Dan ben je toch nog niet zo oud?quote:Op zondag 23 april 2006 17:46 schreef PLAE@ het volgende:
hallohet wordt gespeeld he
Dat meisje dat Hanna (ofzo) speelt is uit 1980![]()

...en zich gedraagt als een infantiel kutwijf. Bah, nu haat ik haar nog meer. Sinds Chloe in Days of Our Lives en Rona in Buffy niet meer zo'n verschrikkelijk personage meegemaakt.quote:Op maandag 24 april 2006 19:44 schreef Fannetje het volgende:
Maar wel een beetje te oud voor haar rol ja, hoewel ik wel vind dat ze er jonger uit ziet

Ik vind het wel nonchalant. Beetje ruig.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:19 schreef Mientje het volgende:
Zijn er meer mensen die vinden dat Ephram zijn haar moet gaan knippen?
Ik vond hem dat korte haar toch beter staan..

quote:Op zondag 7 mei 2006 10:10 schreef Fannetje het volgende:
Ja, dat kauwgum stelen...
"Go Harold, go, go, GO!"
"Just put that gum on my tab"

Opnemen of iemand vragen om het op te nemen voor je?quote:Op zondag 7 mei 2006 20:27 schreef Piepje het volgende:
Heb t nu al weer 2 keer gemist, eerst vond ik t nog een mooie tijd, maar nu komt er echt steeds wat tussen op zaterdagavond en ik kan ik t dus steeds niet zien![]()

Geweldig ja!quote:Op zondag 7 mei 2006 10:10 schreef Fannetje het volgende:
Ja, dat kauwgum stelen...
"Go Harold, go, go, GO!"
"Just put that gum on my tab"

Ik heb mijn pake en beppe ook ooit eens gevraagd iets op te nemen toen wij op vakantie waren, maar dat is ook een drama gewordenquote:Op maandag 8 mei 2006 18:17 schreef Piepje het volgende:
Onze videorecorder is al eeuwen geleden stuk gegaan, en ik zou niet weten wie het voor me moet opnemen (heb pake en beppe toen eens Angel laten opnemen, is maar 1 van de 4x goed gegaan, dus dat schiet ook niet op...)

Dat heb ik nou ook....quote:Op zondag 7 mei 2006 20:27 schreef Piepje het volgende:
Heb t nu al weer 2 keer gemist, eerst vond ik t nog een mooie tijd, maar nu komt er echt steeds wat tussen op zaterdagavond en ik kan ik t dus steeds niet zien![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |