Ik vind Meki eigenlijk best een grappige user. In ieder geval origineel. Heb je zijn puntenprogramma al gelezen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:26 schreef Ryan3 het volgende:
Waarom basht iedere zelfbenoemde intellectueel hier Meki eigenlijk??? Is dat de nieuwe sport geworden, waardoor je je onderscheidt van het plebs of zo?
Zelfbenoemde intellectuelen op FOK?quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:26 schreef Ryan3 het volgende:
Waarom basht iedere zelfbenoemde intellectueel hier Meki eigenlijk???
Heb ik nog niet gelezen nee, maar aandoenlijk is hij wel en bovendien creatief, daarbij zijn emoties kan ik best begrijpen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik vind Meki eigenlijk best een grappige user. In ieder geval origineel. Heb je zijn puntenprogramma al gelezen.
Aandoenlijk is het juiste woord eigenlijk.
quote:Paxton beschrijft niet alleen bloemrijk het fascisme in Italië en Duitsland, maar geeft ons ook heel wat stof tot nadenken over de gevaren die patriottisme, xenofobie, ontspoord groepsgevoel, angst- en vijanddenken met zich mee kunnen brengen.
Vraag maar aan Pberendsquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:34 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Zelfbenoemde intellectuelen op FOK?
Nou zo zien ze zich toch (op z'n minst), gelet op hun bijdragen. En aangezien er geen officiële instanties bestaan die bepalen dat ene Floripas, johan_de_with of maartena, om paar zijstraten te noemen, intellectuelen zijn... is de conclusie snel getrokken hè.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:34 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Zelfbenoemde intellectuelen op FOK?
Het getuigt wel van lef natuurlijk.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou zo zien ze zich toch (op z'n minst), gelet op hun bijdragen. En aangezien er geen officiële instanties bestaan die bepalen dat ene Floripas, johan_de_with of maartena, om paar zijstraten te noemen, intellectuelen zijn... is de conclusie snel getrokken hè..
Om Meki af te kraken???quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:38 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Het getuigt wel van lef natuurlijk.
Om zelf de grote roerganger te spelen en alle kindjes te onderwijzen over het kwaad dat ons in Meki-schaapskleren ten deel valt.quote:
Hadden ze nu gezellig eens sjun afgekraakt, maar daar zijn ze te lamlendig voor.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:41 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Om zelf de grote roerganger te spelen en alle kindjes te onderwijzen over het kwaad dat ons in Meki-schaapskleren ten deel valt.
Ja ja, dat zeg je nu wel, maar jij durft sjun ook niet af te kraken hè, vrind. Jullie hebben gezamenlijke interesses, niet waar?quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:42 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Meki bashen is makkelijk scoren en veilig. Degelijk weerwoord hoef je van hem niet te verwachten. Mensen die zich hiermee inlaten hebben een zorgelijk intelligentieniveau en zijn op school waarschijnlijk zelf altijd het pispaaltje geweest.
Jij doet het trouwens heel goed als mod btw, mijn complimenten.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:42 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ook daarin kun je te ver gaan.
ff het stof van mijn banknopje afblazen.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Heb ik nog niet gelezen nee, maar aandoenlijk is hij wel en bovendien creatief, daarbij zijn emoties kan ik best begrijpen.
Dat van vrijheid nummer 1 op de lijst maakt het in combinatie met de partijpunten af.quote:PERSBERICHT , AMSTERDAM
Meki komt met iets uniek in de politieke markt aanstromen.
Meki begint een Politieke partij. Namelijk de MEKI PARTIJ
Meki kiest voor communisme dat betekent dat iedereen gelijk is . Ook kiest hij de weg links en tevens ook rechts. Meki kiest voor hulp voor Oma´s en Opa´s. Meki kiest voor hulp allochtonen. Meki kiest voor uw rechten.
STANDPUNTEN MEKI PARTIJ
- Radicalen moeten zosnel hun monden gesnoerd worden.
- Somalische provocateurs moeten zo snel het land uitgezet worden.
- Aldi en Lidl nu gelijk sluiten.
- Turkije geen EU lid - Turkije mag naar Afrika.
- Nu alle contacten verbreken met USA en Israel.
- Rijbewijs halen vanaf je 12 jaar
- Vrouwen mogen geen Auto rijden. wel fiets rijden
- Geen hoofddoeken en geen keppels en kruizen.
- Bedrijven moeten winst inleveren bij de overheid.
- Huisdieren moeten naar strafkamp.
- Kranten worden verboden.
- Iedereen mag gratis boodschappen doen.
- Bier wordt verboden.
- Sigaretten roken wordt verboden.
- Cafe´s worden gelijk gesloten.
- Meki schilderij overal ophangen
- Nederland niet naar WK
- Geloof wordt verboden.
- Baby´s moeten eerst goedgekeurd worden.
- Oma´s en Opa´s moeten schoonmaken i.p.v luieren
- Werken verplicht tot 95 jaar
- Vrouwen moeten korte rokje dragen.
- Sinterklaas en kerst wordt verboden
- Iedereen moet dansen
- Stelen wordt toegestaan
- Moorden van mensen mag alleen als diegene het wilt
Meki zal hiervoor zorgen. Meki vindt het belangrijk als iedereen zijn vrijheid behoudt. Volgens Meki is de vrijheid nummer 1 op de lijst. Meki zal voor een groot spektabel zorgen in de Hollanse politiek.
Stem op Meki Partij op 7 Maart.
Ja, denk het ook wel idd.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:45 schreef MrX1982 het volgende:
Volgens mij is Meki een beste jongen. Tikkeltje naïef en weet het niet altijd goed te formuleren.
Maar hij bedoelt het wel goed.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
[..]
Dat van vrijheid nummer 1 op de lijst maakt het in combinatie met de partijpunten af.
Het is bijna literatuur, om zoiets te kunnen schrijven!
Sjun lijkt mij een geschikte kerel. Waarom en op welke grond zou ik hem moeten afkraken? Om door mij afgekraakt te worden, moet je het wel verdienen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja ja, dat zeg je nu wel, maar jij durft sjun ook niet af te kraken hè, vrind. Jullie hebben gezamenlijke interesses, niet waar?
Thx, maar we werken als een team.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:45 schreef Ryan3 het volgende:
Jij doet het trouwens heel goed als mod btw, mijn complimenten..
Ach weer zo'n onnozelaar.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:50 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Sjun lijkt mij een geschikte kerel. Waarom en op welke grond zou ik hem moeten afkraken? Om door mij afgekraakt te worden, moet je het wel verdienen.
Wat zouden die zogenaamde gezamenlijke interesses wel niet zijn volgens jou? Ik ben wel benieuwd wat er achter je insinuaties schuilgaat.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij doet het trouwens heel goed als mod btw, mijn complimenten..
Niettemin, je doet het goed. Van DoG nog niet zoveel gezien eigenlijk. Zo vaak ben ik niet op Fok!.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Thx, maar we werken als een team.
En Dog heeft ongeveer dezelfde mod-stijl. En dat werkt ook wel lekker.
Op dit moment zijn we beide aan het bijklussen (we houden tijd over). Dog zit nu ook op de FP, en ik werk wat vaker achter de schermen (voor andere flora).
Tuurlijk joh.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:55 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Veel inhoudelijker had ik niet van je verwacht. Wat dat betreft voldoe je nog altijd aan mijn verwachtingen.
Posts van Meki doen mij altijd denken aan de Nijntje verhalen die ik in een ver verleden las.quote:
Bier op?quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:04 schreef Tafkahs het volgende:
ik zie het morgen wel ..
bier is ook hier, plezier!quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:02 schreef Disciple_of_Guinnes... het volgende:
goeieavond, het was weer gezellie in Center Parcs. Lekker gewerkt kan ik wel zeggen.
Nu even bier.
Toch schrijft die gast heel erg scherp (inmiddels vele artikels gelezen). Ben het zeker niet altijd eens met zijn grondslagen of de verschijningsvorm waarin zijn bericht wordt gebracht. Maar ik kan ook niet zeggen dat hij de plank altijd misslaat.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:55 schreef Ryan3 het volgende:
Niettemin, je doet het goed. Van DoG nog niet zoveel gezien eigenlijk. Zo vaak ben ik niet op Fok!.
Maar goed, je initiële reactie destijds bij een bepaalde kwestie was ook zeer to the point wmb, alleen zonde dat je later af en toe terugkwam van die reactie. Toch oke wmb..
morgen weer op he..quote:
Ik ken jou eerlijk gezegd helemaal niet als user. Was je hier al vaker?quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:02 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
goeieavond, het was weer gezellie in Center Parcs. Lekker gewerkt kan ik wel zeggen.
Nu even bier.
Hier wel [14.gif]quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ken jou eerlijk gezegd helemaal niet als user. Was je hier al vaker?
Ikkequote:
Nee dat ook weer niet, ik hoef alleen morgen de deur niet uit, dus gaat ik lekker met een kop koffie en daarna wat lekkers in me trainingbroek en een trui aan achter me compu zitten.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Sta je morgen niet op... ga je 24 uur in je bed liggen maffen.![]()
Totdat Modje spelen een betaalde functie is denk ik.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:18 schreef Drugshond het volgende:
Het is weer druk in POL-SC.
Hoelang blijft nog ons kweekvijvertje voordat het leeggevist is.?!
Of totdat Fok! verkocht wordt (aan de Volkskrant), en we een oprotpremie krijgen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:20 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Totdat Modje spelen een betaalde functie is denk ik.
Hij volgt een bepaalde vooropgezette ideologie hè, is obssesief tav bepaalde onderwerpen en personen en maakt gebruik van talloze drogredeneringen (die van de gemanipuleerde puntje puntje is wel de beroemdste natuurlijk). Daarnaast is zijn boodschap in principe altijd dezelfde en zijn discours komt daar ook altijd op uit: antilinks, en geleend van lieden die oorspronkelijker zijn dan hij is. Hij leent daarbij ook veel daadwerkelijke terminologie van geestverwanten, die hij no doubt aantreft op zijn dagenlange omzwervingen op inet. Hij kan kritiek op zijn denkbeelden niet aan, vanwege allerlei jeugdtrauma's en zijn disproportioneel grote ego, wrs voortkomende uit een ter dele maatschappelijke mislukking en een miskend genie-syndroom. Last but not least hij speelt vals, kent geen scrupules en heeft geen gevoel voor humor.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:07 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Toch schrijft die gast heel erg scherp (inmiddels vele artikels gelezen). Ben het zeker niet altijd eens met zijn grondslagen of de verschijningsvorm waarin zijn bericht wordt gebracht. Maar ik kan ook niet zeggen dat hij de plank altijd misslaat.
Dat is een uitstekende samenvatting.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:45 schreef MrX1982 het volgende:
Volgens mij is Meki een beste jongen. Tikkeltje naïef en weet het niet altijd goed te formuleren.
Okee.quote:
Ieuwwww , de Volkskrantquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:22 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Of totdat Fok! verkocht wordt (aan de Volkskrant), en we een oprotpremie krijgen.![]()
Das mooi, ik ben al partij lid, dus dan mag ik zeker wel blijvenquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:30 schreef Ryan3 het volgende:
Wouter en ik wilden er eigenlijk een PvdA bolwerk van maken..
Ligt aan je partijnummer hè. We gaan niet boven nummer 555 zitten.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:33 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Das mooi, ik ben al partij lid, dus dan mag ik zeker wel blijven
Dan pak ik de nummer wel van me pa of maquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ligt aan je partijnummer hè. We gaan niet boven nummer 555 zitten..
Btw ik zat er ook over na te denken om maar eens lid te worden. Misschien volgende keer wethouderpostje of zo. Moet wel lukken.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:33 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Das mooi, ik ben al partij lid, dus dan mag ik zeker wel blijven
Hier in Rotterdam wel weer Hossanna, totdat de deelfracties weer moeten gaan schoppen zodat ze gehoord worden.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Btw ik zat er ook over na te denken om maar eens lid te worden. Misschien volgende keer wethouderpostje of zo. Moet wel lukken.
Hoe's het nu in die PvdA?
Maar je drinkt wel genoeg, das het andere eikpunt he.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:37 schreef Drugshond het volgende:
Maar ik wil helemaal niet bij de PVDA. Ik ben niet allochtoon genoeg.
Mm, bij ons zijn ze ook ineens grootste geworden en gaan nu wrs samen met CDA en VVD. Niet veel andere alternatieven.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:37 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Hier in Rotterdam wel weer Hossanna, totdat de deelfracties weer moeten gaan schoppen totdat ze gehoord worden.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ligt aan je partijnummer hè. We gaan niet boven nummer 555 zitten..
Kom kom, PvdA is een grote partij, velen stemmen en zo.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:37 schreef Drugshond het volgende:
Maar ik wil helemaal niet bij de PVDA. Ik ben niet allochtoon genoeg.
Hier is het aardig geschoond, de generatie van mijn pa en ma zijn grotendeels weg.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mm, bij ons zijn ze ook ineens grootste geworden en gaan nu wrs samen met CDA en VVD. Niet veel andere alternatieven.
Maar hoe is de algemene sfeer eigenlijk? Wij hebben hier een gozer aan het hoofd staan die als gemeenteraadslid vanaf 1974 tevergeefs tegen de bierkaai vecht en nu dan ineens na 32 jaar de grootste is geworden. Zeg maar een oude hippie eigenlijk. Als ik lid zou worden dan krijg je ineens dus een verschuiving richting huidige tijd, en reken maar dat ik dominant ben, mijn vraag: kunnen dat soort kankkers dat aan (in de PvdA), of proberen ze mij zsm te dumpen??? Misschien is er gewoon niets over te zeggen btw.
Hij wint er overigens wel prijzen mee. Maar het is het beetje hetzelfde als AHA. Het klinkt als een plaat die in dezelfde groef is blijven steken. Binnen zijn werk-en-denkscope komt er wel wat leuks uit. Maar kan hij ook out-of-the-box denken, en ook kijken naar andere knelpunten in de samenleving. ? En over dat laatste heb ik enigzinds mijn twijfels. Het continue verkondigen van dezelfde boodschap slaat op een zeker moment dood. En mensen gaan bewust of onbewust er overheen lezen..quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij volgt een bepaalde vooropgezette ideologie hè, is obssesief tav bepaalde onderwerpen en personen en maakt gebruik van talloze drogredeneringen (die van de gemanipuleerde puntje puntje is wel de beroemdste natuurlijk). Daarnaast is zijn boodschap in principe altijd dezelfde en zijn discours komt daar ook altijd op uit: antilinks, en geleend van lieden die oorspronkelijker zijn dan hij is. Hij leent daarbij ook veel daadwerkelijke terminologie van geestverwanten, die hij no doubt aantreft op zijn dagenlange omzwervingen op inet. Hij kan kritiek op zijn denkbeelden niet aan, vanwege allerlei jeugdtrauma's en zijn disproportioneel grote ego, wrs voortkomende uit een ter dele maatschappelijke mislukking en een miskend genie-syndroom. Last but not least hij speelt vals, kent geen scrupules en heeft geen gevoel voor humor..
Mijn vriendin vroeg zich af of hij met zijn obsessieve gedrag IRL ook niet slachtoffers gemaakt heeft btw. Wat hij nu doet staat uiteraard niet op zich.
Tot zover mijn psychologie van de koude grond..
Even off the record: over wie heb je het nu?quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hij wint er overigens wel prijzen mee. Maar het is het beetje hetzelfde als AHA. Het klinkt als een plaat die in dezelfde groef is blijven steken. Binnen zijn werk-en-denkscope komt er wel wat leuks uit. Maar kan hij ook out-of-the-box denken, en ook kijken naar andere knelpunten in de samenleving. ? En over dat laatste heb ik enigzinds mijn twijfels. Het continue verkondigen van dezelfde boodschap slaat op een zeker moment dood. En mensen gaan bewust of onbewust er overheen lezen..
K(n)udde gedrag. Ik wil een duidelijk stappenplan horen (en niet zijn boekwerkje).quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:43 schreef Ryan3 het volgende:
Kom kom, PvdA is een grote partij, velen stemmen en zo.
Diezelfde PB-dude.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:47 schreef Ryan3 het volgende:
Even off the record: over wie heb je het nu?
Hier niet, denk ik. Die gozer is een heel eind in de 50, zo niet al in de 60. Daarbij leef ik tussen de agriërs (zeg maar boeren dus) en die houden niet zo van lui zoals ik. Maar toch, misschien toch maar een keer doen, lid worden. Krijg iig binnenkort de burgemeester op bezoek, kijken wat hij vindt.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:43 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Hier is het aardig geschoond, de generatie van mijn pa en ma zijn grotendeels weg.
Je had hem kunnen mergen met een ander NWS-topic. (het kan nog).quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:48 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Godver, het is niet een een naamtopic geworden![]()
Klacht moderatie
Nee, het gaat over een fucking Charlie Sheenquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je had hem kunnen mergen met een ander NWS-topic. (het kan nog).
Hollywood acteurs die hun mening geven over actuele gebeurtenissen en politiek zijn wereldnieuws.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:48 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Godver, het is niet een een naamtopic geworden![]()
Klacht moderatie
Jouw feestje....quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:51 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Nee, het gaat over een fucking Charlie Sheen
En het komt van prisonplanet af, dat is iets wat ik alleen lees als ik heel erg eng wil slapen.
O, die, nee ik dacht dat je iemand anders bedoelde. Ik verloor interesse bij hem toen hij zei dat drogredeneringen best wel kunnen, want niet iedereen is wetenschappelijk ingesteld oid. Ik vond jouw initiële reactie toen idd ook goed an sich.quote:
Misschien wel de poolse cupmaatquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Heeft ze een Poolse strik in der haar zitten ?
zijn eenden vertellen toch alles?quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:03 schreef Ryan3 het volgende:
Is die PB niet voormalig links ook oid???
Ik ga toch ff schrijven in FB. Dit kan ik gewoon niet uitstaan.quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:05 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Misschien wel de poolse cupmaat
Zijn eenden vertellen me niets.quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:08 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
zijn eenden vertellen toch alles?
Zo zie ik het ookquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:45 schreef MrX1982 het volgende:
Ik blijf gewoon usert hoor.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:18 schreef Drugshond het volgende:
Het is weer druk in POL-SC.
Hoelang blijft nog ons kweekvijvertje voordat het leeggevist is.?!
Misschien ben je wel FA materiaalquote:
Dan moeten ze toch echt gaan betalen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:15 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Misschien ben je wel FA materiaal
Ze betalen in natura. Je hebt de keuze sex of beugels.quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan moeten ze toch echt gaan betalen.
Oei dat is dan wel weer verleidelijk.quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:19 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ze betalen in natura. Je hebt de keuze sex of beugels.
Dan is de vraag "Sex met wie" wel erg belangrijkquote:Op donderdag 23 maart 2006 01:19 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ze betalen in natura. Je hebt de keuze sex of beugels.
Alle stemmingen zijn hier dan ook 95% eens.quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Iedereen is het weer eens met elkaar, merk ik..
Lijkt de PvdA wel op congres.
Lekkere linkse boomknuffelaars bende hier.quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Alle stemmingen zijn hier dan ook 95% eens.
Meestal ben ik dan de tegenstemmerquote:Op donderdag 23 maart 2006 01:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lekkere linkse boomknuffelaars bende hier..
Ik zaag de laatste jaren alleen maar bomen om. In onze tuin. Kun je nagaan.quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Meestal ben ik dan de tegenstemmer.
Zie een paar reakties terug... kon dit niet uitstaan.quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:29 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Hee, Drugshond, ik dacht dat je vissen was
Ik kan dat topic niet terug vinden, staat niet in myAt.quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zie een paar reakties terug... kon dit niet uitstaan.
Terwijl er een oplossing voor handen ligt die iedereen (een beetje) aan moet spreken.
9/11 Masters of Deception.quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:51 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ik kan dat topic niet terug vinden, staat niet in myAt.
Zeg maar tegen hem dat het geen NWS-complot is.quote:Op donderdag 23 maart 2006 02:06 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Nu gaat BG ook mij stalken op IRC
Kelere als er iemand een obsessie hier heeft ben jij het wel, volgens mij lig je in je nest nog te knarsetanden over sjun en co met die ritalin-slikster naast je.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:23 schreef Ryan3 het volgende:
Mijn vriendin vroeg zich af of hij met zijn obsessieve gedrag IRL ook niet slachtoffers gemaakt heeft btw. Wat hij nu doet staat uiteraard niet op zich.
Ik heb even wat tijd ja. Dus dat gebruik ik even om een paar mensen op hun nummer te zetten alhier.quote:Op donderdag 23 maart 2006 08:30 schreef sigme het volgende:
He Raymond! Wat is er, heb je een paar dagen tijd ofzo? Ik bedoel: je hebt je nog niet laten bannen.
Ah. Om een of andere reden heb je het voorzien op Floripas, hoewel die van láng na jouw tijd is. Wie kom je nog meer 'op hun nummer zetten'?quote:Op donderdag 23 maart 2006 08:31 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Ik heb even wat tijd ja. Dus dat gebruik ik even om een paar mensen op hun nummer te zetten alhier.
Ze is een ongelofelijk domme, irritante fake-kut.quote:Op donderdag 23 maart 2006 08:38 schreef sigme het volgende:
Oh, en wat heb je tegen Floripas eigenlijk?
Irritant laat ik aan jou, dat is een persoonlijk oordeel.quote:Op donderdag 23 maart 2006 08:50 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Ze is een ongelofelijk domme, irritante fake-kut.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Heb ik nog niet gelezen nee, maar aandoenlijk is hij wel en bovendien creatief, daarbij zijn emoties kan ik best begrijpen.
Over dat bashen door die zelfbenoemde intellectuelen nog een stukje van de recensie mbt Paxton die De anatomie van het fascisme schreef.
[..]
Liggen patriottisme en verenigd vijanddenken (ons tegen hunnie) dicht bij elkaar?quote:Paxton beschrijft niet alleen bloemrijk het fascisme in Italië en Duitsland, maar geeft ons ook heel wat stof tot nadenken over de gevaren die patriottisme, xenofobie, ontspoord groepsgevoel, angst- en vijanddenken met zich mee kunnen brengen.
Ja. En de waarheid.quote:Op donderdag 23 maart 2006 08:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Irritant laat ik aan jou, dat is een persoonlijk oordeel.
Nee, ze is gewoon dom. Ze poneert stelling na stelling en als ze dan finaal de pan uitgeveegd wordt op inhoudelijke gronden dan gaat ze daar niet op in maar reutelt wat met zogenaamd ad rem-opmerkingen.quote:Ongelofelijk dom? Hoezo? Omdat ze een andere mening heeft dan de jouwe of om andere reden?
Nee, ze is fake. Nep. Doet alsof ze iedereen kent en zo. Fake.quote:Wat is fake-kut? Ze doet alsof ze 'ronduit pét' is maar dat is ze niet?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:23 schreef Ryan3 het volgende:
Tot zover mijn psychologie van de koude grond..
Geweldig, nu hebben we er 2 die hun frustraties over de mid-life crisis uiten op Fok!quote:Op donderdag 23 maart 2006 08:28 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Kelere als er iemand een obsessie hier heeft ben jij het wel, volgens mij lig je in je nest nog te knarsetanden over sjun en co met die ritalin-slikster naast je.
Hmm. Ik beweeg me meestal in andere discussies, maar is dit niet gewoon overtuigd zijn van je mening? Politiek gezien is er vaak sprake van een overtuiging, niet van iets wat bewezen kan worden. De zogenaamde 'realisten' lijken dat helemaal niet te begrijpen. Ben jij er zo een?quote:Op donderdag 23 maart 2006 08:58 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Nee, ze is gewoon dom. Ze poneert stelling na stelling en als ze dan finaal de pan uitgeveegd wordt op inhoudelijke gronden dan gaat ze daar niet op in maar reutelt wat met zogenaamd ad rem-opmerkingen.
Echt een stereo-type SP-er.
Tsja, voor zover ze zich heeft uitgesproken over zaken en personen die ik kan controleren was ze niet nep. Je kan niet binnen 30 seconden obscure personen en hun politieke splinterpartijtjes (die niet in Google staan) juist benoemen, als je ze niet werkelijk kent.quote:[..]
Nee, ze is fake. Nep. Doet alsof ze iedereen kent en zo. Fake.
Vorig jaar een landingsverbod, maar nu slechts verscherpt toezicht? Waarom niet gelijk ook een verbod, net zoals die andere maatschappijen?quote:‘Vliegende doodskist’ in de ban
BRUSSEL - De Europese Commissie heeft meer dan negentig luchtvaartmaatschappijen op een zwarte lijst gezet.
Vliegen in Europa is een stuk veiliger geworden. Dubieuze maatschappijtjes met ‘vliegende doodskisten’ komen namelijk ons luchtruim niet meer in.
Het vliegverbod, woensdag afgekondigd door EU-Commissaris Barrot, treft uitsluitend ondernemingen uit Afrika, Centraal Azië en het Verre Oosten. Hun naam is te vinden op twee Europese zwarte lijsten, die de nationale zwarte lijsten vervangen. ,,Europa beschermt vanaf nu zijn luchtvaartpassagiers beter én geeft ze allemaal dezelfde bescherming,’’ aldus Barrot, doelend op de verschillen in nationale beoordeling die er soms waren. Zo kreeg de Turkse carrier Onur Air vorig jaar tijdelijk een landingsverbod in Nederland en Frankrijk, terwijl zijn toestellen vol Franse en Nederlandse passagiers Brussel-Zuid (Charleroi) vrolijk bleven aandoen.
Volgens Barrot hebben vervoerders de neiging hun beste toestellen in te zetten op drukke, en ‘vliegende doodskisten’ op onrendabele lijnen. Barrot kon gisteren niet zeggen hoeveel van de circa driehonderd vliegtuigen (van ruim negentig maatschappijen) die in de ban zijn gedaan tot vandaag op Europa vlogen. ,,Maar ze konden hoe dan ook van het ene op het andere moment worden gecharterd. Nu weet je, als je een reis boekt en je op het laatste moment een andere maatschappij krijgt, dat ook die veilig is.’’
De Europese zwarte lijst kwam er kort nadat bij enkele vliegrampen honderden doden waren gevallen. Brussel werkt de lijst vanaf nu minimaal elke drie maanden bij en zo nodig tussentijds. Maatschappijen die aantonen dat ze veilig zijn geworden, kunnen er ook weer af.
Het zwaarst getroffen land is Congo, dat in zijn eentje al een dikke vijftig maatschappijtjes op de zwarte lijst heeft. ,,Vaak met omgebouwde vliegtuigen die in oorlogen zijn gebruikt,’’ aldus Barrot, die de Congolezen beloofde dat Europa hen financieel en technisch zal bijstaan om tenminste een deel van hun luchtvloot vliegwaardig te maken. De afgelopen vijf jaar besteedde Europa op die manier al tachtig miljoen aan derde landen.
De Inspectie Verkeer en Waterstaat in Hoofddorp houdt de Turkse maatschappijen MNG Airlines, Fly Air en Onur Air onder verscherpt toezicht. ,,We voeren bij deze bedrijven extra controles uit,’’ aldus een woordvoerder van de IVW. ,,Het is aanvullend op de zwarte lijst van de Europese Commissie.’’
Dogmatisch bedoel je?quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmm. Ik beweeg me meestal in andere discussies, maar is dit niet gewoon overtuigd zijn van je mening?
Er zijn zaken die niet bewezen kunnen worden, maar er zijn ook zaken die wel degelijk bewezen of zo goed als bewezen kunnen worden. Dat miss Floripasje dan gewoon dom door blijft reutelen is en niet in staat is logische conclusies te trekken is dan gewoon: dom.quote:Politiek gezien is er vaak sprake van een overtuiging, niet van iets wat bewezen kan worden. De zogenaamde 'realisten' lijken dat helemaal niet te begrijpen. Ben jij er zo een?
Gelukkig kent ze iedereen, tot aan Keyne West aan toequote:Tsja, voor zover ze zich heeft uitgesproken over zaken en personen die ik kan controleren was ze niet nep. Je kan niet binnen 30 seconden obscure personen en hun politieke splinterpartijtjes (die niet in Google staan) juist benoemen, als je ze niet werkelijk kent.
Precies. Dizzzzcriminazziequote:Op donderdag 23 maart 2006 09:13 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Vieze politiek spelletjes worden gespeeld, maar ach, het zijn de Turken maar.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:45 schreef Yildiz het volgende:
Ik zal nooit ONZ verlaten.
Internet testje : WHAT FAMOUS LEADER ARE YOU?
En weltrusten.
RQ, goedemorgen, hoe maak jij die 'filmpjes / gifjes' in je avatar? Je liet een week geleden ofzo 3 programma's zien, dacht ik.quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:18 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
[afbeelding]. (ik kies voor destroy )
'Morgen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:21 schreef Yildiz het volgende:
[..]
RQ, goedemorgen, hoe maak jij die 'filmpjes / gifjes' in je avatar? Je liet een week geleden ofzo 3 programma's zien, dacht ik.
Wees blij, je kunt ook Hitler of Saddam krijgenquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:24 schreef Chewie het volgende:
[afbeelding]
Met die man heb ik echt helemaal niks![]()
Nee dat bedoel ik niet. Discussies die ik wel gevolgd heb waren niet dogmatisch.quote:
Misschien heb je hier voorbeelden bij? Ik heb anders geen idee welke zaken jij 'bewijsbaar' acht. Misschien vind jij economie wel een schoolvoorbeeld van allerlei harde bewijzen. Of acht jij sterrenbeeldbeschrijvingen bewezen, weet ik veel.quote:[..]
Er zijn zaken die niet bewezen kunnen worden, maar er zijn ook zaken die wel degelijk bewezen of zo goed als bewezen kunnen worden. Dat miss Floripasje dan gewoon dom door blijft reutelen is en niet in staat is logische conclusies te trekken is dan gewoon: dom.
Die ken ik dan weer niet. Maar zo te zien kent ze aardig wat literatuur, ze weet ook meestal snel citaten / bronnen te leveren als dat wordt gevraagd.quote:[..]
Gelukkig kent ze iedereen, tot aan Keyne West aan toe![]()
Maar verder klopt het wel, alles voor de sexquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:29 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wees blij, je kunt ook Hitler of Saddam krijgen.
Dan heb je niet goed opgelet.quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet. Discussies die ik wel gevolgd heb waren niet dogmatisch.
Ja, bijvoorbeeld discussie over economische zaken ja.quote:Misschien heb je hier voorbeelden bij? Ik heb anders geen idee welke zaken jij 'bewijsbaar' acht. Misschien vind jij economie wel een schoolvoorbeeld van allerlei harde bewijzen. Of acht jij sterrenbeeldbeschrijvingen bewezen, weet ik veel.
quote:Die ken ik dan weer niet.
Snel typen? Boeiend zeg, dat kan die tikgeit van hier beneden ook.quote:En nogmaals: ik kon een aantal dingen wél controleren, en die klopten allemaal. Volgens mij moet ze een heel goed geheugen hebben. En snel is ze ook, ik zou niet eens zo snel kunnen typen, zelfs niet als er alleen maar 'qwerty qwerty qwerty' moest komen te staan.
O Chewie, ik zie dat het links / rechts / ban topic verplaatst is naar GC. Ik denk dat ik het uit het oog verlies dan. Je had gelijk, denk ik, hoewel ik denk ik op veel principieler niveau een juist onderscheid maak tussen links en rechts. De mensen houden zich er niet aan, die moeten heropgevoed wordenquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:24 schreef Chewie het volgende:
Daar verbaasde ik me in het begin ook al over, vanaf het moment dat zij hier poste leek het wel of ze de Pol-usuals wel zeer goed kende. Dan krijg je al snel de neiging "kloon-alert", kan ook zijn dat ze hier eerst tijden meelurkte.quote:Op donderdag 23 maart 2006 08:58 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
Nee, ze is fake. Nep. Doet alsof ze iedereen kent en zo. Fake.
Precies, je hebt ook helemaal niks aan partijen die veranderen. Zo zou Joop den Uyl zich helemaal niet meer thuisvoelen bij de PvdAquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:33 schreef sigme het volgende:
De mensen houden zich er niet aan, die moeten heropgevoed worden.
Ik beweeg me in andere discussies? Ik heb een ander oordeel dan jij?quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:33 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed opgelet.
Nee, ik ben geinteresseerd in jouw redenen.quote:[..]
Ja, bijvoorbeeld discussie over economische zaken ja.
En waarom gooi jij je opeens op als Floripasjes redster? Ben je bang dat ze het zelf niet aankan?
quote:[..]
Bemoei je er dan ook niet mee.
Nee, ze kan snel denken. Dat van dat typen is slechts een middel, en ik gaf mijn typesnelheid als vergelijk. Je kan toch wel lezen wat ik bedoel?quote:[..]
Snel typen? Boeiend zeg, dat kan die tikgeit van hier beneden ook.
Wat is het nu?quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik beweeg me in andere discussies? Ik heb een ander oordeel dan jij?
Die zal ik je zeggen: ik vind het een irritant nep kutwijf.quote:Nee, ik ben geinteresseerd in jouw redenen.
Zou zij ook eens moeten doen.quote:Ik blijf buiten economische discussies, meestal.
Ja, maar je typte dat ze snel kan typen.quote:Nee, ze kan snel denken. Dat van dat typen is slechts een middel, en ik gaf mijn typesnelheid als vergelijk. Je kan toch wel lezen wat ik bedoel?
Vanwaarquote:
Weet ik niet. Het is mogelijk dat ik dezelfde discussies volg als jij en tot een ander oordeel kom. Het is ook mogelijk dat jij en ik verschillende discussies volgen.quote:
Ja, dat had je al gezegd, ik poogde te achterhalen wat je 'nep' vindt.quote:[..]
Die zal ik je zeggen: ik vind het een irritant nep kutwijf.
Nou, ik ben het met haar eens (en met vele economen) dat er in de economie bizar weinig bewezen is. Voor de rest weet ik niet wat zij beweert / vindt, dus ook niet of ik het daarmee eens ben. Als gezegd, ik blijf er meestal buiten.quote:[..]
Zou zij ook eens moeten doen.
Het leek me dat ik niet alles hoef voor te kauwen. Natuurlijk is typesnelheid geen kwaliteitsaspect in deze.quote:[..]
Ja, maar je typte dat ze snel kan typen.
Haar! Du'h!quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:52 schreef sigme het volgende:
Ja, dat had je al gezegd, ik poogde te achterhalen wat je 'nep' vindt.
Actor Charlie Sheen Questions Official 9/11 Storyquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:42 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Oh mijn god, ik heb het aan de stok met een believer omdat ik een topic over de muur heb gepleurt
Die BG is echt geestelijk gestoord he?quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:53 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Actor Charlie Sheen Questions Official 9/11 Story![]()
.
Lodewijk, natuurlijk meende ik dat, van die lammetjes. Ik kijk even of ik een minimeetje kan regelen met z'n drietjes. Anders maak ik graag een afspraakje met je, als je een keer op een mooie dag zin hebt in een eindje fietsen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:51 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Een goedemorgen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:52 schreef sigme het volgende:
We worden nog vriendjes; ik kan wel wat hebben.quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:53 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
Die was onder de gordel.
Dat is goed, als je een minimeet kan regelen dan mail me maar, dat is denk ik het meest handig.quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:55 schreef sigme het volgende:
Lodewijk, natuurlijk meende ik dat, van die lammetjes. Ik kijk even of ik een minimeetje kan regelen met z'n drietjes. Anders maak ik graag een afspraakje met je, als je een keer op een mooie dag zin hebt in een eindje fietsen.
Nee sorry, ik ben niet zo op zoek naar vriendjes.quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:57 schreef sigme het volgende:
[..]
We worden nog vriendjes; ik kan wel wat hebben.
Ja, noordeling. Buitengewoon traag. Ik heb geen haast.
Oh ja, ook goedemorgen!quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:56 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Een goedemorgen.![]()
Ik kom binnenkort wel een keer kijken bij de lammetjes, ik wist niet dat je kennelijk zo dichtbij woonde.
Oh, dus je hebt je schaapjes in een gehuurde wei o.i.d.?quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh ja, ook goedemorgen!
Ik woon er niet.
Dat zeg ik. We worden nog vriendjes.quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:59 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Nee sorry, ik ben niet zo op zoek naar vriendjes.
Nee, de wei (en de schuur, en de oude eiken) zijn mijn eigendom.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:01 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Oh, dus je hebt je schaapjes in een gehuurde wei o.i.d.?
Nee dan lees je zijn reacties niet goed, hij begrijpt het en wij natuurlijk nietquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:55 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Die BG is echt geestelijk gestoord he?
Dat is goed, een fijne dag nog, ik ga weer aan het werk.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:03 schreef sigme het volgende:
Nee, de wei (en de schuur, en de oude eiken) zijn mijn eigendom.
Maar mijn huis staat elders.
Ik mail je als er iets te minimeeten valt.
Discussie met hem is onmogelijk....daar moet je dan ook niet mee beginnen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:55 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Die BG is echt geestelijk gestoord he?
Oh ja, dat was het. I forgot.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:14 schreef Chewie het volgende:
[..]
Nee dan lees je zijn reacties niet goed, hij begrijpt het en wij natuurlijk niet![]()
Môge! Mooi weer hier, nietwaar? Ik zit natuurlijk weer opgeslotenquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:05 schreef du_ke het volgende:
Moge
Nee: meki is, als het tenminste geen relkloon is, geestelijk gestoord. Zwakbegaafd.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:18 schreef Mutant01 het volgende:
Om nog even oude koeien uit de sloot te halen, Meki is de Marokkaanse Finder_Elf (Wolf).
Nou wolfke heeft ze ook niet helemaal allemaal op een rijtje hoorquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:20 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Nee: meki is, als het tenminste geen relkloon is, geestelijk gestoord. Zwakbegaafd.
Finder niet.
Ja heerlijk inderdaad, denk dat ik zo maar eens naar buiten gaquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Môge! Mooi weer hier, nietwaar? Ik zit natuurlijk weer opgesloten.
Daar ben ik het mee eens. Ik vraag me ook wel eens af of Meki wel echt is.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:20 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Nee: meki is, als het tenminste geen relkloon is, geestelijk gestoord. Zwakbegaafd.
Finder niet.
Zo moeilijk is dat toch niet? Het zijn beide een soort mascottes.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Ik vraag me ook wel eens af of Meki wel echt is.
Finder is van een geheel ander kaliber. Ik begrijp niet op welke punten je hem vergelijkbaar vindt met Meki, Mutant. Licht eens toe, wil je?
Whatever, maar hij is niet geestelijk gestoord zoals BG en Meki wel zijn.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou wolfke heeft ze ook niet helemaal allemaal op een rijtje hoor.
He wat leuk, polemiek. Misschien is er ook wel een hele mooie omschrijving voor de paradox die inherent is aan de bezigheid te stellen dat er geen officiele instanties bestaan die mensen tot intellectueel benoemen. Ik weet het niet, ik ben namelijk geen intellectueel die even Paxton uit z'n mouw schudt en andere toevoegingen uit de losse pols doet.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou zo zien ze zich toch (op z'n minst), gelet op hun bijdragen. En aangezien er geen officiële instanties bestaan die bepalen dat ene Floripas, johan_de_with of maartena, om paar zijstraten te noemen, intellectuelen zijn... is de conclusie snel getrokken hè..
quote:Onzin
Nederlands was nooit Joods geweest . En Wilders wilt Nederland Joods maken ?? Hoe hyprocriet kan je zijn ????
Wilders wilt dit zo graag dat Nederland Joods wordt
Dit is namelijk waar. De ene keer schrijft hij samenhangend, de volgende keer is het pure onzin. Hoe vaak heb jij met hem van gedachten gewisseld?quote:Echt, af en toe vraag ik me af of je geen kloon van Dora_van_Dikzak bent. De ene keer kom je best gevat uit de hoek, de volgende keer zeg je geen zinnig woord
Zit jooooooohan hier nu gewoon en passant de holocaust te ontkennen?quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:31 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
He wat leuk, polemiek. Misschien is er ook wel een hele mooie omschrijving voor de paradox die inherent is aan de bezigheid te stellen dat er geen officiele instanties bestaan die mensen tot intellectueel benoemen. Ik weet het niet, ik ben namelijk geen intellectueel die even Paxton uit z'n mouw schudt en andere toevoegingen uit de losse pols doet.
Misschien kun je ook kennis nemen van de oliedomme strekking van Meki's oeuvre, voordat je met lelijke leenwoorden als ''bashen'' begint te strooien.
[..]
En dan val jij een ander ( in dit geval; maartena) aan door te vragen of 'ie een zondebok zoekt? Chicanes, Ryan, niks anders.
Daarbij zei ik:
[..]
Dit is namelijk waar. De ene keer schrijft hij samenhangend, de volgende keer is het pure onzin. Hoe vaak heb jij met hem van gedachten gewisseld?
Ik begrijp echt niet waar dit opeens vandaan komt. Compleet met diagnose ook nog. Verveel je je soms?
In feite is dat ook het geval.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:42 schreef RichardQuest het volgende:
Tjemig, in dat topic lijkt het net of Nederland (aan het) vergaan is.
ff googlen op racistisch snoep en dan krijg ik ditquote:
quote:Dit is een goede.
Pieterbaas is Jood! Prachtig.
Een andere geleerde beweerde dat Pieterbaas de penis was
van Sinterklaas en dat het schoentje eigelijk het seksapparaat van
een vrouw en al dat lekkere snoep eigenlijk de zaadcellen van
Sinterklaas waren die door penis Pieterbaas is de vagina van de
vrouw werd gespten.
Dat Pieterbaas een Jood is, is prachtig maar dat Pieterbaas
de penis van Sint is, vind ik eigelijk top.
Die ''joods'' is maar wel even de geijkte ''Talmoedcitaten'' herhaalt. (Iets waar Meki overigens ook in uitblinkt.) Let je wel op, Ryan?quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:47 schreef Chewie het volgende:
[..]
ff googlen op racistisch snoep en dan krijg ik dit
[..]
Zou van BG kunnen zijn.
Het valt me vaak op dat BG regelmatig iets anders is naar gelang het hem het beste uitkomt neem ik aan. Zo beweert hij ook wel eens dat hij contacten heeft met de geheime diensten van deze wereld.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:51 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die ''joods'' is maar wel even de geijkte ''Talmoedcitaten'' herhaalt. (Iets waar Meki overigens ook in uitblinkt.) Let je wel op, Ryan?
Hij is gek. Dat weet je zo onderhand toch wel. Die jongen is geestelijk zo labiel als het maar kan.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:56 schreef Chewie het volgende:
[..]
Het valt me vaak op dat BG regelmatig iets anders is naar gelang het hem het beste uitkomt neem ik aan. Zo beweert hij ook wel eens dat hij contacten heeft met de geheime diensten van deze wereld.
Meest pregnante voorbeeld; tetteren dat in het geval van de Shoah ''de overwinnaar de geschiedenis schrijft'', maar iedereen die het met hem oneens is schuldig verklaren aan genocide ''zoals de Duitsers die Hitler steunden.''quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:56 schreef Chewie het volgende:
[..]
Het valt me vaak op dat BG regelmatig iets anders is naar gelang het hem het beste uitkomt neem ik aan.
Hoog, Sammy, kijk omhoog, Sammyquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:08 schreef MrX1982 het volgende:
Wie of wat is BG?
Goede middag! Wat een heerlijk weer vandaag.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:57 schreef George-Butters het volgende:
goedemiddag, gespuis!
Hier op school voel ik me anders ook opgesloten.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Goede middag! Wat een heerlijk weer vandaag.
Weet iemand waarom ik kantoorslaaf geworden ben?
vind je mooi he? Beetje leedvermaakquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:01 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
BVD en NSE zitten weer in de lift.
tevens tvp.
Leedvermaak niet, maar van een multimiljonair die denkt dat alles te koop is wel.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:02 schreef George-Butters het volgende:
[..]
vind je mooi he? Beetje leedvermaak
Studeren ook hoorquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:02 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Hier op school voel ik me anders ook opgesloten.
Werk=afzien.
quote:FBI heeft te weinig geld voor e-mail
De Amerikaanse opsporingsdienst FBI zegt in geldnood te verkeren. De nood is zelfs zo hoog dat sommige medewerkers geen gebruik van e-mail kunnen gebruiken omdat dit te duur is. “As ridiculous as this might sound, we have real money issues right now, and the government is reluctant to give all agents and analysts dot-gov accounts”, aldus Mark Mershon, de onderdirecteur van het FBI-kantoor in New York City. “We just don’t have the money, and that is an endless stream of complaints that come from the field.”
nee hoor, dat zijn de Javaanse jongensquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:10 schreef MrX1982 het volgende:
Het woord zakjapannertje is overigens zwaar racistisch.
Alsof Japanners zo klein zijn dat ze in je zak passen.
Goed dat je het zegt. Net alsof alle Javaanse jongens shag roken.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:13 schreef zakjapannertje het volgende:
nee hoor, dat zijn de Javaanse jongens
Ach ja, dat voelde ik me ook altijd. Het werd pas wat met mij toen ik het spijbelen had ontdekt.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:02 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Hier op school voel ik me anders ook opgesloten.
Ja. Later als ik groot ben wordt ik weer gewoon werkloos. Wat een heerlijkheid. De mens is niet bedoeld om te arbeiden, dat doe ik omdat het moet, en het zou beperkt moeten worden tot het hoogstnoodzakelijke. Lezen en peinzen zijn het ware menszijn!quote:Werk=afzien.
mits voorzien van een Mozartkapselquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Net alsof alle Javaanse jongens shag roken.
Enorm stigmatiserend.
Naamsverandering naar Hollandse jongens.
Dan kopen allochtonen weer geen shag.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:18 schreef zakjapannertje het volgende:
mits voorzien van een Mozartkapsel
ach, het is toch maar opium van het volk;quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:20 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dan kopen allochtonen weer geen shag.
Dat werkt polariserend.
quote:Belastingdienst blundert met elektronische aangiften
Door Arie Jan Stapel - donderdag 23 maart 2006 - 13:11 - Bron: Zibb.nl - Permalink
Als gevolg van een menselijke fout zijn bij de Belastingdienst 100.000 elektronische aangiften van bedrijven gewist. Als het lukt om van backups van de afgelopen dagen nog een deel te herstellen zou de schade beperkt kunnen blijven tot 35.000 aangiften. Het gaat hierbij niet om particuliere aangiften, maar om aangiften loonheffing van bedrijven, die sinds begin dit jaar elektronisch moeten worden aangeleverd. De Belastingdienst zit nu met het probleem dat er veel geld binnenkomt waar geen aangifte meer bij te vinden is. De bedrijven waarvan de aangifte verloren is gegaan, zal worden verzocht deze opnieuw in te dienen.
(Om iedereen voor te zijn):quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:22 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
ach, het is toch maar opium van het volk;
[afbeelding]
Als je goed kijkt herken je Wilders erinquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:22 schreef zakjapannertje het volgende:
ach, het is toch maar opium van het volk;
[afbeelding]
Leuke activiteit is dat trouwens, pissen op kerken, juridische gebouwen, politieauto's en zoquote:I love American jeans, I love European sports, I love American nature, I love European history, but I don’t love the hypocrisy in politics, so, I’d love to piss on the lawns of the White House and the EU parliament.
I love people.
Het woord negeren met de klemtoon op de eerste lettergreep (négeren) is al lang geleden in de ban gedaan. Daar zat wel wat in, voortschrijdend inzicht enzoquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:17 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb trouwens ontdekt dat het woord negeren tegenwoordig niet meer kan.
Wat versta jij onder 'lawn'?quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:25 schreef RichardQuest het volgende:
Yildiz' sig.
[..]
Leuke activiteit is dat trouwens, pissen op kerken, juridische gebouwen, politieauto's en zo.
Oftewel; ik zou de douche schoon gaan maken, maar daar maakt nu net iemand gebruik van.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:19 schreef Johan_de_With het volgende:
Maar goed, ik ga iets banaals doen ter uitspanning van mijn intellectuele titanerij.
Je kunt de klemtoon verplaatsen maar het beestje ziet er nog steeds hetzelfde uit.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:26 schreef sigme het volgende:
Het woord negeren met de klemtoon op de eerste lettergreep (négeren) is al lang geleden in de ban gedaan. Daar zat wel wat in, voortschrijdend inzicht enzo.
Juist. Dat mag.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:28 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Voortuin toch? Ik vul je rijtje gewoon aan.
Laat diegene direct de douche schoonmaken. De vervuiler ruimt opquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:29 schreef Johan_de_With het volgende:
Oftewel; ik zou de douche schoon gaan maken, maar daar maakt nu net iemand gebruik van..
Wat overdreven.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:30 schreef Mutant01 het volgende:
Net terug van hoorcollege, conclusie van de Hoogleraar: Wilders is een gevaar voor de Nederlandse democratie zoals we die nu kennen.
Je had ook gewoon ''Winston Churchill'' kunnen schrijven, dat ''sir'' staat zo pompeus.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:32 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wat overdreven.
Maar ja een hoogleraar zal het wel weten.
Zeker, ging anderhalf uur over Wilders, ik heb hier slechts even snel de conclusie neergedropt.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:32 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Had die hoogleraar ook een aantal steekhoudende argumenten?
Welke studie volg jij?!?!? Ongeacht wat je van Wilders vindt lijkt het me niet de taak van een hoogleraar om hierover een oordeel uit te spreken. Schandalig zou ik zelfs bijna zeggen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:30 schreef Mutant01 het volgende:
Net terug van hoorcollege, conclusie van de Hoogleraar: Wilders is een gevaar voor de Nederlandse democratie zoals we die nu kennen.
Omdat het een foutje isquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:34 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Waarom schrijf je hoogleraar met een hoofdletter
Hoezo dat? Ik volg de studie Nederlands Recht. Maar hoezo mag hij geen mening geven over het partijprogram van Wilders.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:34 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Welke studie volg jij?!?!? Ongeacht wat je van Wilders vindt lijkt het me niet de taak van een hoogleraar om hierover een oordeel uit te spreken. Schandalig zou ik zelfs bijna zeggen.
Iemand die joden een ras noemtquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je had ook gewoon ''Winston Churchill'' kunnen schrijven, dat ''sir'' staat zo pompeus.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:28 schreef RichardQuest het volgende:
Ik neger, wij negeren, wij hebben genegerd.
Wat is dat? Lang uitslapen, met je vrienden ouwehoeren, naar de coffeeshop, kinderen verwekken om ze vervolgens te verlaten?
'Dooie mus' taferelen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:33 schreef MrX1982 het volgende:
Wilders krijgt van je hoogleraar wel enorm veel krediet.
Met zijn ene zeteltje in de Kamer en een gevaar vormen voor de democratie.
Het woord racisme kan je tegenwoordig bijna niet meer gebruiken. Er moet een woord gevonden worden voor discriminatie op basis van religie.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:36 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Iemand die joden een ras noemt.
Wat ben je toch weer heerlijk onduidelijk. Waar doel je op?quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:36 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Iemand die joden een ras noemt.
Tsja ik kan er niets aan doen dat hij die titel heeft gekregen. Beklaag je bij de Engelse ambassadequote:Op donderdag 23 maart 2006 13:34 schreef Johan_de_With het volgende:
Je had ook gewoon ''Winston Churchill'' kunnen schrijven, dat ''sir'' staat zo pompeus.
Zijn er meer bekende Winston Churchills op deze planeet?quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat ben je toch weer heerlijk onduidelijk. Waar doel je op?
Nederlands Recht, ok dat verandert de zaak een beetje, maar niet veel, ik blijf erbij dat hoogleraren hun eigen politieke voorkeur niet in de collegezaal moeten ventileren. Ze moeten alleen informeren en onderwijzen, de conclusies mogen de studenten dan zelf trekken. Maar het verbaast me overigens niks, hoogleraren worden betaald door de overheid en wiens brood men eet...quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:35 schreef Mutant01 het volgende:
Hoezo dat? Ik volg de studie Nederlands Recht. Maar hoezo mag hij geen mening geven over het partijprogram van Wilders.
Ja, eigenlijk was het heel duidelijk. Vergeet mijn stomme vraag maar.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:38 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Zijn er meer bekende Winston Churchills op deze planeet?
Wilders pleit voor hogere lonen voor leraren dus ik betwijfel het. En ik geloof het gewoon niet trouwens.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:38 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Nederlands Recht, ok dat verandert de zaak een beetje, maar niet veel, ik blijf erbij dat hoogleraren hun eigen politieke voorkeur niet in de collegezaal moeten ventileren. Ze moeten alleen informeren en onderwijzen, de conclusies mogen de studenten dan zelf trekken. Maar het verbaast me overigens niks, hoogleraren worden betaald door de overheid en wiens brood men eet...
Juist zo zou het ook met auto's moeten zijn.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:30 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Laat diegene direct de douche schoonmaken. De vervuiler ruimt op.
Hoe ventileert deze meneer zijn politieke voorkeur? Alleen omdat hij Wilders zo noemt schuif jij hem een bepaalde politieke voorkeur in de schoenen. Ik weet niet of die gast VVD of SP stemt. Deze meneer geeft Strafrechterlijke rechtshandhaving, dus kritiek heeft ie overal wel op als het om de overheid gaat.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:38 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Nederlands Recht, ok dat verandert de zaak een beetje, maar niet veel, ik blijf erbij dat hoogleraren hun eigen politieke voorkeur niet in de collegezaal moeten ventileren. Ze moeten alleen informeren en onderwijzen, de conclusies mogen de studenten dan zelf trekken. Maar het verbaast me overigens niks, hoogleraren worden betaald door de overheid en wiens brood men eet...
Oh je bent dus toch voor een milieuheffing bij de geboorte van een kind.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:40 schreef du_ke het volgende:
Juist zo zou het ook met auto's moeten zijn.
Wat klopt er niet aan de uitspraken dan? Wilders wil gaan klooien met grondrechten en zo. Dat lijkt me wel een bedreiging voor de democratie. Daar hoeft het paranoide door de overheid betaald niet bij hoorquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:38 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Waarom staat er geen punt achter marokkaantje? En waarom schrijf je Marokkaantje met een kleine letter?quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:42 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Chill man.![]()
Heetgebakerd marokkaantje
Dat is nog altijd onzin en je weet hetquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:42 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Oh je bent dus toch voor een milieuheffing bij de geboorte van een kind.
Waarom? Waarom zou een universitaire studie waardenvrij moeten zijn, en hoe stel je je dat voor bij de niet-exacte studies?quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:38 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Nederlands Recht, ok dat verandert de zaak een beetje, maar niet veel, ik blijf erbij dat hoogleraren hun eigen politieke voorkeur niet in de collegezaal moeten ventileren.
Geloof me, hij stemt geen VVD. Maar daar gaat het niet om. Het gaat om het feit dat hij Wilders een gevaar voor de democratie noemt. Dat is een politieke mening en die hoort niet in een collegezaal thuis.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:41 schreef Mutant01 het volgende:
Hoe ventileert deze meneer zijn politieke voorkeur? Alleen omdat hij Wilders zo noemt schuif jij hem een bepaalde politieke voorkeur in de schoenen. Ik weet niet of die gast VVD of SP stemt. Deze meneer geeft Strafrechterlijke rechtshandhaving, dus kritiek heeft ie overal wel op als het om de overheid gaat.
Je ziet gewoon niet in dat ik gelijk heb. De vervuiler ruimt op dat beaamde je op een ander gebied.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:43 schreef du_ke het volgende:
Dat is nog altijd onzin en je weet het. Je bent nou eenmaal niet zo sterk in het maken van vergelijkingen
.
Jij vindt dus dat deze hoogleraar op het tentamen de vraag mag stellen: "Is Wilders een gevaar voor de democratie?". En als studenten dan "Nee" antwoorden dan hebben ze het fout.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:44 schreef sigme het volgende:
Ik vind dat hoogleraren veel meer hun persoonlijke visies zouden moeten spuien, dan heb je niet van dat schijnbaar objectieve gedoe. Ik mag van universitaire studenten toch verwachten dat zij niet het woord van één als Waarheid aannemen.
Mijnsinsziens wel juist wel. Bij mijn studie krijg je te maken met zo ontieglijk veel visies en politieke voorkeuren. Juist die diversiteit is kenmerkend voor (mijnsinsziens) Wetenschappelijk onderwijs. Het zou erg saai zijn als er maar 1 waarheid is.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:46 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Geloof me, hij stemt geen VVD. Maar daar gaat het niet om. Het gaat om het feit dat hij Wilders een gevaar voor de democratie noemt. Dat is een politieke mening en die hoort niet in een collegezaal thuis.
Wiens website? Je bedoelt toch niet AHA? Dat is niet haar website hoor.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:47 schreef Mutant01 het volgende:
Die poll op haar website: http://ayaanhirsiali.web-log.nl/?d=0
Moet je de uitslagen eens bekijken
Jouw hoogleraar is juist degene die van 1 waarheid uitgaat.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:49 schreef Mutant01 het volgende:
Mijnsinsziens wel juist wel. Bij mijn studie krijg je te maken met zo ontieglijk veel visies en politieke voorkeuren. Juist die diversiteit is kenmerkend voor (mijnsinsziens) Wetenschappelijk onderwijs. Het zou erg saai zijn als er maar 1 waarheid is.
De UN ervan betichten dat Denemarken rascistisch is.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:47 schreef Mutant01 het volgende:
Die poll op haar website: http://ayaanhirsiali.web-log.nl/?d=0
Moet je de uitslagen eens bekijken
Nee je moet de activiteiten die het milieu belasten aanpakken. Daar valt geboren worden niet onder maar in een dieselauto rijden b.v. weer wel. De mens opzich is geen vervuilende activiteit slechts z'n handelen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:47 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je ziet gewoon niet in dat ik gelijk heb. De vervuiler ruimt op dat beaamde je op een ander gebied.
Dan is de heffing bij de geboorte van een kind niet verkeerd. Als de mens een bijdrage levert aan de opwarming van de aarde pak je het toch bij de bron aan?
Als je denkt dat het allemaal zo in elkaar zit dan heb je het echt mis. Zulke politieke vragen komen nooit voor op een tentamen en ook al zou er zo'n vraag zijn, allerlei soorten antwoorden worden dan goedgerekend als je ze gewoon onderbouwd. Bovendien is er niet 1 leraar die ze nakijkt hoor + je krijgt de gelegenheid om je tentamen in te zien en te bespreken.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:49 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Jij vindt dus dat deze hoogleraar op het tentamen de vraag mag stellen: "Is Wilders een gevaar voor de democratie?". En als studenten dan "Nee" antwoorden dan hebben ze het fout.
En dan probeert om, aan de hand daarvan, te bewijzen dat je gegronde redenen hebt om van ''ontspoord groepsgevoel'' en ''angst- en vijanddenken'' te reppen, in plaats van te constateren dat alle gezindten een hekel hebben aan iemand die dom loopt te lullen.quote:Wat ik van Wilders' wetsvoorstel vind - nutteloos en onzinnig - is verder irrelevant.
Nee, hij gaat van zijn waarheid uit. Maar hij staat open voor andere waarheden. Wetenschappelijk onderwijs.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:50 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Jouw hoogleraar is juist degene die van 1 waarheid uitgaat.
Ach natuurlijk, socialistisch onderwijs, gezellig met de hoogleraar onder het genot van een bakje staatskoffie de hoogte van je cijfer vaststellen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:51 schreef Mutant01 het volgende:
Als je denkt dat het allemaal zo in elkaar zit dan heb je het echt mis. Zulke politieke vragen komen nooit voor op een tentamen en ook al zou er zo'n vraag zijn, allerlei soorten antwoorden worden dan goedgerekend als je ze gewoon onderbouwd. Bovendien is er niet 1 leraar die ze nakijkt hoor + je krijgt de gelegenheid om je tentamen in te zien en te bespreken.
Recht is geen wetenschap.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:52 schreef Mutant01 het volgende:
Nee, hij gaat van zijn waarheid uit. Maar hij staat open voor andere waarheden. Wetenschappelijk onderwijs.
Ja, ik heb het gelezen hoorquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:52 schreef sigme het volgende:
RQ,
Had je de betekenis van 'ik neger, jij negert' etc nog meegekregen?
Of negeer je het gewoon, neger? Dan neger ik je hoor!
quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:49 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Jij vindt dus dat deze hoogleraar op het tentamen de vraag mag stellen: "Is Wilders een gevaar voor de democratie?". En als studenten dan "Nee" antwoorden dan hebben ze het fout.
Het leven belast het milieu. Dan moet je het leven dus belasten en dat begint bij de geboorte van een kind.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:50 schreef du_ke het volgende:
Nee je moet de activiteiten die het milieu belasten aanpakken. Daar valt geboren worden niet onder maar in een dieselauto rijden b.v. weer wel.
Fuck ik moet m'n bak automaatkoffie gewoon zelf betalenquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:52 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Ach natuurlijk, socialistisch onderwijs, gezellig met de hoogleraar onder het genot van een bakje staatskoffie de hoogte van je cijfer vaststellen.
Hoe belast leven an sich het milieu?quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:54 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het leven belast het milieu. Dan moet je het leven dus belasten en dat begint bij de geboorte van een kind.
Natuurlijk begrijp ik dat je vanuit de GL visie de auto de schuld in schoenen moet schuiven maar dat is hypocriet en bekrompen.
Blergh, hier hebben ze van dat een-slok-en-het-is-weg-koffiequote:Op donderdag 23 maart 2006 13:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Fuck ik moet m'n bak automaatkoffie gewoon zelf betalen.
Ja dat bedoelen we met meerdere waarheden, dat begrijp je toch welquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Waarom zou er uberhaupt meer dan 1 waarheid zijn? Verschillende visies, ok. Meerdere waarheden? Nee.
Tja in exacte wetenschappen niet maar in de sociale wetenschappen zijn er vaak meerdere interpretaties mogelijk en als je die goed weet te onderbouwen dan kan dat ook goed zijn.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Waarom zou er uberhaupt meer dan 1 waarheid zijn? Verschillende visies, ok. Meerdere waarheden? Nee.
Eh, ik vind je een gevaar voor universitair onderwijs als je denkt dat op zo'n vraag ja of nee een juist antwoord zou zijn. Het zal -universitair- altijd gaan om een redenering.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:49 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Precies, en daarom hoort jouw hoogleraar uit te leggen waarom sommige mensen Wilders wél en sommige absoluut niet als een gevaar voor de democratie beschouwen. Zijn eigen mening doet daarbij niet terzake.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Alleen wiskunde is een wetenschap, de rest is daarvan afgeleid.quote:
En? Bevalt het?quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:54 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik wacht vol spanning op het antwoord van Sigme...
![]()
Dan nog leef je in dezelfde wereld. Maar inderdaad, zoals Mutant01 zegt, het wordt bedoeld als interpretatie/visie, wat ik ook wel weet. Ik weet niet hoe het komt, maar ik stoor me aan dat onzorgvuldige uitdrukken. Net als bv. gister met het "creeeren van geld".quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja in exacte wetenschappen niet maar in de sociale wetenschappen zijn er vaak meerdere interpretaties mogelijk en als je die goed weet te onderbouwen dan kan dat ook goed zijn.
Je wilt helemaal geen staat, dus geen democratie.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:58 schreef HenriOsewoudt het volgende:
(Was Wilders maar een gevaar voor de democratie trouwens want ik heb iets tegen democratie, maar dat is een ander onderwerp)
Zolang je dictatuur als enig alternatief van een democratie ziet is discussie hierover onmogelijk.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:00 schreef Bluesdude het volgende:
Je wilt helemaal geen staat, dus geen democratie.
Of je wilt wel een staat, maar dan als dictatuur van een bepaalde groep ?
Gebeurde dat ook? Gewoon interesse.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:02 schreef Mutant01 het volgende:
RQ bij de hoorcolleges hier heb je ook de mogelijkheid om live zijn argumenten te weerleggen.
Hummmmmmmmmm....quote:
Nee. Misschien was het een links complot.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:03 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Gebeurde dat ook? Gewoon interesse.
Weet je, HenriO, ik zie je nou een tijdje her en der je mening geven. Ik vind je sprekend lijken op een echte ouderwetse communistquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:58 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Precies, en daarom hoort jouw hoogleraar uit te leggen waarom sommige mensen Wilders wél en sommige absoluut niet als een gevaar voor de democratie beschouwen. Zijn eigen mening doet daarbij niet terzake.
(Was Wilders maar een gevaar voor de democratie trouwens want ik heb iets tegen democratie, maar dat is een ander onderwerp)
Als de mens, een levend wezen, een negatieve bijdrage levert aan de opwarming van de aarde dan is het toch logisch wat je moet belasten.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:56 schreef du_ke het volgende:
Hoe belast leven an sich het milieu?
Maar ja probleem is dat het moeilijk valt te berekenen. Ik vind het volksverlakkerij.quote:En het gaat mij niet perse om de auto maar om vervuilende activiteiten zoals ook de meeste andere vormen van mobiliteit, gebruik van stroom etc.
Het libertarisme is dan ook een soort inverse van het communisme. Zet voor alles wat het communisme wil het woord 'NIET' en je hebt het libertarismequote:Op donderdag 23 maart 2006 14:03 schreef sigme het volgende:
Weet je, HenriO, ik zie je nou een tijdje her en der je mening geven. Ik vind je sprekend lijken op een echte ouderwetse communist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |