quote:Op maandag 20 maart 2006 20:18 schreef methodmich het volgende:
Clauwhee, gelezen over de maat van Buijs?
quote:Op maandag 20 maart 2006 20:19 schreef Eilanden het volgende:
Speciaal voor Clau:
[afbeelding]
Ik denk dat we Clau nu het beste een paar minuten alleen kunnen laten![]()
Van hier tot timboektoe niet.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, die haalt het natuurlijk niet bij Danny B.![]()
Aparte kerel is dat ook wel.quote:
Volgens mij niet.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:35 schreef SCH het volgende:
Is tong80 al langs geweest?
sowieso checken of er niet met de onderhoudsrapporten is gesjoemeld of met de kilometerstand. voor de rest de staat van onderdelen die rond bepaalde kilometerstanden vervangen moeten worden. dat bijvoorbeeld.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:31 schreef SCH het volgende:
Waar moet ik nou op letten bij het kopen van een andere auto?
* SCH voelt hier echt de homo in zich naar boven komen
quote:Op maandag 20 maart 2006 20:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
sowieso checken of er niet met de onderhoudsrapporten is gesjoemeld of met de kilometerstand. voor de rest de staat van onderdelen die rond bepaalde kilometerstanden vervangen moeten worden. dat bijvoorbeeld.
gewoon een echte vent meenemen...die weten dat soort dingen welquote:Op maandag 20 maart 2006 20:31 schreef SCH het volgende:
Waar moet ik nou op letten bij het kopen van een andere auto?
* SCH voelt hier echt de homo in zich naar boven komen
Bluezz kan meestal nietquote:Op maandag 20 maart 2006 20:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
gewoon een echte vent meenemen...die weten dat soort dingen wel
ligt helemaal aan het model en aan het merk.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:39 schreef SCH het volgende:
[..]
En tot welk bouwjaar moet ik ongeveer gaan. Ik rijd dagelijks, niet heel veel, maar wil in de zomer ook met de auto naar Toscane.
Vaag antwoord messenwerperquote:Op maandag 20 maart 2006 20:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ligt helemaal aan het model en aan het merk.
Wat stoer, jij ziet er helemaal niet als een echte vent uitquote:Let ook vooral op roestplekken op plaatsen die uit het zicht zitten.
Je krijgt de groeten van Rita Verdonk!quote:
dan vraag je Clauwhee toch ?quote:
Daar kwam Bluezz na 2 jaar bij golfer ook pas achterquote:Op maandag 20 maart 2006 20:45 schreef rubbereend het volgende:
Let ook vooral op roestplekken op plaatsen die uit het zicht zitten.
Zeker weer een zwaluw tegen haar raam gevlogenquote:Op maandag 20 maart 2006 20:47 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Je krijgt de groeten van Rita Verdonk!
en zo weer weg...druk druk druk met de ClubTV van de voetbalclub !quote:Op maandag 20 maart 2006 20:44 schreef clauwheee het volgende:
Bjoor! Daar ben je eindelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |