Daar hebben we internet voor natuurlijkquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Vind trouwens dat de Vara de serie kapot maakt met haar uitzendschema's
Vorige week begonnen en gisteren de tweede ep gekeken.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:49 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
is dit de nieuwste serie, dus van dit jaar?
Arme Janicequote:
Toen ze begon te huilen kreeg je Tony ook even nadrukkelijk in beeld alsof haar gejank hem zelfs in zijn coma ergerdequote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:54 schreef planethugo het volgende:
janice is gewoon irritant in álles wat ze doet.
Dat was wel cool ja.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:13 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Toen ze begon te huilen kreeg je Tony ook even nadrukkelijk in beeld alsof haar gejank hem zelfs in zijn coma ergerde.
Ik zat ook elke keer te denken: Nu word hij wakker en zegt hij iets raars/gemeens/grappigs..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:13 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Toen ze begon te huilen kreeg je Tony ook even nadrukkelijk in beeld alsof haar gejank hem zelfs in zijn coma ergerde.
Ind ik dacht zo van nu wordt die wakker. en all hell will break lose.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:47 schreef augurkenkoning het volgende:
[..]
Ik zat ook elke keer te denken: Nu word hij wakker en zegt hij iets raars/gemeens/grappigs..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Veni, vidi, vici."
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:28 schreef CrookedEye het volgende:
Nieuwe afleveringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Chris is een capo man je bedoelt aj toch? Christopher heeft veel geleerd sinds het begin hoor.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:53 schreef Slayage het volgende:
Mayham? Dat belooft wat. Chris was en zal altijd een loser blijven. Ik vind em maar een snotneus.
You can hit her if you give her your last name althans volgens richie aprile tegen chirs in seizoen 2quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:15 schreef planethugo het volgende:
je mag je vrouw slaan, je vriendin niet geloof ik
volgens de mafia regeltjes dat is
Ja maar Chris was nooit een Capo geweest als Tony niet de Boss was. Daar is ie veel te soft voor. Als hij een echt man was had ie Adriana gewoon zelf gewhacked.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:24 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
Chris is een capo man je bedoelt aj toch? Christopher heeft veel geleerd sinds het begin hoor.
Ik vind dat juist zo leuk aan Chrisquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:01 schreef augurkenkoning het volgende:
Ikvind't alleen niet tof van Chris dattie zo agressief was naar z'n verloofde.
Heb je mijn ideeen over de droom gelezen?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:19 schreef Blazkowich het volgende:
Die laatste episode was echt goed, valt me op dat er weinig discussie hier is over wat Tony's droom te betekenen heeft.
Het niet terugbellen. Hij belt niet terug naar zijn "droomgezin/vrouw." Wat kan betekenen dat hij in zijn droom kiest voor zijn oude leven met Carmela.quote:Hij is zijn eigen identiteit kwijt, krijgt die van een ander een normaal zakenmannetje, wat Tony had kunnen zijn als hij niet in de voetsporen van zijn vader was getreden. Daarbij krijgt hij in zijn droom te horen dat hij een hersenbeschadiging heeft, die hij in het echt waarschijnlijk ook heeft als we de dokter mogen geloven.
Hij kan niet terug naar huis (wakker worden uit zijn coma) omdat hij zijn identiteit kwijt is. Op het laatste moment in de episode vraagt Carmela, Can you hear us Tony. En Tony pakt de telefoon op maar belt niet terug.
Natuurlijk wordt die gesteund door tony hij is de waarschijnlijke opvolger, en qua prison break de serie is ind goed maar de acteer prestaties zijn minder als in the sopranos bijv.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:59 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ja maar Chris was nooit een Capo geweest als Tony niet de Boss was. Daar is ie veel te soft voor. Als hij een echt man was had ie Adriana gewoon zelf gewhacked.
Tuurlijk heeft ie dingen geleerd, maar hij blijft altijd rugdekking krijgen van Tony.
Deze weekend voor het eerst Prison Braak kijken. Ben benieuwd. Veel positiefs over gehoord.
yepquote:Op zondag 26 maart 2006 21:59 schreef CrookedEye het volgende:
Morgen middag is het zo ver dan kunnen we het weer bekijken ik heb er nu al zin in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |