Joe Speedboot is een adrenalinestoot, helemaal geweldigquote:Op maandag 20 maart 2006 19:01 schreef methodmich het volgende:
Ik heb Joe Speedboot ook nog liggen. Eerst Bogarde lezen en dan ook nog de krant, VI en OOR enzo...
Met mij wel in ieder gevalquote:Op maandag 20 maart 2006 19:02 schreef superjoden het volgende:
[..]
zeker lang geleden.Dacht ff snel gedag zeggen
Alles ok hier..beetje busy maar das lekker .
Hier ook alles oke ?
Ik denk dat ik die rond de meivakantie ga lezen, dan heb ik genoeg tijd!quote:Op maandag 20 maart 2006 19:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Joe Speedboot is een adrenalinestoot, helemaal geweldig
Wat zijn bladzijden en wat is een kaftquote:Op maandag 20 maart 2006 18:59 schreef SCH het volgende:
Boeken zijn van die dingen met bladzijden en een kaft.
Ken je het woord pagina - dat rijmt op vagina?quote:Op maandag 20 maart 2006 19:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat zijn bladzijden en wat is een kaft
Maar ben ook nog bezig in Deze neger buigt voor niemand!quote:Op maandag 20 maart 2006 19:04 schreef SCH het volgende:
Nu lezen methodmich, dat is een bevel
In de Oor stond toch weer niks en in de VI staat al jaren niks
Vagina ken ik wel ja...quote:Op maandag 20 maart 2006 19:05 schreef SCH het volgende:
[
Ken je het woord pagina - dat rijmt op vagina?
Letters?quote:Op maandag 20 maart 2006 19:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Vagina ken ik wel ja...![]()
Pagina... pagina.... neuh, zegt me niets.
Dat heb je toch in een uurtje uit?quote:Op maandag 20 maart 2006 19:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Maar ben ook nog bezig in Deze neger buigt voor niemand!
Dit had ook in drie posts gekundquote:Op maandag 20 maart 2006 19:07 schreef Beschouw het volgende:
Zo, gewerkt, gegeten en fris gewassen. Eindelijk foktijd.
ff groeten voordat ik verder ga op andere topics.
Allemaal leuke dag gehad?
Ja, die ken ik wel, die typ je toch met een toetsenbord op een beeldscherm?quote:
Precies en je krijgt ze wel eens van chocola in je schoenquote:Op maandag 20 maart 2006 19:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, die ken ik wel, die typ je toch met een toetsenbord op een beeldscherm?
Je hebt een lieve slurfquote:Op maandag 20 maart 2006 19:11 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ben ik een keer beleefd, is het ook niet goed.![]()
Ja prima! Ik schijn sinds gisteren een constante grijns op m'n gezicht te hebben.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:10 schreef superjoden het volgende:
Heee Clau ... hoe ist in het hoge noorden...
Vooruit, je krijgt een herkansing.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:11 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ben ik een keer beleefd, is het ook niet goed.![]()
gaan we boeken lezen?quote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 19:12 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja prima! Ik schijn sinds gisteren een constante grijns op m'n gezicht te hebben.
Vrijdag?quote:Op maandag 20 maart 2006 19:16 schreef superjoden het volgende:
[..]
sinds gisteren pas ... begint toch meestal op een vrijdag al
![]()
begint het weekend in groningen niet op een vrijdagquote:
Ow ja ik dacht al dat je dat bedoeldequote:Op maandag 20 maart 2006 19:23 schreef superjoden het volgende:
[..]
begint het weekend in groningen niet op een vrijdag![]()
Jaaa! Nu, net!quote:Op maandag 20 maart 2006 19:26 schreef golfer het volgende:
Joechei!
De lente is nu echt officieel begonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |