Je zou het helaas wel denkenquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:48 schreef PLAE@ het volgende:
nah t is een beetje laat daarvoor. De 2 laatste afleveringen gaan 5 juni op de buis in de VS en heten Foreverwood. T eind lijkt mij![]()
Misschien komen er nu wel alleen maar minder-boeiende afleveringen, zodat het gemis minder hevig is als Everwood niet meer uitgezonden zou wordenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:11 schreef Fannetje het volgende:
Ik vond de aflevering van vandaag niet erg boeiend.
Al was die brief van Delia wel erg lief
Dat zou wel een goed idee zijn.. dan is iedereen al afgehaakt voordat de laatste aflevering wordt uitgezondenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:37 schreef Kauki het volgende:
[..]
Misschien komen er nu wel alleen maar minder-boeiende afleveringen, zodat het gemis minder hevig is als Everwood niet meer uitgezonden zou worden![]()
Irv en Edna zitten toch ergens in New York ofzo vanwege de tour van Irv? Hij heeft Edna in ieder geval vorige aflevering (of die daarvoor) wel gevraagd mee te gaan 6 dagen omdat ze elkaar niet konden missenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:39 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Dat zou wel een goed idee zijn.. dan is iedereen al afgehaakt voordat de laatste aflevering wordt uitgezonden
Maar serieus: Ik miste Ephram-Amy scenes en Hannah en Bright zaten helemaal niet in de aflevering, net als Irv en Edna trouwens.
Dat gevoel had ik ook een beetje..quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:29 schreef _Floddertje_ het volgende:
Bright is wel een beetje de smaakmaker van de serie eigenlijk, het was saai zonder hem vandaag. Ik vond Amy ook onredelijk en Nina zeurt ook.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:29 schreef _Floddertje_ het volgende:
Bright is wel een beetje de smaakmaker van de serie eigenlijk, het was saai zonder hem vandaag. Ik vond Amy ook onredelijk en Nina zeurt ook.
Inderdaad, nog snel een fotootje willen maken ook omdat de ziekte zo spectaculair wasquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:01 schreef rena het volgende:
Leuke afleveringBright & Hannah samen ziek
en Harold die het geweldig vind
![]()
De 'vriendschap' tussen Ephram en Kyle vond ik heel goed uitgebeeld ook, vooral dat stukje in Kyle's slaapkamer![]()
Er is eigenlijk helemaal niet zoveel gebeurd...quote:Op zondag 11 juni 2006 18:37 schreef Evertjan het volgende:
iemand een samenvatting van gisteren zat voetbal te kijken en het helemaal vergeten
Okidokie, ik dacht dat het wel sociaal was voor het geval mensen het opgenomen hadden of iets dergelijks.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:28 schreef rena het volgende:
Als het in Nederland op tv is geweest hoeft het niet in een spoiler hoor![]()
Dat is hun verantwoordelijkheid om niet hier te kijkenquote:Op zondag 11 juni 2006 22:31 schreef Kauki het volgende:
[..]
Okidokie, ik dacht dat het wel sociaal was voor het geval mensen het opgenomen hadden of iets dergelijks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |