Daar hebben we internet voor natuurlijkquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Vind trouwens dat de Vara de serie kapot maakt met haar uitzendschema's
Vorige week begonnen en gisteren de tweede ep gekeken.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:49 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
is dit de nieuwste serie, dus van dit jaar?
Arme Janicequote:
Toen ze begon te huilen kreeg je Tony ook even nadrukkelijk in beeld alsof haar gejank hem zelfs in zijn coma ergerdequote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:54 schreef planethugo het volgende:
janice is gewoon irritant in álles wat ze doet.
Dat was wel cool ja.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:13 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Toen ze begon te huilen kreeg je Tony ook even nadrukkelijk in beeld alsof haar gejank hem zelfs in zijn coma ergerde.
Ik zat ook elke keer te denken: Nu word hij wakker en zegt hij iets raars/gemeens/grappigs..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:13 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Toen ze begon te huilen kreeg je Tony ook even nadrukkelijk in beeld alsof haar gejank hem zelfs in zijn coma ergerde.
Ind ik dacht zo van nu wordt die wakker. en all hell will break lose.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:47 schreef augurkenkoning het volgende:
[..]
Ik zat ook elke keer te denken: Nu word hij wakker en zegt hij iets raars/gemeens/grappigs..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Veni, vidi, vici."
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:28 schreef CrookedEye het volgende:
Nieuwe afleveringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Chris is een capo man je bedoelt aj toch? Christopher heeft veel geleerd sinds het begin hoor.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:53 schreef Slayage het volgende:
Mayham? Dat belooft wat. Chris was en zal altijd een loser blijven. Ik vind em maar een snotneus.
You can hit her if you give her your last name althans volgens richie aprile tegen chirs in seizoen 2quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:15 schreef planethugo het volgende:
je mag je vrouw slaan, je vriendin niet geloof ik
volgens de mafia regeltjes dat is
Ja maar Chris was nooit een Capo geweest als Tony niet de Boss was. Daar is ie veel te soft voor. Als hij een echt man was had ie Adriana gewoon zelf gewhacked.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:24 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
Chris is een capo man je bedoelt aj toch? Christopher heeft veel geleerd sinds het begin hoor.
Ik vind dat juist zo leuk aan Chrisquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:01 schreef augurkenkoning het volgende:
Ikvind't alleen niet tof van Chris dattie zo agressief was naar z'n verloofde.
Heb je mijn ideeen over de droom gelezen?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:19 schreef Blazkowich het volgende:
Die laatste episode was echt goed, valt me op dat er weinig discussie hier is over wat Tony's droom te betekenen heeft.
Het niet terugbellen. Hij belt niet terug naar zijn "droomgezin/vrouw." Wat kan betekenen dat hij in zijn droom kiest voor zijn oude leven met Carmela.quote:Hij is zijn eigen identiteit kwijt, krijgt die van een ander een normaal zakenmannetje, wat Tony had kunnen zijn als hij niet in de voetsporen van zijn vader was getreden. Daarbij krijgt hij in zijn droom te horen dat hij een hersenbeschadiging heeft, die hij in het echt waarschijnlijk ook heeft als we de dokter mogen geloven.
Hij kan niet terug naar huis (wakker worden uit zijn coma) omdat hij zijn identiteit kwijt is. Op het laatste moment in de episode vraagt Carmela, Can you hear us Tony. En Tony pakt de telefoon op maar belt niet terug.
Natuurlijk wordt die gesteund door tony hij is de waarschijnlijke opvolger, en qua prison break de serie is ind goed maar de acteer prestaties zijn minder als in the sopranos bijv.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:59 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ja maar Chris was nooit een Capo geweest als Tony niet de Boss was. Daar is ie veel te soft voor. Als hij een echt man was had ie Adriana gewoon zelf gewhacked.
Tuurlijk heeft ie dingen geleerd, maar hij blijft altijd rugdekking krijgen van Tony.
Deze weekend voor het eerst Prison Braak kijken. Ben benieuwd. Veel positiefs over gehoord.
yepquote:Op zondag 26 maart 2006 21:59 schreef CrookedEye het volgende:
Morgen middag is het zo ver dan kunnen we het weer bekijken ik heb er nu al zin in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
quote:Op maandag 27 maart 2006 11:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga nu afl 3 kijken
Nou...........?quote:Op maandag 27 maart 2006 13:39 schreef augurkenkoning het volgende:
@dvd freak: kan je mij ff toevoegen op msn, o.i.d?
ik wil je wat vragen
quote:Op maandag 27 maart 2006 13:38 schreef augurkenkoning het volgende:
kan dat plaatje niet achter spoiler tags? Dit is echt net iets te, wat mij betreft. Gelukkig heb ik alleen maar wat over meadow gelezen..
OF stel ik me aan?
WC scene en Paulie bij Tony was idd geniaal en Steve Buscemi ofcousequote:Op maandag 27 maart 2006 13:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Geniale ep.
De WC sceneFantastisch. Paulie bij Tony
So truequote:Op maandag 27 maart 2006 13:31 schreef dvdfreak het volgende:
Wat een afl.
Paulie die een trap in zijn ballen krijgt
You should lose some weight on the nose,keeping out of everybody's buissnes![]()
I gotta piss first ,you want half of that to?![]()
Fucking wrinkles like a lady's cunt![]()
![]()
![]()
Vito die Finn probeert te verleiden
En Tony is eindelijk wakker
Chris wilt weer films maken
Die vergat ik inderdaad. Wat een heldquote:Op maandag 27 maart 2006 14:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
So true![]()
+ Steve Buscemi als Petrus![]()
Hahaha. Ik zag alleen over die arm van meadow, en iemand anders die het had over een serieuze spoiler ofzo. Toen deed ik snel m'n hand voor't beeldscherm.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
![]()
Dat plaatje is een parodie, sukkel
![]()
Die kop die die trekt in de lift als hij een "package" aan Carmela heeft gegevenquote:
Zou ik ook doen. Weet je hoeveel ruggen dat waren?quote:Op maandag 27 maart 2006 17:23 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Die kop die die trekt in de lift als hij een "package" aan Carmela heeft gegeven![]()
![]()
De fuckers inderdaadquote:Op maandag 27 maart 2006 17:23 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Die kop die die trekt in de lift als hij een "package" aan Carmela heeft gegeven![]()
![]()
In ieder geval kon silvio het niet aan, al wou zijn vrouw het maar al te graag dat hij de touwtjes van tony overnam.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
De fuckers inderdaad![]()
Wat een start van het seizoen zeg en dit is pas de intro. Nu krijgen we het echte verhaal. Kan Tony de touwtjes in handen houden of niet? Daar zal het wel ongeveer over gaan, denk ik.Guess who's back, back again
![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 23:25 schreef augurkenkoning het volgende:
Nuja, ik ben al lang blij dat Meadow geen mechanische arm heeft.
Dat wel, maar dit keer geen opgewonden tepels of een striptease in roze lingerie voor onsquote:
Nu Sil er niet voor geschikt blijkt te zijn zie ik Paulie er het beste voor staan als vervanging voor Tony, maar Tony gaat de macht echt niet makkelijk overgeven natuurlijkquote:Op maandag 27 maart 2006 23:08 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
In ieder geval kon silvio het niet aan, al wou zijn vrouw het maar al te graag dat hij de touwtjes van tony overnam.
Meen je dat serieus, Paullie??? Die kerel is veel te psycho en onderhandelen is ook niet echt een sterk punt. Goeie baas in oorlogstijd maar voor de rest..... En hij zei in seizoen 4 ook nog: "If I were to became boss, god forbid, blalaalal"quote:Op maandag 27 maart 2006 23:45 schreef Slayage het volgende:
[..]
Nu Sil er niet voor geschikt blijkt te zijn zie ik Paulie er het beste voor staan als vervanging voor Tony, maar Tony gaat de macht echt niet makkelijk overgeven natuurlijk![]()
Ik denk dat Meadow ooit nog wel eens tegen d'r vader gaat zeggen over de activiteiten van Vito met Finn enzo, en dat Vito dan word gewhackedquote:Op maandag 27 maart 2006 23:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Paulie boss?![]()
![]()
Nee man.
Christopher met Silvio natuurlijk. Zolang het maar niet die bolle wordt
Ik vraag me af of hij wel door heeft hoe lomp dat was. Ook toen hij zijn 'vriend'van het afkicken in elkaar sloeg voor het geld dat hij nog zou moetne krijgen leek hij geen enkele spijt te hebben.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:28 schreef planethugo het volgende:
vond het wel schofterig toen christopher tegen tony het praten was. Tony kon niks terug zeggen maar je zag aan 'm dat ie 'm het liefst op z'n bek wilde rammen
Valt me nu ook op ja. Ga maar na: hij vermoordt mensen, hij laat zijn vriendin vermoorden en is een typische psychopaatquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:56 schreef augurkenkoning het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die christopher een rare egocentrische trek.
Vermoord hij mensen?quote:Op woensdag 29 maart 2006 01:00 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Valt me nu ook op ja. Ga maar na: hij vermoord mensen, hij laat zijn vriendin vermoorden en is een typische psychopaat
Silvio doet mij denken aan Daffy Duck, bedenk ik mij netquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:17 schreef planethugo het volgende:
aflevering duurde 53 minuten maar gebeurde zoveel in dat het wel 2 uur leek. Sylvio is iedereen al bijna vergeten, ik hoop dat hij het ziekenhuis nog wel uitkomt
Inderdaad, komt bijna ongeloofwaardig over ;-)quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:31 schreef NoSigar het volgende:
Silvio heeft in de hele serie nog nooit zoveel gezegd las in de laatste aflevering volgens mij.
Is ook geen "echte" acteur héquote:Op donderdag 30 maart 2006 01:15 schreef Scheepschroef het volgende:
[..]
Inderdaad, komt bijna ongeloofwaardig over ;-)
En Bobby Baccalla dan, ze heeft een vrouw die die ambitie al eens vaker op haar man heeft proberen te leggen. (Richie Aprille).quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:56 schreef Dada het volgende:
Geweldige aflevering weer! Ik zit echt op het puntje van mijn stoelWat een knaller had het geweest als Tony was overleden
Maar de manier waarop hij weer bijkwam uit zijn coma was prachtig gedaan. Hoe hij naar Carmela keek in de laatste scene, prachtig!
En inderdaad, wat een openingsscene met PaulieEn dan die koppen als hij en Vito in de lift staan
Ik denk dat als je kijkt naar de potentiele bazen (met in gedachten dat Silvio erbuiten komt te staan), Vito nog niet eens zo'n rare keus is. Paulie en Christopher zijn veel te heetgebakerd. Misschien Larry Boy Barese? De familie is wel uitgedund zeg
En natuurlijk met Bruce Springsteen:quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:16 schreef Scheepschroef het volgende:
[..]
Mja, hij speelt alleen al 5 jaar in the Sopranos![]()
Mooi is dat hè, die pooierbek die hij trekt. Schitterend.quote:Op donderdag 30 maart 2006 07:43 schreef NoSigar het volgende:
Is ook niet zo erg. Hij moet het meer van de manier waarop hij kijkt hebben. Zijn stille spel kortom.
En z'n bandana die ie altijd op heeft / haarstuk die ie in the sopranos draagt is omdat hij ooit eens met een ongeluk door een voorruit is gevlogen en sindsdien permanent haarverlies heeft.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:48 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Mooi is dat hè, die pooierbek die hij trekt. Schitterend.
Ziet er toch raar uit. Silvio met een electrische gitaar.
Vandaar die rare kapselquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:54 schreef Scheepschroef het volgende:
[..]
En z'n bandana die ie altijd op heeft / haarstuk die ie in the sopranos draagt is omdat hij ooit eens met een ongeluk door een voorruit is gevlogen en sindsdien permanent haarverlies heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Veni, vidi, vici."
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 07:35 schreef CrookedEye het volgende:
Nieuwe epSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
seizoen 6 was toch het laatste seizoen? ( niet dat het mij uit maakt natuurlijk liever nog 20 seizoenenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:46 schreef dvdfreak het volgende:
Voor dat je het weet is het juni en dan moeten we een half jaar wachten voor seizoen 7
ik heb een tijdje terug gelezen dat dit seizoen ( dus 6 ) het laatste seizoen zou worden...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:52 schreef dvdfreak het volgende:
7 is laatste
SPOILERmaar ja overmorgen is het weer zover de week gaat te snel en ik het pw dus ik moet ook nog eens leren die dag.class="spoiler">ruzie tussen john en tony en hoor ik paulie daar nou zeggen this romance between us tegen dat oude wijf?
ind morgen pas te downlaoden als ik de promo bekijjk zie ik dat tony weer de familie begint te regeren.quote:Op zondag 2 april 2006 15:36 schreef Markman het volgende:
wat een geweldiggggeeee aflevering de derde !!!! super toen tony uit zn coma kwam! vanavond de vierde aflevering alweer whoooehooooo!
wtf ik 1,5 uur of zoquote:Op maandag 3 april 2006 15:30 schreef dvdfreak het volgende:
Ga hem nu kljken had hem binnen 5 min binnen![]()
Verrek! Je kan hier inderdaad niet PMen.quote:Op maandag 3 april 2006 15:45 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
flikker je email eens in je profiel ik wil weten hoe je dat doet.
Deze aflevering was weer meesterlijk.quote:Op maandag 3 april 2006 13:01 schreef -skippybal- het volgende:
Mooie aflevering weer![]()
Tony die weer de touwtjes in handen neemt maar wel meer medelijden met andere lijkt te hebben.
Veel Paulie weer en hem zelfs zien huilenBobby die steeds vager aan het doen is en ook weer die rare ex van Janice
![]()
"Get out of my room, you fuckin' cunt!"![]()
Meesterlijk stukje acteren van Gandolfini trouwens als 'ie gaat kotsen![]()
Wordt het toch echt tijd voor nieuwsgroepen, 10 min downloaden:)quote:
Ja, maar hoe die voor de rest doet. Dat praten van 'm en die sigaarquote:Op maandag 3 april 2006 15:52 schreef MrGoedhart het volgende:
[..]
Deze aflevering was weer meesterlijk.
Hoezovond je bobby vaag doen??? Hij stond in het krijt bij Tony, vanwege Junior. Dus verdiende wat extra bij...
Zo doet hij volgens mij wel vaker, zeker als hij met zaken bezig is.quote:Op maandag 3 april 2006 16:21 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ja, maar hoe die voor de rest doet. Dat praten van 'm en die sigaar![]()
ja eerst zei die dat hij het niet meer ging betalen maar nadat die kerel van de afval verwerkings bedrijf ma over haar zoon praate werd die emotioneel en besloot die weer te betalen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:24 schreef NoSigar het volgende:
Maar, ik kijk net even bij de episode guide: was het nu zo dat dat geld dat Paulie op het laatst afperste voor zijn moeder/tante bestemd was?
Het was wel precies 'four grant' Kostelijk hoe die Paulie dan wel weer een bronnetje vind om de onkosten voor z'n"tante te kunnen dekken. Die kop van Paulie de hele aflevering door, schitterend, net een kind.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:24 schreef NoSigar het volgende:
Maar, ik kijk net even bij de episode guide: was het nu zo dat dat geld dat Paulie op het laatst afperste voor zijn moeder/tante bestemd was?
Dat was ook geniaalquote:Op maandag 3 april 2006 23:57 schreef NoSigar het volgende:
Paulie als ere-werknemer van Barone, met die foto van hem in dat lijstje, meesterlijk.
Yeah, whatever...quote:
quote:Instead of going to the hospital, Silvio drives Adriana to a secluded spot in the woods and fires two bullets into her as she attempts to crawl away through the leaves.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:08 schreef CrookedEye het volgende:
Johnny files a petition to attend his daughter's wedding and Tony hires a new bodyguard. Don't miss replays of The Sopranos, "Mr. & Mrs. John Sacrimoni Request", Sunday, April 9th at 9PM.maandag middag
met promo video op http://www.hbo.com/sopranos/
HBOquote:Op zondag 9 april 2006 12:02 schreef -Pepe- het volgende:
is het nou weer op tv? wanneer/hoelaat??
Vanaf maandagochtend op elk tijdstip dat je wiltquote:Op zondag 9 april 2006 12:02 schreef -Pepe- het volgende:
is het nou weer op tv? wanneer/hoelaat??
volgens mij is philly familie van zijn vrouw.quote:Op zondag 9 april 2006 13:47 schreef planethugo het volgende:
hij zat toch ook met philly het dineren, is zijn schoonbroer of wat was het
quote:schreef -skippybal- het volgende:[/b]
Vito in z'n leren pakje die die kerel aan 't spanken is![]()
Was wel mooi jaquote:Op maandag 10 april 2006 13:17 schreef dvdfreak het volgende:
Was een ok afl
[..]
...
De blik van Paulie naar Chris tijdens poker
...
Laten zien dat hij nog steeds de baas isquote:En op 't laatst als Tony aan 't kotsen is, komt dat nou door een klap of omdat 'ie het eigenlijk gewoon kut vind dat 'ie die gozer heeft geslagen??
Briljantquote:Op maandag 10 april 2006 13:23 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Was wel mooi ja![]()
Of als Tony en Chrissie met hun littekens gaan patsen![]()
Ja, dat befrijp ik wel. Maar waarom ging 'ie daarna nou weer kotsenquote:Op maandag 10 april 2006 13:23 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Laten zien dat hij nog steeds de baas is
ja precies dat denk ik ook. Zeker nu Tony zo met kleinkinderen bezig is. De familie is het belangrijkste en homo's vormen geen familie. Zijn er in de afgelopen vijf seizoenen vaker homo's voorgekomen? Ik kan het me eigenlijk niet herinneren. Wie waren die twee gasten eigenelijk die in die club aan het collecten waren. Vito is volgens mij toch een capo, die gasten hadden best een grote bek dan.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:27 schreef djv het volgende:
Tuurlijk maken ze hem dood, het is een mannenwereld zo`n flikker moeten ze er niet bij hebben. Het gaat allemaal om de macht die ze uitstralen en dat kan als homo niet! En dan praten we nog geeneens over het feit dat hij heeft gelogen tegen al ze "familie leden" en tegen ze vrouw .... nee die red het einde van het seizoen niet
Je had toen ooit die twee homo's waar Paulie en Big Pussy langs gingenquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:29 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
[..]
ja precies dat denk ik ook. Zeker nu Tony zo met kleinkinderen bezig is. De familie is het belangrijkste en homo's vormen geen familie. Zijn er in de afgelopen vijf seizoenen vaker homo's voorgekomen? Ik kan het me eigenlijk niet herinneren. Wie waren die twee gasten eigenelijk die in die club aan het collecten waren. Vito is volgens mij toch een capo, die gasten hadden best een grote bek dan.
We hebben ook al een tijdje niets meer gehoord van de FBI, of zijn die te druk met Johnny Sack?
Rusty die in seizoen vijf carmine junior aan de macht wou helpen, en nu om Johnny maar even te citeren het gevaar heeft om zich als een kanker gezwel uittespreiden en een machts greep te proberen.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:29 schreef dapluiz het volgende:
Wie wilde johnny nou eigenlijk gewhacked hebben, was dat een bekende of een of ander random iemand ?
furio was terug naar italie en daar in opdracht van tony toch alsnog in elkaar gemept?quote:Op donderdag 13 april 2006 15:19 schreef planethugo het volgende:
of hij is met de noorderzon vertrokken, net als furio
oei, ik vroeg me al af wat die knakkers in de serie deden, maar dat is een goede verklaring.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:26 schreef dvdfreak het volgende:
Volgens geruchten zijn die 2 arabieren FBI agenten
Dit heet een spoiler, dude. Ook al is het een gerucht. Dus graag in spoiler tags dit soort dingenquote:Op donderdag 13 april 2006 15:26 schreef dvdfreak het volgende:
Volgens geruchten zijn die 2 arabieren FBI agenten
quote:In early 1992, after some high-level discussions, the DeCavalcante family sent out a hit team to whack acting boss John (Johnny Boy) D'Amato (left) for committing an unconscionable and most dishonorable crime: Being gay.
The family had learned from his girlfriend that D'Amato was a "swinger" who was cheating on her and attending "wild parties" where he engaged in homosexual activity with other men, sources said.
Consigliere Stefano Vitabile, former acting boss Vincent (Vinny Ocean) Palermo, soldiers Anthony Capo and Anthony Rotondo, and associate Victor DiChiara took part in a plot to dispatch D'Amato and dispose of his body so it would never be found, according to court records.
Bron - een erg leuke maffia site
Dit topic mag zonder spoilertagsquote:Op donderdag 13 april 2006 16:42 schreef Slayage het volgende:
[..]
Dit heet een spoiler, dude. Ook al is het een gerucht. Dus graag in spoiler tags dit soort dingen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
Ja, de teksten die gaan over wat uitgezonden is mogen zonder spoilers. Alles dat gaat over dingen uit komende uitzendingen moet wel tussen spoilers.quote:
Niet helemaalquote:
Hoe dan ook het is een kleine moeite.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:38 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
kom op zeg, het is een vermoeden. Dit had je zelf ook kunnen bedenken. Er wordt nu toch ook volop gespeculeerd over het al dan niet whacken van Vito. Ik weet niet waar dvdfreak het gerucht vandaan zou moeten hebben, of het moet gelekte info zijn.
De info komt uit een forum waar veel word gespeculeerdquote:Op donderdag 13 april 2006 23:38 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
kom op zeg, het is een vermoeden. Dit had je zelf ook kunnen bedenken. Er wordt nu toch ook volop gespeculeerd over het al dan niet whacken van Vito. Ik weet niet waar dvdfreak het gerucht vandaan zou moeten hebben, of het moet gelekte info zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sopranos
![]()
![]()
Steve Buscemi is natuurlijk ook nauw bij the sopranos betrokken als regisseur en als acteur dus wie weet zien we katja nog in de bada bing bouncenquote:AMSTERDAM - Actrice Katja Schuurman vertrekt volgende week naar New York voor de opnames van de remake van Theo van Goghs film Interview. De 30-jarige brunette vertelt: "Dat vind ik een hele happening. Sienna Miller speelt mijn rol, en heet dan toch Katja. Haar tegenspeler, zeg maar Pierre, wordt Steve Buscemi.”
Ook verklapte de actrice: „De castingdirecteuren van mijn favoriete Amerikaanse series Six feet under en The Sopranos willen me zien. Ze hebben Interviewgezien en willen me ontmoeten. Dat maak je als actrice toch niet zo snel mee.”
quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:47 schreef planethugo het volgende:
[..]
Steve Buscemi is natuurlijk ook nauw bij the sopranos betrokken als regisseur en als acteur dus wie weet zien we katja nog in de bada bing bouncen
quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:47 schreef planethugo het volgende:
[..]
Steve Buscemi is natuurlijk ook nauw bij the sopranos betrokken als regisseur en als acteur dus wie weet zien we katja nog in de bada bing bouncen
of chris tegen finn we laten hem therapie volgen, zodra finn de deur uit is van ik wil het zelf doen. Of Tony die zegt tegen finn ga maar wat halen netalsof die 5 jaar oud is.quote:Op maandag 17 april 2006 14:40 schreef dvdfreak het volgende:
Silvio: de gebaar naar Finn toen hij binnen kwam![]()
![]()
![]()
Is ook een niet echt oude aflevering héquote:Op dinsdag 18 april 2006 10:52 schreef NoSigar het volgende:
Hé, ze hadden het over de rellen n.a.v. de Deense cartoons. Die rellen waren toch nog niet zo lang geleden?
De rellen waren in januari. Lijkt me dat ze toen al klaar waren.quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:54 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Is ook een niet echt oude aflevering hé![]()
Hierquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:25 schreef planethugo het volgende:
waar zie je die nieuwe trailer dan staan bij Video? Ik nergens namelijk
Ik vond dat zo droog klinken toen die dat zeiquote:Op dinsdag 18 april 2006 10:29 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Tony bij z'n shrink: He's a fa-hag!
Dat is Ben Kingsley! Hij was ook een briljante gangster in Sexy Beast.quote:
quote:Op woensdag 19 april 2006 14:28 schreef Slayage het volgende:
[..]
Dat is Ben Kingsley! Hij was ook een briljante gangster in Sexy Beast.
quote:I fucked Jackie. Dirty cow. During what we were doing, she tried to stick her finger up my bum. I nearly hit the roof, you can imagine. I mean, what have you got to think of a woman who'd want to do that?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:53 schreef CrookedEye het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Plus hij is ook nog eens capo dus hij klimpt ook nog omhoog. En ik heb ook nog een gevoel dat benny binnekort een made guy wordt.quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:23 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Chris is echt steeds gaver. Nu hij van Adriana en de 'brown sugar' af is begint hij een stuk serieuzer te worden.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:57 schreef dapluiz het volgende:
Benny? Wies dat ook alweer ?
soms vergeet ik echt namen of haal ik ze door elkaar
Zoeits heet photoshopquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:45 schreef djv het volgende:
lijkt wel een mannentje uit een spel ofz
wat een raar voorhoofd
Philly ging iets te hard door inderdaad.quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:14 schreef planethugo het volgende:
bennie kreeg ze nog flink gereten van phillie in seizoen 5 toen hij op zoek was naar christopher
"Would you like a Martina?? It's Martini from Albania. Goes down really easy." ofzo ietsquote:Op maandag 24 april 2006 14:51 schreef dvdfreak het volgende:
Artie![]()
I could bury my cock in those fucking titties![]()
![]()
![]()
![]()
huh refresh my mind? was dat daar bij die auto buiten de club?? ja toch? met die staaf ff erop los rossen?quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:14 schreef planethugo het volgende:
bennie kreeg ze nog flink gereten van phillie in seizoen 5 toen hij op zoek was naar christopher
faaaaawkquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:31 schreef dapluiz het volgende:
Vond die blik van ben kingsley ook wel mooi toen die het vliegtuig in kwam en chris weer zag zitten
En daarna zie 'm lekker in de pan liggenquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:49 schreef Slayage het volgende:
"Fuckin' a, those are some amazing tits.""Thank you sweety".
![]()
Artie was weer lekker op dreef met als hoogt punt het afschieten van de konijn "Mother fucker"![]()
meeesterlijk die oogjes! kan iemand daar een screenshotje van regelen????quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:14 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Als Chris tussen die stoelen naar Ben zit te gluren.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.preview video hier te vinden via wmp http://www.hbo.com/av/sopranos/season6/sopranos_ep73_wm_hi.wvx"Veni, vidi, vici."
quote:Op donderdag 27 april 2006 20:33 schreef CrookedEye het volgende:
Nieuwe ep zondag
[[url=]afbeelding[/url]]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.preview video hier te vinden via wmp http://www.hbo.com/av/sopranos/season6/sopranos_ep73_wm_hi.wvx![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I got soul, but I'm not a soldier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 07:48 schreef dapluiz het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Veni, vidi, vici."
Kan nou al niet wachten, gellukig moet ik al om 9 uur op en kan ik de download aan zetteen kom ik om 12 uur thuis sopranos babyquote:Op zondag 30 april 2006 23:28 schreef dvdfreak het volgende:
Morgenochten weer![]()
Nog maar 5 afleveringen te gaan![]()
![]()
Matige aflevering Aj met zijn coke, paniek aanval was wel leuk junior toen aj binnen kwam nog mooier toen die neger zijn eten bracht en toen die naar zijn post vroeg en die niks kreeg. they throw my mail out lying cock suckers fantstisch.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:06 schreef dvdfreak het volgende:
Was best wel een goede afl.
AJ met zijn panick attack of dat die Junior wou vermoorden
Sil:I can do that no problem
Chris:Wait here i get your Viagra
Ind vieze zooi, vito met die kerel motor rijden daarna bij dat meer bah ik deed gewoon even internet aan vieze bagger zooi.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:46 schreef dvdfreak het volgende:
Ik begin de homo gedoe een beetje zat te worden
Ja, bizarquote:Op maandag 1 mei 2006 18:43 schreef -skippybal- het volgende:
Tony die een neukpartij met een lekker wijf niet aanneemt!!
Tony is inderdaad pussy whippedquote:Op maandag 1 mei 2006 18:43 schreef -skippybal- het volgende:
Tony die een neukpartij met een lekker wijf niet aanneemt!!
lol denk dat als ie teruggaat dat ie koud gemaakt wordt. Bedoel dat zei die zelf ook nog aan de telefoon met zijn vrouw. Denk dat ie in dat stadje blijft wonen........ laat ie zijn vrouw en kinderen misschien wel overkomen ofzo.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ik moest met Vito aan Brokeback Moutain denkenIk hoop wel dat het ergens naar toe gaat en dat ie gewoon terug gaat, naar New Jersey.
Nee geen Moe Geen Special een kogel door de mond moet een goede boodschap overbrengen.quote:
En een prop in de kontquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:53 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
Nee geen Moe Geen Special een kogel door de mond moet een goede boodschap overbrengen.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:01 schreef CrookedEye het volgende:
Nieuwe ep
[afbeelding]
Christopher makes a surprise announcement; Paulie pays a price for cutting costs at an Italian Street Fair; Tony embraces the "old school." Don't miss an all-new episode of The Sopranos, "JohnThe Ride", Sunday, May 7th at 9PM ET. Maandag middag. Maandag-ochtend.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:01 schreef CrookedEye het volgende:
Nieuwe ep
[afbeelding]
Christopher makes a surprise announcement; Paulie pays a price for cutting costs at an Italian Street Fair; Tony embraces the "old school." Don't miss an all-new episode of The Sopranos, "JohnThe Ride", Sunday, May 7th at 9PM ET. Maandag middag.
Tja geld he daarna roept janice call een ambulance wie o wie is gewond.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:18 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
![]()
Bobbygaat tegen Paulie flink tekeer
Paulie schopt Bobby's kontquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:18 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
![]()
Bobbygaat tegen Paulie flink tekeer
wauw seizoen 8 en ik dacht dat we nog bij seizoen 6 waren maar verder veel plezier hoorquote:Op zondag 7 mei 2006 03:46 schreef HAL9000S het volgende:
Argh de terror, gisteren de eerste 8 seizoenen in goede kwali binnengekregen, doen alleen afleveringen 4 tm 8 hetMoet seizoen 6 nog even een dagje uitstellen.
quote:Op zondag 7 mei 2006 03:46 schreef HAL9000S het volgende:
Argh de terror, gisteren de eerste 8 seizoenen in goede kwali binnengekregen, doen alleen afleveringen 4 tm 8 hetMoet seizoen 6 nog even een dagje uitstellen.
Was het maar zo'n feest. Dit seizoen is toch echt de laatstequote:Op zondag 7 mei 2006 03:46 schreef HAL9000S het volgende:
Krijgen nog een soort mini-seizoen van 8 afleveringen hierachter toch?quote:Op zondag 7 mei 2006 16:13 schreef Slayage het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Dit seizoen is toch echt de laatste![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |