quote:Op maandag 20 maart 2006 20:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Vaag antwoord messenwerper![]()
[..]
Wat stoer, jij ziet er helemaal niet als een echte vent uit![]()
in tegenstelling tot schaappies als Sjaak Polak geef ik gewoon in één keer toequote:Op maandag 20 maart 2006 20:48 schreef SCH het volgende:
Je zei eerst Clue
Je zei eerst Clue
Je zei eerst Clue
Je zei eerst Clue
1: Japans is betrouwbaarheidquote:Op maandag 20 maart 2006 20:39 schreef SCH het volgende:
[..]
En tot welk bouwjaar moet ik ongeveer gaan. Ik rijd dagelijks, niet heel veel, maar wil in de zomer ook met de auto naar Toscane.
quote:Op maandag 20 maart 2006 20:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Je zei eerst Clue
Je zei eerst Clue
Je zei eerst Clue
Je zei eerst Clue
nee, nu niet en je mag het nooit!quote:Op maandag 20 maart 2006 20:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is een gave.
Hoe zit het met die doodsverwensing rubber, voor 1 keertje?
quote:Op maandag 20 maart 2006 20:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee, nu niet en je mag het nooit!
Mijn man heeft vliegangst, ja maak maar grapjes over mietjesquote:Op maandag 20 maart 2006 20:53 schreef DIGGER het volgende:
[..]
1: Japans is betrouwbaarheid
2: Volkswagen is hoogste loonkosten ter wereld en hoge 2e hands prijzen, vraag me al m'n hele leven af waarom want ik vind de auto's maar niks, op de passat na.
3: Als je niet veel rijdt, let dan naast verbruik ook op het gewicht, want je wegenbelasting zal dan een relatief groter deel van je kosten bepalen.
4: Ga na wat er binnenkort evt te verwachten is aan onderhoudskosten (Distributieriem, dynamo, uitlaat, banden, startmotor, koppeling, remschijven en blokken)
Verder hangt een hoop af van je budget en zo natuurlijk.
En voor de zomer: Vlieg lekker met Ryanair naar Pisa en neem een huurauto, scheelt je al 2 x 1400km rijden, plus - als je het een beetje relaxed wilt doen, 2 keer een overnachting, en bovendien ook nog een hoop tol (Italie) en autobaan abo (Zwitserland) naast natuurlijk ook de benzine/afschrijving.
Enige nadeel is: je mag natuurlijk een stuk minder bagage meenemen, maar daarvoor ben je er in een paar uur en nog goedkoper ook en huur je gewoon een gloednieuw bakkie.
ik heb het echt te druk om een eitje voor je bevruchtenbakken , sorry clauquote:Op maandag 20 maart 2006 21:11 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb trek.
BBC1quote:
how low can you goquote:
Je pakt in ieder geval de signalen nog op...das het enige lichtpuntje vandaag.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik heb het echt te druk om een eitje voor je bevruchtenbakken , sorry clau![]()
als dat lichtpuntje maar niet aan het einde van de tunnel isquote:Op maandag 20 maart 2006 21:14 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Je pakt in ieder geval de signalen nog op...das het enige lichtpuntje vandaag.
Wist niet dat jij in de doelgroep van de Esta viel.quote:
Hoera.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:15 schreef pascalheister het volgende:
vanaf 1 oktober komt het rijbewijs dan eindelijk in creditcardformaat
hehe, moeten we het meteen inruilen of pas als ie verlopen is?quote:Op maandag 20 maart 2006 21:15 schreef pascalheister het volgende:
vanaf 1 oktober komt het rijbewijs dan eindelijk in creditcardformaat
Oh, zijn dat hormonen, ik dacht dat het de roos van pascal wasquote:Op maandag 20 maart 2006 21:16 schreef rubbereend het volgende:
mijn god, als Clauw binnenkomt vliegen de hormonen van Bjoro je om de oren hier. Ruim je het ook even op Bjoro
verlopen, dat is dan weer minderquote:Op maandag 20 maart 2006 21:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hehe, moeten we het meteen inruilen of pas als ie verlopen is?
esta mio, el bjoroquote:
dat is dan weer minder....ik moet die van mij in augustus vervangen geloof ikquote:Op maandag 20 maart 2006 21:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
verlopen, dat is dan weer minder![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 21:20 schreef clauwheee het volgende:
Yoghurt.
Klinkt bijna net zoals kut met peren.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:20 schreef clauwheee het volgende:
Met perzikken.
quote:Op maandag 20 maart 2006 21:26 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
Klinkt bijna net zoals kut met peren.
quote:Op maandag 20 maart 2006 21:26 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
Klinkt bijna net zoals kut met peren.
Wist je dat er fornuizen bestaan van het merk Smegquote:
Ik zal ma es vragen.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Wist je dat er fornuizen bestaan van het merk Smeg
Vraag eens aan je moeder of zij er zo'n een heeft![]()
door mijquote:Op maandag 20 maart 2006 21:22 schreef SCH het volgende:
daarom zijn mannen mietjs!
(bij apen is het ook zo)
Wat een racist!quote:
Pas maar op dat je niet misselijk wordt.....quote:Op maandag 20 maart 2006 21:35 schreef SCH het volgende:
Zit ik weer met al die armoedige zwartjoekels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |