abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 juni 2006 @ 09:48:11 #201
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_38427188
nah t is een beetje laat daarvoor. De 2 laatste afleveringen gaan 5 juni op de buis in de VS en heten Foreverwood. T eind lijkt mij
pi_38495731
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 09:48 schreef PLAE@ het volgende:

nah t is een beetje laat daarvoor. De 2 laatste afleveringen gaan 5 juni op de buis in de VS en heten Foreverwood. T eind lijkt mij
Je zou het helaas wel denken
Maar misschien houden ze toch nog een soort van open einde, zodat de serie nog opgepakt kan worden over een paar jaar ofzo... Hoop doet leven
pi_38509941
Er schijnen besprekingen te zijn voor een mid-season, 9/10 afleveringen met scripts voor 14 afleveringen (ligt aan de cijfers).

snap nog steeds niet dat ze hem gecanceld hebben... maandag de laatste twee nooit meer amy
Have you ever lent somebody $20 and never seen them again? It was probably worth it.
pi_38513158
Ik vond de aflevering van vandaag niet erg boeiend.
Al was die brief van Delia wel erg lief
pi_38513598
Inderdaad een beetje een saaie aflevering, hoewel ik dat tussen Amy en haar vader ook wel apart vond, ik vond Amy een beetje onredelijk doen. Hoewel het wel stom was dat Harold er over gelogen had.

En Delia & Andy was een prachtige scene
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_38515584
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 21:11 schreef Fannetje het volgende:
Ik vond de aflevering van vandaag niet erg boeiend.
Al was die brief van Delia wel erg lief
Misschien komen er nu wel alleen maar minder-boeiende afleveringen, zodat het gemis minder hevig is als Everwood niet meer uitgezonden zou worden
pi_38515661
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 22:37 schreef Kauki het volgende:

[..]

Misschien komen er nu wel alleen maar minder-boeiende afleveringen, zodat het gemis minder hevig is als Everwood niet meer uitgezonden zou worden
Dat zou wel een goed idee zijn.. dan is iedereen al afgehaakt voordat de laatste aflevering wordt uitgezonden

Maar serieus: Ik miste Ephram-Amy scenes en Hannah en Bright zaten helemaal niet in de aflevering, net als Irv en Edna trouwens.
pi_38515768
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 22:39 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Dat zou wel een goed idee zijn.. dan is iedereen al afgehaakt voordat de laatste aflevering wordt uitgezonden

Maar serieus: Ik miste Ephram-Amy scenes en Hannah en Bright zaten helemaal niet in de aflevering, net als Irv en Edna trouwens.
Irv en Edna zitten toch ergens in New York ofzo vanwege de tour van Irv? Hij heeft Edna in ieder geval vorige aflevering (of die daarvoor) wel gevraagd mee te gaan 6 dagen omdat ze elkaar niet konden missen
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of die date van Andy ooit nog eens gaat komen
pi_38517053
Bright is wel een beetje de smaakmaker van de serie eigenlijk, het was saai zonder hem vandaag. Ik vond Amy ook onredelijk en Nina zeurt ook.
pi_38522787
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 23:29 schreef _Floddertje_ het volgende:
Bright is wel een beetje de smaakmaker van de serie eigenlijk, het was saai zonder hem vandaag. Ik vond Amy ook onredelijk en Nina zeurt ook.
Dat gevoel had ik ook een beetje..
  zondag 4 juni 2006 @ 10:08:46 #211
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_38522904
Amy is verliefd op d´r juf, dat lijkt me duidelijk. D´r juf is ondanks d´r opmerking over Dr Brown ook een pot, dat is eigenlijk ook wel duidelijk. Delia is ook stom zeg, er is eigenlijk niks aan.
pi_38523341
die leerling rabbi was wel leuk. En dat gesprek tuusen Andy en Ephram op het einde was ook wel goed. Die twee komen steeds dichter bij elkaar
pi_38542212
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 23:29 schreef _Floddertje_ het volgende:

Daar ben ik het zéér mee eens.
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_38732567
Leuke aflevering Bright & Hannah samen ziek en Harold die het geweldig vind

De 'vriendschap' tussen Ephram en Kyle vond ik heel goed uitgebeeld ook, vooral dat stukje in Kyle's slaapkamer
And you know I might
pi_38733455
Wat een kloten tijd zeg.. ik vergeet het echt steeds
pi_38734087
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 21:01 schreef rena het volgende:
Leuke aflevering Bright & Hannah samen ziek en Harold die het geweldig vind

De 'vriendschap' tussen Ephram en Kyle vond ik heel goed uitgebeeld ook, vooral dat stukje in Kyle's slaapkamer
Inderdaad, nog snel een fotootje willen maken ook omdat de ziekte zo spectaculair was

Mooi stukje ook inderdaad in de slaapkamer, maar op zich was het nou niet iets wat je niet aan had kunnen zien komen...
Ik vraag me af of het nog gevolgen gaat hebben dat Harold gelogen heeft op de adoptiepapieren over de kanker van Rose...
pi_38734823
Mwah, ik vond het wederom niet zo'n boeiende aflevering. Die ziekte van Bright & Hannah was wel leuk en Kyle & Ephram ook wel, maar ik miste toch iets...
pi_38734905
Nog maar negen afleveringen te gaan
pi_38742423
Ik vond het een erg leuke aflevering. . Bright en Hannah. . zijn echt het allerleukste setje ooit.

En Ephram natuurlijk compleet in identiteitscrisis omdat hij denkt dat hij homo is, omdat hij zich zo aan Kyle spiegelt. En Kyle die natuurlijk enorm verliefd is op Ephram.
pi_38755760
iemand een samenvatting van gisteren zat voetbal te kijken en het helemaal vergeten
pi_38763124
quote:
Op zondag 11 juni 2006 18:37 schreef Evertjan het volgende:
iemand een samenvatting van gisteren zat voetbal te kijken en het helemaal vergeten
Er is eigenlijk helemaal niet zoveel gebeurd...

Hannah en Bright zijn allebei ziek geworden toen Hannah probeerde hun liefdesleven enigszins leuker te maken, waarop Harold ontdekte dat ze een zeldzame vorm van voedselvergiftiging hadden en foto's begon te maken enzo...
Rose en Harold hebben de adoptiepapieren ingevuld en opgestuurd, alleen heeft Harold op de vraag of een van de twee kanker heeft of heeft gehad 'nee' ingevuld, dus dat heeft wellicht consequenties.
Ephram wilde Kyle naar een schoolfeest of iets dergelijks sturen toen hij Kyle met een meisje zag staan, maar Kyle wilde niet. Uiteindelijk heeft Kyle opgebiecht dat hij homo is, waar Ephram al wel rekening mee hield...
Andy kreeg een meisje op zijn spreekuur waarvan de moeder was overleden aan borstkanker en de zus zat in remissie. Toen bleek dat zij ook het gen daarvoor had, opperde Andy terloops de optie de borsten preventief te amputeren, iets wat hem aan het denken bracht over wat hij als arts wel/niet zou moeten vertellen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Kauki op 11-06-2006 22:30:44 (Ontspoilerd) ]
pi_38763296
Als het in Nederland op tv is geweest hoeft het niet in een spoiler hoor
And you know I might
pi_38763423
quote:
Op zondag 11 juni 2006 22:28 schreef rena het volgende:
Als het in Nederland op tv is geweest hoeft het niet in een spoiler hoor
Okidokie, ik dacht dat het wel sociaal was voor het geval mensen het opgenomen hadden of iets dergelijks.
Maar nu het niet hoeft, heb ik de spoilertags weggehaald, vond zo'n blok wit niet zo mooi
pi_38763645
quote:
Op zondag 11 juni 2006 22:31 schreef Kauki het volgende:

[..]

Okidokie, ik dacht dat het wel sociaal was voor het geval mensen het opgenomen hadden of iets dergelijks.
Dat is hun verantwoordelijkheid om niet hier te kijken
And you know I might
pi_38778258
Sentimentele aflevering zeg.
pi_38778592
Mooie aflevering. Bright en Hannah waren weer leuk, zoals het hoort.
Het hele stuk met Ephram en Kyle was een tikje dramatisch, maar wel er mooi. Ik had een beetje te doen met Kyle omdat ie zich eigenlijk geen raad wist, en met Ephram omdat hij zich zo betrokken voelde met Kyle. Alsof hij in Kyle een soort broertje zag, of een afspiegeling van zichzelf, een soort van confrontatie/openbaring.

Reid met z'n uien-dna was trouwens ook grappig .
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_38793634
quote:
Op zondag 11 juni 2006 22:37 schreef rena het volgende:

[..]

Dat is hun verantwoordelijkheid om niet hier te kijken
Da's dan ook weer waar

Bovendien vind ik niet echt dat je iets mist als je een aflevering mist... De afleveringen vallen me de laatste tijd een beetje tegen
pi_38968833
Ik miste Ephram en Kyle... Kan Ephram niet homo worden ? Lijkt me leuk stelletje.
Does Anyone Care... That Nobody Cares ?
pi_38969750
Zoals sommige wel weten is Everwood tot een eind gekomen, ik heb de series finale gezien, wel een mooie afsluiting van de serie.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.

[ Bericht 7% gewijzigd door SaintOfKillers op 19-06-2006 23:10:42 ]
pi_38970022
Dat is opzich wel een spoiler, CySt. .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_38970515
quote:
Op zondag 18 juni 2006 13:56 schreef CySt het volgende:
Zoals sommige wel weten is Everwood tot een eind gekomen, ik heb de series finale gezien, wel een mooie afsluiting van de serie.
SPOILER
Zet dat laatste eens even gauw in Spoiler tags
And you know I might
  zondag 18 juni 2006 @ 15:06:10 #232
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_38971532
Ik hoop dat het Hannah is. Aan ebola of zo.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_38987118
quote:
Op zondag 18 juni 2006 14:30 schreef rena het volgende:
[..]
Zet dat laatste eens even gauw in Spoiler tags
Jup.. spoilertags!
SPOILER
pi_38987171
quote:
Op zondag 18 juni 2006 15:06 schreef Marble het volgende:
Ik hoop dat het Hannah is. Aan ebola of zo.
And you know I might
  maandag 19 juni 2006 @ 22:39:34 #235
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_39018879
quote:
Op zondag 18 juni 2006 13:56 schreef CySt het volgende:
SPOILER
Dit vind ik nou zo irritant he. Mensen die dit soort dingen willen weten kunnen dat zelf wel opzoeken

Kon je niet gewoon je kutkop houden?

[ Bericht 9% gewijzigd door SaintOfKillers op 19-06-2006 23:11:41 ]
pi_39019518
Ja verdorie, dat had ik ook helemaal niet willen weten, grrrr. Waarom dóen mensen dat toch?!
pi_39020235
quote:
Op maandag 19 juni 2006 22:50 schreef _Floddertje_ het volgende:
Ja verdorie, dat had ik ook helemaal niet willen weten, grrrr. Waarom dóen mensen dat toch?!
En het zijn meestal nog de downloaders die normaal nooit in de Nederlandse topics komen Stelletje hufters.
And you know I might
  maandag 19 juni 2006 @ 23:15:14 #238
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_39020560
Ja, geen spoilers meer zonder spoilertags dus.

Anders word ik heel erg boos en dan weet ik zelf niet eens wat er zou gebeuren. Waarschijnlijk iets met een komkommer, spijkers en vaseline.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_39038270
SPOILER

[ Bericht 14% gewijzigd door SaintOfKillers op 20-06-2006 20:24:23 ]
  dinsdag 20 juni 2006 @ 19:19:23 #240
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_39045507
nou haha en

wat hebben we een lol
  dinsdag 20 juni 2006 @ 20:25:50 #241
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_39048086
Ja, hou er nu maar mee op. Of gebruik de tags.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_39057816
Oh lal, ben ik ze weer vergeten. Sorry.
pi_39186517
Bright! Wat dóe je nou?!
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_39189200
Bright Wat een ontzettende eikel Wat valt me dat tegen van hem zeg, arme Hannah

Kyle Wat supertof voor hem!
And you know I might
pi_39199460
Kyle is cool, mooie scene met hem en Ephram .

En Bright is stom bezig
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_39208107
Ik vond deze aflevering persoonlijk veel leuker dan die van de afgelopen weken!
pi_39209983
Ik vond het hele Kyle "ding" slecht afgesloten. Een beetje een te hoog "tussendoor" gehalte.
pi_39214094
Heb het alweer gemist...
People live to learn things, and I learn to live...
pi_39217373
quote:
Op zondag 25 juni 2006 16:26 schreef CryARiver het volgende:
Ik vond het hele Kyle "ding" slecht afgesloten. Een beetje een te hoog "tussendoor" gehalte.
Misschien wordt het in een latere aflevering nog wel een keer gebruikt en dan pas afgesloten....
pi_39218501
quote:
Op zondag 25 juni 2006 19:45 schreef Kauki het volgende:

[..]

Misschien wordt het in een latere aflevering nog wel een keer gebruikt en dan pas afgesloten....
Had ik opgezocht Nee, dat was de laatste aflevering waar het personage Kyle in voorkomt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')