Hij is ook geen homo, in de aflv. van gisteren hebben we zijn vriendin ontmoet.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:44 schreef Lieke_K het volgende:
Was een stúk leuker dan vorige week! Tenminste weer een beetje vrolijk en grappig.
Ik denk niet dat Reid homo is (dat zou de spanning bederven), maar ik zie het zogenaamd 'hotte' in hem dan ook to-taal niet.
![]()

Ja inderdaad, dat was best wel voorspelbaar, maar verder vond ik het een leuke afleveringquote:Op zondag 2 april 2006 12:55 schreef Lieke_K het volgende:
Ja klopt, maar sowieso... Ik had eigenlijk moeten typen 'ik vermoedde al dat Reid geen homo zou zijn'.

Ik heb Jake nooit kunnen verdragen, wat een misselijkmakend ventje is dat zeg!quote:Op maandag 3 april 2006 01:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
Leuke aflevering inderdaad!
Hannah is heel erg cool maar moet niet meer zo over zich heen laten lopen. En ik kan Jake niet meer verdragen..

Inderdaad, brrrr..! Maar die Harold vind ik af en toe ook onuitstaanbaar... Al bedoelt-ie het meestal niet kwaad of zo.quote:Op maandag 3 april 2006 10:10 schreef Laniboekje het volgende:
Ik heb Jake nooit kunnen verdragen, wat een misselijkmakend ventje is dat zeg!
![]()

Puh-lease. Ze is helemaal niet cool. Vervelend zeikwijf.quote:Op maandag 3 april 2006 01:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hannah is heel erg cool

Ik vind 'm wel leuk. Z'n reactie naar Andy toe vind ik eerlijk gezegd ook wel begrijpelijk!quote:Op maandag 3 april 2006 10:10 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik heb Jake nooit kunnen verdragen, wat een misselijkmakend ventje is dat zeg!
![]()

Die reactie is zeker begrijpelijk. Maar waarom blijven toneelspelen voor alleen Nina, ben gewoon eens eerlijk.. En toen Jake pas net in Everwood zat, altijd die verschrikkelijke glimlach met zijn witte tanden. Ik vond het wel heel grappig dat Andy het probeerde na te doen en zich omdraaide en zijn kaken meteen maar even half moest masseren.quote:Op maandag 3 april 2006 18:26 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel leuk. Z'n reactie naar Andy toe vind ik eerlijk gezegd ook wel begrijpelijk!

Amy is ook cool, maar ze moet niet meer zo huilerig doen dat ze geen vrienden heeft.quote:Op maandag 3 april 2006 11:57 schreef Marble het volgende:
Puh-lease. Ze is helemaal niet cool. Vervelend zeikwijf.
Amy, díe is cool.

* Ephram en Bright hebben zich ingeschreven en daar kregen ze een flyer van een feest. Eprham wilde gaan, Bright wilde eigenlijk wel maar zat met Hannah. Ephram heeft het zo gespeeld dat Hannah ook mee wilde naar het feest, om te kijken wat dat nou eigenlijk was. Achteraf heeft ze spijt, omdat Bright zich behoorlijk kinderachtig gedroeg.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:17 schreef EvelyneVabaa het volgende:
*knip*
Maar vertel: wat heb ik gemist?

Ja die gaat er ook niet op vooruit.quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:18 schreef Marble het volgende:
Hee wie hebben we daar, Sylvia Fine.

De elke keer wordt de kapper van de set ontslagenquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:43 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ja die gaat er ook niet op vooruit.
Was vandaag wel weer een Ephram ga naar de kapper aflevering. Echt hoe dat per aflevering kan verschillen bij die gast is me een raadsel.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |