SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sopranos
![]()
![]()
Steve Buscemi is natuurlijk ook nauw bij the sopranos betrokken als regisseur en als acteur dus wie weet zien we katja nog in de bada bing bouncenquote:AMSTERDAM - Actrice Katja Schuurman vertrekt volgende week naar New York voor de opnames van de remake van Theo van Goghs film Interview. De 30-jarige brunette vertelt: "Dat vind ik een hele happening. Sienna Miller speelt mijn rol, en heet dan toch Katja. Haar tegenspeler, zeg maar Pierre, wordt Steve Buscemi.”
Ook verklapte de actrice: „De castingdirecteuren van mijn favoriete Amerikaanse series Six feet under en The Sopranos willen me zien. Ze hebben Interviewgezien en willen me ontmoeten. Dat maak je als actrice toch niet zo snel mee.”
quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:47 schreef planethugo het volgende:
[..]
Steve Buscemi is natuurlijk ook nauw bij the sopranos betrokken als regisseur en als acteur dus wie weet zien we katja nog in de bada bing bouncen
quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:47 schreef planethugo het volgende:
[..]
Steve Buscemi is natuurlijk ook nauw bij the sopranos betrokken als regisseur en als acteur dus wie weet zien we katja nog in de bada bing bouncen
of chris tegen finn we laten hem therapie volgen, zodra finn de deur uit is van ik wil het zelf doen. Of Tony die zegt tegen finn ga maar wat halen netalsof die 5 jaar oud is.quote:Op maandag 17 april 2006 14:40 schreef dvdfreak het volgende:
Silvio: de gebaar naar Finn toen hij binnen kwam![]()
![]()
![]()
Is ook een niet echt oude aflevering héquote:Op dinsdag 18 april 2006 10:52 schreef NoSigar het volgende:
Hé, ze hadden het over de rellen n.a.v. de Deense cartoons. Die rellen waren toch nog niet zo lang geleden?
De rellen waren in januari. Lijkt me dat ze toen al klaar waren.quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:54 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Is ook een niet echt oude aflevering hé![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Veni, vidi, vici."
Hierquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:25 schreef planethugo het volgende:
waar zie je die nieuwe trailer dan staan bij Video? Ik nergens namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |