Haha! Inderdaad, zoals ik twee weken geleden ook al zei: in desperate need of a haircut. Speel je in een serie, loop je er zo bij.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:12 schreef jadelovespat het volgende:
[..]
De elke keer wordt de kapper van de set ontslagen

Ja, dat dacht ik ook meteenquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:18 schreef Marble het volgende:
Hee wie hebben we daar, Sylvia Fine.

Ja, ik riep ook meteen al: Flashback van Ephram!quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:53 schreef Evertjan het volgende:
leuke aflevering vooral die jongen die pianoles wou hebben. Deed me denken aan de Ephram van het begin van de serie

Graag gedaanquote:Op zondag 9 april 2006 00:50 schreef EvelyneVabaa het volgende:
Bedankt voor de update Kauki!
Vanavond heb ik het weer opgenomen en ga morgen kijken. Nu is het nogal laat om dat te doen...
Groetjes!

Die andere gozer is er volgens mij al zo goed als mee weggelopen. Reid is engquote:Op zondag 16 april 2006 12:01 schreef Evertjan het volgende:
leuke aflevering vooral leuk om the zien dat Andy het steeds beter met Ephram kan opschieten maar hij moet wel snel zijn met Amy want ander loopt die andere gozer ermee weg

Edna gaat botoxbehandelingen geven in de kliniek van Jake.quote:Op zondag 16 april 2006 21:45 schreef Piepje het volgende:
Wat is er allemaal gebeurt? Ik ben het echt compleet vergeten, maar ik moest gisteravond ook weg, dus al had ik t me wel herinnerd, dan had ik t niet kunnen zien...

Inderdaad helaasch...quote:Op zondag 16 april 2006 22:10 schreef Laniboekje het volgende:
En uiteraard Reid die dan toch Amy zoent.. helaasch

Zn kop vind ik persoonlijk nog wel meevallen, maar wat een irritant ventje zeg. En dat Amy het ook zomaar 'leuk' vindt om een relatie te hebben met hem...quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |