Dat had ik precies zo!quote:Op zondag 19 maart 2006 12:52 schreef WheeleE het volgende:
Die bruiloft gokte ik eerst op Andy en Nine, toen op Nina en Jake, pas tijdens dat etentje kwam ik erachter dat het Edna en Irv waren. Goed geknipt en geplakt, leuke spanning.
Die gozer heeft het niet zo letterlijk gezegd, maar hij had het wel over zijn vorige 'partner'.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:40 schreef jadelovespat het volgende:
Is de nieuwe roommate van Bright nu echt Gay of was dat een gok?
Ik bedoel heeft hij het zelf zo gezegd in die woorden?
Tuurlijk niet. Dan kon Grey's Anatomy wat eerder.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:02 schreef Snuggly het volgende:
Denk dat als ze niet met Evelien waren gekomen dat dan Everwood nog wel op dinsdag weer was geweest.
Hoe zou dat komen, die slechte kijkcijfers? Het is toch geen slechte serie vind ik. Misschien niet het juiste publiek in Nederland?quote:Op zondag 19 maart 2006 16:29 schreef CryARiver het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Dan kon Grey's Anatomy wat eerder.
Everwood heeft zoals al aangegeven nooit goed gescoort. Dus ben al lang blij dat het weer terug is. Het is namelijk nog steeds een heerlijke serie.
Ik denk dat Nederland niet zo van dit soort drama houd. Dawsons Creek deed het hier ook niet echt goed.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:33 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Hoe zou dat komen, die slechte kijkcijfers? Het is toch geen slechte serie vind ik. Misschien niet het juiste publiek in Nederland?
Bright had altijd al een dikke kop.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:54 schreef Marble het volgende:
Hannah is en blijft een enorme ripoff van Fred uit Angel, maar dan stom ipv leuk.
En Bright heeft een dikke kop gekregen.
Er zijn wel reclamefilmpjes voor, maar weet iemand misschien welk nummer er gebruikt wordt in dat voorstukje?quote:Op zondag 19 maart 2006 10:59 schreef rena het volgende:
Ik heb niet eens reclamefilmpjes er voor gezien
Maar wel een leuke dikke kop!quote:
Dave Matthews Band - The Space Betweenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:06 schreef ioko het volgende:
[..]
Er zijn wel reclamefilmpjes voor, maar weet iemand misschien welk nummer er gebruikt wordt in dat voorstukje?
Thanks!! Ik kwam er net bij een vriend achter, hij kende het nummer, maar heel erg bedankt!!quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:51 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Dave Matthews Band - The Space Between
Zoals vele coole bands. Enig voordeel is dat je in de VS mega veel cash moet betalen voor een kutplek ergens achterin een freaking groot stadion en hier in de Paradiso voor 20 euro klaar bentquote:Op vrijdag 24 maart 2006 03:20 schreef PLAE@ het volgende:
Dave Matthews is hier echt niks en in de VS zoooooo groot(heb ik ook van horen zeggen).
off-topic trouwens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |