Ja dat gaat lekkerquote:Op maandag 20 maart 2006 01:26 schreef Faithy het volgende:
straks ben ik de MF-slet, de Fok!motoralcoholist
lekkere reputatie
jou smaakquote:
Doe je goed, ik ben gewoon overal dat kutkind zonder rijbewijsquote:Op maandag 20 maart 2006 01:26 schreef Faithy het volgende:
straks ben ik de MF-slet, de Fok!motoralcoholist
lekkere reputatie
En klopt dat ?quote:Op maandag 20 maart 2006 01:28 schreef Faithy het volgende:
ph. en volgens Maanvis was ik ook de Fok!slet van ehm.. 2004 ofzo
Lekker blijven danquote:Op maandag 20 maart 2006 01:28 schreef ikookhier het volgende:
Sorry ik moet nu echt gaan tukken![]()
ben nu mellig aan het worden![]()
![]()
![]()
Ik moest zo lachen vanacht om je parkeergarage motor spot actiequote:
Vluchtgedrag ........quote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 01:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen vanacht om je parkeergarage motor spot actie![]()
Truste![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 01:33 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Vluchtgedrag ........
slaap zeslet
![]()
ik slaap nog nietquote:Op maandag 20 maart 2006 01:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Truste![]()
Ik ben betaalt vrij,ik mag dat ookquote:Op maandag 20 maart 2006 01:37 schreef Faithy het volgende:
ik ben werkeloos, ik mag wakker blijven wat ik wil ja!
quote:Op maandag 20 maart 2006 01:38 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik ben betaalt vrij,ik mag dat ook![]()
JA leuk he!quote:
Welkom bij de clubquote:Op maandag 20 maart 2006 01:37 schreef Faithy het volgende:
quote:Op maandag 20 maart 2006 01:38 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik ben betaalt vrij,ik mag dat ook![]()
Wil ik dit weten?quote:Op maandag 20 maart 2006 01:41 schreef ikookhier het volgende:
Maar ik ga zo even naar bed centjes verdienen![]()
Hoe heet jij dan op MF?quote:Op maandag 20 maart 2006 02:03 schreef MissHobje het volgende:
Ohh jullie zitten daar ook *kuch*
ik gok MissHobjequote:Op maandag 20 maart 2006 02:05 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nou doe is een goeie gok![]()
Tis niet zo heel moeilijk * hint*
ik zal er niet veel posten. ik post immers ook niet veel in dit topic.quote:Op maandag 20 maart 2006 02:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
De MF server kan jouw postvermogen ook niet aan
Baksteen?quote:Op maandag 20 maart 2006 02:05 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nou doe is een goeie gok![]()
Tis niet zo heel moeilijk * hint*
Ik houd je niet tegenquote:Op maandag 20 maart 2006 02:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik zal er niet veel posten. ik post immers ook niet veel in dit topic.
Gewoon foto's neergooien daar, heb me daar geloof ik op 13 jarige leeftijd aangemeld en niet geremd door enige kennis van zaken of spelling ben ik daar vrolijk gaan posten en ben er nog steeds niet afgeschoptquote:
Ik maak niet zo veel foto's van tweewielers. ik zie ze gewoon nietquote:Op maandag 20 maart 2006 02:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gewoon foto's neergooien daar, heb me daar geloof ik op 13 jarige leeftijd aangemeld en niet geremd door enige kennis van zaken of spelling ben ik daar vrolijk gaan posten en ben er nog steeds niet afgeschopt
quote:Op maandag 20 maart 2006 02:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik maak niet zo veel foto's van tweewielers. ik zie ze gewoon nietik ga van de week maar eens bij mn ouders in de schuur duiken, om de twee scooters daar op de foto te zetten. is in ieder geval wat.
ja.quote:Op maandag 20 maart 2006 02:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Tweewielers staan ook niet zomaar stil, die staan netjes binnen onder een knus dekentje of ze rijden![]()
![]()
Ik zag het iddquote:Op maandag 20 maart 2006 02:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
http://www.motor-forum.nl(...)0/singlepost/4647008
Nog braaf gezwaaid ook
quote:Op maandag 20 maart 2006 02:25 schreef Faithy het volgende:
zeg degene zonder enige vorm van roze papiertje
U sprak mij aan?quote:Op maandag 20 maart 2006 02:25 schreef Faithy het volgende:
zeg degene zonder enige vorm van roze papiertje
Bedankt!quote:Op maandag 20 maart 2006 02:26 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik zag het idd![]()
succes alvast met halen enzo![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 02:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Ow, niet dusWant ik heb ..laat maar, ik ga wel in een hoekje zitten huilen
Ik heb heftruckrijbewijs.quote:Op maandag 20 maart 2006 02:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Hoe kan je in hemelsnaam pta mod zijn zonder enige vorm van gemotoriseerd vervoer?
Klopt ook maarja had gewoon verwacht dat jij een roze papiertje met volledige bezetting oid hadquote:Op maandag 20 maart 2006 02:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb heftruckrijbewijs.
En om verstand van vehikels te hebben, hoef je er niet in te rijden toch?
ben bezig met B, daarna wil ik C en D gaan halen, in combinatie met E.quote:Op maandag 20 maart 2006 02:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Klopt ook maarja had gewoon verwacht dat jij een roze papiertje met volledige bezetting oid had
Geen Aquote:Op maandag 20 maart 2006 02:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ben bezig met B, daarna wil ik C en D gaan halen, in combinatie met E.
Altijd subtiel en schattigquote:Op maandag 20 maart 2006 02:47 schreef Faithy het volgende:
en je A boeit niet?
optieften uit dit topic dan!
A boeit me wel. maar ik heb een traumatische ervairng met een gemotoriseerde tweewieler achter de rug. Dus ik kan HEEL erg genieten van het kijken naar een rijdende motor. Maar er zelf op rijden zie ik me voorlopig niet weer doen.quote:Op maandag 20 maart 2006 02:47 schreef Faithy het volgende:
en je A boeit niet?
optieften uit dit topic dan!
Zin om deze ervaring te delen of is het te pijnlijk?quote:Op maandag 20 maart 2006 02:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
A boeit me wel. maar ik heb een traumatische ervairng met een gemotoriseerde tweewieler achter de rug. Dus ik kan HEEL erg genieten van het kijken naar een rijdende motor. Maar er zelf op rijden zie ik me voorlopig niet weer doen.
Lada Nivaquote:Op maandag 20 maart 2006 02:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Geen A![]()
![]()
![]()
Maarja ben je ook van plan bijpassende voertuigen aan te schaffen? Heb wat op je dakar forum zitten rondkijken, leuke plannen![]()
mn moeder had een nieuwe scooter gekocht, ik ging er even op rijden, onverzekerd. binnen 25 meter lag hij in twee delen bij de buren in de tuin. mer wil ik er even niet over kwijt.quote:Op maandag 20 maart 2006 02:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zin om deze ervaring te delen of is het te pijnlijk?
Haha dat valt toch wel mee, niet eens iemand dood ofzoquote:Op maandag 20 maart 2006 02:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mn moeder had een nieuwe scooter gekocht, ik ging er even op rijden, onverzekerd. binnen 25 meter lag hij in twee delen bij de buren in de tuin. mer wil ik er even niet over kwijt.
Moet trouwens wel zeggen dat ik het knap vindquote:Op maandag 20 maart 2006 02:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mn moeder had een nieuwe scooter gekocht, ik ging er even op rijden, onverzekerd. binnen 25 meter lag hij in twee delen bij de buren in de tuin. mer wil ik er even niet over kwijt.
Dat kun je horenquote:Op zondag 19 maart 2006 22:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoe ga je daar op letten .. en of het 10 of 20.000 kilometer wordt?![]()
Echte Fryske prutserquote:Op maandag 20 maart 2006 02:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Tell us.quote:Op maandag 20 maart 2006 01:32 schreef MissHobje het volgende:
Truste![]()
Begin maar vast te sparen...quote:Op maandag 20 maart 2006 02:40 schreef Alexxxxx het volgende:
ben bezig met B, daarna wil ik C en D gaan halen, in combinatie met E.
Die zat in 2003 al in de Fok! MC te posten. Daarna nooit meer teruggezien trouwens.quote:
Bij die van Raus was de ketting ook heel goed hoorbaar, was de eerste start na 3 maanden, daarna niet meer gehoordquote:Op maandag 20 maart 2006 07:28 schreef hicham het volgende:
Stelletje theemutsen![]()
[..]
Dat kun je horenEen gerammel in je blok dat verdwijnt als ie eenmaal op temperatuur is
tsss
Maar als ik zeg 10.000 - 20.000 km, dan bedoel ik dus dat ik na 40.000 km dat ding laat vervangen![]()
quote:Of misschien dan toch ietsje meer….heel langzaam maar dringend wordt boven het gehuil van mijn machine de jank van een achtervolger te ontdekken. Een blik in de spiegel (jaja, ook rijdend zijn die op hun taak berekend) bevestigt mijn vermoeden: daar heb je spuit elf, met Belgische collega spuit twaalf er strak achter. Pal onder het zwartwit geblokt wat het eind van de sessie aangeeft word ik gepasseerd en…zowaar: ze knallen dóór! Gelijk hebben ze, ook de uitloopronde is een ronde en op motoren als deze, zéker in een gevecht als wat zich hier (nu voor de lens) afspeelt is elke meter er één. Drie motoren; drie volwassen mannen en slechts één gedachte: Ik laat die gasten toch zeker niet vóór gaan…
En, heb je zelf interesse?quote:Op maandag 20 maart 2006 09:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Buurman met die 9 kwam gisteren ff snel langs, of ik interesse had in zijn 9Vanwege omstandigheden te koop zei ie…blijkt dat ie probs heeft met zijn werkgever en al maanden geen loon heeft ontvangen
anyway, is een groene ZX9R uit 2002 met nog geen 10K en beladen met opties (sportdemper, stuurdemper, scott-oiler, ohlin vering, alarm op afst, met net nieuwe MPP's, net grote beurt gehad en nog meer wat ik zo nu niet weet)
Zijn vraagprijs was 8450,- maar is te bespreken zei ie er snel achteraanen hij zei dat ik de mijne erop mag inruilen…
Ik kan niet in je portemonnee kijken (quote:Op maandag 20 maart 2006 09:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Buurman met die 9 kwam gisteren ff snel langs, of ik interesse had in zijn 9Vanwege omstandigheden te koop zei ie…blijkt dat ie probs heeft met zijn werkgever en al maanden geen loon heeft ontvangen
anyway, is een groene ZX9R uit 2002 met nog geen 10K en beladen met opties (sportdemper, stuurdemper, scott-oiler, ohlin vering, alarm op afst, met net nieuwe MPP's, net grote beurt gehad en nog meer wat ik zo nu niet weet)
Zijn vraagprijs was 8450,- maar is te bespreken zei ie er snel achteraanen hij zei dat ik de mijne erop mag inruilen…
Mwah, het is echt een mooie motor om te zienquote:Op maandag 20 maart 2006 09:53 schreef Rausdouwer het volgende:
En, heb je zelf interesse?
Op zich is het een interessante optie met al die dingen die erop zitten en heb ook het idee dat ik er een gunstige prijs voor zou kunnen krijgen…alleen zie bovenquote:Op maandag 20 maart 2006 10:02 schreef hicham het volgende:
Ik kan niet in je portemonnee kijken () en weet ook niet wat de gangbare prijs is. Maar als het eerste geval geen probleem is en in het tweede geval blijkt dat het ver onder de marktprijs ligt dan zou ik het toch serieus (<-- yup taal
waarom komt die gozer eigenlijk nooit meer
) overwegen om die motor over te nemen. Als je uiteraard zelf ook graag zo een ZX9R wilt.
quote:Maar dan moet je niet weer eerst een half jaar als een ouwe lul gaan rijden omdat je nog moet wennen aan de motor, dat trek ik niet
quote:Op maandag 20 maart 2006 10:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik kan niet in je portemonnee kijken () en weet ook niet wat de gangbare prijs is. Maar als het eerste geval geen probleem is en in het tweede geval blijkt dat het ver onder de marktprijs ligt dan zou ik het toch serieus (<-- yup taal
waarom komt die gozer eigenlijk nooit meer
) overwegen om die motor over te nemen. Als je uiteraard zelf ook graag zo een ZX9R wilt. Maar dan moet je niet weer eerst een half jaar als een ouwe lul gaan rijden omdat je nog moet wennen aan de motor, dat trek ik niet
Hi hi,ik werk en blijf gewoon wakker wat ik wilquote:Op maandag 20 maart 2006 01:37 schreef Faithy het volgende:
quote:Op maandag 20 maart 2006 10:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
en je hoeft je ketting voorlopig niet meer te spannen![]()
Niet alle mannen over een kam scheren he !quote:Op maandag 20 maart 2006 12:03 schreef Faithy het volgende:
alle mannen zijn klootzakken
echt, klootzak
toen het nog niet 'uit' was, heb ik een meeting georganiseerd in Groningen, zaterdag jl.
maar ik kon niet bij hem blijven slapen, want zijn nichtje in Gouda werd gedoopt, jammer, kut
het ging uit omdat hij geen tijd had/kon maken..
lees ik op MF dat hij gewoon thuis was, niets Gouda, en lekker met de motor heeft getourd..![]()
klootzakken zijn het, allemaal!
Heb vannacht om 3:00 nog even gekeken,maar was toen best stil hier hoorquote:
om 3 uur hoor je ook te slapenquote:Op maandag 20 maart 2006 12:30 schreef richardgie het volgende:
[..]
Heb vannacht om 3:00 nog even gekeken,maar was toen best stil hier hoor.
Ga trouwens maar eens op weg naar m'n werk.Adios![]()
Oeiquote:Op maandag 20 maart 2006 09:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Als hij aan jou beduidend lager vraagt dan de marktprijs zou ik er toch over nadenken. Je weet zelf de geschiedenis van die motor neem ik aan.quote:Op maandag 20 maart 2006 09:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
quote:Op maandag 20 maart 2006 12:03 schreef Faithy het volgende:
echt, klootzak
toen het nog niet 'uit' was, heb ik een meeting georganiseerd in Groningen, zaterdag jl.
maar ik kon niet bij hem blijven slapen, want zijn nichtje in Gouda werd gedoopt, jammer, kut
lees ik op MF dat hij gewoon thuis was, niets Gouda, en lekker met de motor heeft getourd..![]()
Zo ook weer wakkerquote:
Heb je nooit eerder je ketting gespannen? Je hebt toch een paddockstandquote:Op maandag 20 maart 2006 11:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]dat is sowieso niet nodig
wilde jou eigenlijk nog vragen of je mij daarmee kon helpen?
ik voel een koffie meet aankomenquote:Op maandag 20 maart 2006 13:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb je nooit eerder je ketting gespannen? Je hebt toch een paddockstand![]()
Zoiets zou ik dus nooit doen. Ik weet van OPM dat hij ook een toffe peer is, WB zie ik ook niet liegen, die Lims balanceren op de rand blijft dus over dat het wel aan jou zal liggenquote:Op maandag 20 maart 2006 12:03 schreef Faithy het volgende:
echt, klootzak
Dat wilde ik eigenlijk ook zeggen, het kwam er alleen wat lastig uitquote:
Kop op meisje.... hij bevestigt alleen maar dat hij het niet waard was.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:03 schreef Faithy het volgende:
echt, klootzak
Stoner bashing timequote:Op maandag 20 maart 2006 14:50 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Kop op meisje.... hij bevestigt alleen maar dat hij het niet waard was.
Spuit elf !quote:
ma, maa, maar,quote:Op maandag 20 maart 2006 12:03 schreef Faithy het volgende:
echt, klootzak
quote:Op maandag 20 maart 2006 15:23 schreef BazzieK het volgende:
Als we stoppen met kutten krijgen we nooit meer een topic vol
quote:Op maandag 20 maart 2006 15:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kwaliteit boven kwantiteit
quote:Op maandag 20 maart 2006 15:17 schreef Bazzie het volgende:
[...]
Ik neem het je niet kwalijk, met zon drankprobleem als jij is het soms moeilijk de positieve kanten te zien. Blijf sterk!
quote:Op maandag 20 maart 2006 15:39 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Jongens, ik kap ff met Fok!MC'en en check alleen in de weekeinden ofzo. En vrijdagavond natuurlijk om te checken of er nog gemeet gaat wordenHeb een beetje moeite met werk doen op school
Aangezien het meeste werk dat ik doe op de laptop moet gebeuren is voor mij de actie FireFox > Bookmarks > My Active Topics gewoon te klein al om nog iets nuttigs te doen voor school
Zodra ik een probleem tegenkom in mijn opdracht ga ik eerst een paar minuten nadenken waarna ik besluit te Fok!MC'en / MF'en. Dus je kunt je voorstellen dat het niet echt werkt zo
![]()
Zwak ben ik heZal ik maar een topic openen in R&P
![]()
![]()
Nog ff zwaaien naar R2-D2![]()
![]()
En de rest zie ik binnenkort wel weer![]()
![]()
Zo, nu ff MF en Fok in mijn hosts file pleuren
Homoquote:Op maandag 20 maart 2006 15:39 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Jongens, ik kap ff met Fok!MC'en en check alleen in de weekeinden ofzo. En vrijdagavond natuurlijk om te checken of er nog gemeet gaat wordenHeb een beetje moeite met werk doen op school
Aangezien het meeste werk dat ik doe op de laptop moet gebeuren is voor mij de actie FireFox > Bookmarks > My Active Topics gewoon te klein al om nog iets nuttigs te doen voor school
Zodra ik een probleem tegenkom in mijn opdracht ga ik eerst een paar minuten nadenken waarna ik besluit te Fok!MC'en / MF'en. Dus je kunt je voorstellen dat het niet echt werkt zo
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nopequote:Op maandag 20 maart 2006 13:59 schreef hicham het volgende:
Heb je nooit eerder je ketting gespannen? Je hebt toch een paddockstand![]()
Nou !quote:Op maandag 20 maart 2006 15:39 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 15:39 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar baseer je dat op?quote:Op maandag 20 maart 2006 14:13 schreef Makster het volgende:
Zoiets zou ik dus nooit doen. Ik weet van OPM dat hij ook een toffe peer is, WB zie ik ook niet liegen, die Lims balanceren op de rand blijft dus over dat het wel aan jou zal liggen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt, klopt en kloptquote:Op maandag 20 maart 2006 13:29 schreef Gawaine het volgende:
Als hij aan jou beduidend lager vraagt dan de marktprijs zou ik er toch over nadenken. Je weet zelf de geschiedenis van die motor neem ik aan.
Je gaat er in jaartal op vooruit, in km stand in pk'sEn omdat het je buurman is moet hij hem natuurlijk wel voor een vrienden prijsje wegdoen zodat hij er in de zomerdag nog wel eens een keer naar mag kijken en ruiken
![]()
Hotlinking had been disabled voor this domain [kikker]quote:
Hij komt gewoon nog op meetings hoor, alleen geen tijdverspilling meer door hele dag posten. Tekort aan zelfdicipline dus dan maar rigoreus aanpakkenquote:Op maandag 20 maart 2006 19:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@ hicham:der is niemand die de plek vd rooie vlek kan innemen
Eej Peppoquote:Op maandag 20 maart 2006 19:05 schreef Worldbeater het volgende:
En weer thuis aangeland na de eerste werkdag.
![]()
Even in vogelvlucht... gotta go.![]()
Heb al meer gezien en gehoord dan bij menig ander bedrijf in jaren.![]()
De accu van de TLR vond een dag in de kou veel erger dan 3 weken stilstaan in de woonkamer.![]()
[..]
Waar baseer je dat op?![]()
Al hebben wij wel het meest intensieve contact gehad van alle non family related MCérs.
Èn uiteraard minder dan Martie en Raus Anita.. laat dat duidelijk zijn.![]()
Rooie vlekquote:Op maandag 20 maart 2006 19:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@ hicham:der is niemand die de plek vd rooie vlek kan innemen
Flink bezig geweest met Pimpenquote:Op maandag 20 maart 2006 19:35 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
En nee, ik neem geen moeite om de foto's te editten, verscherpen etc. net als onzer Poppie
Post van MFquote:Op maandag 20 maart 2006 19:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
Flink bezig geweest met Pimpenzie best veel veranderingen
![]()
Vandaag nog even met Hicham een rondje raggen gedaan (ook weer een rotonde 'gepakt'quote:Op maandag 20 maart 2006 19:47 schreef Phatzak het volgende:
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
Ben redelijk klaar voor mezelf vindik![]()
- hugger
- Rombo brulpijp
- undertail
- wit achterlicht
- kleine knippers rondom
- knipperlichtspiegelkes
- stalen remleidingen
- gouden stuurdopjes
- ermax hoog kuipruitje
- racestepjes
- rearset supports (hogere leggen van stepjes)
Optisch is het wel goed zo, voor mij rest nu alleen dingen als temp meter, fietstellertje en motorisch verbeteren. (op testbank, Dynojet kitje, andere vetanding etc)
Maar ik wil er ook geen geld meer insteken dus hij blijft nu ff zo
Knipperlichtjes wilde ik nog wel kleiner, eigenlijk waren dus de verkeerde besteld. En de achterkant is niet schoon omdat ik deze week een nieuw bandje derop moet leggen, dus dat heb ik even tot dan gelaten.
Laten we het nu eerst even aankijkenquote:Op maandag 20 maart 2006 19:05 schreef Worldbeater het volgende:
En weer thuis aangeland na de eerste werkdag.
![]()
Even in vogelvlucht... gotta go.![]()
Heb al meer gezien en gehoord dan bij menig ander bedrijf in jaren.![]()
dam'n ik edit net mijn postquote:Op maandag 20 maart 2006 19:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Post van MF
[..]
Vandaag nog even met Hicham een rondje raggen gedaan (ook weer een rotonde 'gepakt') is toch leuk om weer samen met een ander te rijden, dus meeten here I come
Deze week staat er echter regen in de planning?
Je krijgt de creativiteitsprijs iig mee.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
dam'n ik edit net mijn postmet wat ik zo kan zien
![]()
Tot 20 januari volgend jaar.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:58 schreef Makster het volgende:
Hee pimper moet je nu nog lang 25 kw rijden, nee toch
Volgende keer mag je hem aaienquote:Op maandag 20 maart 2006 19:59 schreef kratjuh het volgende:
* Kratjuh is gek op foto's van mooie fietsen![]()
Niet zo heel lang dusquote:Op maandag 20 maart 2006 20:03 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je krijgt de creativiteitsprijs iig mee.
[..]
Tot 20 januari volgend jaar.
Maar in principe zolang ik wil, tank eraf en gaaaaaan
[..]
Volgende keer mag je hem aaien
Zekers, meeten lijkt mij wel okequote:toch leuk om weer samen met een ander te rijden
quote:
quote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 19:35 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
En nee, ik neem geen moeite om de foto's te editten, verscherpen etc. net als onzer Poppie
alle opties zijn natuurlijkquote:Op maandag 20 maart 2006 19:47 schreef Phatzak het volgende:
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
Optisch is het wel goed zo, voor mij rest nu alleen dingen als temp meter, fietstellertje en motorisch verbeteren. (op testbank, Dynojet kitje, andere vetanding etc)
Yupquote:Op maandag 20 maart 2006 20:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]Ey
gaat goed met de keuken las ik
je boekt vooruitgangquote:Op maandag 20 maart 2006 20:18 schreef Makster het volgende:
YupKeuken zit er in, en ziet er netjes uit al zeg ik het zelf
![]()
Donderdag en vrijdag heb ik wederom vrij. Dan hoop ik vrijdag te kunnen beginnen met het leggen van de vloer en dan hopelijk volgende week verhuizen. Maar daar reken ik niet op want met klussen loopt nooit iets volgens de planning
Ga jij je tjoppert inruilenquote:
Idd, opbouwen is ook wel leuker dan slopen moet ik toegevenquote:Op maandag 20 maart 2006 20:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
je boekt vooruitgangdat is wel lekker, eindelijk daadwerkelijk kunnen verhuizen komt dichterbij
tegen die tijd is het weer ook wel wat het moet zijnhuis/tuinwarming in de vorm van een BBQ-tje
![]()
PIC's!quote:Op maandag 20 maart 2006 20:50 schreef Makster het volgende:
[..]
Idd, opbouwen is ook wel leuker dan slopen moet ik toegeven
Maar BBQ is een goed idee jaTuin is groot zat en vreten moet iedereen dus ja
![]()
Jah maar blijkbaar had ik die 2 weken nodig om zeker te weten wat ik wél in een motor zoek ... En de meet van zaterdag heeft bij mij een hoop duidelijk gemaakt wat me niet aanspreekt van de chopper ..quote:Op maandag 20 maart 2006 20:49 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ga jij je tjoppert inruilen[afbeelding] je hebt 'm net 2 weken [afbeelding]
Moeilijk he om een goede motor te kiezen [afbeelding]
Als je in dit tempo doorgaat met het kopen & inruilen van motoren haal je Beater nog in [afbeelding]
JA das een goeie. Zo druk met knutselen dat je eigenlijk vergeet m pics te maken hehquote:
Naar wat voor kawa ga je kijkenquote:Op maandag 20 maart 2006 21:04 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Jah maar blijkbaar had ik die 2 weken nodig om zeker te weten wat ik wél in een motor zoek ... En de meet van zaterdag heeft bij mij een hoop duidelijk gemaakt wat me niet aanspreekt van de chopper ..
Beter laat dan nooit, en nu kan ik misschien tegen gering prijsverlies omruilen voor een schuivert .. Over een paar maanden lukt me dat niet zonder een paar duuzend in te leveren ..![]()
Kga wel eerst een proefrit regelen met die Kawa, wel zeker weten dat die wél goed is![]()
Je kan blijven zoeken naar de perfecte motorquote:Op maandag 20 maart 2006 21:04 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Jah maar blijkbaar had ik die 2 weken nodig om zeker te weten wat ik wél in een motor zoek ... En de meet van zaterdag heeft bij mij een hoop duidelijk gemaakt wat me niet aanspreekt van de chopper ..
Beter laat dan nooit, en nu kan ik misschien tegen gering prijsverlies omruilen voor een schuivert .. Over een paar maanden lukt me dat niet zonder een paar duuzend in te leveren ..![]()
Kga wel eerst een proefrit regelen met die Kawa, wel zeker weten dat die wél goed is![]()
Verstand komt met de jarenquote:Op maandag 20 maart 2006 21:07 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Je kan blijven zoeken naar de perfecte motor [afbeelding] of je koopt een Kawasaki [afbeelding]
quote:Op maandag 20 maart 2006 21:04 schreef kratjuh het volgende:
quote:Op maandag 20 maart 2006 20:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
![]()
alle mods verzamelen en in 1 keer posen posten
![]()
![]()
[..]
alle opties zijn natuurlijkmaar het ruitje+rearset supports vind ik toch wel erg
![]()
enige wat niet meer kan ontbreken is een duoseatcover![]()
quote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 21:12 schreef kratjuh het volgende:
[..]
De dealert heeft een blauwe ZX-9R uit 2000 staan![]()
klik
Zeer puik dingquote:Op maandag 20 maart 2006 21:12 schreef kratjuh het volgende:
[..]
klik
Oke een hele erge m0t0rn00b vraag, maar wat is een Hugger ?quote:Op maandag 20 maart 2006 21:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]Hugger + seatcover + blauwe zijspatbordjes?
![]()
Ziet er redelijk compleet uit
Zeker wetenquote:Op maandag 20 maart 2006 21:15 schreef Makster het volgende:
[..]
Zeer puik ding![]()
![]()
Over het vermogen hoe je je ook geen zorgen te maken in ieder geval![]()
Hugger is dat blauwe achterspatbord. Over je wiel heen.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:15 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Oke een hele erge m0t0rn00b vraag, maar wat is een Hugger ?![]()
Ik zag 'm vandaag ff in real life, zag er verder inderdaad erg goed uit voor mijn n00b0g3n
T.o.v van een supersport Aprilia minder sportief. De ZX9 is ook een meer een compromis fiets. De 9 is qua zit minder sportief als de 750 cc en ook minder sportief als de ZX10 (uiteraardquote:Op maandag 20 maart 2006 21:17 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zeker weten
Hebben die Kawa's trouwens vergeleken met Aprilia's een sportievere, minder sportieve of even sportieve zithouding dat jullie toevallig weten ..... ?![]()
U heeft juist begrepen mijn berber vriendquote:Op maandag 20 maart 2006 21:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hugger is dat blauwe achterspatbord. Over je wiel heen.
En over zithoudingen heb ik geen verstand, heb alleen bewust op kawa's gezetenDe 900 is wel minder sportief dan de 600 meen ik te begrijpen.
quote:Op maandag 20 maart 2006 21:25 schreef Makster het volgende:
U heeft juist begrepen mijn berber vriend![]()
Perfect, dat is namelijk precies wat ik zoek !!quote:Op maandag 20 maart 2006 21:25 schreef Makster het volgende:
[..]
T.o.v van een supersport Aprilia minder sportief. De ZX9 is ook een meer een compromis fiets. De 9 is qua zit minder sportief als de 750 cc en ook minder sportief als de ZX10 (uiteraard).
De 9 is eigenlijk meer een sport tour fiets dan een volbloed supersport, alleen ziet hij er wel uit als een super blaasbak![]()
Aprillia's hebben 2 cylinders by the way de 9 is een 4 in lijn maar dat wist je vast wel![]()
Gezien je sjopper escapades had ik al het idee dat je meer Sport Tour georienteerd zou zijn dan ssquote:Op maandag 20 maart 2006 21:38 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Perfect, dat is namelijk precies wat ik zoek !!
Ja ik weet dat het een vierpittertje is en de aprilia tweepitter *trots*![]()
Enne thanks voor de uitleg over Hugger btw
wat leesvoer . En ze hebben nog de blauwe getest ookquote:Op maandag 20 maart 2006 21:38 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Perfect, dat is namelijk precies wat ik zoek !!
Ja ik weet dat het een vierpittertje is en de aprilia tweepitter *trots*![]()
Enne thanks voor de uitleg over Hugger btw
Thanks, leuk artikeltje .. En ik heb ook al 's een proefrit gemaakt op een RSV Mille dus ik weet hoe gevoelig het gashendeltje isquote:Op maandag 20 maart 2006 21:43 schreef Gawaine het volgende:
[..]
wat leesvoer . En ze hebben nog de blauwe getest ook![]()
Effin, hij is dus ook geschikt om lange afstanden mee te toeren en de zit is iets beter/comfortabeler dan op een SS. Ook iemadn achterop nemen schijnt goed te doen te zijn. Is wel een beetje verschil in pk's dus als je een proefritje mag maken rustig het gas doseren bij het uitkomenvan een bocht. Hij reageert anders op het gas dan die tjoppert![]()
is dus niet grillig/extreem genoeg voor onze rossie wannabeesquote:Op maandag 20 maart 2006 21:43 schreef Gawaine het volgende:
[..]
wat leesvoer . En ze hebben nog de blauwe getest ook![]()
Effin, hij is dus ook geschikt om lange afstanden mee te toeren en de zit is iets beter/comfortabeler dan op een SS. Ook iemand achterop nemen schijnt goed te doen te zijn. Is wel een beetje verschil in pk's dus als je een proefritje mag maken rustig het gas doseren (ook bij het uitkomen van een bocht). Hij reageert euhh heftigerdan die tjopperd.
ik denk dat je hem tegenover de Mille hem best tam zal vinden,quote:Op maandag 20 maart 2006 21:49 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Thanks, leuk artikeltje .. En ik heb ook al 's een proefrit gemaakt op een RSV Mille dus ik weet hoe gevoelig het gashendeltje is![]()
Oeh kan niet wachten tot die kerel morgen belt![]()
De groene zijn sneller heb ik uit betrouwbare bron begrepen tochquote:Op maandag 20 maart 2006 21:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is dus niet grillig/extreem genoeg voor onze rossie wannabeesmaar voor toeren/raggen en eigenlijk het meest voorkomende op de openbare weg is deze motor zeker wel geschikt
ik heb een middag op deze rondgescheurd![]()
[afbeelding]
Oeh.. geile fietsquote:Op maandag 20 maart 2006 21:12 schreef kratjuh het volgende:
[..]
klik
nee de rodequote:Op maandag 20 maart 2006 21:54 schreef Makster het volgende:
[..]
De groene zijn sneller heb ik uit betrouwbare bron begrepen toch![]()
Wat zijn er toch een mooie fietsjes van Kawa, hè?quote:Op maandag 20 maart 2006 21:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is dus niet grillig/extreem genoeg voor onze rossie wannabeesmaar voor toeren/raggen en eigenlijk het meest voorkomende op de openbare weg is deze motor zeker wel geschikt
ik heb een middag op deze rondgescheurd![]()
[afbeelding]
En rood op groen danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Zwaai* @
Pimber, Hicham, Beater, Raus, Mercy, OPM, Stinky, BWT, Makster, Roderick, FX, FemaleRebbel, Gawaine, Peerke, Roadkill, Ondeugend, RB, RichardGie, Faithy, Aleksksksksks, Hr. Flick, Bazziek, Kratjuh, Dribbel en iedereen die ik ben vergeten
Dag allemaal
intuition will take you further than logics will ever do
quote:Op maandag 20 maart 2006 22:00 schreef R2-D2 het volgende:
Beste mensen, dit is dan m'n zoveelste afscheidspost [afbeelding] en nu 4 Real [afbeelding]
Lief zijn voor mekaar en Makster succes met de bouw [afbeelding]
Morgen ben ik ervandoor en als er geen vliegtuig neerstort ben ik veilig aangekomen [afbeelding]Doe voorzichtig, anders wordt het zo stil hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Zwaai* @
Pimber, Hicham, Beater, Raus, Mercy, OPM, Stinky, BWT, Makster, Roderick, FX, FemaleRebbel, Gawaine, Peerke, Roadkill, Ondeugend, RB, RichardGie, Faithy, Aleksksksksks, Hr. Flick, Bazziek, Kratjuh, Dribbel en iedereen die ik ben vergeten [afbeelding]
Dag allemaal [afbeelding]
Ciao![]()
Beste mensen, dit is dan m'n zoveelste afscheidspost [afbeelding] en nu 4 Real [afbeelding]
Morgen ben ik ervandoor en als er geen vliegtuig neerstort ben ik veilig aangekomen [afbeelding]R2,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Zwaai* @
Pimber, Hicham, Beater, Raus, Mercy, OPM, Stinky, BWT, Makster, Roderick, FX, FemaleRebbel, Gawaine, Peerke, Roadkill, Ondeugend, RB, RichardGie, Faithy, Aleksksksksks, Hr. Flick, Bazziek, Kratjuh, Dribbel en iedereen die ik ben vergeten [afbeelding]
Dag allemaal [afbeelding]
Heel veel succes met je 'nieuwe' leven, in ieder geval die 4 jaren. Succes met je werk en met je kroost (die gaat mee neem ik aan). Veel plezier en een goede reis!
We hopen je weer heelhuids en wel terug te zien over 4 jaar, misschien dat er dan een meet inzit?![]()
Het ga je goed, we won't forget you![]()
![]()
Morgen ben ik ervandoor en als er geen vliegtuig neerstort ben ik veilig aangekomen [afbeelding]Doegie, viel spaßSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Zwaai* @
Dag allemaal [afbeelding]![]()
![]()
![]()
Morgen ben ik ervandoor en als er geen vliegtuig neerstort ben ik veilig aangekomen [afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Zwaai* @
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Morgen ben ik ervandoor en als er geen vliegtuig neerstort ben ik veilig aangekomen [afbeelding]What the fuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Zwaai* @
Dag allemaal [afbeelding]Heb ik iets gemist
Waar ga je heen
Wat ga je doen, noooo wat doe je
![]()
Toch niet stiekem met Hies op de vlucht heh
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Morgen ben ik ervandoor en als er geen vliegtuig neerstort ben ik veilig aangekomen [afbeelding]Doei DoeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Zwaai* @
Dag allemaal [afbeelding]En een harstikke leuke tijd toegewenst.
![]()
Heb je geen beter piccie van die 1200 cc ?![]()
![]()
![]()
![]()
Doe dan maar gewoon zwartquote:
Hey Knurftquote:
Morgen ben ik ervandoor en als er geen vliegtuig neerstort ben ik veilig aangekomen [afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Zwaai* @
Dag allemaal [afbeelding]het ga je goed
*Zwaai* @
Dag allemaal [afbeelding]Het ga je goed
![]()
Edit: Hmm volgende keer het hele draadje lezen voor ik reageer, zo lijk ik wel een mercy wannabe![]()
Is ook wel te verwachten een dag voor zo'n grote stap. Nogmaals veel succes gewenst!quote:Op maandag 20 maart 2006 22:55 schreef R2-D2 het volgende:
Laat ik niemand van jullie in de telegraaf tegenkomen [afbeelding]
Want dan kom ik terug [afbeelding]
Oh, en bedankt voor de gelukwensen [afbeelding]
* R2-D2] kan niet slapen... [afbeelding
*Zwaai* @
Dag allemaal [afbeelding]veel succes en plezier
kijk... jij begrijpt hetquote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 22:55 schreef R2-D2 het volgende:
Laat ik niemand van jullie in de telegraaf tegenkomen [afbeelding]das nie goe
![]()
Tilburger + mooiweerrijder die hem net uit de kast trok.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:55 schreef R2-D2 het volgende:
Laat ik niemand van jullie in de telegraaf tegenkomen [afbeelding]
Want dan kom ik terug [afbeelding]
Oh, en bedankt voor de gelukwensen [afbeelding]
* R2-D2] kan niet slapen... [afbeelding
quote:
Doe je goed, aangename afleiding zeker ?quote:Op maandag 20 maart 2006 23:03 schreef Faithy het volgende:
een goedenavond
zo, net even gezellig met een stel MF-ers koffie zitten zuipen
was gezellig
Ik dacht meer aan de wettelijk opgelegde begrenzing die hem deed twijfelen en daarna verkeerd deed handelenquote:Op maandag 20 maart 2006 23:03 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Tilburger + mooiweerrijder die hem net uit de kast trok.
Wel triest zo een ongeluk![]()
Jaja, koffie.......quote:Op maandag 20 maart 2006 23:03 schreef Faithy het volgende:
een goedenavond
zo, net even gezellig met een stel MF-ers koffie zitten zuipen
was gezellig
Tnxquote:Op maandag 20 maart 2006 23:07 schreef Makster het volgende:
Truste allemaal
@ R2 AdiosGeen idee wat je gaat doen maar succes ermee. Als je richting buitenalnd gaat voor langere tijd dan heel veel plezier en veel moois toegewenst
En zorg dat je heel terug komt, dat is vooral belangrijk
Adios
Mooie Kicksquote:Op maandag 20 maart 2006 23:08 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Nog een openstaande vraag van jou:
[afbeelding]
![]()
Het is er wel weer de tijd voorquote:
Heerlijk om na het rijden eventjes makkelijke schoenen aan te doenquote:Op maandag 20 maart 2006 23:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Leuke kleur maar niet mijn smaak kwa schoenen.![]()
Heb een paar schoenen die ik al 2 jaar heb ofzoquote:Op maandag 20 maart 2006 23:13 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Heerlijk om na het rijden eventjes makkelijke schoenen aan te doenof bij het poetsen van je velgen he Pimber
![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 23:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb een paar schoenen die ik al 2 jaar heb ofzoZien er niet meer uit maar zitten heerlijk en voldoen perfect voor vies poetswerk etc
Wat nou weer, heb wel meer paar schoenen hoorquote:Op maandag 20 maart 2006 23:17 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Mannen![]()
* R2-D2 denkt aan de reclame van man die groene regenlaarzen past: "Ik heb niets met gleufjes..."
![]()
Ik ga proberen te slapen![]()
![]()
generaliserenquote:Op maandag 20 maart 2006 23:17 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Mannen![]()
* R2-D2 denkt aan de reclame van man die groene regenlaarzen past: "Ik heb niets met gleufjes..."
![]()
Ik ga proberen te slapen![]()
![]()
ik heb een tijdje terug schoenen weg gedaan die ik al iig 6 jaar hadquote:Op maandag 20 maart 2006 23:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb een paar schoenen die ik al 2 jaar heb ofzoZien er niet meer uit maar zitten heerlijk en voldoen perfect voor vies poetswerk etc
Slaap lekkerquote:Op maandag 20 maart 2006 23:27 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
generaliseren![]()
[..]
ik heb een tijdje terug schoenen weg gedaan die ik al iig 6 jaar had![]()
gebruikte ze nog om de hond op uit te laten... maar ze waren niet meer helemaal waterdicht![]()
ik ga ook maar weer eens slapen![]()
Foto via Ebay maar daar niet meer te koopquote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 23:31 schreef ondeugend het volgende:
RD- ik wens je een hele goede reis en verblijf in het verre wegge.
Veel geluk
@fulcrum.. jij deed altijd de gele waah smiley posten.
Ik wil hem !
Nee die is oranje.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze?
http://home.wanadoo.nl/~bizz/dansen/d4.gif
Pickyquote:Op maandag 20 maart 2006 23:37 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee die is oranje.
Ik wil de gele
Toch bedankt hoor.
quote:Op maandag 20 maart 2006 23:41 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding] Ik kan niet slapen. [afbeelding]
quote:Op maandag 20 maart 2006 23:41 schreef worldpimber het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !quote:Op maandag 20 maart 2006 23:41 schreef worldpimber het volgende:
Je kunt ook proberen een normaal slaapritme te krijgen, van 22.00 tot 7.00 ofzoquote:
quote:
Tnx, succes met het zingenquote:Op maandag 20 maart 2006 23:31 schreef ondeugend het volgende:
RD- ik wens je een hele goede reis en verblijf in het verre wegge.
Veel geluk
@fulcrum.. jij deed altijd de gele waah smiley posten.
Ik wil hem !
Ben het al aan het veranderen, de afgelopen nachten van 5:00 tot 12:00, best redelijk tochquote:Op maandag 20 maart 2006 23:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je kunt ook proberen een normaal slaapritme te krijgen, van 22.00 tot 7.00 ofzo
En niet telkens om 16.00 met je mogguh aan komen zetten![]()
quote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 23:53 schreef ikookhier het volgende:
Ik ga zo even tukken beste mensen tabe'![]()
Wat ga je daar eigenlijk precies doen en heb je geen internet?quote:Op maandag 20 maart 2006 23:52 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Ik kan niet meer zonder FOK! MC![]()
Dat wordt "Cold Turkey" afkicken straks![]()
Die strik staat je geweldig Yous !quote:Op maandag 20 maart 2006 23:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je kunt ook proberen een normaal slaapritme te krijgen, van 22.00 tot 7.00 ofzo
En niet telkens om 16.00 met je mogguh aan komen zetten![]()
[..]
[afbeelding]
Tnx !quote:
Nee nu moet ik vroegop 9uurquote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 23:56 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Nee nu moet ik vroegop 9uur![]()
en ik wil het gevoel van uit slapen niet bederfen![]()
![]()
Uhm.... werkenquote:Op maandag 20 maart 2006 23:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wat ga je daar eigenlijk precies doen en heb je geen internet?![]()
Gewoon blijven hierquote:Op maandag 20 maart 2006 23:59 schreef ikookhier het volgende:
HAHAHA schijnbaar hebben meer mensen moeite met slapen![]()
dus succes zal ik wel nodig hebben![]()
Ja, lach maarquote:Op maandag 20 maart 2006 23:59 schreef ikookhier het volgende:
HAHAHA schijnbaar hebben meer mensen moeite met slapen![]()
dus succes zal ik wel nodig hebben![]()
Hey R2-D2, Success in het verre zuidenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:04 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ja, lach maar![]()
Morgen heb ik spijt![]()
Maar overmorgen![]()
Ik moet slapen ...![]()
![]()
![]()
![]()
*Zwaai* @
![]()
![]()
Het ga je goed meid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |