Ja dat gaat lekkerquote:Op maandag 20 maart 2006 01:26 schreef Faithy het volgende:
straks ben ik de MF-slet, de Fok!motoralcoholist
lekkere reputatie
jou smaakquote:
Doe je goed, ik ben gewoon overal dat kutkind zonder rijbewijsquote:Op maandag 20 maart 2006 01:26 schreef Faithy het volgende:
straks ben ik de MF-slet, de Fok!motoralcoholist
lekkere reputatie
En klopt dat ?quote:Op maandag 20 maart 2006 01:28 schreef Faithy het volgende:
ph. en volgens Maanvis was ik ook de Fok!slet van ehm.. 2004 ofzo
Lekker blijven danquote:Op maandag 20 maart 2006 01:28 schreef ikookhier het volgende:
Sorry ik moet nu echt gaan tukken![]()
ben nu mellig aan het worden![]()
![]()
![]()
Ik moest zo lachen vanacht om je parkeergarage motor spot actiequote:
Vluchtgedrag ........quote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 01:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen vanacht om je parkeergarage motor spot actie![]()
Truste![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 01:33 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Vluchtgedrag ........
slaap zeslet
![]()
ik slaap nog nietquote:Op maandag 20 maart 2006 01:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Truste![]()
Ik ben betaalt vrij,ik mag dat ookquote:Op maandag 20 maart 2006 01:37 schreef Faithy het volgende:
ik ben werkeloos, ik mag wakker blijven wat ik wil ja!
quote:Op maandag 20 maart 2006 01:38 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik ben betaalt vrij,ik mag dat ook![]()
JA leuk he!quote:
Welkom bij de clubquote:Op maandag 20 maart 2006 01:37 schreef Faithy het volgende:
ik ben werkeloos, ik mag wakker blijven wat ik wil ja!
quote:Op maandag 20 maart 2006 01:38 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik ben betaalt vrij,ik mag dat ook![]()
Wil ik dit weten?quote:Op maandag 20 maart 2006 01:41 schreef ikookhier het volgende:
Maar ik ga zo even naar bed centjes verdienen![]()
Hoe heet jij dan op MF?quote:Op maandag 20 maart 2006 02:03 schreef MissHobje het volgende:
Ohh jullie zitten daar ook *kuch*
ik gok MissHobjequote:Op maandag 20 maart 2006 02:05 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nou doe is een goeie gok![]()
Tis niet zo heel moeilijk * hint*
ik zal er niet veel posten. ik post immers ook niet veel in dit topic.quote:Op maandag 20 maart 2006 02:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
De MF server kan jouw postvermogen ook niet aan
Baksteen?quote:Op maandag 20 maart 2006 02:05 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nou doe is een goeie gok![]()
Tis niet zo heel moeilijk * hint*
Ik houd je niet tegenquote:Op maandag 20 maart 2006 02:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik zal er niet veel posten. ik post immers ook niet veel in dit topic.
Gewoon foto's neergooien daar, heb me daar geloof ik op 13 jarige leeftijd aangemeld en niet geremd door enige kennis van zaken of spelling ben ik daar vrolijk gaan posten en ben er nog steeds niet afgeschoptquote:
Ik maak niet zo veel foto's van tweewielers. ik zie ze gewoon nietquote:Op maandag 20 maart 2006 02:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gewoon foto's neergooien daar, heb me daar geloof ik op 13 jarige leeftijd aangemeld en niet geremd door enige kennis van zaken of spelling ben ik daar vrolijk gaan posten en ben er nog steeds niet afgeschopt
quote:Op maandag 20 maart 2006 02:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik maak niet zo veel foto's van tweewielers. ik zie ze gewoon nietik ga van de week maar eens bij mn ouders in de schuur duiken, om de twee scooters daar op de foto te zetten. is in ieder geval wat.
ja.quote:Op maandag 20 maart 2006 02:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Tweewielers staan ook niet zomaar stil, die staan netjes binnen onder een knus dekentje of ze rijden![]()
![]()
Ik zag het iddquote:Op maandag 20 maart 2006 02:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
http://www.motor-forum.nl(...)0/singlepost/4647008
Nog braaf gezwaaid ook
quote:Op maandag 20 maart 2006 02:25 schreef Faithy het volgende:
zeg degene zonder enige vorm van roze papiertje
U sprak mij aan?quote:Op maandag 20 maart 2006 02:25 schreef Faithy het volgende:
zeg degene zonder enige vorm van roze papiertje
Bedankt!quote:Op maandag 20 maart 2006 02:26 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik zag het idd![]()
succes alvast met halen enzo![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 02:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Ow, niet dusWant ik heb ..laat maar, ik ga wel in een hoekje zitten huilen
Ik heb heftruckrijbewijs.quote:Op maandag 20 maart 2006 02:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Hoe kan je in hemelsnaam pta mod zijn zonder enige vorm van gemotoriseerd vervoer?
Klopt ook maarja had gewoon verwacht dat jij een roze papiertje met volledige bezetting oid hadquote:Op maandag 20 maart 2006 02:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb heftruckrijbewijs.
En om verstand van vehikels te hebben, hoef je er niet in te rijden toch?
ben bezig met B, daarna wil ik C en D gaan halen, in combinatie met E.quote:Op maandag 20 maart 2006 02:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Klopt ook maarja had gewoon verwacht dat jij een roze papiertje met volledige bezetting oid had
Geen Aquote:Op maandag 20 maart 2006 02:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ben bezig met B, daarna wil ik C en D gaan halen, in combinatie met E.
Altijd subtiel en schattigquote:Op maandag 20 maart 2006 02:47 schreef Faithy het volgende:
en je A boeit niet?
optieften uit dit topic dan!
A boeit me wel. maar ik heb een traumatische ervairng met een gemotoriseerde tweewieler achter de rug. Dus ik kan HEEL erg genieten van het kijken naar een rijdende motor. Maar er zelf op rijden zie ik me voorlopig niet weer doen.quote:Op maandag 20 maart 2006 02:47 schreef Faithy het volgende:
en je A boeit niet?
optieften uit dit topic dan!
Zin om deze ervaring te delen of is het te pijnlijk?quote:Op maandag 20 maart 2006 02:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
A boeit me wel. maar ik heb een traumatische ervairng met een gemotoriseerde tweewieler achter de rug. Dus ik kan HEEL erg genieten van het kijken naar een rijdende motor. Maar er zelf op rijden zie ik me voorlopig niet weer doen.
Lada Nivaquote:Op maandag 20 maart 2006 02:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Geen A![]()
![]()
![]()
Maarja ben je ook van plan bijpassende voertuigen aan te schaffen? Heb wat op je dakar forum zitten rondkijken, leuke plannen![]()
mn moeder had een nieuwe scooter gekocht, ik ging er even op rijden, onverzekerd. binnen 25 meter lag hij in twee delen bij de buren in de tuin. mer wil ik er even niet over kwijt.quote:Op maandag 20 maart 2006 02:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zin om deze ervaring te delen of is het te pijnlijk?
Haha dat valt toch wel mee, niet eens iemand dood ofzoquote:Op maandag 20 maart 2006 02:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mn moeder had een nieuwe scooter gekocht, ik ging er even op rijden, onverzekerd. binnen 25 meter lag hij in twee delen bij de buren in de tuin. mer wil ik er even niet over kwijt.
Moet trouwens wel zeggen dat ik het knap vindquote:Op maandag 20 maart 2006 02:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mn moeder had een nieuwe scooter gekocht, ik ging er even op rijden, onverzekerd. binnen 25 meter lag hij in twee delen bij de buren in de tuin. mer wil ik er even niet over kwijt.
Dat kun je horenquote:Op zondag 19 maart 2006 22:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoe ga je daar op letten .. en of het 10 of 20.000 kilometer wordt?![]()
Echte Fryske prutserquote:Op maandag 20 maart 2006 02:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Tell us.quote:Op maandag 20 maart 2006 01:32 schreef MissHobje het volgende:
Truste![]()
Begin maar vast te sparen...quote:Op maandag 20 maart 2006 02:40 schreef Alexxxxx het volgende:
ben bezig met B, daarna wil ik C en D gaan halen, in combinatie met E.
Die zat in 2003 al in de Fok! MC te posten. Daarna nooit meer teruggezien trouwens.quote:
Bij die van Raus was de ketting ook heel goed hoorbaar, was de eerste start na 3 maanden, daarna niet meer gehoordquote:Op maandag 20 maart 2006 07:28 schreef hicham het volgende:
Stelletje theemutsen![]()
[..]
Dat kun je horenEen gerammel in je blok dat verdwijnt als ie eenmaal op temperatuur is
tsss
Maar als ik zeg 10.000 - 20.000 km, dan bedoel ik dus dat ik na 40.000 km dat ding laat vervangen![]()
quote:Of misschien dan toch ietsje meer….heel langzaam maar dringend wordt boven het gehuil van mijn machine de jank van een achtervolger te ontdekken. Een blik in de spiegel (jaja, ook rijdend zijn die op hun taak berekend) bevestigt mijn vermoeden: daar heb je spuit elf, met Belgische collega spuit twaalf er strak achter. Pal onder het zwartwit geblokt wat het eind van de sessie aangeeft word ik gepasseerd en…zowaar: ze knallen dóór! Gelijk hebben ze, ook de uitloopronde is een ronde en op motoren als deze, zéker in een gevecht als wat zich hier (nu voor de lens) afspeelt is elke meter er één. Drie motoren; drie volwassen mannen en slechts één gedachte: Ik laat die gasten toch zeker niet vóór gaan…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |