abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14129275
quote:
Now beginning its second season on The WB, this engrossing series has proven itself to be much more than the average family drama. Unafraid to tackle any subject, the first season of Everwoodconfronted topics such as teens with sexually transmitted diseases, a husband who was living a lie by hiding his homosexuality from his wife, a minister who was facing sudden blindness and a frightened 18-year-old girl who had decided to have an abortion. Set in a breathtaking small town in the Rocky Mountains, the series' emotional center is the visceral and often heartbreaking relationship between a father and son.

Andrew Brown's (Treat Williams, Hollywood Ending, The Late Shift) own life changed forever the day his loving wife died. Up until then, he was a world-renowned neurosurgeon whose career always overshadowed his obligations as a parent. When he was faced with the daunting task of raising his two kids, pre-teen Delia (Vivien Cardone, A Beautiful Mind) and teenage Ephram (Gregory Smith, The Patriot) by himself, Andrew traded in the New York skyline for the breathtaking vistas of the Rockies to settle in Everwood, Colorado, a charming and picturesque little town tucked in among majestic snowy peaks.
When Dr. Brown opened a free clinic for the citizens of Everwood, popular opinion was that he had lost his mind, but that didn't stop one local character, Edna (Debra Mooney, Tootsie), from applying for a job as his nurse and office manager. While Edna and her husband, school bus driver Mr. Irv (John Beasley, The Apostle), welcomed Dr. Brown, the person most disturbed by the new clinic was Edna's son and the only other doctor in town, Dr. Harold Abbott (Tom Amandes, television's The Untouchables). Dr. Abbott quickly forbade his teenage children, Amy (Emily VanCamp, Glory Days) and Bright (Chris Pratt) to have anything to do with the Brown family.

Despite Dr. Abbott's attempts to keep the families apart, Ephram Brown fell for Amy Abbott the first time he saw her. He soon learned that she was obsessed with her boyfriend Colin Hart (Mike Erwin), who remained in a coma after a traffic accident left him with a serious brain injury. For Amy, the arrival of Ephram's father - the country's most respected brain surgeon - seemed like a gift from heaven.

Dr. Brown finally agreed to use his skill to try and repair Colin's brain damage and bring him out of the coma, and the results seemed to be a true miracle. It wasn't long, however, until Colin was suffering from seizures, and Dr. Brown knew that another surgery was needed. This second operation would be even more dangerous than the first, and, as Dr. Brown explained to Colin and his parents, the odds were not good.

As season two begins, everyone in town must deal with Colin's death. After all the effort he put into convincing the people of Everwood that they could trust and depend on his skills, Dr. Brown is now an outcast, blamed and even hated for the loss of Colin Hart. Watching their father deal with his demons, Ephram and Delia can't help but feel the sting of his guilt in their own lives. When he realizes the pain his children are going through, Dr. Brown makes an effort to move on with his life, but Colin's death will not be forgotten.

bron: www.thewb.com

Dit topic is aangemaakt voor de mensen die de serie willen bespreken zoals die op het moment in Amerika wordt uitgezonden. Het is nadrukkelijk niet de bedoeling dat er wordt gesproken over hoe en waar afleveringen kunnen worden gedownload aangezien dit onder warez valt.
Dit topic ook om te voorkomen dat het normale everwood topic een grote gele blur wordt van de spoiler functie.

links:
Everwood (Deel 3) normale everwood topic
www.thewb.com amerikaanse zender waarop everwood wordt uitgezonden
www.everwood.nl Nederlandse everwood fansite
www.net5.nl om in de gaten te houden wanneer het weer in Nederland begint.

pi_14131552
Handig dit topic!

Ik heb vandaag alle afleveringen van het nieuwe seizoen bekeken en ik ben er enthoussiast over! Ik hoop echt dta het wat wordt tussen Madison en Ephram! Weet iemand hier al meer van?

Imagine yourself that everything comes true what your dream said, dance of cocaine, xtc, LSD whatever... a never ending dream of love!!
pi_14132394
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:19 schreef simoontje het volgende:
Handig dit topic!

Ik heb vandaag alle afleveringen van het nieuwe seizoen bekeken en ik ben er enthoussiast over! Ik hoop echt dta het wat wordt tussen Madison en Ephram! Weet iemand hier al meer van?

waar heb je ze gezien dan?
[14.gif]
pi_14141587
quote:
Handig dit topic!

In de afgelopen aflevering kustte Ephram Madsion uit het niets. daarna was er een gesprekje waarin Madison aangaf dat dat niet de bedoeling was. Ze heeft al een vriend, voelt zich te oud voor hem en werkt ook nog eens voor zijn vader.
Het leverde een mooie situatie op die ik niet uit de doeken wil doen.

De afgelopen paar afleveringen vond ik erg mooi. Erg mooie verhaalontwikkeling, waarvan veel samenkomt. Met name de laatste aflevering was een voor de totale verhaallijn erg belangrijk.

Komende maandag in Amerika geen nieuwe aflevering. (ik geloof i.v.m. honkbal) Volgende week weer.

pi_14260356
Komende maandag een nieuwe aflevering. In een mijn gebeurt een ongeluk. De drie doctoren moeten samenwerken en hun angsten overwinnen.
Veel pianospel van Ephram volgens mij in deze aflevering.
pi_14260451
Everwood is gaaf! Alleen jammer dat ze op een gegeven moment hele slechte kwaliteit afleveringen draaiden
Delivered without an information leaflet
  donderdag 30 oktober 2003 @ 21:45:32 #7
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_14261268
quote:
Handig dit topic!

Ik weet er niks van, maar als het aan mij ligt krijgen ze niks, ik vind Madison maar een trutje. Ephram en Amy
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
pi_14263298
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 21:17 schreef gekke_sandra het volgende:
Everwood is gaaf! Alleen jammer dat ze op een gegeven moment hele slechte kwaliteit afleveringen draaiden
Slechte kwaliteit

Tv-out en alles ziet er toppie uit hoor

verder is het een erg goeie serie

Eerst een beetje een hekel aan de bemoeiachtige oppas maar nu is het wel een toffe meid
En dan gezeur met Amy mag ook wel weer een keer ophouden

O+ BlaBlub O+
pi_14263359
quote:
Handig dit topic!

Episode Guide

Hier staat het misschien wel, zelf ga ik het niet lezen want ik wil niet weten hoe dat verder afloopt

O+ BlaBlub O+
pi_14770615
Ephram en Madison , Eindelijk.

Eindelijk

Zijn de laatste tijd ook wel erg grappige afleveringen

O+ BlaBlub O+
pi_14772733
quote:
Op woensdag 19 november 2003 21:24 schreef neggix het volgende:
Ephram en Madison , Eindelijk.

Eindelijk

Zijn de laatste tijd ook wel erg grappige afleveringen

Ik vond de laatste aflevering echt de mooiste van Everwood ooit.
Ephram en Madison, Amy en hoe die jongen ook heet.
Vriendscahp tussen Ephram en Bright.
Dr. Brown en Linda Abbott.
Alles klopte gewoon en was zo goed opgebouwd.
Ongelooflijk goed gedaan.
pi_14773324
quote:
Op woensdag 19 november 2003 22:16 schreef mbn het volgende:

[..]

Ik vond de laatste aflevering echt de mooiste van Everwood ooit.
Ephram en Madison, Amy en hoe die jongen ook heet.
Vriendscahp tussen Ephram en Bright.
Dr. Brown en Linda Abbott.
Alles klopte gewoon en was zo goed opgebouwd.
Ongelooflijk goed gedaan.

Idd, en die Justin met die meid ook nog
Was idd een mooie aflevering. Maar de leukste was het nog niet
O+ BlaBlub O+
  zaterdag 22 november 2003 @ 23:23:13 #13
15275 serano
here kitty, kitty
pi_14851749
everwood rocks

jammer van linda / andy
andy moet deliah niet teleurstellen...
dat verhaal over linda in congo was wel zielig trouwens

pick a job you like and you never work a day in your life
pi_14852609
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 23:23 schreef serano het volgende:
everwood rocks

jammer van linda / andy
andy moet deliah niet teleurstellen...
dat verhaal over linda in congo was wel zielig trouwens

Everwood is idd erg leuk.
Ik vind zeker ook dat Andy deliah niet mag teleurstellen, tevens vind ik dat andy en nina beter bij elkaar passen .

Verder vind ik het wel leuk voor Ephram dat hij een vriendin heeft en dat het eindelijk wederzijds is .

Op naar de volgende aflevering.

powerpeewee rules
pi_14858031
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 23:58 schreef powerpeewee het volgende:

[..]

Everwood is idd erg leuk.
Ik vind zeker ook dat Andy deliah niet mag teleurstellen, tevens vind ik dat andy en nina beter bij elkaar passen .

Verder vind ik het wel leuk voor Ephram dat hij een vriendin heeft en dat het eindelijk wederzijds is .

Op naar de volgende aflevering.

Andy en Nina heb ik nooit iets bij gevoeld behalve goede vrienden en Delia heeft meer een angst voor een vervanger van d'r moeder dan dat het werkelijk om Linda gaat.

Jammer dat Delia er altijd een beetje bijhangt en meer een ondersteunend personage is. Ik ben wel benieuwd hoe ze reageert op Ephram en Madison samen. Madison was toch natuurlijk haar vriendin.

Komende aflevering is in Amerika de laatste voor de winterstop, dus waarschijnlijk een cliffhangertje. Daarna 6 weken wachten op een nieuwe aflevering.

pi_14911439
De laatste aflevering Unhappy Holidays was weer zo enorm goed.
Nu een aantal weken wachten tot een volgende aflevering.

De eerste helft van het seizoen is voorbij dus even terugkijken.
Het begon wat slapjes. Door de dood van Colin moest er het een en ander worden verklaard. Ook de inbouw van Linda vergde wat tijd.
Maar vervolgens zat er een prachtige opbouw in.
Linda en Andy die closer werden, maar het geheim waar Linda mee rond liep. Amy die langzaam aan steeds meer ging instorten en Ephram die geen tweede keus meer kon zijn. Madison die Delia weer bij alles betrok en langzaam Ephram's hart won.
En uiteindelijk Amy die een nieuwe vriend vindt.

Er zat tot nu toe een enorm goede opbouw in met in de laatste afleveringen gedenkwaardige momenten. Als aflevering die minder van de centrale verhaallijn bevatte vond ik in The three miners de verhaallijn van James Eral Jones en Ephram erg mooi.

Als dit seizoen op Net5 komt zal ik zeker de afleveringen nog een keer bekijken.

pi_14933247
Godver, hier ook al winterstop

Maar goed, zometeen even de laatste kijken dan

Hopelijk wordt Amy nu ook weer wat happier want de laatste tijd dat depri gedoe had ik wel genoeg van. Hopen dat het met Ephram en Madison verder goed gaat

O+ BlaBlub O+
pi_16471973
In Amerika zijn de nieuwe afleveringen weer hervat.
Met veel drama
en veel liefde

En het sperma van een overleden persoon. Leuke aflevering, waarin de verhaallijnen goed verder gaan.

pi_16494799
Ik ben er nu mee bezig. vanavond eindelijk weer een nieuwe kijken dus

En zo te lezne over dat sperma is het lekker vaag

O+ BlaBlub O+
pi_16670833
11 en 12 waren allebei weer erg goed. Altijd een stukje slecht en goed in elke aflevering wel.
O+ BlaBlub O+
pi_16671266
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 22:08 schreef neggix het volgende:
11 en 12 waren allebei weer erg goed. Altijd een stukje slecht en goed in elke aflevering wel.
11 vond ik een erg goede aflevering
12 was iets te Amerikaans en het Ephram-Madison wordt te simpel uitgewerkt. Vond het wel ontzettend cool dat Amy bij die oma de kamer binnenliep. Bij het gevecht van Bright had ik gedacht dat Amy anders zou reageren.
Kut trouwens dat Bright zo de kop hierddor wordt ingedrukt.
pi_16671386
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 22:21 schreef mbn het volgende:

[..]

11 vond ik een erg goede aflevering
12 was iets te Amerikaans en het Ephram-Madison wordt te simpel uitgewerkt. Vond het wel ontzettend cool dat Amy bij die oma de kamer binnenliep. Bij het gevecht van Bright had ik gedacht dat Amy anders zou reageren.
Kut trouwens dat Bright zo de kop hierddor wordt ingedrukt.

Ja, okee. 11 was wel beter idd.
Verder idd kut voor die Bright. Is volgens mij wel een toffe gast
Tja, Zoiets kon je wel verwachten dat ze naar binnen zou lopen
O+ BlaBlub O+
pi_16900384
net 13 gekeken. Wederom weer een goeie aflevering.

Go Harold, It's your birthday

Verder is deze serie gewoon goed omdat je het ene moment iemand absoluut niet mag en een paar scenes verder mag je die gene weer.
Ook datzelfde verhaal elke keer weer met Madison/Ephram & Emy/Tommy. En volgende week ook weer zo te zien, met sex enz

Ik hoop btw wel dat er een 3e seizoen komt. Maar dat moet haast wel/ Want volgens mij duurt dit seizoen ook nog maar 4 afleveringen ofzo

O+ BlaBlub O+
pi_16903366
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 00:47 schreef neggix het volgende:
net 13 gekeken. Wederom weer een goeie aflevering.

Go Harold, It's your birthday

Ik hoop btw wel dat er een 3e seizoen komt. Maar dat moet haast wel/ Want volgens mij duurt dit seizoen ook nog maar 4 afleveringen ofzo

Was een leuke aflevering waarin weer de neergang van de relaties van Ephram en Amy werd aangekondigd en er eindelijk weer wat interactie tussen die twee was.

Er komt zeker een 3e seizoen en ook een 4de, want de meeste contracten van de hoofdrolspelers zijn na het succes van het 1ste seizoen voor nog 3 seizoenen verlengd.
Dit seizoen denk ik dat er nog 9 afleveringen zijn. Vorig seizoen waren er 23 en dat zal dit seizoen ook wel weer zo zijn. Alleen jammer dat er straks een pauze is van bijna twee maanden.
39. 2-16 176116 23 Feb 04 Unspoken Truths
40. 2-17 176117 19 Apr 04 Unfinished Business

pi_16915797
Oeh de volgende aflevering wordt sexy.
Zie http://thewb.com/Shows/Episode/0,8201,||1785,00.html voor de trailer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')