Dat had ik precies zo!quote:Op zondag 19 maart 2006 12:52 schreef WheeleE het volgende:
Die bruiloft gokte ik eerst op Andy en Nine, toen op Nina en Jake, pas tijdens dat etentje kwam ik erachter dat het Edna en Irv waren. Goed geknipt en geplakt, leuke spanning.
Die gozer heeft het niet zo letterlijk gezegd, maar hij had het wel over zijn vorige 'partner'.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:40 schreef jadelovespat het volgende:
Is de nieuwe roommate van Bright nu echt Gay of was dat een gok?
Ik bedoel heeft hij het zelf zo gezegd in die woorden?
Tuurlijk niet. Dan kon Grey's Anatomy wat eerder.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:02 schreef Snuggly het volgende:
Denk dat als ze niet met Evelien waren gekomen dat dan Everwood nog wel op dinsdag weer was geweest.
Hoe zou dat komen, die slechte kijkcijfers? Het is toch geen slechte serie vind ik. Misschien niet het juiste publiek in Nederland?quote:Op zondag 19 maart 2006 16:29 schreef CryARiver het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Dan kon Grey's Anatomy wat eerder.
Everwood heeft zoals al aangegeven nooit goed gescoort. Dus ben al lang blij dat het weer terug is. Het is namelijk nog steeds een heerlijke serie.
Ik denk dat Nederland niet zo van dit soort drama houd. Dawsons Creek deed het hier ook niet echt goed.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:33 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Hoe zou dat komen, die slechte kijkcijfers? Het is toch geen slechte serie vind ik. Misschien niet het juiste publiek in Nederland?
Bright had altijd al een dikke kop.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:54 schreef Marble het volgende:
Hannah is en blijft een enorme ripoff van Fred uit Angel, maar dan stom ipv leuk.
En Bright heeft een dikke kop gekregen.
Er zijn wel reclamefilmpjes voor, maar weet iemand misschien welk nummer er gebruikt wordt in dat voorstukje?quote:Op zondag 19 maart 2006 10:59 schreef rena het volgende:
Ik heb niet eens reclamefilmpjes er voor gezien
Maar wel een leuke dikke kop!quote:
Dave Matthews Band - The Space Betweenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:06 schreef ioko het volgende:
[..]
Er zijn wel reclamefilmpjes voor, maar weet iemand misschien welk nummer er gebruikt wordt in dat voorstukje?
Thanks!! Ik kwam er net bij een vriend achter, hij kende het nummer, maar heel erg bedankt!!quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:51 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Dave Matthews Band - The Space Between
Zoals vele coole bands. Enig voordeel is dat je in de VS mega veel cash moet betalen voor een kutplek ergens achterin een freaking groot stadion en hier in de Paradiso voor 20 euro klaar bentquote:Op vrijdag 24 maart 2006 03:20 schreef PLAE@ het volgende:
Dave Matthews is hier echt niks en in de VS zoooooo groot(heb ik ook van horen zeggen).
off-topic trouwens![]()
Wss weer erg lang om elkaar heen draaien.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:45 schreef Fannetje het volgende:
Ik ook niet.
Ik vond het weer een leuke aflevering!Ben benieuwd wat er gaat gebeuren tussen Amy en Ephram.
Mwah....hij pakt het iets sneller aan.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:03 schreef Biene het volgende:
[..]
Wss weer erg lang om elkaar heen draaien.![]()
Succes met downloaden...heb ik ook een tijdje geprobeerd maar dat was niet erg succesvol met Everwood...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:41 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Mwah....hij pakt het iets sneller aan.
en ik heb vandaag dus alweer gemist omdat ik het vergeten was...ik ga maar downloaden..voorlopig toch niet met die andere series door March Madness.
Nee, inderdaad... hier ook nietquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:43 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Succes met downloaden...heb ik ook een tijdje geprobeerd maar dat was niet erg succesvol met Everwood...
Ik ook niet... Beetje voorspelbaar allemaal... Maar Bright wilde wel 80 dates, dat vond ik dan wel weer schattigquote:Op zondag 26 maart 2006 14:58 schreef gurlie het volgende:
Hm, toch vond ik deze aflevering niet zo heel sterk.
Volgens mij doet Everwood het in Amerika/Canada niet zo slecht als hier, maar dat durf ik niet zeker te zeggen...quote:Op maandag 27 maart 2006 18:00 schreef Evertjan het volgende:
leuke serie, jammer dat ze dit soort drama niet echt kunnen waarderen hier in Nederland. Doet de serie het in andere landen ook zo slecht?
Ik had ook het idee dat Everwood veel groter en bekender is in the USA. Bij ons valt het inderdaad erg tegen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:01 schreef Kauki het volgende:
[..]
Volgens mij doet Everwood het in Amerika/Canada niet zo slecht als hier, maar dat durf ik niet zeker te zeggen...![]()
Kwestie van bijhouden. Als je alles download zodra het net uitkomt, heb je later geen last dat je niks kunt vinden. Ergo, heb ik alle eps van Everwoodquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:43 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Succes met downloaden...heb ik ook een tijdje geprobeerd maar dat was niet erg succesvol met Everwood...
Ja, zo gaat dat. Een geniale serie, die bekend is in de VS en die ook Emmy's heeft gewonnen, is Boston Legal. RTL4 draaide de serie in nederland op zondagavond 22u. Na de eerste 5 afleveringen geschrapt wegens tegenvallende kijkcijfers. Terwijl de serie namen heeft als William Shatner en Candice Bergen. Dus nu volg ik de serie maar via internetquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik had ook het idee dat Everwood veel groter en bekender is in the USA. Bij ons valt het inderdaad erg tegen.
Oh ja, natuurlijk! Die!quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:05 schreef CySt het volgende:
Terwijl de serie namen heeft als William Shatner en Candice Bergen.
William Shatner: DE startrek opper-goeroe. (En nog vele andere rollen http://www.imdb.com/name/nm0000638/ )quote:
Na dat bekeken te hebben, ken ik er nog niks van. Mezelf in een hoekje gaan zitten schamen dan maar?quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:12 schreef CySt het volgende:
William Shatner: DE startrek opper-goeroe. (En nog vele andere rollen http://www.imdb.com/name/nm0000638/ )
Candice Bergen: meer bekend in de VS dan hier, maar heeft toch een flink aantal rollen gespeeld in series die ook hier worden uitgezonden http://www.imdb.com/name/nm0000298/
Haha, nou zeg!quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:43 schreef Marble het volgende:
En Lieke, heb jij je hele leven in een grot geleefd of zo. Als je William Shatner en Candice Bergen al niet eens kent, pffft.
Hij is ook geen homo, in de aflv. van gisteren hebben we zijn vriendin ontmoet.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:44 schreef Lieke_K het volgende:
Was een stúk leuker dan vorige week! Tenminste weer een beetje vrolijk en grappig.
Ik denk niet dat Reid homo is (dat zou de spanning bederven), maar ik zie het zogenaamd 'hotte' in hem dan ook to-taal niet.
![]()
Ja inderdaad, dat was best wel voorspelbaar, maar verder vond ik het een leuke afleveringquote:Op zondag 2 april 2006 12:55 schreef Lieke_K het volgende:
Ja klopt, maar sowieso... Ik had eigenlijk moeten typen 'ik vermoedde al dat Reid geen homo zou zijn'.
Ik heb Jake nooit kunnen verdragen, wat een misselijkmakend ventje is dat zeg!quote:Op maandag 3 april 2006 01:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
Leuke aflevering inderdaad!
Hannah is heel erg cool maar moet niet meer zo over zich heen laten lopen. En ik kan Jake niet meer verdragen..
Inderdaad, brrrr..! Maar die Harold vind ik af en toe ook onuitstaanbaar... Al bedoelt-ie het meestal niet kwaad of zo.quote:Op maandag 3 april 2006 10:10 schreef Laniboekje het volgende:
Ik heb Jake nooit kunnen verdragen, wat een misselijkmakend ventje is dat zeg!
![]()
Puh-lease. Ze is helemaal niet cool. Vervelend zeikwijf.quote:Op maandag 3 april 2006 01:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hannah is heel erg cool
Ik vind 'm wel leuk. Z'n reactie naar Andy toe vind ik eerlijk gezegd ook wel begrijpelijk!quote:Op maandag 3 april 2006 10:10 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik heb Jake nooit kunnen verdragen, wat een misselijkmakend ventje is dat zeg!
![]()
Die reactie is zeker begrijpelijk. Maar waarom blijven toneelspelen voor alleen Nina, ben gewoon eens eerlijk.. En toen Jake pas net in Everwood zat, altijd die verschrikkelijke glimlach met zijn witte tanden. Ik vond het wel heel grappig dat Andy het probeerde na te doen en zich omdraaide en zijn kaken meteen maar even half moest masseren.quote:Op maandag 3 april 2006 18:26 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel leuk. Z'n reactie naar Andy toe vind ik eerlijk gezegd ook wel begrijpelijk!
Amy is ook cool, maar ze moet niet meer zo huilerig doen dat ze geen vrienden heeft.quote:Op maandag 3 april 2006 11:57 schreef Marble het volgende:
Puh-lease. Ze is helemaal niet cool. Vervelend zeikwijf.
Amy, díe is cool.
* Ephram en Bright hebben zich ingeschreven en daar kregen ze een flyer van een feest. Eprham wilde gaan, Bright wilde eigenlijk wel maar zat met Hannah. Ephram heeft het zo gespeeld dat Hannah ook mee wilde naar het feest, om te kijken wat dat nou eigenlijk was. Achteraf heeft ze spijt, omdat Bright zich behoorlijk kinderachtig gedroeg.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:17 schreef EvelyneVabaa het volgende:
*knip*
Maar vertel: wat heb ik gemist?
Ja die gaat er ook niet op vooruit.quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:18 schreef Marble het volgende:
Hee wie hebben we daar, Sylvia Fine.
De elke keer wordt de kapper van de set ontslagenquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:43 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ja die gaat er ook niet op vooruit.
Was vandaag wel weer een Ephram ga naar de kapper aflevering. Echt hoe dat per aflevering kan verschillen bij die gast is me een raadsel.
Haha! Inderdaad, zoals ik twee weken geleden ook al zei: in desperate need of a haircut. Speel je in een serie, loop je er zo bij.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:12 schreef jadelovespat het volgende:
[..]
De elke keer wordt de kapper van de set ontslagen
Ja, dat dacht ik ook meteenquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:18 schreef Marble het volgende:
Hee wie hebben we daar, Sylvia Fine.
Ja, ik riep ook meteen al: Flashback van Ephram!quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:53 schreef Evertjan het volgende:
leuke aflevering vooral die jongen die pianoles wou hebben. Deed me denken aan de Ephram van het begin van de serie
Graag gedaanquote:Op zondag 9 april 2006 00:50 schreef EvelyneVabaa het volgende:
Bedankt voor de update Kauki!
Vanavond heb ik het weer opgenomen en ga morgen kijken. Nu is het nogal laat om dat te doen...
Groetjes!
Die andere gozer is er volgens mij al zo goed als mee weggelopen. Reid is engquote:Op zondag 16 april 2006 12:01 schreef Evertjan het volgende:
leuke aflevering vooral leuk om the zien dat Andy het steeds beter met Ephram kan opschieten maar hij moet wel snel zijn met Amy want ander loopt die andere gozer ermee weg
Edna gaat botoxbehandelingen geven in de kliniek van Jake.quote:Op zondag 16 april 2006 21:45 schreef Piepje het volgende:
Wat is er allemaal gebeurt? Ik ben het echt compleet vergeten, maar ik moest gisteravond ook weg, dus al had ik t me wel herinnerd, dan had ik t niet kunnen zien...
Inderdaad helaasch...quote:Op zondag 16 april 2006 22:10 schreef Laniboekje het volgende:
En uiteraard Reid die dan toch Amy zoent.. helaasch
Zn kop vind ik persoonlijk nog wel meevallen, maar wat een irritant ventje zeg. En dat Amy het ook zomaar 'leuk' vindt om een relatie te hebben met hem...quote:
Dan ben je toch nog niet zo oud?quote:Op zondag 23 april 2006 17:46 schreef PLAE@ het volgende:
hallohet wordt gespeeld he
Dat meisje dat Hanna (ofzo) speelt is uit 1980![]()
...en zich gedraagt als een infantiel kutwijf. Bah, nu haat ik haar nog meer. Sinds Chloe in Days of Our Lives en Rona in Buffy niet meer zo'n verschrikkelijk personage meegemaakt.quote:Op maandag 24 april 2006 19:44 schreef Fannetje het volgende:
Maar wel een beetje te oud voor haar rol ja, hoewel ik wel vind dat ze er jonger uit ziet
Ik vind het wel nonchalant. Beetje ruig.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:19 schreef Mientje het volgende:
Zijn er meer mensen die vinden dat Ephram zijn haar moet gaan knippen?
Ik vond hem dat korte haar toch beter staan..
quote:Op zondag 7 mei 2006 10:10 schreef Fannetje het volgende:
Ja, dat kauwgum stelen...
"Go Harold, go, go, GO!"
"Just put that gum on my tab"
Opnemen of iemand vragen om het op te nemen voor je?quote:Op zondag 7 mei 2006 20:27 schreef Piepje het volgende:
Heb t nu al weer 2 keer gemist, eerst vond ik t nog een mooie tijd, maar nu komt er echt steeds wat tussen op zaterdagavond en ik kan ik t dus steeds niet zien![]()
Geweldig ja!quote:Op zondag 7 mei 2006 10:10 schreef Fannetje het volgende:
Ja, dat kauwgum stelen...
"Go Harold, go, go, GO!"
"Just put that gum on my tab"
Ik heb mijn pake en beppe ook ooit eens gevraagd iets op te nemen toen wij op vakantie waren, maar dat is ook een drama gewordenquote:Op maandag 8 mei 2006 18:17 schreef Piepje het volgende:
Onze videorecorder is al eeuwen geleden stuk gegaan, en ik zou niet weten wie het voor me moet opnemen (heb pake en beppe toen eens Angel laten opnemen, is maar 1 van de 4x goed gegaan, dus dat schiet ook niet op...)
Dat heb ik nou ook....quote:Op zondag 7 mei 2006 20:27 schreef Piepje het volgende:
Heb t nu al weer 2 keer gemist, eerst vond ik t nog een mooie tijd, maar nu komt er echt steeds wat tussen op zaterdagavond en ik kan ik t dus steeds niet zien![]()
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:18 schreef Fannetje het volgende:
De dvd recorder is ingesteldIk ga zometeen naar het theater
* Ze zijn al gestopt in Amerika *quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:43 schreef wht het volgende:
Echt zuur deze tijd. Ik download ze nu maar, en moet zeggen dat de afleveringen wat jullie nog gaan zien erg goed zijn.
Hoop dat ze niet zullen stoppen in Amerika
Nope, de afleveringen lopen daar door tot 5 juni. Doordat de serie een langer winterpauze heeft gehad, loopt Nederland met de aflevering van volgende week nog maar anderhalve maand achter.quote:
Ik bedoel, er komt geen nieuw seizoen. De serie is gecancelled.quote:Op zondag 14 mei 2006 09:33 schreef mbn het volgende:
[..]
Nope, de afleveringen lopen daar door tot 5 juni. Doordat de serie een langer winterpauze heeft gehad, loopt Nederland met de aflevering van volgende week nog maar anderhalve maand achter.
Gepraat over de Amerikaanse uitzendingen kan overigens beter in: Everwood [spoilers en afleveringen uit Amerika]
Is nog niet zeker, voorlopig is er geen nieuw seizoen besteld, maar nog niet alles is ingevuld bij het nieuwe station (CW network). Zo is afgelopen week 7th heaven plots verlengd en staat Veronica Mars plots onder druk. Er zijn voor de finale twee eindes opgenomen voor Everwood, dus ze hebben nog een paar weken om te beslissen. Maar het ziet er inderdaad niet goed uit voor Everwood.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:40 schreef CryARiver het volgende:
[..]
Ik bedoel, er komt geen nieuw seizoen. De serie is gecancelled.
quote:Op zondag 14 mei 2006 11:50 schreef mbn het volgende:
[..]
Is nog niet zeker, voorlopig is er geen nieuw seizoen besteld, maar nog niet alles is ingevuld bij het nieuwe station (CW network). Zo is afgelopen week 7th heaven plots verlengd en staat Veronica Mars plots onder druk. Er zijn voor de finale twee eindes opgenomen voor Everwood, dus ze hebben nog een paar weken om te beslissen. Maar het ziet er inderdaad niet goed uit voor Everwood.
Brigitte Kaandorp. Was leukquote:
quote:Op zondag 14 mei 2006 21:00 schreef Evertjan het volgende:
ik denk trouwens dat hannah en Bright nog voor het einde van dit seizoen met elkaar naar bed gaan? En dat zij iedere aflevering wat losser gaat worden
Het nieuwe station heeft zijn programmering bekend gemaakt en daarin ontbreekt Everwood.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:50 schreef mbn het volgende:
[..]
Is nog niet zeker, voorlopig is er geen nieuw seizoen besteld, maar nog niet alles is ingevuld bij het nieuwe station (CW network). Zo is afgelopen week 7th heaven plots verlengd en staat Veronica Mars plots onder druk. Er zijn voor de finale twee eindes opgenomen voor Everwood, dus ze hebben nog een paar weken om te beslissen. Maar het ziet er inderdaad niet goed uit voor Everwood.
Yep.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:24 schreef _Floddertje_ het volgende:
En het seizoen dat op dit moment in NL wordt uitgezonden, is dat al het laatste seizoen? (Ik weet niet of wij veel achterlopen op Amerika...)
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:14 schreef Kauki het volgende:
[..]
Het nieuwe station heeft zijn programmering bekend gemaakt en daarin ontbreekt Everwood.
Ofwel: dit seizoen is het laatste seizoen van Everwood (voorlopig althans, je weet nooit wat de toekomst brengt). Dat is ook officieel bevestigd trouwens...
Ze moest naar haar kamer omdat ze 'een grote mond had' tegen Andy, terwijl ze in mijn ogen ook gewoon de waarheid zei. Op een iet wat harde manier, maar toch...quote:Op zondag 21 mei 2006 11:11 schreef Evertjan het volgende:
Wel leuke aflevering gisteren zou Andy nu eindelijk tot rust komen met zichzelf? En waarom had Delia huisarrest dat stukje had ik gemist denk ik
Dat zag er inderdaad niet uit zegquote:
"Ietwat" lijkt me nogal een understatement. Zeg maar gerust dat ze een enorm grote bek had tegen hem. Zoals Supernanny zou zeggen: "That's unacceptable!"quote:Op zondag 21 mei 2006 11:30 schreef Kauki het volgende:
[..]
Ze moest naar haar kamer omdat ze 'een grote mond had' tegen Andy, terwijl ze in mijn ogen ook gewoon de waarheid zei. Op een iet wat harde manier, maar toch...![]()
uhhh ik vond hm dat eigenlijk wel sexy staan.....quote:
Meer als: "That's anaseptable"quote:Op maandag 22 mei 2006 14:09 schreef Marble het volgende:
[..]
"Ietwat" lijkt me nogal een understatement. Zeg maar gerust dat ze een enorm grote bek had tegen hem. Zoals Supernanny zou zeggen: "That's unacceptable!"
Oww ik schrok! Wat een afschuwelijk ding!quote:Op zondag 21 mei 2006 17:54 schreef Fannetje het volgende:
Ja, die pet... !![]()
![]()
Zet 'm als-je-blieft af, Ephram!
Ja, ik dacht eerst dat het een soort droombeeld van Amy was... maar het was nog echt ookquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:14 schreef jadelovespat het volgende:
Oww ik schrok! Wat een afschuwelijk ding!
Way gay! And not in a cute way
Ik heb ooit ergens gelezen dat in het eerste seizoen hij inderdaad geen noot speelde, maar dat hij daarna piano is gaan spelen, zodat het er iets minder nep uit zou zienquote:Op zondag 28 mei 2006 01:26 schreef _Floddertje_ het volgende:
Ephram die piano speelt, het ziet er altijd zoooooo nep uit.Volgens mij speelt die jongen in het echt geen noot piano.
Nou, dat heeft dan niet erg geholpen.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:50 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb ooit ergens gelezen dat in het eerste seizoen hij inderdaad geen noot speelde, maar dat hij daarna piano is gaan spelen, zodat het er iets minder nep uit zou zien
Misschien dat iedereen daar een eigen techniek voor heeft ofzo?quote:Op zondag 28 mei 2006 16:24 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Nou, dat heeft dan niet erg geholpen.Ik speel zelf helemaal geen piano maar zelfs ik zie dat hij zijn handen heel raar houdt, veel te krom, volgens mij moeten je handen tijdens het pianospelen in een rechte lijn vanaf je arm doorlopen, maar hij houdt ze voor zich alsof hij een hondje is dat opzit.
Je zou het helaas wel denkenquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:48 schreef PLAE@ het volgende:
nah t is een beetje laat daarvoor. De 2 laatste afleveringen gaan 5 juni op de buis in de VS en heten Foreverwood. T eind lijkt mij![]()
Misschien komen er nu wel alleen maar minder-boeiende afleveringen, zodat het gemis minder hevig is als Everwood niet meer uitgezonden zou wordenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:11 schreef Fannetje het volgende:
Ik vond de aflevering van vandaag niet erg boeiend.
Al was die brief van Delia wel erg lief
Dat zou wel een goed idee zijn.. dan is iedereen al afgehaakt voordat de laatste aflevering wordt uitgezondenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:37 schreef Kauki het volgende:
[..]
Misschien komen er nu wel alleen maar minder-boeiende afleveringen, zodat het gemis minder hevig is als Everwood niet meer uitgezonden zou worden![]()
Irv en Edna zitten toch ergens in New York ofzo vanwege de tour van Irv? Hij heeft Edna in ieder geval vorige aflevering (of die daarvoor) wel gevraagd mee te gaan 6 dagen omdat ze elkaar niet konden missenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:39 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Dat zou wel een goed idee zijn.. dan is iedereen al afgehaakt voordat de laatste aflevering wordt uitgezonden
Maar serieus: Ik miste Ephram-Amy scenes en Hannah en Bright zaten helemaal niet in de aflevering, net als Irv en Edna trouwens.
Dat gevoel had ik ook een beetje..quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:29 schreef _Floddertje_ het volgende:
Bright is wel een beetje de smaakmaker van de serie eigenlijk, het was saai zonder hem vandaag. Ik vond Amy ook onredelijk en Nina zeurt ook.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:29 schreef _Floddertje_ het volgende:
Bright is wel een beetje de smaakmaker van de serie eigenlijk, het was saai zonder hem vandaag. Ik vond Amy ook onredelijk en Nina zeurt ook.
Inderdaad, nog snel een fotootje willen maken ook omdat de ziekte zo spectaculair wasquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:01 schreef rena het volgende:
Leuke afleveringBright & Hannah samen ziek
en Harold die het geweldig vind
![]()
De 'vriendschap' tussen Ephram en Kyle vond ik heel goed uitgebeeld ook, vooral dat stukje in Kyle's slaapkamer![]()
Er is eigenlijk helemaal niet zoveel gebeurd...quote:Op zondag 11 juni 2006 18:37 schreef Evertjan het volgende:
iemand een samenvatting van gisteren zat voetbal te kijken en het helemaal vergeten
Okidokie, ik dacht dat het wel sociaal was voor het geval mensen het opgenomen hadden of iets dergelijks.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:28 schreef rena het volgende:
Als het in Nederland op tv is geweest hoeft het niet in een spoiler hoor![]()
Dat is hun verantwoordelijkheid om niet hier te kijkenquote:Op zondag 11 juni 2006 22:31 schreef Kauki het volgende:
[..]
Okidokie, ik dacht dat het wel sociaal was voor het geval mensen het opgenomen hadden of iets dergelijks.
Da's dan ook weer waarquote:Op zondag 11 juni 2006 22:37 schreef rena het volgende:
[..]
Dat is hun verantwoordelijkheid om niet hier te kijken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[ Bericht 7% gewijzigd door SaintOfKillers op 19-06-2006 23:10:42 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 juni 2006 13:56 schreef CySt het volgende:
Zoals sommige wel weten is Everwood tot een eind gekomen, ik heb de series finale gezien, wel een mooie afsluiting van de serie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zet dat laatste eens even gauw in Spoiler tags
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
Jup.. spoilertags!quote:Op zondag 18 juni 2006 14:30 schreef rena het volgende:
[..]Zet dat laatste eens even gauw in Spoiler tags
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 juni 2006 15:06 schreef Marble het volgende:
Ik hoop dat het Hannah is. Aan ebola of zo.
quote:Op zondag 18 juni 2006 13:56 schreef CySt het volgende:
Zoals sommige wel weten is Everwood tot een eind gekomen, ik heb de series finale gezien, wel een mooie afsluiting van de serie.Dit vind ik nou zo irritant he. Mensen die dit soort dingen willen weten kunnen dat zelf wel opzoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kon je niet gewoon je kutkop houden?
[ Bericht 9% gewijzigd door SaintOfKillers op 19-06-2006 23:11:41 ]
En het zijn meestal nog de downloaders die normaal nooit in de Nederlandse topics komenquote:Op maandag 19 juni 2006 22:50 schreef _Floddertje_ het volgende:
Ja verdorie, dat had ik ook helemaal niet willen weten, grrrr. Waarom dóen mensen dat toch?!
[ Bericht 14% gewijzigd door SaintOfKillers op 20-06-2006 20:24:23 ]
Misschien wordt het in een latere aflevering nog wel een keer gebruikt en dan pas afgesloten....quote:Op zondag 25 juni 2006 16:26 schreef CryARiver het volgende:
Ik vond het hele Kyle "ding" slecht afgesloten. Een beetje een te hoog "tussendoor" gehalte.
Had ik opgezochtquote:Op zondag 25 juni 2006 19:45 schreef Kauki het volgende:
[..]
Misschien wordt het in een latere aflevering nog wel een keer gebruikt en dan pas afgesloten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |