abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36283396
Ik dan maar???

Welkom in het slowchat-topic van het politieke subforum van Fok!. Hier kan gepraat worden over politieke complotjes die niet worden besproken in POL, of over niet-politieke zaken die evenmin worden besproken in dit subforum, oftewel: het passioneel spuien van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder feitelijke justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en andere onzin. Iedereen is welkom.
Voor personeelsbestanden en voorgaande delen, zie personeelsbestanden in voorgaande delen

[ Bericht 51% gewijzigd door Drugshond op 23-03-2006 00:21:29 ]
I´m back.
pi_36283455
Waarom basht iedere zelfbenoemde intellectueel hier Meki eigenlijk??? Is dat de nieuwe sport geworden, waardoor je je onderscheidt van het plebs of zo?
I´m back.
  woensdag 22 maart 2006 @ 23:31:15 #3
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_36283644
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 23:26 schreef Ryan3 het volgende:
Waarom basht iedere zelfbenoemde intellectueel hier Meki eigenlijk??? Is dat de nieuwe sport geworden, waardoor je je onderscheidt van het plebs of zo?
Ik vind Meki eigenlijk best een grappige user. In ieder geval origineel. Heb je zijn puntenprogramma al gelezen.

Aandoenlijk is het juiste woord eigenlijk.
The End Times are wild
  woensdag 22 maart 2006 @ 23:33:57 #5
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_36283750
The End Times are wild
  woensdag 22 maart 2006 @ 23:34:51 #6
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_36283776
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 23:26 schreef Ryan3 het volgende:
Waarom basht iedere zelfbenoemde intellectueel hier Meki eigenlijk???
Zelfbenoemde intellectuelen op FOK?
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_36283784
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 23:31 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik vind Meki eigenlijk best een grappige user. In ieder geval origineel. Heb je zijn puntenprogramma al gelezen.

Aandoenlijk is het juiste woord eigenlijk.
Heb ik nog niet gelezen nee, maar aandoenlijk is hij wel en bovendien creatief, daarbij zijn emoties kan ik best begrijpen.

Over dat bashen door die zelfbenoemde intellectuelen nog een stukje van de recensie mbt Paxton die De anatomie van het fascisme schreef.
quote:
Paxton beschrijft niet alleen bloemrijk het fascisme in Italië en Duitsland, maar geeft ons ook heel wat stof tot nadenken over de gevaren die patriottisme, xenofobie, ontspoord groepsgevoel, angst- en vijanddenken met zich mee kunnen brengen.

I´m back.
pi_36283846
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 23:34 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Vraag maar aan Pberends
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_36283853
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 23:34 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Nou zo zien ze zich toch (op z'n minst), gelet op hun bijdragen. En aangezien er geen officiële instanties bestaan die bepalen dat ene Floripas, johan_de_with of maartena, om paar zijstraten te noemen, intellectuelen zijn... is de conclusie snel getrokken hè. .
I´m back.
  woensdag 22 maart 2006 @ 23:38:37 #10
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_36283903
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 23:37 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou zo zien ze zich toch (op z'n minst), gelet op hun bijdragen. En aangezien er geen officiële instanties bestaan die bepalen dat ene Floripas, johan_de_with of maartena, om paar zijstraten te noemen, intellectuelen zijn... is de conclusie snel getrokken hè. .
Het getuigt wel van lef natuurlijk.
pi_36283932
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 23:38 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Het getuigt wel van lef natuurlijk.
Om Meki af te kraken??? .
I´m back.
  woensdag 22 maart 2006 @ 23:41:40 #12
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_36284011
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 23:39 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Om Meki af te kraken??? .
Om zelf de grote roerganger te spelen en alle kindjes te onderwijzen over het kwaad dat ons in Meki-schaapskleren ten deel valt.
pi_36284043
Meki bashen is makkelijk scoren en veilig. Degelijk weerwoord hoef je van hem niet te verwachten. Mensen die zich hiermee inlaten hebben een zorgelijk intelligentieniveau en zijn op school waarschijnlijk zelf altijd het pispaaltje geweest.
pi_36284049
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 23:41 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Om zelf de grote roerganger te spelen en alle kindjes te onderwijzen over het kwaad dat ons in Meki-schaapskleren ten deel valt.
Hadden ze nu gezellig eens sjun afgekraakt, maar daar zijn ze te lamlendig voor.
I´m back.
  woensdag 22 maart 2006 @ 23:42:57 #15
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_36284093
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 23:42 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Meki bashen is makkelijk scoren en veilig. Degelijk weerwoord hoef je van hem niet te verwachten. Mensen die zich hiermee inlaten hebben een zorgelijk intelligentieniveau en zijn op school waarschijnlijk zelf altijd het pispaaltje geweest.
Ja ja, dat zeg je nu wel, maar jij durft sjun ook niet af te kraken hè, vrind. Jullie hebben gezamenlijke interesses, niet waar?
I´m back.
pi_36284112
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 23:42 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Ook daarin kun je te ver gaan.
ff het stof van mijn banknopje afblazen.
Jij doet het trouwens heel goed als mod btw, mijn complimenten. .
I´m back.
pi_36284113
Volgens mij is Meki een beste jongen. Tikkeltje naïef en weet het niet altijd goed te formuleren.
Maar hij bedoelt het wel goed.
  woensdag 22 maart 2006 @ 23:45:37 #19
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_36284135
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 23:35 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Heb ik nog niet gelezen nee, maar aandoenlijk is hij wel en bovendien creatief, daarbij zijn emoties kan ik best begrijpen.
quote:
PERSBERICHT , AMSTERDAM

Meki komt met iets uniek in de politieke markt aanstromen.
Meki begint een Politieke partij. Namelijk de MEKI PARTIJ

Meki kiest voor communisme dat betekent dat iedereen gelijk is . Ook kiest hij de weg links en tevens ook rechts. Meki kiest voor hulp voor Oma´s en Opa´s. Meki kiest voor hulp allochtonen. Meki kiest voor uw rechten.

STANDPUNTEN MEKI PARTIJ

- Radicalen moeten zosnel hun monden gesnoerd worden.
- Somalische provocateurs moeten zo snel het land uitgezet worden.
- Aldi en Lidl nu gelijk sluiten.
- Turkije geen EU lid - Turkije mag naar Afrika.
- Nu alle contacten verbreken met USA en Israel.
- Rijbewijs halen vanaf je 12 jaar
- Vrouwen mogen geen Auto rijden. wel fiets rijden
- Geen hoofddoeken en geen keppels en kruizen.
- Bedrijven moeten winst inleveren bij de overheid.
- Huisdieren moeten naar strafkamp.
- Kranten worden verboden.
- Iedereen mag gratis boodschappen doen.
- Bier wordt verboden.
- Sigaretten roken wordt verboden.
- Cafe´s worden gelijk gesloten.
- Meki schilderij overal ophangen
- Nederland niet naar WK
- Geloof wordt verboden.
- Baby´s moeten eerst goedgekeurd worden.
- Oma´s en Opa´s moeten schoonmaken i.p.v luieren
- Werken verplicht tot 95 jaar
- Vrouwen moeten korte rokje dragen.
- Sinterklaas en kerst wordt verboden
- Iedereen moet dansen
- Stelen wordt toegestaan
- Moorden van mensen mag alleen als diegene het wilt

Meki zal hiervoor zorgen. Meki vindt het belangrijk als iedereen zijn vrijheid behoudt. Volgens Meki is de vrijheid nummer 1 op de lijst. Meki zal voor een groot spektabel zorgen in de Hollanse politiek.

Stem op Meki Partij op 7 Maart.
Dat van vrijheid nummer 1 op de lijst maakt het in combinatie met de partijpunten af.
Het is bijna literatuur, om zoiets te kunnen schrijven!
The End Times are wild
pi_36284152
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 23:45 schreef MrX1982 het volgende:
Volgens mij is Meki een beste jongen. Tikkeltje naïef en weet het niet altijd goed te formuleren.
Ja, denk het ook wel idd. .
I´m back.
pi_36284210
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 23:45 schreef LXIV het volgende:

[..]

[..]

Dat van vrijheid nummer 1 op de lijst maakt het in combinatie met de partijpunten af.
Het is bijna literatuur, om zoiets te kunnen schrijven!
.
I´m back.
  woensdag 22 maart 2006 @ 23:50:20 #22
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_36284297
Ik vraag me trouwens wel eens af hoe serieus Meki zelf altijd is in zijn uitlatingen.
Volgens mij cultiveert hij zijn status als knuffelallochtoon ook een beetje.
The End Times are wild
pi_36284312
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 23:44 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja ja, dat zeg je nu wel, maar jij durft sjun ook niet af te kraken hè, vrind. Jullie hebben gezamenlijke interesses, niet waar?
Sjun lijkt mij een geschikte kerel. Waarom en op welke grond zou ik hem moeten afkraken? Om door mij afgekraakt te worden, moet je het wel verdienen.

Wat zouden die zogenaamde gezamenlijke interesses wel niet zijn volgens jou? Ik ben wel benieuwd wat er achter je insinuaties schuilgaat.
  woensdag 22 maart 2006 @ 23:52:22 #24
89730 Drugshond
pi_36284369
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 23:45 schreef Ryan3 het volgende:
Thx, maar we werken als een team.
En Dog heeft ongeveer dezelfde mod-stijl. En dat werkt ook wel lekker.
Op dit moment zijn we beide aan het bijklussen (we houden tijd over). Dog zit nu ook op de FP, en ik werk wat vaker achter de schermen (voor andere flora).
pi_36284395
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 23:50 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Sjun lijkt mij een geschikte kerel. Waarom en op welke grond zou ik hem moeten afkraken? Om door mij afgekraakt te worden, moet je het wel verdienen.

Wat zouden die zogenaamde gezamenlijke interesses wel niet zijn volgens jou? Ik ben wel benieuwd wat er achter je insinuaties schuilgaat.
Ach weer zo'n onnozelaar. .
I´m back.
pi_36284447
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 23:45 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Just in time.
pi_36284468
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 23:52 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Thx, maar we werken als een team.
En Dog heeft ongeveer dezelfde mod-stijl. En dat werkt ook wel lekker.
Op dit moment zijn we beide aan het bijklussen (we houden tijd over). Dog zit nu ook op de FP, en ik werk wat vaker achter de schermen (voor andere flora).
Niettemin, je doet het goed. Van DoG nog niet zoveel gezien eigenlijk. Zo vaak ben ik niet op Fok!.
Maar goed, je initiële reactie destijds bij een bepaalde kwestie was ook zeer to the point wmb, alleen zonde dat je later af en toe terugkwam van die reactie. Toch oke wmb. .
I´m back.
pi_36284484
Veel inhoudelijker had ik niet van je verwacht. Wat dat betreft voldoe je nog altijd aan mijn verwachtingen.
pi_36284508
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 23:55 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Veel inhoudelijker had ik niet van je verwacht. Wat dat betreft voldoe je nog altijd aan mijn verwachtingen.
Tuurlijk joh. .
I´m back.
pi_36284514
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 23:54 schreef Silven het volgende:

[..]

Just in time.
Ja?
I´m back.
  donderdag 23 maart 2006 @ 00:00:36 #31
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_36284620
Meki is Meki. klaar.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_36284671
goeieavond, het was weer gezellie in Center Parcs. Lekker gewerkt kan ik wel zeggen.

Nu even bier.

'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_36284727
ik zie het morgen wel ..
pi_36284736
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:00 schreef DionysuZ het volgende:
Meki is Meki. klaar.
Posts van Meki doen mij altijd denken aan de Nijntje verhalen die ik in een ver verleden las.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_36284765
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:04 schreef Tafkahs het volgende:
ik zie het morgen wel ..
Bier op?
I´m back.
  donderdag 23 maart 2006 @ 00:05:59 #36
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_36284774
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:02 schreef Disciple_of_Guinnes... het volgende:
goeieavond, het was weer gezellie in Center Parcs. Lekker gewerkt kan ik wel zeggen.

Nu even bier.

bier is ook hier, plezier!
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
  donderdag 23 maart 2006 @ 00:07:08 #37
89730 Drugshond
pi_36284808
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 23:55 schreef Ryan3 het volgende:
Niettemin, je doet het goed. Van DoG nog niet zoveel gezien eigenlijk. Zo vaak ben ik niet op Fok!.
Maar goed, je initiële reactie destijds bij een bepaalde kwestie was ook zeer to the point wmb, alleen zonde dat je later af en toe terugkwam van die reactie. Toch oke wmb. .
Toch schrijft die gast heel erg scherp (inmiddels vele artikels gelezen). Ben het zeker niet altijd eens met zijn grondslagen of de verschijningsvorm waarin zijn bericht wordt gebracht. Maar ik kan ook niet zeggen dat hij de plank altijd misslaat.
pi_36284815
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:05 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Bier op?
morgen weer op he..
pi_36284827
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:02 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

Nu even bier.

Ik ken jou eerlijk gezegd helemaal niet als user. Was je hier al vaker?
I´m back.
  donderdag 23 maart 2006 @ 00:09:57 #40
89730 Drugshond
pi_36284883
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:07 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik ken jou eerlijk gezegd helemaal niet als user. Was je hier al vaker?
Hier wel [14.gif]
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_36284889
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:09 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Wie niet ?!
Ikke
  donderdag 23 maart 2006 @ 00:11:10 #43
89730 Drugshond
pi_36284952
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:11 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Sta je morgen niet op... ga je 24 uur in je bed liggen maffen.
Nee dat ook weer niet, ik hoef alleen morgen de deur niet uit, dus gaat ik lekker met een kop koffie en daarna wat lekkers in me trainingbroek en een trui aan achter me compu zitten.
pi_36284996
Dat Meki gebashed wordt kan ik wel begrijpen, zijn blog is lachwekkend maar ik kan me niet aan de gedachte onttrekken dat hij ook echt meent wat hij daar post. Eerlijkheid gebied te zeggen dat ik niet heb gevolgd om welke reden hij gebashed wordt.

Tevens tvp
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
  donderdag 23 maart 2006 @ 00:18:50 #46
89730 Drugshond
pi_36285172
Zolang er vissen zwemmen kan er uit gevist worden.
pi_36285174
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:18 schreef Drugshond het volgende:
Het is weer druk in POL-SC.
Hoelang blijft nog ons kweekvijvertje voordat het leeggevist is.?!
Totdat Modje spelen een betaalde functie is denk ik.
  donderdag 23 maart 2006 @ 00:22:57 #49
89730 Drugshond
pi_36285240
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:20 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Totdat Modje spelen een betaalde functie is denk ik.
Of totdat Fok! verkocht wordt (aan de Volkskrant), en we een oprotpremie krijgen.
pi_36285247
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:07 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Toch schrijft die gast heel erg scherp (inmiddels vele artikels gelezen). Ben het zeker niet altijd eens met zijn grondslagen of de verschijningsvorm waarin zijn bericht wordt gebracht. Maar ik kan ook niet zeggen dat hij de plank altijd misslaat.
Hij volgt een bepaalde vooropgezette ideologie hè, is obssesief tav bepaalde onderwerpen en personen en maakt gebruik van talloze drogredeneringen (die van de gemanipuleerde puntje puntje is wel de beroemdste natuurlijk). Daarnaast is zijn boodschap in principe altijd dezelfde en zijn discours komt daar ook altijd op uit: antilinks, en geleend van lieden die oorspronkelijker zijn dan hij is. Hij leent daarbij ook veel daadwerkelijke terminologie van geestverwanten, die hij no doubt aantreft op zijn dagenlange omzwervingen op inet. Hij kan kritiek op zijn denkbeelden niet aan, vanwege allerlei jeugdtrauma's en zijn disproportioneel grote ego, wrs voortkomende uit een ter dele maatschappelijke mislukking en een miskend genie-syndroom. Last but not least hij speelt vals, kent geen scrupules en heeft geen gevoel voor humor. .

Mijn vriendin vroeg zich af of hij met zijn obsessieve gedrag IRL ook niet slachtoffers gemaakt heeft btw. Wat hij nu doet staat uiteraard niet op zich.

Tot zover mijn psychologie van de koude grond. .
I´m back.
  donderdag 23 maart 2006 @ 00:23:17 #51
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_36285255
quote:
Dat is een uitstekende samenvatting.
pi_36285329
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:10 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Hier wel [14.gif]
Okee. .
Ik kan je alleen niet echt herinneren, was ook nooit een Poller eigenlijk. Maar never mind.
I´m back.
pi_36285375
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:22 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Of totdat Fok! verkocht wordt (aan de Volkskrant), en we een oprotpremie krijgen.
Ieuwwww , de Volkskrant

Moet gelijk aan Jaap Fischer denken.
pi_36285439
Wouter en ik wilden er eigenlijk een PvdA bolwerk van maken. .
I´m back.
pi_36285492
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:30 schreef Ryan3 het volgende:
Wouter en ik wilden er eigenlijk een PvdA bolwerk van maken. .
Das mooi, ik ben al partij lid, dus dan mag ik zeker wel blijven
pi_36285506
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:33 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Ligt aan je partijnummer hè. We gaan niet boven nummer 555 zitten. .
I´m back.
pi_36285540
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:33 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dan pak ik de nummer wel van me pa of ma
pi_36285548
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:33 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Btw ik zat er ook over na te denken om maar eens lid te worden. Misschien volgende keer wethouderpostje of zo. Moet wel lukken.
Hoe's het nu in die PvdA?
I´m back.
  donderdag 23 maart 2006 @ 00:37:07 #59
89730 Drugshond
pi_36285621
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:35 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Btw ik zat er ook over na te denken om maar eens lid te worden. Misschien volgende keer wethouderpostje of zo. Moet wel lukken.
Hoe's het nu in die PvdA?
Hier in Rotterdam wel weer Hossanna, totdat de deelfracties weer moeten gaan schoppen zodat ze gehoord worden.
pi_36285634
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:37 schreef Drugshond het volgende:
Maar ik wil helemaal niet bij de PVDA. Ik ben niet allochtoon genoeg.
Maar je drinkt wel genoeg, das het andere eikpunt he.
pi_36285716
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:37 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Hier in Rotterdam wel weer Hossanna, totdat de deelfracties weer moeten gaan schoppen totdat ze gehoord worden.
Mm, bij ons zijn ze ook ineens grootste geworden en gaan nu wrs samen met CDA en VVD. Niet veel andere alternatieven.
Maar hoe is de algemene sfeer eigenlijk? Wij hebben hier een gozer aan het hoofd staan die als gemeenteraadslid vanaf 1974 tevergeefs tegen de bierkaai vecht en nu dan ineens na 32 jaar de grootste is geworden. Zeg maar een oude hippie eigenlijk. Als ik lid zou worden dan krijg je ineens dus een verschuiving richting huidige tijd, en reken maar dat ik dominant ben, mijn vraag: kunnen dat soort kankkers dat aan (in de PvdA), of proberen ze mij zsm te dumpen??? Misschien is er gewoon niets over te zeggen btw.
I´m back.
pi_36285733
Oh mijn god, ik heb het aan de stok met een believer omdat ik een topic over de muur heb gepleurt
  donderdag 23 maart 2006 @ 00:43:31 #64
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_36285753
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:33 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

The End Times are wild
pi_36285758
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:37 schreef Drugshond het volgende:
Maar ik wil helemaal niet bij de PVDA. Ik ben niet allochtoon genoeg.
Kom kom, PvdA is een grote partij, velen stemmen en zo.
I´m back.
pi_36285761
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Mm, bij ons zijn ze ook ineens grootste geworden en gaan nu wrs samen met CDA en VVD. Niet veel andere alternatieven.
Maar hoe is de algemene sfeer eigenlijk? Wij hebben hier een gozer aan het hoofd staan die als gemeenteraadslid vanaf 1974 tevergeefs tegen de bierkaai vecht en nu dan ineens na 32 jaar de grootste is geworden. Zeg maar een oude hippie eigenlijk. Als ik lid zou worden dan krijg je ineens dus een verschuiving richting huidige tijd, en reken maar dat ik dominant ben, mijn vraag: kunnen dat soort kankkers dat aan (in de PvdA), of proberen ze mij zsm te dumpen??? Misschien is er gewoon niets over te zeggen btw.
Hier is het aardig geschoond, de generatie van mijn pa en ma zijn grotendeels weg.
  donderdag 23 maart 2006 @ 00:43:50 #67
89730 Drugshond
pi_36285762
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hij volgt een bepaalde vooropgezette ideologie hè, is obssesief tav bepaalde onderwerpen en personen en maakt gebruik van talloze drogredeneringen (die van de gemanipuleerde puntje puntje is wel de beroemdste natuurlijk). Daarnaast is zijn boodschap in principe altijd dezelfde en zijn discours komt daar ook altijd op uit: antilinks, en geleend van lieden die oorspronkelijker zijn dan hij is. Hij leent daarbij ook veel daadwerkelijke terminologie van geestverwanten, die hij no doubt aantreft op zijn dagenlange omzwervingen op inet. Hij kan kritiek op zijn denkbeelden niet aan, vanwege allerlei jeugdtrauma's en zijn disproportioneel grote ego, wrs voortkomende uit een ter dele maatschappelijke mislukking en een miskend genie-syndroom. Last but not least hij speelt vals, kent geen scrupules en heeft geen gevoel voor humor. .

Mijn vriendin vroeg zich af of hij met zijn obsessieve gedrag IRL ook niet slachtoffers gemaakt heeft btw. Wat hij nu doet staat uiteraard niet op zich.

Tot zover mijn psychologie van de koude grond. .
Hij wint er overigens wel prijzen mee. Maar het is het beetje hetzelfde als AHA. Het klinkt als een plaat die in dezelfde groef is blijven steken. Binnen zijn werk-en-denkscope komt er wel wat leuks uit. Maar kan hij ook out-of-the-box denken, en ook kijken naar andere knelpunten in de samenleving. ? En over dat laatste heb ik enigzinds mijn twijfels. Het continue verkondigen van dezelfde boodschap slaat op een zeker moment dood. En mensen gaan bewust of onbewust er overheen lezen..
pi_36285764
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:43 schreef LXIV het volgende:

[..]

.
I´m back.
pi_36285849
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:43 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Hij wint er overigens wel prijzen mee. Maar het is het beetje hetzelfde als AHA. Het klinkt als een plaat die in dezelfde groef is blijven steken. Binnen zijn werk-en-denkscope komt er wel wat leuks uit. Maar kan hij ook out-of-the-box denken, en ook kijken naar andere knelpunten in de samenleving. ? En over dat laatste heb ik enigzinds mijn twijfels. Het continue verkondigen van dezelfde boodschap slaat op een zeker moment dood. En mensen gaan bewust of onbewust er overheen lezen..
Even off the record: over wie heb je het nu?
I´m back.
  donderdag 23 maart 2006 @ 00:48:00 #70
89730 Drugshond
pi_36285858
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:43 schreef Ryan3 het volgende:
Kom kom, PvdA is een grote partij, velen stemmen en zo.
K(n)udde gedrag. Ik wil een duidelijk stappenplan horen (en niet zijn boekwerkje).
Als hij aan de hypotheekaftrek komt dan komen er nog leuke (alsook roerige) tijden in Nederland. Dan is de binnenlandse economie (in 1 klap) kapot gemaakt.
pi_36285871
Godver, het is niet een een naamtopic geworden

Klacht moderatie
  donderdag 23 maart 2006 @ 00:48:49 #72
89730 Drugshond
pi_36285914
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:43 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Hier is het aardig geschoond, de generatie van mijn pa en ma zijn grotendeels weg.
Hier niet, denk ik. Die gozer is een heel eind in de 50, zo niet al in de 60. Daarbij leef ik tussen de agriërs (zeg maar boeren dus) en die houden niet zo van lui zoals ik. Maar toch, misschien toch maar een keer doen, lid worden. Krijg iig binnenkort de burgemeester op bezoek, kijken wat hij vindt.
I´m back.
  donderdag 23 maart 2006 @ 00:50:26 #74
89730 Drugshond
pi_36285918
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:48 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

Klacht moderatie
Je had hem kunnen mergen met een ander NWS-topic. (het kan nog).
pi_36285927
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:48 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Diezelfde PB-dude.
PB-dude???
I´m back.
pi_36285945
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:50 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Je had hem kunnen mergen met een ander NWS-topic. (het kan nog).
Nee, het gaat over een fucking Charlie Sheen

En het komt van prisonplanet af, dat is iets wat ik alleen lees als ik heel erg eng wil slapen.
pi_36285966
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:48 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

Klacht moderatie
Hollywood acteurs die hun mening geven over actuele gebeurtenissen en politiek zijn wereldnieuws.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 23 maart 2006 @ 00:52:52 #78
89730 Drugshond
  donderdag 23 maart 2006 @ 00:54:00 #79
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_36285988
fuck wat was dat biertje lekker
  donderdag 23 maart 2006 @ 00:54:36 #80
89730 Drugshond
pi_36286001
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:51 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Nee, het gaat over een fucking Charlie Sheen

En het komt van prisonplanet af, dat is iets wat ik alleen lees als ik heel erg eng wil slapen.
Jouw feestje.... Ik weet van niks.
Als er mensen van TRU langskomen in NWS. Ik ben er niet ik ben vissen of zo.
  donderdag 23 maart 2006 @ 00:54:38 #81
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_36286002
ben alweer geen vrijgezel meer
pi_36286024
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:52 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Peter Breedveld...
O, die, nee ik dacht dat je iemand anders bedoelde. Ik verloor interesse bij hem toen hij zei dat drogredeneringen best wel kunnen, want niet iedereen is wetenschappelijk ingesteld oid. Ik vond jouw initiële reactie toen idd ook goed an sich.
I´m back.
pi_36286034
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:54 schreef DionysuZ het volgende:
ben alweer geen vrijgezel meer
Same broad???
I´m back.
  donderdag 23 maart 2006 @ 00:59:55 #84
89730 Drugshond
pi_36286186
Is die PB niet voormalig links ook oid???
I´m back.
pi_36286222
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:59 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Heeft ze een Poolse strik in der haar zitten ?
Misschien wel de poolse cupmaat
pi_36286264
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 01:03 schreef Ryan3 het volgende:
Is die PB niet voormalig links ook oid???
zijn eenden vertellen toch alles?
  donderdag 23 maart 2006 @ 01:10:24 #88
89730 Drugshond
pi_36286292
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 01:05 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Misschien wel de poolse cupmaat
Ik ga toch ff schrijven in FB. Dit kan ik gewoon niet uitstaan.
pi_36286304
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 23:37 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Vraag maar aan Pberends
Nou.. dom is hij iig niet..
pi_36286317
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 01:08 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

zijn eenden vertellen toch alles?
Zijn eenden vertellen me niets. .
I´m back.
pi_36286325
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 01:11 schreef Omkron het volgende:

[..]

Wie?
I´m back.
pi_36286348
quote:
Zo zie ik het ook .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_36286354
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:18 schreef Drugshond het volgende:
Het is weer druk in POL-SC.
Hoelang blijft nog ons kweekvijvertje voordat het leeggevist is.?!
Ik blijf gewoon usert hoor.
pi_36286366
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 01:14 schreef du_ke het volgende:

[..]

Misschien ben je wel FA materiaal
pi_36286377
Dat partij programma van Meki..
pi_36286378
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 01:11 schreef Omkron het volgende:

[..]

Laten we het maar op apart houden.
pi_36286394
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 01:15 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Misschien ben je wel FA materiaal
Dan moeten ze toch echt gaan betalen.
pi_36286401
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 01:16 schreef Omkron het volgende:
Dat partij programma van Meki..
Beter dan dat van Wilders.
pi_36286403
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 01:14 schreef du_ke het volgende:

Dat zeg jij nu...je weet het maar nooit met die bomenknuffelaars
pi_36286406
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 01:18 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dan moeten ze toch echt gaan betalen.
Ze betalen in natura. Je hebt de keuze sex of beugels.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')