Je zou het helaas wel denkenquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:48 schreef PLAE@ het volgende:
nah t is een beetje laat daarvoor. De 2 laatste afleveringen gaan 5 juni op de buis in de VS en heten Foreverwood. T eind lijkt mij![]()
Misschien komen er nu wel alleen maar minder-boeiende afleveringen, zodat het gemis minder hevig is als Everwood niet meer uitgezonden zou wordenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:11 schreef Fannetje het volgende:
Ik vond de aflevering van vandaag niet erg boeiend.
Al was die brief van Delia wel erg lief
Dat zou wel een goed idee zijn.. dan is iedereen al afgehaakt voordat de laatste aflevering wordt uitgezondenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:37 schreef Kauki het volgende:
[..]
Misschien komen er nu wel alleen maar minder-boeiende afleveringen, zodat het gemis minder hevig is als Everwood niet meer uitgezonden zou worden![]()
Irv en Edna zitten toch ergens in New York ofzo vanwege de tour van Irv? Hij heeft Edna in ieder geval vorige aflevering (of die daarvoor) wel gevraagd mee te gaan 6 dagen omdat ze elkaar niet konden missenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:39 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Dat zou wel een goed idee zijn.. dan is iedereen al afgehaakt voordat de laatste aflevering wordt uitgezonden
Maar serieus: Ik miste Ephram-Amy scenes en Hannah en Bright zaten helemaal niet in de aflevering, net als Irv en Edna trouwens.
Dat gevoel had ik ook een beetje..quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:29 schreef _Floddertje_ het volgende:
Bright is wel een beetje de smaakmaker van de serie eigenlijk, het was saai zonder hem vandaag. Ik vond Amy ook onredelijk en Nina zeurt ook.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:29 schreef _Floddertje_ het volgende:
Bright is wel een beetje de smaakmaker van de serie eigenlijk, het was saai zonder hem vandaag. Ik vond Amy ook onredelijk en Nina zeurt ook.
Inderdaad, nog snel een fotootje willen maken ook omdat de ziekte zo spectaculair wasquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:01 schreef rena het volgende:
Leuke afleveringBright & Hannah samen ziek
en Harold die het geweldig vind
![]()
De 'vriendschap' tussen Ephram en Kyle vond ik heel goed uitgebeeld ook, vooral dat stukje in Kyle's slaapkamer![]()
Er is eigenlijk helemaal niet zoveel gebeurd...quote:Op zondag 11 juni 2006 18:37 schreef Evertjan het volgende:
iemand een samenvatting van gisteren zat voetbal te kijken en het helemaal vergeten
Okidokie, ik dacht dat het wel sociaal was voor het geval mensen het opgenomen hadden of iets dergelijks.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:28 schreef rena het volgende:
Als het in Nederland op tv is geweest hoeft het niet in een spoiler hoor![]()
Dat is hun verantwoordelijkheid om niet hier te kijkenquote:Op zondag 11 juni 2006 22:31 schreef Kauki het volgende:
[..]
Okidokie, ik dacht dat het wel sociaal was voor het geval mensen het opgenomen hadden of iets dergelijks.
Da's dan ook weer waarquote:Op zondag 11 juni 2006 22:37 schreef rena het volgende:
[..]
Dat is hun verantwoordelijkheid om niet hier te kijken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[ Bericht 7% gewijzigd door SaintOfKillers op 19-06-2006 23:10:42 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 juni 2006 13:56 schreef CySt het volgende:
Zoals sommige wel weten is Everwood tot een eind gekomen, ik heb de series finale gezien, wel een mooie afsluiting van de serie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zet dat laatste eens even gauw in Spoiler tags
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
Jup.. spoilertags!quote:Op zondag 18 juni 2006 14:30 schreef rena het volgende:
[..]Zet dat laatste eens even gauw in Spoiler tags
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 juni 2006 15:06 schreef Marble het volgende:
Ik hoop dat het Hannah is. Aan ebola of zo.
quote:Op zondag 18 juni 2006 13:56 schreef CySt het volgende:
Zoals sommige wel weten is Everwood tot een eind gekomen, ik heb de series finale gezien, wel een mooie afsluiting van de serie.Dit vind ik nou zo irritant he. Mensen die dit soort dingen willen weten kunnen dat zelf wel opzoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kon je niet gewoon je kutkop houden?
[ Bericht 9% gewijzigd door SaintOfKillers op 19-06-2006 23:11:41 ]
En het zijn meestal nog de downloaders die normaal nooit in de Nederlandse topics komenquote:Op maandag 19 juni 2006 22:50 schreef _Floddertje_ het volgende:
Ja verdorie, dat had ik ook helemaal niet willen weten, grrrr. Waarom dóen mensen dat toch?!
[ Bericht 14% gewijzigd door SaintOfKillers op 20-06-2006 20:24:23 ]
Misschien wordt het in een latere aflevering nog wel een keer gebruikt en dan pas afgesloten....quote:Op zondag 25 juni 2006 16:26 schreef CryARiver het volgende:
Ik vond het hele Kyle "ding" slecht afgesloten. Een beetje een te hoog "tussendoor" gehalte.
Had ik opgezochtquote:Op zondag 25 juni 2006 19:45 schreef Kauki het volgende:
[..]
Misschien wordt het in een latere aflevering nog wel een keer gebruikt en dan pas afgesloten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |