Heb je nooit eerder je ketting gespannen? Je hebt toch een paddockstandquote:Op maandag 20 maart 2006 11:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]dat is sowieso niet nodig
wilde jou eigenlijk nog vragen of je mij daarmee kon helpen?
ik voel een koffie meet aankomenquote:Op maandag 20 maart 2006 13:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb je nooit eerder je ketting gespannen? Je hebt toch een paddockstand![]()
Zoiets zou ik dus nooit doen. Ik weet van OPM dat hij ook een toffe peer is, WB zie ik ook niet liegen, die Lims balanceren op de rand blijft dus over dat het wel aan jou zal liggenquote:Op maandag 20 maart 2006 12:03 schreef Faithy het volgende:
alle mannen zijn klootzakken
echt, klootzak
toen het nog niet 'uit' was, heb ik een meeting georganiseerd in Groningen, zaterdag jl.
maar ik kon niet bij hem blijven slapen, want zijn nichtje in Gouda werd gedoopt, jammer, kut
het ging uit omdat hij geen tijd had/kon maken..
lees ik op MF dat hij gewoon thuis was, niets Gouda, en lekker met de motor heeft getourd..![]()
klootzakken zijn het, allemaal!
Dat wilde ik eigenlijk ook zeggen, het kwam er alleen wat lastig uitquote:
Kop op meisje.... hij bevestigt alleen maar dat hij het niet waard was.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:03 schreef Faithy het volgende:
echt, klootzak
toen het nog niet 'uit' was, heb ik een meeting georganiseerd in Groningen, zaterdag jl.
maar ik kon niet bij hem blijven slapen, want zijn nichtje in Gouda werd gedoopt, jammer, kut
lees ik op MF dat hij gewoon thuis was, niets Gouda, en lekker met de motor heeft getourd..![]()
Stoner bashing timequote:Op maandag 20 maart 2006 14:50 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Kop op meisje.... hij bevestigt alleen maar dat hij het niet waard was.
Spuit elf !quote:
ma, maa, maar,quote:Op maandag 20 maart 2006 12:03 schreef Faithy het volgende:
echt, klootzak
quote:Op maandag 20 maart 2006 15:23 schreef BazzieK het volgende:
Als we stoppen met kutten krijgen we nooit meer een topic vol
quote:Op maandag 20 maart 2006 15:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kwaliteit boven kwantiteit
quote:Op maandag 20 maart 2006 15:17 schreef Bazzie het volgende:
[...]
Ik neem het je niet kwalijk, met zon drankprobleem als jij is het soms moeilijk de positieve kanten te zien. Blijf sterk!
quote:Op maandag 20 maart 2006 15:39 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Jongens, ik kap ff met Fok!MC'en en check alleen in de weekeinden ofzo. En vrijdagavond natuurlijk om te checken of er nog gemeet gaat wordenHeb een beetje moeite met werk doen op school
Aangezien het meeste werk dat ik doe op de laptop moet gebeuren is voor mij de actie FireFox > Bookmarks > My Active Topics gewoon te klein al om nog iets nuttigs te doen voor school
Zodra ik een probleem tegenkom in mijn opdracht ga ik eerst een paar minuten nadenken waarna ik besluit te Fok!MC'en / MF'en. Dus je kunt je voorstellen dat het niet echt werkt zo
![]()
Zwak ben ik heZal ik maar een topic openen in R&P
![]()
![]()
Nog ff zwaaien naar R2-D2![]()
![]()
En de rest zie ik binnenkort wel weer![]()
![]()
Zo, nu ff MF en Fok in mijn hosts file pleuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |