Verrek! Je kan hier inderdaad niet PMen.quote:Op maandag 3 april 2006 15:45 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
flikker je email eens in je profiel ik wil weten hoe je dat doet.
Deze aflevering was weer meesterlijk.quote:Op maandag 3 april 2006 13:01 schreef -skippybal- het volgende:
Mooie aflevering weer![]()
Tony die weer de touwtjes in handen neemt maar wel meer medelijden met andere lijkt te hebben.
Veel Paulie weer en hem zelfs zien huilenBobby die steeds vager aan het doen is en ook weer die rare ex van Janice
![]()
"Get out of my room, you fuckin' cunt!"![]()
Meesterlijk stukje acteren van Gandolfini trouwens als 'ie gaat kotsen![]()
Wordt het toch echt tijd voor nieuwsgroepen, 10 min downloaden:)quote:
Ja, maar hoe die voor de rest doet. Dat praten van 'm en die sigaarquote:Op maandag 3 april 2006 15:52 schreef MrGoedhart het volgende:
[..]
Deze aflevering was weer meesterlijk.
Hoezovond je bobby vaag doen??? Hij stond in het krijt bij Tony, vanwege Junior. Dus verdiende wat extra bij...
Zo doet hij volgens mij wel vaker, zeker als hij met zaken bezig is.quote:Op maandag 3 april 2006 16:21 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ja, maar hoe die voor de rest doet. Dat praten van 'm en die sigaar![]()
ja eerst zei die dat hij het niet meer ging betalen maar nadat die kerel van de afval verwerkings bedrijf ma over haar zoon praate werd die emotioneel en besloot die weer te betalen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:24 schreef NoSigar het volgende:
Maar, ik kijk net even bij de episode guide: was het nu zo dat dat geld dat Paulie op het laatst afperste voor zijn moeder/tante bestemd was?
Het was wel precies 'four grant' Kostelijk hoe die Paulie dan wel weer een bronnetje vind om de onkosten voor z'n"tante te kunnen dekken. Die kop van Paulie de hele aflevering door, schitterend, net een kind.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:24 schreef NoSigar het volgende:
Maar, ik kijk net even bij de episode guide: was het nu zo dat dat geld dat Paulie op het laatst afperste voor zijn moeder/tante bestemd was?
Dat was ook geniaalquote:Op maandag 3 april 2006 23:57 schreef NoSigar het volgende:
Paulie als ere-werknemer van Barone, met die foto van hem in dat lijstje, meesterlijk.
Yeah, whatever...quote:
quote:Instead of going to the hospital, Silvio drives Adriana to a secluded spot in the woods and fires two bullets into her as she attempts to crawl away through the leaves.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:08 schreef CrookedEye het volgende:
Johnny files a petition to attend his daughter's wedding and Tony hires a new bodyguard. Don't miss replays of The Sopranos, "Mr. & Mrs. John Sacrimoni Request", Sunday, April 9th at 9PM.maandag middag
met promo video op http://www.hbo.com/sopranos/
HBOquote:Op zondag 9 april 2006 12:02 schreef -Pepe- het volgende:
is het nou weer op tv? wanneer/hoelaat??
Vanaf maandagochtend op elk tijdstip dat je wiltquote:Op zondag 9 april 2006 12:02 schreef -Pepe- het volgende:
is het nou weer op tv? wanneer/hoelaat??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |