volgens mij is philly familie van zijn vrouw.quote:Op zondag 9 april 2006 13:47 schreef planethugo het volgende:
hij zat toch ook met philly het dineren, is zijn schoonbroer of wat was het
quote:schreef -skippybal- het volgende:[/b]
Vito in z'n leren pakje die die kerel aan 't spanken is![]()
Was wel mooi jaquote:Op maandag 10 april 2006 13:17 schreef dvdfreak het volgende:
Was een ok afl
[..]
...
De blik van Paulie naar Chris tijdens poker
...
Laten zien dat hij nog steeds de baas isquote:En op 't laatst als Tony aan 't kotsen is, komt dat nou door een klap of omdat 'ie het eigenlijk gewoon kut vind dat 'ie die gozer heeft geslagen??
Briljantquote:Op maandag 10 april 2006 13:23 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Was wel mooi ja![]()
Of als Tony en Chrissie met hun littekens gaan patsen![]()
Ja, dat befrijp ik wel. Maar waarom ging 'ie daarna nou weer kotsenquote:Op maandag 10 april 2006 13:23 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Laten zien dat hij nog steeds de baas is
ja precies dat denk ik ook. Zeker nu Tony zo met kleinkinderen bezig is. De familie is het belangrijkste en homo's vormen geen familie. Zijn er in de afgelopen vijf seizoenen vaker homo's voorgekomen? Ik kan het me eigenlijk niet herinneren. Wie waren die twee gasten eigenelijk die in die club aan het collecten waren. Vito is volgens mij toch een capo, die gasten hadden best een grote bek dan.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:27 schreef djv het volgende:
Tuurlijk maken ze hem dood, het is een mannenwereld zo`n flikker moeten ze er niet bij hebben. Het gaat allemaal om de macht die ze uitstralen en dat kan als homo niet! En dan praten we nog geeneens over het feit dat hij heeft gelogen tegen al ze "familie leden" en tegen ze vrouw .... nee die red het einde van het seizoen niet
Je had toen ooit die twee homo's waar Paulie en Big Pussy langs gingenquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:29 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
[..]
ja precies dat denk ik ook. Zeker nu Tony zo met kleinkinderen bezig is. De familie is het belangrijkste en homo's vormen geen familie. Zijn er in de afgelopen vijf seizoenen vaker homo's voorgekomen? Ik kan het me eigenlijk niet herinneren. Wie waren die twee gasten eigenelijk die in die club aan het collecten waren. Vito is volgens mij toch een capo, die gasten hadden best een grote bek dan.
We hebben ook al een tijdje niets meer gehoord van de FBI, of zijn die te druk met Johnny Sack?
Rusty die in seizoen vijf carmine junior aan de macht wou helpen, en nu om Johnny maar even te citeren het gevaar heeft om zich als een kanker gezwel uittespreiden en een machts greep te proberen.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:29 schreef dapluiz het volgende:
Wie wilde johnny nou eigenlijk gewhacked hebben, was dat een bekende of een of ander random iemand ?
furio was terug naar italie en daar in opdracht van tony toch alsnog in elkaar gemept?quote:Op donderdag 13 april 2006 15:19 schreef planethugo het volgende:
of hij is met de noorderzon vertrokken, net als furio
oei, ik vroeg me al af wat die knakkers in de serie deden, maar dat is een goede verklaring.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:26 schreef dvdfreak het volgende:
Volgens geruchten zijn die 2 arabieren FBI agenten
Dit heet een spoiler, dude. Ook al is het een gerucht. Dus graag in spoiler tags dit soort dingenquote:Op donderdag 13 april 2006 15:26 schreef dvdfreak het volgende:
Volgens geruchten zijn die 2 arabieren FBI agenten
quote:In early 1992, after some high-level discussions, the DeCavalcante family sent out a hit team to whack acting boss John (Johnny Boy) D'Amato (left) for committing an unconscionable and most dishonorable crime: Being gay.
The family had learned from his girlfriend that D'Amato was a "swinger" who was cheating on her and attending "wild parties" where he engaged in homosexual activity with other men, sources said.
Consigliere Stefano Vitabile, former acting boss Vincent (Vinny Ocean) Palermo, soldiers Anthony Capo and Anthony Rotondo, and associate Victor DiChiara took part in a plot to dispatch D'Amato and dispose of his body so it would never be found, according to court records.
Bron - een erg leuke maffia site
Dit topic mag zonder spoilertagsquote:Op donderdag 13 april 2006 16:42 schreef Slayage het volgende:
[..]
Dit heet een spoiler, dude. Ook al is het een gerucht. Dus graag in spoiler tags dit soort dingen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
Ja, de teksten die gaan over wat uitgezonden is mogen zonder spoilers. Alles dat gaat over dingen uit komende uitzendingen moet wel tussen spoilers.quote:
Niet helemaalquote:
Hoe dan ook het is een kleine moeite.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:38 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
kom op zeg, het is een vermoeden. Dit had je zelf ook kunnen bedenken. Er wordt nu toch ook volop gespeculeerd over het al dan niet whacken van Vito. Ik weet niet waar dvdfreak het gerucht vandaan zou moeten hebben, of het moet gelekte info zijn.
De info komt uit een forum waar veel word gespeculeerdquote:Op donderdag 13 april 2006 23:38 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
kom op zeg, het is een vermoeden. Dit had je zelf ook kunnen bedenken. Er wordt nu toch ook volop gespeculeerd over het al dan niet whacken van Vito. Ik weet niet waar dvdfreak het gerucht vandaan zou moeten hebben, of het moet gelekte info zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |