mening geven over actuele gebeurtenissen en politiek zijn wereldnieuws.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 23 maart 2006 @ 00:52:52 #78
89730 Drugshond
  donderdag 23 maart 2006 @ 00:54:00 #79
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_36285988
fuck wat was dat biertje lekker
  donderdag 23 maart 2006 @ 00:54:36 #80
89730 Drugshond
pi_36286001
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:51 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Nee, het gaat over een fucking Charlie Sheen

En het komt van prisonplanet af, dat is iets wat ik alleen lees als ik heel erg eng wil slapen.
Jouw feestje.... Ik weet van niks.
Als er mensen van TRU langskomen in NWS. Ik ben er niet ik ben vissen of zo.
  donderdag 23 maart 2006 @ 00:54:38 #81
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_36286002
ben alweer geen vrijgezel meer
pi_36286024
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:52 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Peter Breedveld...
O, die, nee ik dacht dat je iemand anders bedoelde. Ik verloor interesse bij hem toen hij zei dat drogredeneringen best wel kunnen, want niet iedereen is wetenschappelijk ingesteld oid. Ik vond jouw initiële reactie toen idd ook goed an sich.
I´m back.
pi_36286034
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:54 schreef DionysuZ het volgende:
Same broad???
I´m back.
  donderdag 23 maart 2006 @ 00:59:55 #84
89730 Drugshond
pi_36286186
Is die PB niet voormalig links ook oid???
I´m back.
pi_36286222
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:59 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Heeft ze een Poolse strik in der haar zitten ?
Misschien wel de poolse cupmaat
pi_36286264
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 01:03 schreef Ryan3 het volgende:
Is die PB niet voormalig links ook oid???
zijn eenden vertellen toch alles?
  donderdag 23 maart 2006 @ 01:10:24 #88
89730 Drugshond
pi_36286292
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 01:05 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Misschien wel de poolse cupmaat
Ik ga toch ff schrijven in FB. Dit kan ik gewoon niet uitstaan.
pi_36286304
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 23:37 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Vraag maar aan Pberends
Nou.. dom is hij iig niet..
pi_36286317
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 01:08 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

zijn eenden vertellen toch alles?
Zijn eenden vertellen me niets. .
I´m back.
pi_36286325
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 01:11 schreef Omkron het volgende:

[..]

Wie?
I´m back.
pi_36286348
quote:
Zo zie ik het ook .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_36286354
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:18 schreef Drugshond het volgende:
Het is weer druk in POL-SC.
Hoelang blijft nog ons kweekvijvertje voordat het leeggevist is.?!
Ik blijf gewoon usert hoor.
pi_36286366
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 01:14 schreef du_ke het volgende:

[..]

Misschien ben je wel FA materiaal
pi_36286377
Dat partij programma van Meki..
pi_36286378
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 01:11 schreef Omkron het volgende:

[..]

Laten we het maar op apart houden.
pi_36286394
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 01:15 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Misschien ben je wel FA materiaal
Dan moeten ze toch echt gaan betalen.
pi_36286401
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 01:16 schreef Omkron het volgende:
Dat partij programma van Meki..
Beter dan dat van Wilders.
pi_36286403
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 01:14 schreef du_ke het volgende:

Dat zeg jij nu...je weet het maar nooit met die bomenknuffelaars
pi_36286406
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 01:18 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dan moeten ze toch echt gaan betalen.
Ze betalen in natura. Je hebt de keuze sex of beugels.
pi_36286416
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 01:19 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Oei dat is dan wel weer verleidelijk.
pi_36286417
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 01:19 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

Dan is de vraag "Sex met wie" wel erg belangrijk
pi_36286435
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 01:13 schreef du_ke het volgende:

[..]

Zo zie ik het ook .
Iedereen is het weer eens met elkaar, merk ik. .
Lijkt de PvdA wel op congres.
I´m back.
pi_36286445
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 01:22 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Iedereen is het weer eens met elkaar, merk ik. .
Lijkt de PvdA wel op congres.
Alle stemmingen zijn hier dan ook 95% eens.
pi_36286447
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 01:18 schreef du_ke het volgende:

[..]

Beter dan dat van Wilders.
Iedereen moet dansen. .
I´m back.
pi_36286455
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 01:23 schreef du_ke het volgende:

[..]

Alle stemmingen zijn hier dan ook 95% eens.
Lekkere linkse boomknuffelaars bende hier. .
I´m back.
pi_36286492
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 01:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Lekkere linkse boomknuffelaars bende hier. .
Meestal ben ik dan de tegenstemmer .
pi_36286501
Hee, Drugshond, ik dacht dat je vissen was
pi_36286503
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 01:28 schreef du_ke het volgende:

[..]

Meestal ben ik dan de tegenstemmer .
Ik zaag de laatste jaren alleen maar bomen om. In onze tuin. Kun je nagaan. .
I´m back.
pi_36286554
Hmm ga toch maar eens slapen .
pi_36286563
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 01:36 schreef du_ke het volgende:
Hmm ga toch maar eens slapen .
Kook. .
I´m back.
  donderdag 23 maart 2006 @ 01:48:32 #112
89730 Drugshond
pi_36286651
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 01:29 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Hee, Drugshond, ik dacht dat je vissen was
Zie een paar reakties terug... kon dit niet uitstaan.
Terwijl er een oplossing voor handen ligt die iedereen (een beetje) aan moet spreken.
pi_36286682
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 01:48 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Zie een paar reakties terug... kon dit niet uitstaan.
Terwijl er een oplossing voor handen ligt die iedereen (een beetje) aan moet spreken.
Ik kan dat topic niet terug vinden, staat niet in myAt.
  donderdag 23 maart 2006 @ 01:56:02 #114
89730 Drugshond
  donderdag 23 maart 2006 @ 01:56:57 #115
89730 Drugshond
pi_36286779
das goed voor de kweekvijver
pi_36286798
Nu gaat BG ook mij stalken op IRC
  donderdag 23 maart 2006 @ 02:08:59 #118
89730 Drugshond
pi_36286826
hehe, zal ik doen. ik ga doesjen en dan ff me nest in. Thanx DH en spreek je later.

Truste moppies
  donderdag 23 maart 2006 @ 02:31:20 #120
89730 Drugshond
  donderdag 23 maart 2006 @ 07:12:52 #121
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_36287379
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:54 schreef DionysuZ het volgende:
Dit vraagt om toelichting en foto's.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_36287503
Vrijgezel , wat was dat ook al weer?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_36287754
quote:

Kelere als er iemand een obsessie hier heeft ben jij het wel, volgens mij lig je in je nest nog te knarsetanden over sjun en co met die ritalin-slikster naast je.

Mijn god
Je zou gewoon zin krijgen in holocaust-ontkenning puur om jouw bloeddruk weer eens in gevaarlijke zones te krijgen
Op vrijdag 31 maart 2006 19:45 schreef Triggershot het volgende:
als jij die kk kop van je en je taal niet aanpast ga ik jou eens weg blazen
pi_36287767
He Raymond! Wat is er, heb je een paar dagen tijd ofzo? Ik bedoel: je hebt je nog niet laten bannen.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_36287776
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 08:30 schreef sigme het volgende:
He Raymond! Wat is er, heb je een paar dagen tijd ofzo? Ik bedoel: je hebt je nog niet laten bannen.
Ik heb even wat tijd ja. Dus dat gebruik ik even om een paar mensen op hun nummer te zetten alhier.
pi_36287841
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 08:31 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:

[..]

Ik heb even wat tijd ja. Dus dat gebruik ik even om een paar mensen op hun nummer te zetten alhier.
Ah. Om een of andere reden heb je het voorzien op Floripas, hoewel die van láng na jouw tijd is. Wie kom je nog meer 'op hun nummer zetten'?

Oh, en wat heb je tegen Floripas eigenlijk?
pi_36287994
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 08:38 schreef sigme het volgende:

Oh, en wat heb je tegen Floripas eigenlijk?
Ze is een ongelofelijk domme, irritante fake-kut.
pi_36288047
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 08:50 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:

[..]

Ze is een ongelofelijk domme, irritante fake-kut.
Irritant laat ik aan jou, dat is een persoonlijk oordeel.

Ongelofelijk dom? Hoezo? Omdat ze een andere mening heeft dan de jouwe of om andere reden?

Wat is fake-kut? Ze doet alsof ze 'ronduit pét' is maar dat is ze niet?
  donderdag 23 maart 2006 @ 08:54:10 #129
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36288050
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 23:35 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Over dat bashen door die zelfbenoemde intellectuelen nog een stukje van de recensie mbt Paxton die De anatomie van het fascisme schreef.
[..]
quote:
Paxton beschrijft niet alleen bloemrijk het fascisme in Italië en Duitsland, maar geeft ons ook heel wat stof tot nadenken over de gevaren die patriottisme, xenofobie, ontspoord groepsgevoel, angst- en vijanddenken met zich mee kunnen brengen.
Liggen patriottisme en verenigd vijanddenken (ons tegen hunnie) dicht bij elkaar?

Zo ja, dan ben ik bang dat mij dat niet eens gaat verbazen.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_36288129
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 08:54 schreef sigme het volgende:

[..]

Irritant laat ik aan jou, dat is een persoonlijk oordeel.
Ja. En de waarheid.
quote:
Ongelofelijk dom? Hoezo? Omdat ze een andere mening heeft dan de jouwe of om andere reden?
Nee, ze is gewoon dom. Ze poneert stelling na stelling en als ze dan finaal de pan uitgeveegd wordt op inhoudelijke gronden dan gaat ze daar niet op in maar reutelt wat met zogenaamd ad rem-opmerkingen.
Echt een stereo-type SP-er.
quote:
Wat is fake-kut? Ze doet alsof ze 'ronduit pét' is maar dat is ze niet?
Nee, ze is fake. Nep. Doet alsof ze iedereen kent en zo. Fake.
pi_36288339
quote:

quote:
Op donderdag 23 maart 2006 08:28 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:

[..]

Kelere als er iemand een obsessie hier heeft ben jij het wel, volgens mij lig je in je nest nog te knarsetanden over sjun en co met die ritalin-slikster naast je.
Geweldig, nu hebben we er 2 die hun frustraties over de mid-life crisis uiten op Fok!
pi_36288355
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 08:58 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:

[..]

Nee, ze is gewoon dom. Ze poneert stelling na stelling en als ze dan finaal de pan uitgeveegd wordt op inhoudelijke gronden dan gaat ze daar niet op in maar reutelt wat met zogenaamd ad rem-opmerkingen.
Echt een stereo-type SP-er.
Hmm. Ik beweeg me meestal in andere discussies, maar is dit niet gewoon overtuigd zijn van je mening? Politiek gezien is er vaak sprake van een overtuiging, niet van iets wat bewezen kan worden. De zogenaamde 'realisten' lijken dat helemaal niet te begrijpen. Ben jij er zo een?
quote:
[..]

Tsja, voor zover ze zich heeft uitgesproken over zaken en personen die ik kan controleren was ze niet nep. Je kan niet binnen 30 seconden obscure personen en hun politieke splinterpartijtjes (die niet in Google staan) juist benoemen, als je ze niet werkelijk kent.
pi_36288380
quote:
‘Vliegende doodskist’ in de ban

BRUSSEL - De Europese Commissie heeft meer dan negentig luchtvaartmaatschappijen op een zwarte lijst gezet.

Vliegen in Europa is een stuk veiliger geworden. Dubieuze maatschappijtjes met ‘vliegende doodskisten’ komen namelijk ons luchtruim niet meer in.

Het vliegverbod, woensdag afgekondigd door EU-Commissaris Barrot, treft uitsluitend ondernemingen uit Afrika, Centraal Azië en het Verre Oosten. Hun naam is te vinden op twee Europese zwarte lijsten, die de nationale zwarte lijsten vervangen. ,,Europa beschermt vanaf nu zijn luchtvaartpassagiers beter én geeft ze allemaal dezelfde bescherming,’’ aldus Barrot, doelend op de verschillen in nationale beoordeling die er soms waren. Zo kreeg de Turkse carrier Onur Air vorig jaar tijdelijk een landingsverbod in Nederland en Frankrijk, terwijl zijn toestellen vol Franse en Nederlandse passagiers Brussel-Zuid (Charleroi) vrolijk bleven aandoen.

Volgens Barrot hebben vervoerders de neiging hun beste toestellen in te zetten op drukke, en ‘vliegende doodskisten’ op onrendabele lijnen. Barrot kon gisteren niet zeggen hoeveel van de circa driehonderd vliegtuigen (van ruim negentig maatschappijen) die in de ban zijn gedaan tot vandaag op Europa vlogen. ,,Maar ze konden hoe dan ook van het ene op het andere moment worden gecharterd. Nu weet je, als je een reis boekt en je op het laatste moment een andere maatschappij krijgt, dat ook die veilig is.’’

De Europese zwarte lijst kwam er kort nadat bij enkele vliegrampen honderden doden waren gevallen. Brussel werkt de lijst vanaf nu minimaal elke drie maanden bij en zo nodig tussentijds. Maatschappijen die aantonen dat ze veilig zijn geworden, kunnen er ook weer af.

Het zwaarst getroffen land is Congo, dat in zijn eentje al een dikke vijftig maatschappijtjes op de zwarte lijst heeft. ,,Vaak met omgebouwde vliegtuigen die in oorlogen zijn gebruikt,’’ aldus Barrot, die de Congolezen beloofde dat Europa hen financieel en technisch zal bijstaan om tenminste een deel van hun luchtvloot vliegwaardig te maken. De afgelopen vijf jaar besteedde Europa op die manier al tachtig miljoen aan derde landen.

De Inspectie Verkeer en Waterstaat in Hoofddorp houdt de Turkse maatschappijen MNG Airlines, Fly Air en Onur Air onder verscherpt toezicht. ,,We voeren bij deze bedrijven extra controles uit,’’ aldus een woordvoerder van de IVW. ,,Het is aanvullend op de zwarte lijst van de Europese Commissie.’’
Vorig jaar een landingsverbod, maar nu slechts verscherpt toezicht? Waarom niet gelijk ook een verbod, net zoals die andere maatschappijen?

Wat wil het toeval nou? Martinair, Transavia en nog een aantal maatschappijtjes kwam het maar al te goed uit destijds dat Onur een landingsverbod kreeg. Het bleek tevergeefs, aangezien een aantal alweer op de fles is gegaan. Vieze politiek spelletjes worden gespeeld, maar ach, het zijn de Turken maar.

pi_36288400
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 09:12 schreef sigme het volgende:

[..]

Hmm. Ik beweeg me meestal in andere discussies, maar is dit niet gewoon overtuigd zijn van je mening?
Dogmatisch bedoel je?
quote:
Politiek gezien is er vaak sprake van een overtuiging, niet van iets wat bewezen kan worden. De zogenaamde 'realisten' lijken dat helemaal niet te begrijpen. Ben jij er zo een?
Er zijn zaken die niet bewezen kunnen worden, maar er zijn ook zaken die wel degelijk bewezen of zo goed als bewezen kunnen worden. Dat miss Floripasje dan gewoon dom door blijft reutelen is en niet in staat is logische conclusies te trekken is dan gewoon: dom.
quote:
Tsja, voor zover ze zich heeft uitgesproken over zaken en personen die ik kan controleren was ze niet nep. Je kan niet binnen 30 seconden obscure personen en hun politieke splinterpartijtjes (die niet in Google staan) juist benoemen, als je ze niet werkelijk kent.
Gelukkig kent ze iedereen, tot aan Keyne West aan toe
pi_36288407
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 09:13 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

Vieze politiek spelletjes worden gespeeld, maar ach, het zijn de Turken maar.

Precies. Dizzzzcriminazzie
pi_36288476
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 22:45 schreef Yildiz het volgende:
Ik zal nooit ONZ verlaten.

Internet testje : WHAT FAMOUS LEADER ARE YOU?

En weltrusten.

. (ik kies voor destroy )
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  donderdag 23 maart 2006 @ 09:21:16 #137
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36288540
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 09:18 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

[afbeelding]

. (ik kies voor destroy )
RQ, goedemorgen, hoe maak jij die 'filmpjes / gifjes' in je avatar? Je liet een week geleden ofzo 3 programma's zien, dacht ik.
pi_36288589
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 09:15 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:

[..]

Dizzzzcriminazzie
Ik zie dat je de mocrostijl goed beheerst. Het past wel bij je
pi_36288605

Met die man heb ik echt helemaal niks
pi_36288667
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 09:21 schreef Yildiz het volgende:

[..]

RQ, goedemorgen, hoe maak jij die 'filmpjes / gifjes' in je avatar? Je liet een week geleden ofzo 3 programma's zien, dacht ik.
'Morgen.

Oh, toen gebruikte ik wat andere progjes. Nu zijn het, dankzij Doderok:
- VirtualDub (om er plaatjes uit te trekken), zoek even op internet hoe je verschillende bestandsformaten moet inlezen want dat is een hoop gedoe.
- IrfanView icm Paint om ze te resizen,
- Unfreez om het te animeren

Allemaal vrij basic-programma's die weinig ruimte innemen (ben ik dol op), maar het vereist wel enige handigheid en tijd...
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_36288699
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 09:24 schreef Chewie het volgende:
[afbeelding]

Met die man heb ik echt helemaal niks
Wees blij, je kunt ook Hitler of Saddam krijgen .
pi_36288738
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 09:14 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:

[..]

Dogmatisch bedoel je?
Nee dat bedoel ik niet. Discussies die ik wel gevolgd heb waren niet dogmatisch.
quote:
[..]

Er zijn zaken die niet bewezen kunnen worden, maar er zijn ook zaken die wel degelijk bewezen of zo goed als bewezen kunnen worden. Dat miss Floripasje dan gewoon dom door blijft reutelen is en niet in staat is logische conclusies te trekken is dan gewoon: dom.
Misschien heb je hier voorbeelden bij? Ik heb anders geen idee welke zaken jij 'bewijsbaar' acht. Misschien vind jij economie wel een schoolvoorbeeld van allerlei harde bewijzen. Of acht jij sterrenbeeldbeschrijvingen bewezen, weet ik veel.
quote:
[..]

Gelukkig kent ze iedereen, tot aan Keyne West aan toe
Die ken ik dan weer niet. Maar zo te zien kent ze aardig wat literatuur, ze weet ook meestal snel citaten / bronnen te leveren als dat wordt gevraagd.

En nogmaals: ik kon een aantal dingen wél controleren, en die klopten allemaal. Volgens mij moet ze een heel goed geheugen hebben. En snel is ze ook, ik zou niet eens zo snel kunnen typen, zelfs niet als er alleen maar 'qwerty qwerty qwerty' moest komen te staan.
pi_36288758
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 09:29 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Wees blij, je kunt ook Hitler of Saddam krijgen .
Maar verder klopt het wel, alles voor de sex
pi_36288766

pi_36288802
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 09:30 schreef sigme het volgende:

[..]

Nee dat bedoel ik niet. Discussies die ik wel gevolgd heb waren niet dogmatisch.
Dan heb je niet goed opgelet.
quote:
Misschien heb je hier voorbeelden bij? Ik heb anders geen idee welke zaken jij 'bewijsbaar' acht. Misschien vind jij economie wel een schoolvoorbeeld van allerlei harde bewijzen. Of acht jij sterrenbeeldbeschrijvingen bewezen, weet ik veel.
Ja, bijvoorbeeld discussie over economische zaken ja.
En waarom gooi jij je opeens op als Floripasjes redster? Ben je bang dat ze het zelf niet aankan?
quote:
Die ken ik dan weer niet.

Bemoei je er dan ook niet mee.
quote:
En nogmaals: ik kon een aantal dingen wél controleren, en die klopten allemaal. Volgens mij moet ze een heel goed geheugen hebben. En snel is ze ook, ik zou niet eens zo snel kunnen typen, zelfs niet als er alleen maar 'qwerty qwerty qwerty' moest komen te staan.
Snel typen? Boeiend zeg, dat kan die tikgeit van hier beneden ook.
pi_36288806
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 09:24 schreef Chewie het volgende:
O Chewie, ik zie dat het links / rechts / ban topic verplaatst is naar GC. Ik denk dat ik het uit het oog verlies dan. Je had gelijk, denk ik, hoewel ik denk ik op veel principieler niveau een juist onderscheid maak tussen links en rechts. De mensen houden zich er niet aan, die moeten heropgevoed worden .
pi_36288818
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 08:58 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
Daar verbaasde ik me in het begin ook al over, vanaf het moment dat zij hier poste leek het wel of ze de Pol-usuals wel zeer goed kende. Dan krijg je al snel de neiging "kloon-alert", kan ook zijn dat ze hier eerst tijden meelurkte.
pi_36288889
Ah mooi he?
Hoe het PvdA-stemmen door moslims nooit lang goed kan gaan:
Waarom eigenlijks stemmen Allochtonen zoveel PvdA?

Het bewijst zich hier zelfs al.
pi_36288898
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 09:33 schreef sigme het volgende:

De mensen houden zich er niet aan, die moeten heropgevoed worden .
Precies, je hebt ook helemaal niks aan partijen die veranderen. Zo zou Joop den Uyl zich helemaal niet meer thuisvoelen bij de PvdA
pi_36288918
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 09:33 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:

[..]

Dan heb je niet goed opgelet.
Ik beweeg me in andere discussies? Ik heb een ander oordeel dan jij?
quote:
[..]

Ja, bijvoorbeeld discussie over economische zaken ja.
En waarom gooi jij je opeens op als Floripasjes redster? Ben je bang dat ze het zelf niet aankan?
Nee, ik ben geinteresseerd in jouw redenen.
quote:
[..]

Bemoei je er dan ook niet mee.
Ik blijf buiten economische discussies, meestal.
quote:
[..]

Snel typen? Boeiend zeg, dat kan die tikgeit van hier beneden ook.
Nee, ze kan snel denken. Dat van dat typen is slechts een middel, en ik gaf mijn typesnelheid als vergelijk. Je kan toch wel lezen wat ik bedoel?
pi_36288972
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 09:38 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik beweeg me in andere discussies? Ik heb een ander oordeel dan jij?
Wat is het nu?
quote:
Nee, ik ben geinteresseerd in jouw redenen.
Die zal ik je zeggen: ik vind het een irritant nep kutwijf.
quote:
Ik blijf buiten economische discussies, meestal.
Zou zij ook eens moeten doen.
quote:
Nee, ze kan snel denken. Dat van dat typen is slechts een middel, en ik gaf mijn typesnelheid als vergelijk. Je kan toch wel lezen wat ik bedoel?
Ja, maar je typte dat ze snel kan typen.
pi_36289016
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 09:39 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[afbeelding]

Zie je wel dat je geen moslim bent.
pi_36289146

Niet verkeerd...
pi_36289201
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 09:39 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[afbeelding]

Vanwaar , Ghandi staat symbool voor iets, ik ben zelf belijdend Christen, maar als Ghandi er bij mij uit was gekomen, dan had ik daar ook zeer goed mee kunnen leven.
pi_36289214
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 09:40 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:

[..]

Wat is het nu?
Weet ik niet. Het is mogelijk dat ik dezelfde discussies volg als jij en tot een ander oordeel kom. Het is ook mogelijk dat jij en ik verschillende discussies volgen.
quote:
[..]

Die zal ik je zeggen: ik vind het een irritant nep kutwijf.
Ja, dat had je al gezegd, ik poogde te achterhalen wat je 'nep' vindt.
quote:
[..]

Zou zij ook eens moeten doen.
Nou, ik ben het met haar eens (en met vele economen) dat er in de economie bizar weinig bewezen is. Voor de rest weet ik niet wat zij beweert / vindt, dus ook niet of ik het daarmee eens ben. Als gezegd, ik blijf er meestal buiten.
quote:
[..]

Ja, maar je typte dat ze snel kan typen.
Het leek me dat ik niet alles hoef voor te kauwen. Natuurlijk is typesnelheid geen kwaliteitsaspect in deze.
pi_36289233
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 09:52 schreef sigme het volgende:

Ja, dat had je al gezegd, ik poogde te achterhalen wat je 'nep' vindt.
Haar! Du'h!
Jezus ben je een noorderling of zo dat je zo traag van begrip bent?
pi_36289240
Die was onder de gordel.
pi_36289242
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:42 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Oh mijn god, ik heb het aan de stok met een believer omdat ik een topic over de muur heb gepleurt
Actor Charlie Sheen Questions Official 9/11 Story

.
pi_36289284
quote:
Die BG is echt geestelijk gestoord he?
pi_36289295
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 09:51 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Lodewijk, natuurlijk meende ik dat, van die lammetjes. Ik kijk even of ik een minimeetje kan regelen met z'n drietjes. Anders maak ik graag een afspraakje met je, als je een keer op een mooie dag zin hebt in een eindje fietsen.
pi_36289299
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 09:52 schreef sigme het volgende:
Een goedemorgen.
Ik kom binnenkort wel een keer kijken bij de lammetjes, ik wist niet dat je kennelijk zo dichtbij woonde.
pi_36289332
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 09:53 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
Die was onder de gordel.
We worden nog vriendjes; ik kan wel wat hebben.

Ja, noordeling. Buitengewoon traag . Ik heb geen haast.

pi_36289337
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 09:55 schreef sigme het volgende:
Lodewijk, natuurlijk meende ik dat, van die lammetjes. Ik kijk even of ik een minimeetje kan regelen met z'n drietjes. Anders maak ik graag een afspraakje met je, als je een keer op een mooie dag zin hebt in een eindje fietsen.
Dat is goed, als je een minimeet kan regelen dan mail me maar, dat is denk ik het meest handig.
pi_36289380
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 09:57 schreef sigme het volgende:

[..]

We worden nog vriendjes; ik kan wel wat hebben.

Ja, noordeling. Buitengewoon traag . Ik heb geen haast.

Nee sorry, ik ben niet zo op zoek naar vriendjes.
pi_36289384
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 09:56 schreef LodewijkNapoleon het volgende:

[..]

Een goedemorgen.
Ik kom binnenkort wel een keer kijken bij de lammetjes, ik wist niet dat je kennelijk zo dichtbij woonde.
Oh ja, ook goedemorgen!

Ik woon er niet .
pi_36289408
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 10:00 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh ja, ook goedemorgen!

Ik woon er niet .
Oh, dus je hebt je schaapjes in een gehuurde wei o.i.d.?
pi_36289417
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 09:59 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:

[..]

Nee sorry, ik ben niet zo op zoek naar vriendjes.
Dat zeg ik. We worden nog vriendjes.
pi_36289464
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 10:01 schreef LodewijkNapoleon het volgende:

[..]

Oh, dus je hebt je schaapjes in een gehuurde wei o.i.d.?
Nee, de wei (en de schuur, en de oude eiken) zijn mijn eigendom.
Maar mijn huis staat elders.

Ik mail je als er iets te minimeeten valt .
pi_36289497
Moge
pi_36289711
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 09:55 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:

[..]

Nee dan lees je zijn reacties niet goed, hij begrijpt het en wij natuurlijk niet
pi_36289739
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 10:03 schreef sigme het volgende:
Nee, de wei (en de schuur, en de oude eiken) zijn mijn eigendom.
Maar mijn huis staat elders.

Ik mail je als er iets te minimeeten valt .
Dat is goed, een fijne dag nog, ik ga weer aan het werk.
pi_36289742
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 09:55 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:

[..]

Discussie met hem is onmogelijk....daar moet je dan ook niet mee beginnen.
pi_36289743
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 10:14 schreef Chewie het volgende:

[..]

Nee dan lees je zijn reacties niet goed, hij begrijpt het en wij natuurlijk niet
Oh ja, dat was het. I forgot.
pi_36289751
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 10:05 schreef du_ke het volgende:
Moge
Môge! Mooi weer hier, nietwaar? Ik zit natuurlijk weer opgesloten .
pi_36289780
Om nog even oude koeien uit de sloot te halen, Meki is de Marokkaanse Finder_Elf (Wolf).
Allah Al Watan Al Malik
pi_36289844
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 10:18 schreef Mutant01 het volgende:
Om nog even oude koeien uit de sloot te halen, Meki is de Marokkaanse Finder_Elf (Wolf).
Nee: meki is, als het tenminste geen relkloon is, geestelijk gestoord. Zwakbegaafd.
Finder niet.
pi_36289935
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 10:20 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:

[..]

Nee: meki is, als het tenminste geen relkloon is, geestelijk gestoord. Zwakbegaafd.
Finder niet.
Nou wolfke heeft ze ook niet helemaal allemaal op een rijtje hoor .
pi_36289945
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 10:16 schreef sigme het volgende:

[..]

Môge! Mooi weer hier, nietwaar? Ik zit natuurlijk weer opgesloten .
Ja heerlijk inderdaad, denk dat ik zo maar eens naar buiten ga .
pi_36289954
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 10:20 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:

[..]

Finder niet.
Daar ben ik het mee eens. Ik vraag me ook wel eens af of Meki wel echt is.

Finder is van een geheel ander kaliber. Ik begrijp niet op welke punten je hem vergelijkbaar vindt met Meki, Mutant . Licht eens toe, wil je?
pi_36290178
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 10:25 schreef sigme het volgende:

[..]

Daar ben ik het mee eens. Ik vraag me ook wel eens af of Meki wel echt is.

Finder is van een geheel ander kaliber. Ik begrijp niet op welke punten je hem vergelijkbaar vindt met Meki, Mutant . Licht eens toe, wil je?
Zo moeilijk is dat toch niet? Het zijn beide een soort mascottes.
pi_36290595
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 10:24 schreef du_ke het volgende:

[..]

Nou wolfke heeft ze ook niet helemaal allemaal op een rijtje hoor .
Whatever, maar hij is niet geestelijk gestoord zoals BG en Meki wel zijn.
pi_36291241
pi_36291688
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 23:37 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

He wat leuk, polemiek. Misschien is er ook wel een hele mooie omschrijving voor de paradox die inherent is aan de bezigheid te stellen dat er geen officiele instanties bestaan die mensen tot intellectueel benoemen. Ik weet het niet, ik ben namelijk geen intellectueel die even Paxton uit z'n mouw schudt en andere toevoegingen uit de losse pols doet.
En wat is ''op z'n minst''? Wat is de volgende ontologische categorie na ''intellectueel"? Genie? Zo beschouw ik mijzelf niet, hoor.

Misschien kun je ook kennis nemen van de oliedomme strekking van Meki's oeuvre, voordat je met lelijke leenwoorden als ''bashen'' begint te strooien.
quote:
Onzin

Nederlands was nooit Joods geweest . En Wilders wilt Nederland Joods maken ?? Hoe hyprocriet kan je zijn ????

Wilders wilt dit zo graag dat Nederland Joods wordt

En dan val jij een ander ( in dit geval; maartena) aan door te vragen of 'ie een zondebok zoekt? Chicanes, Ryan, niks anders.

Daarbij zei ik:
quote:
Echt, af en toe vraag ik me af of je geen kloon van Dora_van_Dikzak bent. De ene keer kom je best gevat uit de hoek, de volgende keer zeg je geen zinnig woord
Dit is namelijk waar. De ene keer schrijft hij samenhangend, de volgende keer is het pure onzin. Hoe vaak heb jij met hem van gedachten gewisseld?

Ik begrijp echt niet waar dit opeens vandaan komt. Compleet met diagnose ook nog. Verveel je je soms?

[ Bericht 4% gewijzigd door Johan_de_With op 23-03-2006 12:55:45 ]
pi_36291894
Iemand trek in een neger Buys zoen.
pi_36291988
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 11:39 schreef MrX1982 het volgende:
Tjemig, in dat topic lijkt het net of Nederland (aan het) vergaan is .
pi_36292043
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 11:31 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

He wat leuk, polemiek. Misschien is er ook wel een hele mooie omschrijving voor de paradox die inherent is aan de bezigheid te stellen dat er geen officiele instanties bestaan die mensen tot intellectueel benoemen. Ik weet het niet, ik ben namelijk geen intellectueel die even Paxton uit z'n mouw schudt en andere toevoegingen uit de losse pols doet.

Misschien kun je ook kennis nemen van de oliedomme strekking van Meki's oeuvre, voordat je met lelijke leenwoorden als ''bashen'' begint te strooien.
[..]

En dan val jij een ander ( in dit geval; maartena) aan door te vragen of 'ie een zondebok zoekt? Chicanes, Ryan, niks anders.

Daarbij zei ik:
[..]

Dit is namelijk waar. De ene keer schrijft hij samenhangend, de volgende keer is het pure onzin. Hoe vaak heb jij met hem van gedachten gewisseld?

Ik begrijp echt niet waar dit opeens vandaan komt. Compleet met diagnose ook nog. Verveel je je soms?
Zit jooooooohan hier nu gewoon en passant de holocaust te ontkennen?
pi_36292062
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 11:42 schreef RichardQuest het volgende:
Tjemig, in dat topic lijkt het net of Nederland (aan het) vergaan is .
In feite is dat ook het geval.

Als mensen al over dat soort dingen vallen is het einde zoek.
pi_36292112
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 11:39 schreef MrX1982 het volgende:
ff googlen op racistisch snoep en dan krijg ik dit
quote:
Dit is een goede.
Pieterbaas is Jood! Prachtig.
Een andere geleerde beweerde dat Pieterbaas de penis was
van Sinterklaas en dat het schoentje eigelijk het seksapparaat van
een vrouw en al dat lekkere snoep eigenlijk de zaadcellen van
Sinterklaas waren die door penis Pieterbaas is de vagina van de
vrouw werd gespten.

Dat Pieterbaas een Jood is, is prachtig maar dat Pieterbaas
de penis van Sint is, vind ik eigelijk top.
Zou van BG kunnen zijn.
pi_36292205
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 11:47 schreef Chewie het volgende:

[..]

ff googlen op racistisch snoep en dan krijg ik dit
[..]

Zou van BG kunnen zijn.
Die ''joods'' is maar wel even de geijkte ''Talmoedcitaten'' herhaalt. (Iets waar Meki overigens ook in uitblinkt.) Let je wel op, Ryan?

Ontkenner Holocaust gaat in hoger beroep

Ontkenner Holocaust gaat in hoger beroep
pi_36292308
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 11:51 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Die ''joods'' is maar wel even de geijkte ''Talmoedcitaten'' herhaalt. (Iets waar Meki overigens ook in uitblinkt.) Let je wel op, Ryan?
Het valt me vaak op dat BG regelmatig iets anders is naar gelang het hem het beste uitkomt neem ik aan. Zo beweert hij ook wel eens dat hij contacten heeft met de geheime diensten van deze wereld.
  donderdag 23 maart 2006 @ 11:59:11 #192
93744 Finder_elf_towns
pi_36292384
Wat een geroddel hier,
pi_36292390
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 11:56 schreef Chewie het volgende:

[..]

Het valt me vaak op dat BG regelmatig iets anders is naar gelang het hem het beste uitkomt neem ik aan. Zo beweert hij ook wel eens dat hij contacten heeft met de geheime diensten van deze wereld.
Hij is gek. Dat weet je zo onderhand toch wel. Die jongen is geestelijk zo labiel als het maar kan.
pi_36292453
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 11:56 schreef Chewie het volgende:

[..]

Het valt me vaak op dat BG regelmatig iets anders is naar gelang het hem het beste uitkomt neem ik aan.
Meest pregnante voorbeeld; tetteren dat in het geval van de Shoah ''de overwinnaar de geschiedenis schrijft'', maar iedereen die het met hem oneens is schuldig verklaren aan genocide ''zoals de Duitsers die Hitler steunden.''
Welk ontspoord groepsgevoel, angst- en vijanddenken zou hier toch aan ten grondslag liggen?
  donderdag 23 maart 2006 @ 12:03:32 #195
93744 Finder_elf_towns
pi_36292486
BG is het product van overmatig gebruik van massamedia en een te liberaal drugsbeleid. Voeg aan dit alles uiteraard een flinke dosis vooringenomenheid toe en je krijgt uren gratis vermaak (met name als hij goed wordt tegengesproken).
pi_36292606
Wie of wat is BG?
pi_36292722
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 12:08 schreef MrX1982 het volgende:
Wie of wat is BG?
Hoog, Sammy, kijk omhoog, Sammy
pi_36292789
Ooooh die gast.

Een ontsnapte TBS'er of in ieder geval iemand die niet geheel helder is in den bovenkamer.
pi_36292857
Trouwens ook iemand waar ik het op z'n tijd wel mee kan vinden. Des te spijtiger dat ik eigenlijk wel gedwongen ben te denken dat hij zichzelf niet in de hand heeft.
  donderdag 23 maart 2006 @ 12:57:16 #200
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_36293851
goedemiddag, gespuis!
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_36293930
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 12:57 schreef George-Butters het volgende:
goedemiddag, gespuis!
Goede middag! Wat een heerlijk weer vandaag.

Weet iemand waarom ik kantoorslaaf geworden ben ?
pi_36293956

BVD en NSE zitten weer in de lift.

tevens tvp.
  donderdag 23 maart 2006 @ 13:02:03 #203
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_36293959
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:00 schreef sigme het volgende:

[..]

Goede middag! Wat een heerlijk weer vandaag.

Weet iemand waarom ik kantoorslaaf geworden ben ?
Hier op school voel ik me anders ook opgesloten.

Werk=afzien.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  donderdag 23 maart 2006 @ 13:02:48 #204
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_36293982
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:01 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]

BVD en NSE zitten weer in de lift.

tevens tvp.
vind je mooi he? Beetje leedvermaak
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_36294006
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:02 schreef George-Butters het volgende:

[..]

vind je mooi he? Beetje leedvermaak
Leedvermaak niet, maar van een multimiljonair die denkt dat alles te koop is wel.
pi_36294023
quote:

[..]

Werk=afzien.
Studeren ook hoor ! Moet me er echt tot aanzetten om wat te gaan doen .
pi_36294064
en hoe was dat op Scandinavian Broadcasting System 6?
  donderdag 23 maart 2006 @ 13:06:15 #208
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_36294079
quote:
FBI heeft te weinig geld voor e-mail

De Amerikaanse opsporingsdienst FBI zegt in geldnood te verkeren. De nood is zelfs zo hoog dat sommige medewerkers geen gebruik van e-mail kunnen gebruiken omdat dit te duur is. “As ridiculous as this might sound, we have real money issues right now, and the government is reluctant to give all agents and analysts dot-gov accounts”, aldus Mark Mershon, de onderdirecteur van het FBI-kantoor in New York City. “We just don’t have the money, and that is an endless stream of complaints that come from the field.”
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_36294214
Het woord zakjapannertje is overigens zwaar racistisch.

Alsof Japanners zo klein zijn dat ze in je zak passen .
pi_36294304
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:10 schreef MrX1982 het volgende:
Het woord zakjapannertje is overigens zwaar racistisch.

Alsof Japanners zo klein zijn dat ze in je zak passen .
nee hoor, dat zijn de Javaanse jongens
pi_36294338
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:13 schreef zakjapannertje het volgende:
nee hoor, dat zijn de Javaanse jongens
Goed dat je het zegt. Net alsof alle Javaanse jongens shag roken.

Enorm stigmatiserend.

Naamsverandering naar Hollandse jongens.
pi_36294355
quote:

[..]

Ach ja, dat voelde ik me ook altijd. Het werd pas wat met mij toen ik het spijbelen had ontdekt.
quote:
Werk=afzien.
Ja. Later als ik groot ben wordt ik weer gewoon werkloos. Wat een heerlijkheid. De mens is niet bedoeld om te arbeiden, dat doe ik omdat het moet, en het zou beperkt moeten worden tot het hoogstnoodzakelijke. Lezen en peinzen zijn het ware menszijn!
pi_36294404
Ik heb trouwens ontdekt dat het woord negeren tegenwoordig niet meer kan.

Net alsof je negers moet ontwijken .
pi_36294435
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:15 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Goed dat je het zegt. Net alsof alle Javaanse jongens shag roken.

Enorm stigmatiserend.

Naamsverandering naar Hollandse jongens.
mits voorzien van een Mozartkapsel
pi_36294447
Maar goed, ik ga iets banaals doen ter uitspanning van mijn intellectuele titanerij. Ik hoop binnen afzienbare tijd te vernemen wat Ryan bewogen heeft tot zijn extravagante beschuldigingen.
Overigens ben ik van mening* dat Meki, als hij echt bestaat, een welwillende maar wat onbesuisde jongen is.

* Grapje voor zelfbenoemde intellectuelen, kiddo.
pi_36294470
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:18 schreef zakjapannertje het volgende:
mits voorzien van een Mozartkapsel
Dan kopen allochtonen weer geen shag.

Dat werkt polariserend .
pi_36294525
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:20 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dan kopen allochtonen weer geen shag.

Dat werkt polariserend .
ach, het is toch maar opium van het volk;

pi_36294550
Ik vind het ook wel grappig, users die proberen intellectueel te zijn, maar eigenlijk met veel woorden niks zeggen, of een stelling van Meki-niveau in een zo moeilijk te doorgronden taaltje als mogelijk te formuleren.

Grappig, zei ik dus.
pi_36294560
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 23 maart 2006 @ 13:23:39 #220
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36294561
ICT faalt nooit, mensen falen.

quote:
Belastingdienst blundert met elektronische aangiften
Door Arie Jan Stapel - donderdag 23 maart 2006 - 13:11 - Bron: Zibb.nl - Permalink

Als gevolg van een menselijke fout zijn bij de Belastingdienst 100.000 elektronische aangiften van bedrijven gewist. Als het lukt om van backups van de afgelopen dagen nog een deel te herstellen zou de schade beperkt kunnen blijven tot 35.000 aangiften. Het gaat hierbij niet om particuliere aangiften, maar om aangiften loonheffing van bedrijven, die sinds begin dit jaar elektronisch moeten worden aangeleverd. De Belastingdienst zit nu met het probleem dat er veel geld binnenkomt waar geen aangifte meer bij te vinden is. De bedrijven waarvan de aangifte verloren is gegaan, zal worden verzocht deze opnieuw in te dienen.

pi_36294572
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:22 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

[afbeelding]
(Om iedereen voor te zijn):

Dat lijkt Geert wel.
pi_36294579
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:22 schreef zakjapannertje het volgende:

[afbeelding]
Als je goed kijkt herken je Wilders erin .
pi_36294603
Yildiz' sig.
quote:
I love American jeans, I love European sports, I love American nature, I love European history, but I don’t love the hypocrisy in politics, so, I’d love to piss on the lawns of the White House and the EU parliament.
I love people.
Leuke activiteit is dat trouwens, pissen op kerken, juridische gebouwen, politieauto's en zo .
pi_36294635
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:17 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb trouwens ontdekt dat het woord negeren tegenwoordig niet meer kan.
Het woord negeren met de klemtoon op de eerste lettergreep (négeren) is al lang geleden in de ban gedaan. Daar zat wel wat in, voortschrijdend inzicht enzo .
  donderdag 23 maart 2006 @ 13:27:55 #225
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36294668
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:25 schreef RichardQuest het volgende:
Yildiz' sig.
[..]

Leuke activiteit is dat trouwens, pissen op kerken, juridische gebouwen, politieauto's en zo .
Wat versta jij onder 'lawn'?
pi_36294675
Ik neger, wij negeren, wij hebben genegerd.

Wat is dat? Lang uitslapen, met je vrienden ouwehoeren, naar de coffeeshop, kinderen verwekken om ze vervolgens te verlaten?

En lekker reppe.
pi_36294691
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:27 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Wat versta jij onder 'lawn'?
Voortuin toch? Ik vul je rijtje gewoon aan.
pi_36294703
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:19 schreef Johan_de_With het volgende:
Maar goed, ik ga iets banaals doen ter uitspanning van mijn intellectuele titanerij.
Oftewel; ik zou de douche schoon gaan maken, maar daar maakt nu net iemand gebruik van. .
pi_36294705
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:26 schreef sigme het volgende:
Het woord negeren met de klemtoon op de eerste lettergreep (négeren) is al lang geleden in de ban gedaan. Daar zat wel wat in, voortschrijdend inzicht enzo .
Je kunt de klemtoon verplaatsen maar het beestje ziet er nog steeds hetzelfde uit.

Ik verwacht ook dat dit racistische woord spoedig veranderd word.
  donderdag 23 maart 2006 @ 13:29:53 #230
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36294726
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:28 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Voortuin toch? Ik vul je rijtje gewoon aan.
Juist. Dat mag.
pi_36294736
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:29 schreef Johan_de_With het volgende:
Oftewel; ik zou de douche schoon gaan maken, maar daar maakt nu net iemand gebruik van. .
Laat diegene direct de douche schoonmaken. De vervuiler ruimt op .
pi_36294760
Net terug van hoorcollege, conclusie van de Hoogleraar: Wilders is een gevaar voor de Nederlandse democratie zoals we die nu kennen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_36294801
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:30 schreef Mutant01 het volgende:
Net terug van hoorcollege, conclusie van de Hoogleraar: Wilders is een gevaar voor de Nederlandse democratie zoals we die nu kennen.
Wat overdreven.

Maar ja een hoogleraar zal het wel weten .
  donderdag 23 maart 2006 @ 13:32:48 #234
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_36294821
Had die hoogleraar ook een aantal steekhoudende argumenten?
pi_36294854
Wilders krijgt van je hoogleraar wel enorm veel krediet.

Met zijn ene zeteltje in de Kamer en een gevaar vormen voor de democratie .
pi_36294855
Waarom schrijf je hoogleraar met een hoofdletter
pi_36294860
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:32 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Wat overdreven.

Maar ja een hoogleraar zal het wel weten .
Je had ook gewoon ''Winston Churchill'' kunnen schrijven, dat ''sir'' staat zo pompeus.
pi_36294873
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:32 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Had die hoogleraar ook een aantal steekhoudende argumenten?
Zeker, ging anderhalf uur over Wilders, ik heb hier slechts even snel de conclusie neergedropt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_36294882
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:30 schreef Mutant01 het volgende:
Welke studie volg jij?!?!? Ongeacht wat je van Wilders vindt lijkt het me niet de taak van een hoogleraar om hierover een oordeel uit te spreken. Schandalig zou ik zelfs bijna zeggen.
pi_36294884
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:34 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Waarom schrijf je hoogleraar met een hoofdletter
Omdat het een foutje is
Allah Al Watan Al Malik
pi_36294902
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:34 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]

Welke studie volg jij?!?!? Ongeacht wat je van Wilders vindt lijkt het me niet de taak van een hoogleraar om hierover een oordeel uit te spreken. Schandalig zou ik zelfs bijna zeggen.
Hoezo dat? Ik volg de studie Nederlands Recht. Maar hoezo mag hij geen mening geven over het partijprogram van Wilders.
Allah Al Watan Al Malik
pi_36294917
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:34 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Je had ook gewoon ''Winston Churchill'' kunnen schrijven, dat ''sir'' staat zo pompeus.
Iemand die joden een ras noemt .
pi_36294941
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:28 schreef RichardQuest het volgende:
Ik neger, wij negeren, wij hebben genegerd.

Wat is dat? Lang uitslapen, met je vrienden ouwehoeren, naar de coffeeshop, kinderen verwekken om ze vervolgens te verlaten?

Eh nee, je bent wel in de buurt, négeren is koeioneren.
Uiteraard om te voorkomen dat de luie stinkerds lang uitslapen, met hun vrienden ouwehoeren, leuke dingen doen, kindjes maken, want dat is allemaal niet de bedoeling

Van oudsher koeioneren blanke meneren minder blanke meneren, maar in de moderne wereld is alles anders. Dus het woord roept onwenselijk herinneringen op .
  donderdag 23 maart 2006 @ 13:37:03 #244
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36294951
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:33 schreef MrX1982 het volgende:
Wilders krijgt van je hoogleraar wel enorm veel krediet.

Met zijn ene zeteltje in de Kamer en een gevaar vormen voor de democratie .
'Dooie mus' taferelen.

Oh, en trouwens, dat is geenzins een bedreiging, maar een spreekwoord.
pi_36294960
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:36 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Het woord racisme kan je tegenwoordig bijna niet meer gebruiken. Er moet een woord gevonden worden voor discriminatie op basis van religie.
Allah Al Watan Al Malik
pi_36294963
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:36 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Wat ben je toch weer heerlijk onduidelijk. Waar doel je op?
pi_36294972
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:34 schreef Johan_de_With het volgende:
Tsja ik kan er niets aan doen dat hij die titel heeft gekregen. Beklaag je bij de Engelse ambassade .
pi_36295001
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:37 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Wat ben je toch weer heerlijk onduidelijk. Waar doel je op?
Zijn er meer bekende Winston Churchills op deze planeet?
pi_36295014
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:35 schreef Mutant01 het volgende:
Hoezo dat? Ik volg de studie Nederlands Recht. Maar hoezo mag hij geen mening geven over het partijprogram van Wilders.
Nederlands Recht, ok dat verandert de zaak een beetje, maar niet veel, ik blijf erbij dat hoogleraren hun eigen politieke voorkeur niet in de collegezaal moeten ventileren. Ze moeten alleen informeren en onderwijzen, de conclusies mogen de studenten dan zelf trekken. Maar het verbaast me overigens niks, hoogleraren worden betaald door de overheid en wiens brood men eet...
pi_36295047
Om even kort een tweetal argumenten te geven:

- Wilders is voor verbod op bouwen van Islamitische instellingen (Moskee, scholen) : Hier worden een aantal burgerrechten weggenomen van moslims
- Geen stemrecht voor allochtonen in grote steden: Nog een belangrijk grondrecht dat afgenomen wordt van allochtonen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_36295053
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:38 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Zijn er meer bekende Winston Churchills op deze planeet?
Ja, eigenlijk was het heel duidelijk. Vergeet mijn stomme vraag maar.
pi_36295054
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:38 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]

Nederlands Recht, ok dat verandert de zaak een beetje, maar niet veel, ik blijf erbij dat hoogleraren hun eigen politieke voorkeur niet in de collegezaal moeten ventileren. Ze moeten alleen informeren en onderwijzen, de conclusies mogen de studenten dan zelf trekken. Maar het verbaast me overigens niks, hoogleraren worden betaald door de overheid en wiens brood men eet...
Wilders pleit voor hogere lonen voor leraren dus ik betwijfel het. En ik geloof het gewoon niet trouwens.
pi_36295059
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:30 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Laat diegene direct de douche schoonmaken. De vervuiler ruimt op .
Juist zo zou het ook met auto's moeten zijn.
pi_36295086
quote:

[..]

Hoe ventileert deze meneer zijn politieke voorkeur? Alleen omdat hij Wilders zo noemt schuif jij hem een bepaalde politieke voorkeur in de schoenen. Ik weet niet of die gast VVD of SP stemt. Deze meneer geeft Strafrechterlijke rechtshandhaving, dus kritiek heeft ie overal wel op als het om de overheid gaat.
Allah Al Watan Al Malik
pi_36295117
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:34 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Omdat het een foutje is
Chill man.

Heetgebakerd marokkaantje
pi_36295122
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:40 schreef du_ke het volgende:
Juist zo zou het ook met auto's moeten zijn.
Oh je bent dus toch voor een milieuheffing bij de geboorte van een kind.
pi_36295145
quote:

[..]

Wat klopt er niet aan de uitspraken dan? Wilders wil gaan klooien met grondrechten en zo. Dat lijkt me wel een bedreiging voor de democratie. Daar hoeft het paranoide door de overheid betaald niet bij hoor . Overigens is de RuG nog de enige rijksuniversiteit volgens mij...
pi_36295171
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:42 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Chill man.

Heetgebakerd marokkaantje
Waarom staat er geen punt achter marokkaantje? En waarom schrijf je Marokkaantje met een kleine letter?
Allah Al Watan Al Malik
pi_36295172
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:42 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Oh je bent dus toch voor een milieuheffing bij de geboorte van een kind.
Dat is nog altijd onzin en je weet het . Je bent nou eenmaal niet zo sterk in het maken van vergelijkingen .
pi_36295185
quote:

[..]

Nederlands Recht, ok dat verandert de zaak een beetje, maar niet veel, ik blijf erbij dat hoogleraren hun eigen politieke voorkeur niet in de collegezaal moeten ventileren.
Waarom? Waarom zou een universitaire studie waardenvrij moeten zijn, en hoe stel je je dat voor bij de niet-exacte studies?

Ik vind dat hoogleraren veel meer hun persoonlijke visies zouden moeten spuien, dan heb je niet van dat schijnbaar objectieve gedoe. Ik mag van universitaire studenten toch verwachten dat zij niet het woord van één als Waarheid aannemen.
pi_36295253
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:41 schreef Mutant01 het volgende:
Hoe ventileert deze meneer zijn politieke voorkeur? Alleen omdat hij Wilders zo noemt schuif jij hem een bepaalde politieke voorkeur in de schoenen. Ik weet niet of die gast VVD of SP stemt. Deze meneer geeft Strafrechterlijke rechtshandhaving, dus kritiek heeft ie overal wel op als het om de overheid gaat.
Geloof me, hij stemt geen VVD. Maar daar gaat het niet om. Het gaat om het feit dat hij Wilders een gevaar voor de democratie noemt. Dat is een politieke mening en die hoort niet in een collegezaal thuis.
pi_36295280
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:43 schreef du_ke het volgende:
Dat is nog altijd onzin en je weet het . Je bent nou eenmaal niet zo sterk in het maken van vergelijkingen .
Je ziet gewoon niet in dat ik gelijk heb. De vervuiler ruimt op dat beaamde je op een ander gebied.

Dan is de heffing bij de geboorte van een kind niet verkeerd. Als de mens een bijdrage levert aan de opwarming van de aarde pak je het toch bij de bron aan?
pi_36295290
Die poll op haar website: http://ayaanhirsiali.web-log.nl/?d=0

Moet je de uitslagen eens bekijken
Allah Al Watan Al Malik
pi_36295332
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:44 schreef sigme het volgende:
Ik vind dat hoogleraren veel meer hun persoonlijke visies zouden moeten spuien, dan heb je niet van dat schijnbaar objectieve gedoe. Ik mag van universitaire studenten toch verwachten dat zij niet het woord van één als Waarheid aannemen.
Jij vindt dus dat deze hoogleraar op het tentamen de vraag mag stellen: "Is Wilders een gevaar voor de democratie?". En als studenten dan "Nee" antwoorden dan hebben ze het fout.
pi_36295333
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:46 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]

Geloof me, hij stemt geen VVD. Maar daar gaat het niet om. Het gaat om het feit dat hij Wilders een gevaar voor de democratie noemt. Dat is een politieke mening en die hoort niet in een collegezaal thuis.
Mijnsinsziens wel juist wel. Bij mijn studie krijg je te maken met zo ontieglijk veel visies en politieke voorkeuren. Juist die diversiteit is kenmerkend voor (mijnsinsziens) Wetenschappelijk onderwijs. Het zou erg saai zijn als er maar 1 waarheid is.
Allah Al Watan Al Malik
pi_36295359
Misschien is 'ie juist een VVD'er en geeft hij Wilders nog een trap na?

Als ik naar colleges over informatiebeveiliging etc ga (beetje mijn vakgebied) ben ik erg blij dat docenten waarschuwen voor de toenemende centrale-database-verering. Ik weet niet hoe het bij Muttie is, maar bij mij kan iemand die het er niet mee eens is er live op in gaan als hij het er niet mee eens is...

Ik ben er nog tegenaan gegaan toen een docent beweerde dat je voor veiligheid privacy in moet leveren. ("KWATS!")
pi_36295368
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:47 schreef Mutant01 het volgende:

Wiens website? Je bedoelt toch niet AHA? Dat is niet haar website hoor.
pi_36295371
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:49 schreef Mutant01 het volgende:
Mijnsinsziens wel juist wel. Bij mijn studie krijg je te maken met zo ontieglijk veel visies en politieke voorkeuren. Juist die diversiteit is kenmerkend voor (mijnsinsziens) Wetenschappelijk onderwijs. Het zou erg saai zijn als er maar 1 waarheid is.
Jouw hoogleraar is juist degene die van 1 waarheid uitgaat.
  donderdag 23 maart 2006 @ 13:50:27 #269
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36295381
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:47 schreef Mutant01 het volgende:

De UN ervan betichten dat Denemarken rascistisch is.

En dan ben ík paranoïde?
pi_36295393
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:47 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Je ziet gewoon niet in dat ik gelijk heb. De vervuiler ruimt op dat beaamde je op een ander gebied.

Dan is de heffing bij de geboorte van een kind niet verkeerd. Als de mens een bijdrage levert aan de opwarming van de aarde pak je het toch bij de bron aan?
Nee je moet de activiteiten die het milieu belasten aanpakken. Daar valt geboren worden niet onder maar in een dieselauto rijden b.v. weer wel. De mens opzich is geen vervuilende activiteit slechts z'n handelen.
pi_36295404
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:49 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]

Jij vindt dus dat deze hoogleraar op het tentamen de vraag mag stellen: "Is Wilders een gevaar voor de democratie?". En als studenten dan "Nee" antwoorden dan hebben ze het fout.
Als je denkt dat het allemaal zo in elkaar zit dan heb je het echt mis. Zulke politieke vragen komen nooit voor op een tentamen en ook al zou er zo'n vraag zijn, allerlei soorten antwoorden worden dan goedgerekend als je ze gewoon onderbouwd. Bovendien is er niet 1 leraar die ze nakijkt hoor + je krijgt de gelegenheid om je tentamen in te zien en te bespreken.
Allah Al Watan Al Malik
pi_36295436
Beste Ryan, ik wil dat je de hier volgende reacties leest:

Wilders: weg met gelijkheidsbeginsel ( 2 )

en daarbij bedenkt dat ik het volgende gezegd heb:
quote:
Wat ik van Wilders' wetsvoorstel vind - nutteloos en onzinnig - is verder irrelevant.
En dan probeert om, aan de hand daarvan, te bewijzen dat je gegronde redenen hebt om van ''ontspoord groepsgevoel'' en ''angst- en vijanddenken'' te reppen, in plaats van te constateren dat alle gezindten een hekel hebben aan iemand die dom loopt te lullen.
Om alvast een tipje van de sluier op te lichten; de door jou genoemde ''zijstraten'' zijn allerminst ingenomen met het wetsvoorstel. Over welk groepsgevoel hebben wij het eigenlijk?
pi_36295438
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:50 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]

Jouw hoogleraar is juist degene die van 1 waarheid uitgaat.
Nee, hij gaat van zijn waarheid uit. Maar hij staat open voor andere waarheden. Wetenschappelijk onderwijs.
Allah Al Watan Al Malik
pi_36295443
RQ,

Had je de betekenis van 'ik neger, jij negert' etc nog meegekregen?

Of negeer je het gewoon, neger? Dan neger ik je hoor!
pi_36295457
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:51 schreef Mutant01 het volgende:
Als je denkt dat het allemaal zo in elkaar zit dan heb je het echt mis. Zulke politieke vragen komen nooit voor op een tentamen en ook al zou er zo'n vraag zijn, allerlei soorten antwoorden worden dan goedgerekend als je ze gewoon onderbouwd. Bovendien is er niet 1 leraar die ze nakijkt hoor + je krijgt de gelegenheid om je tentamen in te zien en te bespreken.
Ach natuurlijk, socialistisch onderwijs, gezellig met de hoogleraar onder het genot van een bakje staatskoffie de hoogte van je cijfer vaststellen.
pi_36295477
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:52 schreef Mutant01 het volgende:
Nee, hij gaat van zijn waarheid uit. Maar hij staat open voor andere waarheden. Wetenschappelijk onderwijs.
Recht is geen wetenschap.
pi_36295482
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:52 schreef sigme het volgende:
RQ,

Had je de betekenis van 'ik neger, jij negert' etc nog meegekregen?

Of negeer je het gewoon, neger? Dan neger ik je hoor!
Ja, ik heb het gelezen hoor . Wat voor reactie verwacht je? Negerende en négerende....hmmm....gleufdier.
pi_36295500
quote:

[..]

Ik wacht vol spanning op het antwoord van Sigme...
pi_36295501
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:50 schreef du_ke het volgende:
Nee je moet de activiteiten die het milieu belasten aanpakken. Daar valt geboren worden niet onder maar in een dieselauto rijden b.v. weer wel.
Het leven belast het milieu. Dan moet je het leven dus belasten en dat begint bij de geboorte van een kind.

Natuurlijk begrijp ik dat je vanuit de GL visie de auto de schuld in schoenen moet schuiven maar dat is hypocriet en bekrompen.
pi_36295540
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:52 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]

Ach natuurlijk, socialistisch onderwijs, gezellig met de hoogleraar onder het genot van een bakje staatskoffie de hoogte van je cijfer vaststellen.
Fuck ik moet m'n bak automaatkoffie gewoon zelf betalen .
  donderdag 23 maart 2006 @ 13:55:36 #281
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_36295570
Waarom zou er uberhaupt meer dan 1 waarheid zijn? Verschillende visies, ok. Meerdere waarheden? Nee.
pi_36295589
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:54 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Het leven belast het milieu. Dan moet je het leven dus belasten en dat begint bij de geboorte van een kind.

Natuurlijk begrijp ik dat je vanuit de GL visie de auto de schuld in schoenen moet schuiven maar dat is hypocriet en bekrompen.
Hoe belast leven an sich het milieu?

En het gaat mij niet perse om de auto maar om vervuilende activiteiten zoals ook de meeste andere vormen van mobiliteit, gebruik van stroom etc.
pi_36295599
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:54 schreef du_ke het volgende:

[..]

Fuck ik moet m'n bak automaatkoffie gewoon zelf betalen .
Blergh, hier hebben ze van dat een-slok-en-het-is-weg-koffie .
pi_36295606
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Waarom zou er uberhaupt meer dan 1 waarheid zijn? Verschillende visies, ok. Meerdere waarheden? Nee.
Ja dat bedoelen we met meerdere waarheden, dat begrijp je toch wel
Allah Al Watan Al Malik
pi_36295623
quote:
Tja in exacte wetenschappen niet maar in de sociale wetenschappen zijn er vaak meerdere interpretaties mogelijk en als je die goed weet te onderbouwen dan kan dat ook goed zijn.
pi_36295649
quote:

[..]

Eh, ik vind je een gevaar voor universitair onderwijs als je denkt dat op zo'n vraag ja of nee een juist antwoord zou zijn. Het zal -universitair- altijd gaan om een redenering.

De hoogleraar zal een visie geven, of meerdere. In universitair onderwijs is het gebruikelijk dat je een visie aanvalt, met argumenten.

Een tentamen met ja / nee vragen ..
pi_36295652
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:57 schreef du_ke het volgende:

[..]

Tja in exacte wetenschappen niet
Vertel dat de ID-fanaten .
pi_36295680
quote:
Precies, en daarom hoort jouw hoogleraar uit te leggen waarom sommige mensen Wilders wél en sommige absoluut niet als een gevaar voor de democratie beschouwen. Zijn eigen mening doet daarbij niet terzake.

(Was Wilders maar een gevaar voor de democratie trouwens want ik heb iets tegen democratie, maar dat is een ander onderwerp)
  donderdag 23 maart 2006 @ 13:59:26 #289
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36295697
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:53 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]

Recht is geen wetenschap.
Alleen wiskunde is een wetenschap, de rest is daarvan afgeleid.
pi_36295706
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:54 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ik wacht vol spanning op het antwoord van Sigme...
En? Bevalt het?
  donderdag 23 maart 2006 @ 13:59:47 #291
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_36295709
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:57 schreef du_ke het volgende:

[..]

Tja in exacte wetenschappen niet maar in de sociale wetenschappen zijn er vaak meerdere interpretaties mogelijk en als je die goed weet te onderbouwen dan kan dat ook goed zijn.
Dan nog leef je in dezelfde wereld. Maar inderdaad, zoals Mutant01 zegt, het wordt bedoeld als interpretatie/visie, wat ik ook wel weet. Ik weet niet hoe het komt, maar ik stoor me aan dat onzorgvuldige uitdrukken. Net als bv. gister met het "creeeren van geld".
pi_36295742
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:58 schreef HenriOsewoudt het volgende:

(Was Wilders maar een gevaar voor de democratie trouwens want ik heb iets tegen democratie, maar dat is een ander onderwerp)
Je wilt helemaal geen staat, dus geen democratie.
Of je wilt wel een staat, maar dan als dictatuur van een bepaalde groep ?
pi_36295774
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 14:00 schreef Bluesdude het volgende:
Je wilt helemaal geen staat, dus geen democratie.
Of je wilt wel een staat, maar dan als dictatuur van een bepaalde groep ?
Zolang je dictatuur als enig alternatief van een democratie ziet is discussie hierover onmogelijk.
pi_36295794
RQ bij de hoorcolleges hier heb je ook de mogelijkheid om live zijn argumenten te weerleggen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_36295807
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 14:02 schreef Mutant01 het volgende:
RQ bij de hoorcolleges hier heb je ook de mogelijkheid om live zijn argumenten te weerleggen.
Gebeurde dat ook? Gewoon interesse.
pi_36295808
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:59 schreef sigme het volgende:

En? Bevalt het?
Hummmmmmmmmm....
Wees toch eens wat feller.... pvd....
Je lijkt wel een lammetjesknuffelaar...
pi_36295825
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 14:03 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]

Gebeurde dat ook? Gewoon interesse.
Nee. Misschien was het een links complot.
Allah Al Watan Al Malik
pi_36295832
quote:

[..]

Precies, en daarom hoort jouw hoogleraar uit te leggen waarom sommige mensen Wilders wél en sommige absoluut niet als een gevaar voor de democratie beschouwen. Zijn eigen mening doet daarbij niet terzake.

Weet je, HenriO, ik zie je nou een tijdje her en der je mening geven. Ik vind je sprekend lijken op een echte ouderwetse communist .
pi_36295835
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:56 schreef du_ke het volgende:
Hoe belast leven an sich het milieu?
Als de mens, een levend wezen, een negatieve bijdrage levert aan de opwarming van de aarde dan is het toch logisch wat je moet belasten.
quote:
En het gaat mij niet perse om de auto maar om vervuilende activiteiten zoals ook de meeste andere vormen van mobiliteit, gebruik van stroom etc.
Maar ja probleem is dat het moeilijk valt te berekenen. Ik vind het volksverlakkerij.

[ Bericht 0% gewijzigd door MrX1982 op 23-03-2006 14:12:04 ]
pi_36295882
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 14:03 schreef sigme het volgende:
Weet je, HenriO, ik zie je nou een tijdje her en der je mening geven. Ik vind je sprekend lijken op een echte ouderwetse communist .
Het libertarisme is dan ook een soort inverse van het communisme. Zet voor alles wat het communisme wil het woord 'NIET' en je hebt het libertarisme
pi_36295888
quote:

[..]

waarom doet dat niet ter zake, hij/zij is toch immers deelgenoot van die discussie als wetenschapper? het is juist essentieel dat hij/zij hun standpunt ook erbij weergeeft omdat het bij hun vak hoort, en anders wordt daar door het collegepubliek er wel naar gevraagd als hij/zij het nog niet te berde heeft gebracht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')