quote:
Ik hoop het ook niet, er loopt een appart topic over de zaak, dus waarom hier ook?quote:Op maandag 20 maart 2006 17:02 schreef Againzender het volgende:
Dit gaat toch geen POL in VBL worden?
Behalve SCH irriteren kan ik geen andere reden verzinnen.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook niet, er loopt een appart topic over de zaak, dus waarom hier ook?
Half acht?quote:Op maandag 20 maart 2006 17:01 schreef Bjoro het volgende:
Kalou dus toch af te stoppen
tot vanavond, later![]()
en zonder punten weer naar huisquote:Op maandag 20 maart 2006 17:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Over een paar minuutjes richting Apeldoorn
Dat moeten ze eens wagenquote:Op maandag 20 maart 2006 17:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en zonder punten weer naar huis![]()
Heb je een woning gekregen in de apenheul?quote:
zal wel de laatste keer geweest zijn.. Ach mams had alles klaar gezet dus opzetten en klaarquote:
quote:
Oke, ik dacht al dat het onbedoeld was, maar kun je hem toch even weghalen alsjeblieft (of anders een modje). Staat ook niet in het profiel en ik wil niet zomaar mijn persoonsgevens hier rond laten slingeren, als je begrijpt wat ik bedoelquote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 18:57 schreef superjoden het volgende:
even weer eens een keertje gedag zeggen
![]()
Nee, Japin toch dit jaar?quote:Op maandag 20 maart 2006 18:57 schreef SCH het volgende:
Heeft iemand het boekenweekgeschenk al uit?
quote:Op maandag 20 maart 2006 18:59 schreef SCH het volgende:
Arthur ja, gaat over lilliputters, over Bos zeg maar
zeker lang geleden.quote:
Joe Speedboot is een adrenalinestoot, helemaal geweldigquote:Op maandag 20 maart 2006 19:01 schreef methodmich het volgende:
Ik heb Joe Speedboot ook nog liggen. Eerst Bogarde lezen en dan ook nog de krant, VI en OOR enzo...
Met mij wel in ieder gevalquote:Op maandag 20 maart 2006 19:02 schreef superjoden het volgende:
[..]
zeker lang geleden.Dacht ff snel gedag zeggen
Alles ok hier..beetje busy maar das lekker .
Hier ook alles oke ?
Ik denk dat ik die rond de meivakantie ga lezen, dan heb ik genoeg tijd!quote:Op maandag 20 maart 2006 19:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Joe Speedboot is een adrenalinestoot, helemaal geweldig
Wat zijn bladzijden en wat is een kaftquote:Op maandag 20 maart 2006 18:59 schreef SCH het volgende:
Boeken zijn van die dingen met bladzijden en een kaft.
Ken je het woord pagina - dat rijmt op vagina?quote:Op maandag 20 maart 2006 19:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat zijn bladzijden en wat is een kaft
Maar ben ook nog bezig in Deze neger buigt voor niemand!quote:Op maandag 20 maart 2006 19:04 schreef SCH het volgende:
Nu lezen methodmich, dat is een bevel
In de Oor stond toch weer niks en in de VI staat al jaren niks
Vagina ken ik wel ja...quote:Op maandag 20 maart 2006 19:05 schreef SCH het volgende:
[
Ken je het woord pagina - dat rijmt op vagina?
Letters?quote:Op maandag 20 maart 2006 19:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Vagina ken ik wel ja...![]()
Pagina... pagina.... neuh, zegt me niets.
Dat heb je toch in een uurtje uit?quote:Op maandag 20 maart 2006 19:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Maar ben ook nog bezig in Deze neger buigt voor niemand!
Dit had ook in drie posts gekundquote:Op maandag 20 maart 2006 19:07 schreef Beschouw het volgende:
Zo, gewerkt, gegeten en fris gewassen. Eindelijk foktijd.
ff groeten voordat ik verder ga op andere topics.
Allemaal leuke dag gehad?
Ja, die ken ik wel, die typ je toch met een toetsenbord op een beeldscherm?quote:
Precies en je krijgt ze wel eens van chocola in je schoenquote:Op maandag 20 maart 2006 19:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, die ken ik wel, die typ je toch met een toetsenbord op een beeldscherm?
Je hebt een lieve slurfquote:Op maandag 20 maart 2006 19:11 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ben ik een keer beleefd, is het ook niet goed.![]()
Ja prima! Ik schijn sinds gisteren een constante grijns op m'n gezicht te hebben.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:10 schreef superjoden het volgende:
Heee Clau ... hoe ist in het hoge noorden...
Vooruit, je krijgt een herkansing.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:11 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ben ik een keer beleefd, is het ook niet goed.![]()
gaan we boeken lezen?quote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 19:12 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja prima! Ik schijn sinds gisteren een constante grijns op m'n gezicht te hebben.
Vrijdag?quote:Op maandag 20 maart 2006 19:16 schreef superjoden het volgende:
[..]
sinds gisteren pas ... begint toch meestal op een vrijdag al
![]()
begint het weekend in groningen niet op een vrijdagquote:
Ow ja ik dacht al dat je dat bedoeldequote:Op maandag 20 maart 2006 19:23 schreef superjoden het volgende:
[..]
begint het weekend in groningen niet op een vrijdag![]()
Jaaa! Nu, net!quote:Op maandag 20 maart 2006 19:26 schreef golfer het volgende:
Joechei!
De lente is nu echt officieel begonnen.
Morgen toch?quote:Op maandag 20 maart 2006 19:26 schreef golfer het volgende:
Joechei!
De lente is nu echt officieel begonnen.
Ik zie ze wel?quote:Op maandag 20 maart 2006 19:27 schreef methodmich het volgende:
Noca, onze icons werken niet!
quote:
Ze zijn wat aan de trage kant geloof ikquote:Op maandag 20 maart 2006 19:27 schreef methodmich het volgende:
Noca, onze icons werken niet!
En het boek dat Clauwhee heet, heb je ook al jaren uitquote:Op maandag 20 maart 2006 19:26 schreef Noca het volgende:
Ik ben ook weer eens in een boek bezig, maar het ding bevat teveel blz
Tis altijd lente in de ogen van de tandartsassistente!quote:Op maandag 20 maart 2006 19:29 schreef SCH het volgende:
Weten jullie nog meer liedjes met lente?
Boek zonder einde is datquote:Op maandag 20 maart 2006 19:29 schreef SCH het volgende:
[..]
En het boek dat Clauwhee heet, heb je ook al jaren uit![]()
Een lekkere grote pint Guinness?quote:Op maandag 20 maart 2006 19:29 schreef SCH het volgende:
Als de lente komt dan stuur ik jou.........
Namens Glenn: "BURP"quote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 19:33 schreef golfer het volgende:
Als het eerste plantje groeit,
de egeltjes weer spelen op het mos.
Als de eerste krokus bloeit,
begint de lente in het bos.
Als de koekoek buiten koekoek zegt,
en de mus een nest gaat bouwen.
En de eerste duif een eitje legt,
en twee kikkertjes gaan trouwen.
Als het eerste plantje groeit,
de egeltjes weer spelen op het mos.
Als de eerste krokus bloeit,
begint de lente in het bos.
SJ had/heeft zijn prioriteiten aangepast waardoor ik eigenlijk weinig achter de pc zit en weinig thuis ben... dacht laat ik eens ff gedag komen zeggenquote:Op maandag 20 maart 2006 19:26 schreef clauwheee het volgende:
SJ vertel, waarom blijft er geen tijd voor ons over?
Mooie gemeente He, PVDA de grootste, SP als nieuwkomer gelijk de 2e partij, samen al goed voor een meerderheid.quote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 19:36 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Mooie gemeente He, PVDA de grootste, SP als nieuwkomer gelijk de 2e partij, samen al goed voor een meerderheid.
Gemeentebelangen. Lokaal dus.quote:
Supriseparty in t Pandje aan de Korenbeurs - waren je Dikkerdje Dap-buren ook maar ze kenden je nietquote:Op maandag 20 maart 2006 19:36 schreef DIGGER het volgende:
Wat kwam je hier doen? Waarom kwam je niet langs om Glenn eten te geven (zoals Dutchgooner vorig jaar ooit eens deed) en zijn wij nieuws????
Blijf maar lang wegquote:Op maandag 20 maart 2006 19:40 schreef DarkShine het volgende:
Ik ga eens ff mijn kaartje voor woensdag ophalen.
Doei.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:40 schreef DarkShine het volgende:
Ik ga eens ff mijn kaartje voor woensdag ophalen.
Een statistisch klote programma waar ik morgen een toets over heb en waar ik nog niks aan gedaan hebquote:
Oei, betaal jij dan?quote:Op maandag 20 maart 2006 19:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Als ik weer zo'n tukker zie, vol met bier en bier en bier
4 dagen per week sporten. Fotoooooooooooooooquote:Op maandag 20 maart 2006 19:46 schreef superjoden het volgende:
SJ heeft in December/Januari nagenoeg iedere dag van 7 uur s'ochtends tot 9 a 10 uur s'avonds gewerkt en sindsdien 4 dagen per week aan het sporten dus zodoende niet echt tijd over om ook nog eens te kunnen FokkenSnappie
![]()
zal heel af en toe nog weleens gedag komen zeggen![]()
We zijn al op driekwart van de case die morgen ingeleverd moet wordenquote:Op maandag 20 maart 2006 19:44 schreef Vom het volgende:
[..]
Een statistisch klote programma waar ik morgen een toets over heb en waar ik nog niks aan gedaan heb![]()
Hij is al flink veel afgevallen, kijk maar:quote:Op maandag 20 maart 2006 19:47 schreef clauwheee het volgende:
4 dagen per week sporten. Fotooooooooooooooo
quote:Op maandag 20 maart 2006 19:47 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hoe laat moet je hem inleveren?quote:Op maandag 20 maart 2006 19:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
We zijn al op driekwart van de case die morgen ingeleverd moet worden
Maar even snel een pizza weghappen
quote:Op maandag 20 maart 2006 19:47 schreef clauwheee het volgende:
[..]
een cover van een bloodhoundgang cdquote:Op maandag 20 maart 2006 19:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij is al flink veel afgevallen, kijk maar:
[afbeelding]
Graag gedaan hoor.quote:
Niet praten met een volle mond.quote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 20:00 schreef Suijk het volgende:
*Hoest*
quote:
Nee, die haalt het natuurlijk niet bij Danny B.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:15 schreef clauwheee het volgende:
Sorry, maar daar ga ik niet van soppen
quote:Op maandag 20 maart 2006 19:30 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Tis altijd lente in de ogen van de tandartsassistente!
Die intussen vast al van haar stoel afgegleden.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:19 schreef Eilanden het volgende:
Ik denk dat we Clau nu het beste een paar minuten alleen kunnen laten![]()
Meen je niet?quote:Op maandag 20 maart 2006 19:52 schreef Vom het volgende:
[..]
Hoe laat moet je hem inleveren?
Moet je de regressie analyse nog doen? Want dan ben je nog niet in de buurt van de helft nl
Daar hebben wij ons toen echt 3 dagen de kop op zitten brekenquote:Op maandag 20 maart 2006 20:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Meen je niet?
* BliksemSchigt gaat dan maar snel verder
quote:Op maandag 20 maart 2006 20:18 schreef methodmich het volgende:
Clauwhee, gelezen over de maat van Buijs?
quote:Op maandag 20 maart 2006 20:19 schreef Eilanden het volgende:
Speciaal voor Clau:
[afbeelding]
Ik denk dat we Clau nu het beste een paar minuten alleen kunnen laten![]()
Van hier tot timboektoe niet.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, die haalt het natuurlijk niet bij Danny B.![]()
Aparte kerel is dat ook wel.quote:
Volgens mij niet.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:35 schreef SCH het volgende:
Is tong80 al langs geweest?
sowieso checken of er niet met de onderhoudsrapporten is gesjoemeld of met de kilometerstand. voor de rest de staat van onderdelen die rond bepaalde kilometerstanden vervangen moeten worden. dat bijvoorbeeld.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:31 schreef SCH het volgende:
Waar moet ik nou op letten bij het kopen van een andere auto?
* SCH voelt hier echt de homo in zich naar boven komen
quote:Op maandag 20 maart 2006 20:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
sowieso checken of er niet met de onderhoudsrapporten is gesjoemeld of met de kilometerstand. voor de rest de staat van onderdelen die rond bepaalde kilometerstanden vervangen moeten worden. dat bijvoorbeeld.
gewoon een echte vent meenemen...die weten dat soort dingen welquote:Op maandag 20 maart 2006 20:31 schreef SCH het volgende:
Waar moet ik nou op letten bij het kopen van een andere auto?
* SCH voelt hier echt de homo in zich naar boven komen
Bluezz kan meestal nietquote:Op maandag 20 maart 2006 20:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
gewoon een echte vent meenemen...die weten dat soort dingen wel
ligt helemaal aan het model en aan het merk.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:39 schreef SCH het volgende:
[..]
En tot welk bouwjaar moet ik ongeveer gaan. Ik rijd dagelijks, niet heel veel, maar wil in de zomer ook met de auto naar Toscane.
Vaag antwoord messenwerperquote:Op maandag 20 maart 2006 20:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ligt helemaal aan het model en aan het merk.
Wat stoer, jij ziet er helemaal niet als een echte vent uitquote:Let ook vooral op roestplekken op plaatsen die uit het zicht zitten.
Je krijgt de groeten van Rita Verdonk!quote:
dan vraag je Clauwhee toch ?quote:
Daar kwam Bluezz na 2 jaar bij golfer ook pas achterquote:Op maandag 20 maart 2006 20:45 schreef rubbereend het volgende:
Let ook vooral op roestplekken op plaatsen die uit het zicht zitten.
Zeker weer een zwaluw tegen haar raam gevlogenquote:Op maandag 20 maart 2006 20:47 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Je krijgt de groeten van Rita Verdonk!
en zo weer weg...druk druk druk met de ClubTV van de voetbalclub !quote:Op maandag 20 maart 2006 20:44 schreef clauwheee het volgende:
Bjoor! Daar ben je eindelijk.
quote:Op maandag 20 maart 2006 20:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Vaag antwoord messenwerper![]()
[..]
Wat stoer, jij ziet er helemaal niet als een echte vent uit![]()
in tegenstelling tot schaappies als Sjaak Polak geef ik gewoon in één keer toequote:Op maandag 20 maart 2006 20:48 schreef SCH het volgende:
Je zei eerst Clue
Je zei eerst Clue
Je zei eerst Clue
Je zei eerst Clue
1: Japans is betrouwbaarheidquote:Op maandag 20 maart 2006 20:39 schreef SCH het volgende:
[..]
En tot welk bouwjaar moet ik ongeveer gaan. Ik rijd dagelijks, niet heel veel, maar wil in de zomer ook met de auto naar Toscane.
quote:Op maandag 20 maart 2006 20:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Je zei eerst Clue
Je zei eerst Clue
Je zei eerst Clue
Je zei eerst Clue
nee, nu niet en je mag het nooit!quote:Op maandag 20 maart 2006 20:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is een gave.
Hoe zit het met die doodsverwensing rubber, voor 1 keertje?
quote:Op maandag 20 maart 2006 20:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee, nu niet en je mag het nooit!
Mijn man heeft vliegangst, ja maak maar grapjes over mietjesquote:Op maandag 20 maart 2006 20:53 schreef DIGGER het volgende:
[..]
1: Japans is betrouwbaarheid
2: Volkswagen is hoogste loonkosten ter wereld en hoge 2e hands prijzen, vraag me al m'n hele leven af waarom want ik vind de auto's maar niks, op de passat na.
3: Als je niet veel rijdt, let dan naast verbruik ook op het gewicht, want je wegenbelasting zal dan een relatief groter deel van je kosten bepalen.
4: Ga na wat er binnenkort evt te verwachten is aan onderhoudskosten (Distributieriem, dynamo, uitlaat, banden, startmotor, koppeling, remschijven en blokken)
Verder hangt een hoop af van je budget en zo natuurlijk.
En voor de zomer: Vlieg lekker met Ryanair naar Pisa en neem een huurauto, scheelt je al 2 x 1400km rijden, plus - als je het een beetje relaxed wilt doen, 2 keer een overnachting, en bovendien ook nog een hoop tol (Italie) en autobaan abo (Zwitserland) naast natuurlijk ook de benzine/afschrijving.
Enige nadeel is: je mag natuurlijk een stuk minder bagage meenemen, maar daarvoor ben je er in een paar uur en nog goedkoper ook en huur je gewoon een gloednieuw bakkie.
ik heb het echt te druk om een eitje voor je bevruchtenbakken , sorry clauquote:Op maandag 20 maart 2006 21:11 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb trek.
BBC1quote:
how low can you goquote:
Je pakt in ieder geval de signalen nog op...das het enige lichtpuntje vandaag.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik heb het echt te druk om een eitje voor je bevruchtenbakken , sorry clau![]()
als dat lichtpuntje maar niet aan het einde van de tunnel isquote:Op maandag 20 maart 2006 21:14 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Je pakt in ieder geval de signalen nog op...das het enige lichtpuntje vandaag.
Wist niet dat jij in de doelgroep van de Esta viel.quote:
Hoera.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:15 schreef pascalheister het volgende:
vanaf 1 oktober komt het rijbewijs dan eindelijk in creditcardformaat
hehe, moeten we het meteen inruilen of pas als ie verlopen is?quote:Op maandag 20 maart 2006 21:15 schreef pascalheister het volgende:
vanaf 1 oktober komt het rijbewijs dan eindelijk in creditcardformaat
Oh, zijn dat hormonen, ik dacht dat het de roos van pascal wasquote:Op maandag 20 maart 2006 21:16 schreef rubbereend het volgende:
mijn god, als Clauw binnenkomt vliegen de hormonen van Bjoro je om de oren hier. Ruim je het ook even op Bjoro
verlopen, dat is dan weer minderquote:Op maandag 20 maart 2006 21:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hehe, moeten we het meteen inruilen of pas als ie verlopen is?
esta mio, el bjoroquote:
dat is dan weer minder....ik moet die van mij in augustus vervangen geloof ikquote:Op maandag 20 maart 2006 21:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
verlopen, dat is dan weer minder![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 21:20 schreef clauwheee het volgende:
Yoghurt.
Klinkt bijna net zoals kut met peren.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:20 schreef clauwheee het volgende:
Met perzikken.
quote:Op maandag 20 maart 2006 21:26 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
Klinkt bijna net zoals kut met peren.
quote:Op maandag 20 maart 2006 21:26 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
Klinkt bijna net zoals kut met peren.
Wist je dat er fornuizen bestaan van het merk Smegquote:
Ik zal ma es vragen.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Wist je dat er fornuizen bestaan van het merk Smeg
Vraag eens aan je moeder of zij er zo'n een heeft![]()
door mijquote:Op maandag 20 maart 2006 21:22 schreef SCH het volgende:
daarom zijn mannen mietjs!
(bij apen is het ook zo)
Wat een racist!quote:
Pas maar op dat je niet misselijk wordt.....quote:Op maandag 20 maart 2006 21:35 schreef SCH het volgende:
Zit ik weer met al die armoedige zwartjoekels
oeoeoeoeiiaaaaaaaooooeoeeooeeeoooquote:
dat zou Pim nooit gewild hebbenquote:
Het schiet opquote:Op maandag 20 maart 2006 21:37 schreef Bjoro het volgende:
issie nou nog niet vol ?
die was van de triootjes met die 2 kleine marokaantjes Pam en Petquote:
Bijna!quote:Op maandag 20 maart 2006 21:37 schreef Bjoro het volgende:
issie nou nog niet vol ?
quote:Op maandag 20 maart 2006 21:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die was van de triootjes met die 2 kleine marokaantjes Pam en Pet
quote:Op maandag 20 maart 2006 21:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die was van de triootjes met die 2 kleine marokaantjes Pam en Pet
Ik zie hem gewoon?quote:Op maandag 20 maart 2006 21:42 schreef Bjoro het volgende:
is je avatar op vakantie Clau, of SCHaam jij je stiekum ook een beetje voor dat natrappen van Buijs tegen die Marokaan ?
Welkequote:Op maandag 20 maart 2006 21:53 schreef SCH het volgende:
Clauwhee, wist je dat er een voetbalnaam in jouw naam zit
SCHatquote:Op maandag 20 maart 2006 22:02 schreef Bos81 het volgende:
Moeilijk hè tellen tot 300. Nog plus minus 25
snap nu wel ineens waarom ze altijd zoveel last heeft van pijntjesquote:Op maandag 20 maart 2006 21:53 schreef SCH het volgende:
Clauwhee, wist je dat er een voetbalnaam in jouw naam zit
ik kon vroeger ook al nooit op mijn lego bouwenquote:Op maandag 20 maart 2006 22:03 schreef pascalheister het volgende:
waar is lego als je hem nodig hebt
Ik heb nooit pijntjes!quote:Op maandag 20 maart 2006 22:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
snap nu wel ineens waarom ze altijd zoveel last heeft van pijntjes
ook dat past makkelijk in 2 poststsquote:Op maandag 20 maart 2006 22:05 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik heb nooit pijntjes!Dat is Tong z'n fabeltje. Waar is hij eigenlijk
En waar heb jij Tong dan het liefst?quote:Op maandag 20 maart 2006 22:05 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik heb nooit pijntjes!Dat is Tong z'n fabeltje. Waar is hij eigenlijk
Al urenquote:Op maandag 20 maart 2006 22:06 schreef Bjoro het volgende:
SCHtaat de nieuwe al klaar ? of moet ik ?
Wat denk je?quote:Op maandag 20 maart 2006 22:06 schreef Bjoro het volgende:
SCHtaat de nieuwe al klaar ? of moet ik ?
die van mij staat al een tijdje klaar ......quote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 22:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die van mij staat al een tijdje klaar ......![]()
Oke, sorryquote:Op maandag 20 maart 2006 22:08 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Je moest niet in aantallen denken, maar in minuten
Oke, Baasquote:Op maandag 20 maart 2006 22:10 schreef Suijk het volgende:
Posten dan.
Bijnaquote:Op maandag 20 maart 2006 22:12 schreef Bjoro het volgende:
mag ik al , mag ik al ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |