ik gok MissHobjequote:Op maandag 20 maart 2006 02:05 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nou doe is een goeie gok![]()
Tis niet zo heel moeilijk * hint*
ik zal er niet veel posten. ik post immers ook niet veel in dit topic.quote:Op maandag 20 maart 2006 02:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
De MF server kan jouw postvermogen ook niet aan
Baksteen?quote:Op maandag 20 maart 2006 02:05 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nou doe is een goeie gok![]()
Tis niet zo heel moeilijk * hint*
Ik houd je niet tegenquote:Op maandag 20 maart 2006 02:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik zal er niet veel posten. ik post immers ook niet veel in dit topic.
Gewoon foto's neergooien daar, heb me daar geloof ik op 13 jarige leeftijd aangemeld en niet geremd door enige kennis van zaken of spelling ben ik daar vrolijk gaan posten en ben er nog steeds niet afgeschoptquote:
Ik maak niet zo veel foto's van tweewielers. ik zie ze gewoon nietquote:Op maandag 20 maart 2006 02:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gewoon foto's neergooien daar, heb me daar geloof ik op 13 jarige leeftijd aangemeld en niet geremd door enige kennis van zaken of spelling ben ik daar vrolijk gaan posten en ben er nog steeds niet afgeschopt
quote:Op maandag 20 maart 2006 02:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik maak niet zo veel foto's van tweewielers. ik zie ze gewoon nietik ga van de week maar eens bij mn ouders in de schuur duiken, om de twee scooters daar op de foto te zetten. is in ieder geval wat.
ja.quote:Op maandag 20 maart 2006 02:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Tweewielers staan ook niet zomaar stil, die staan netjes binnen onder een knus dekentje of ze rijden![]()
![]()
Ik zag het iddquote:Op maandag 20 maart 2006 02:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
http://www.motor-forum.nl(...)0/singlepost/4647008
Nog braaf gezwaaid ook
quote:Op maandag 20 maart 2006 02:25 schreef Faithy het volgende:
zeg degene zonder enige vorm van roze papiertje
U sprak mij aan?quote:Op maandag 20 maart 2006 02:25 schreef Faithy het volgende:
zeg degene zonder enige vorm van roze papiertje
Bedankt!quote:Op maandag 20 maart 2006 02:26 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik zag het idd![]()
succes alvast met halen enzo![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 02:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Ow, niet dusWant ik heb ..laat maar, ik ga wel in een hoekje zitten huilen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |