quote:Op maandag 20 maart 2006 19:33 schreef golfer het volgende:
Als het eerste plantje groeit,
de egeltjes weer spelen op het mos.
Als de eerste krokus bloeit,
begint de lente in het bos.
Als de koekoek buiten koekoek zegt,
en de mus een nest gaat bouwen.
En de eerste duif een eitje legt,
en twee kikkertjes gaan trouwen.
Als het eerste plantje groeit,
de egeltjes weer spelen op het mos.
Als de eerste krokus bloeit,
begint de lente in het bos.
SJ had/heeft zijn prioriteiten aangepast waardoor ik eigenlijk weinig achter de pc zit en weinig thuis ben... dacht laat ik eens ff gedag komen zeggenquote:Op maandag 20 maart 2006 19:26 schreef clauwheee het volgende:
SJ vertel, waarom blijft er geen tijd voor ons over?
Mooie gemeente He, PVDA de grootste, SP als nieuwkomer gelijk de 2e partij, samen al goed voor een meerderheid.quote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 19:36 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Mooie gemeente He, PVDA de grootste, SP als nieuwkomer gelijk de 2e partij, samen al goed voor een meerderheid.
Gemeentebelangen. Lokaal dus.quote:
Supriseparty in t Pandje aan de Korenbeurs - waren je Dikkerdje Dap-buren ook maar ze kenden je nietquote:Op maandag 20 maart 2006 19:36 schreef DIGGER het volgende:
Wat kwam je hier doen? Waarom kwam je niet langs om Glenn eten te geven (zoals Dutchgooner vorig jaar ooit eens deed) en zijn wij nieuws????
Blijf maar lang wegquote:Op maandag 20 maart 2006 19:40 schreef DarkShine het volgende:
Ik ga eens ff mijn kaartje voor woensdag ophalen.
Doei.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:40 schreef DarkShine het volgende:
Ik ga eens ff mijn kaartje voor woensdag ophalen.
Een statistisch klote programma waar ik morgen een toets over heb en waar ik nog niks aan gedaan hebquote:
Oei, betaal jij dan?quote:Op maandag 20 maart 2006 19:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Als ik weer zo'n tukker zie, vol met bier en bier en bier
4 dagen per week sporten. Fotoooooooooooooooquote:Op maandag 20 maart 2006 19:46 schreef superjoden het volgende:
SJ heeft in December/Januari nagenoeg iedere dag van 7 uur s'ochtends tot 9 a 10 uur s'avonds gewerkt en sindsdien 4 dagen per week aan het sporten dus zodoende niet echt tijd over om ook nog eens te kunnen FokkenSnappie
![]()
zal heel af en toe nog weleens gedag komen zeggen![]()
We zijn al op driekwart van de case die morgen ingeleverd moet wordenquote:Op maandag 20 maart 2006 19:44 schreef Vom het volgende:
[..]
Een statistisch klote programma waar ik morgen een toets over heb en waar ik nog niks aan gedaan heb![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |