volgens mij is philly familie van zijn vrouw.quote:Op zondag 9 april 2006 13:47 schreef planethugo het volgende:
hij zat toch ook met philly het dineren, is zijn schoonbroer of wat was het
quote:schreef -skippybal- het volgende:[/b]
Vito in z'n leren pakje die die kerel aan 't spanken is![]()
Was wel mooi jaquote:Op maandag 10 april 2006 13:17 schreef dvdfreak het volgende:
Was een ok afl
[..]
...
De blik van Paulie naar Chris tijdens poker
...
Laten zien dat hij nog steeds de baas isquote:En op 't laatst als Tony aan 't kotsen is, komt dat nou door een klap of omdat 'ie het eigenlijk gewoon kut vind dat 'ie die gozer heeft geslagen??
Briljantquote:Op maandag 10 april 2006 13:23 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Was wel mooi ja![]()
Of als Tony en Chrissie met hun littekens gaan patsen![]()
Ja, dat befrijp ik wel. Maar waarom ging 'ie daarna nou weer kotsenquote:Op maandag 10 april 2006 13:23 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Laten zien dat hij nog steeds de baas is
ja precies dat denk ik ook. Zeker nu Tony zo met kleinkinderen bezig is. De familie is het belangrijkste en homo's vormen geen familie. Zijn er in de afgelopen vijf seizoenen vaker homo's voorgekomen? Ik kan het me eigenlijk niet herinneren. Wie waren die twee gasten eigenelijk die in die club aan het collecten waren. Vito is volgens mij toch een capo, die gasten hadden best een grote bek dan.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:27 schreef djv het volgende:
Tuurlijk maken ze hem dood, het is een mannenwereld zo`n flikker moeten ze er niet bij hebben. Het gaat allemaal om de macht die ze uitstralen en dat kan als homo niet! En dan praten we nog geeneens over het feit dat hij heeft gelogen tegen al ze "familie leden" en tegen ze vrouw .... nee die red het einde van het seizoen niet
Je had toen ooit die twee homo's waar Paulie en Big Pussy langs gingenquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:29 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
[..]
ja precies dat denk ik ook. Zeker nu Tony zo met kleinkinderen bezig is. De familie is het belangrijkste en homo's vormen geen familie. Zijn er in de afgelopen vijf seizoenen vaker homo's voorgekomen? Ik kan het me eigenlijk niet herinneren. Wie waren die twee gasten eigenelijk die in die club aan het collecten waren. Vito is volgens mij toch een capo, die gasten hadden best een grote bek dan.
We hebben ook al een tijdje niets meer gehoord van de FBI, of zijn die te druk met Johnny Sack?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |