Ik probeer het mezelf juist een beetje af te leren, vind het namelijk geen denderend accentquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:31 schreef jna het volgende:
Stiekem kijk ik ook een beetje voor dat leidse accent van dr. Geweldig, leids op z'n best
A, ok, das mooi, dan zet ik het NU op de kalenderquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:40 schreef kleinetrom het volgende:
ja klopt, de tijden vroeger op de avond zijn niet denderend, maar een half ingevallen aflevering kun je een kleine drie kwartier later inhalen, das het makkelijke, tot diep in de nacht als het nodig is!
(zie ook het linkje dat een andere poster hiervoor gebruikte)quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
A, ok, das mooi, dan zet ik het NU op de kalender![]()
Hmpffff met al die entourage erom heen klinkt het toch al weer aardig opgeklopt.......quote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:38 schreef Charmian het volgende:
Hoopte al dat iemand een topic over haar zou openenen
Heb de aflevering in de gevangenpoort gezien, inderdaad heel bizar zeker die schim die heel goed te zien was. Maar ze wisten wel een extra creepy sfeer te scheppen door 's avonds te gaan en alleen maar met zaklantaarns rond te lopen. Vraag me af als ze 2 cameralampen hadden aangedaan of ik het dan nog zo griezelig zou vinden. Moest wel lachen dat toen ze langs één of ander raam liepen zij zelf ook harstikke bang was.
Over Bep zelf, wat een prachtig karikatuur, ik zou zo alles aannemen wat ze zei (of het dan allemaal waar is, is een tweede).
Ja, kan iemand dit niet opnemen en plaatsen?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:23 schreef Genverbrander het volgende:
Haha lijkt me best leuk om eens te zien!Jammer dat dit niet online te bekijken is.
Dat had ik al gevraagd Genquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:28 schreef Genverbrander het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar die schim op de achtergrond.
Is het een ideetje dat iemand het de volgende keer opneemt en hier plaatst?
Hahaha ja ik zag het later pas!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:29 schreef CarDani het volgende:
[..]
Dat had ik al gevraagd Gen![]()
Je negeert me..erg ERG vind ik dat![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:30 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Hahaha ja ik zag het later pas!Sorry.
![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:36 schreef zoalshetis het volgende:
zien jullie nu wel dat roken niet ongezond is. anders had ze dat allang voorspelt.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:38 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
![]()
Hey dit is trouwens volgens mij een live stream van TV West:
http://www.rtvwest.nl/static/westlive/tvwestlive.asx
Als dat zo is kunnen we morgen allemaal zelf kijken!!!![]()
![]()
![]()
Hahaha, je brengt het heel gepassioneerd, Polenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:48 schreef Polen het volgende:
Ach. Een medium dat betrouwbaar is. Omdat ze leids praat. En rookt.zeg ik je.
!
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:11 schreef kleinetrom het volgende:
Er is ook een bed wat iedere ochtend weer opgemaakt wordt, terwijl het dus iedere avond weer beslapen is als s morgen s de eerste ronde gedaan wordt.
<knip>
Wie heeft het nog meer gezien en wat vinden jullie ervan?
het staat wel op video...misschien kan ik een foto maken met de camera en dan uploaden.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:28 schreef Genverbrander het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar die schim op de achtergrond.
Is het een ideetje dat iemand het de volgende keer opneemt en hier plaatst?
je zal het zelf moeten opmaken, die dinges slaapt erinquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
Doe mij ook zo'n huisgeest die m'n bed opmaakt.. en als ie toch bezig is, kan hij dan ff afwassen?
Voor wat betreft de "geluiden" en de "schim"
het kan waar zijn natuurlijk... maar special effects hoeven niet duur te zijn
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:20 schreef kleinetrom het volgende:
[..]
je zal het zelf moeten opmaken, die dinges slaapt erin
Ben je doodgemaakt met een blije mus........?quote:
Heb je geen alarm op je telefoon ofzo?quote:Op zondag 19 maart 2006 11:20 schreef CarDani het volgende:
Kan iemand het opnemen?
Ik denk dat ik op het "moment surpreme" vergeet te kijken.![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 12:05 schreef kleinetrom het volgende:
nee dit zijn al de herhalingen van donderdagavond...
telefoon zetten dus!
ik heb het op video, maar een foto maken van die flits is geen doen, ik zie alleen mezelf....
10minuutjes...quote:Op zondag 19 maart 2006 18:51 schreef gaai het volgende:
Hoelang duurt zo'n uitzending? Want ehm........anders heb ik het gemist.......
![]()
![]()
![]()
ik had m'n telefoon moeten zetten
Het is ook een grappig mensquote:Op zondag 26 maart 2006 22:44 schreef Xenwolfie het volgende:
BEP het medium1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Xenwolfie komt niet meer bij. BEP het medium![]()
Als je ons nou vertelt waarom je niet meer bij komt kunnen wij misschien mee lachen.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:44 schreef Xenwolfie het volgende:
BEP het medium1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Xenwolfie komt niet meer bij. BEP het medium![]()
Mijn kat heet ook Bepquote:Op zondag 26 maart 2006 23:05 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Als je ons nou vertelt waarom je niet meer bij komt kunnen wij misschien mee lachen.
Och, is het misschien om haar naam; Bep?
Vind ik niet zo lachwekkend hoor, ken wel meer mensen die zo heten
Jij gelooft haar dus niet, prima.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
bep![]()
heb 1 keer een klein stukje gezien, wat een typisch leidse doos is ze ook.
en het leuke is, op mijn werk blijft ze het gesprek van de dagonze kok is helemaal gek van haar, hij heeft zelfs haar visitekaartje gekregen
enhet allermooiste; ze woont 2 straten achter mij
nouja zeg, wáár zie jij mij zeggen dat ik haa niet 'geloof'?quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:57 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Jij gelooft haar dus niet, prima.
Kun je dat ook onderbouwen, heb je onwaarheden ontdekt?
Heb jij die kok bij jullie het ook rechtstreeks verteld of lach je haar alleen hier uit?
Wil je ook nog even de definitie van Leidse doos geven?
*mompelt iets van: Leidse doos.......soort zoekt soort...........woont maar 2 straten verder ????
jij heet vast klaasquote:Op maandag 27 maart 2006 09:58 schreef Genverbrander het volgende:
Ik vind die naam ook extreem lachwekkend.
Is iemand een aantal vragen stellen vreemd en onaardig reageren?quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:38 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nouja zeg, wáár zie jij mij zeggen dat ik haa niet 'geloof'?
en doe niet zo onaardig zeg.
beetje jammer dat je zo vreemd reageert op een volstrekt normale post van mij.
en ja, onze kok is echt helemaal gek van haar.
nee, maar jij typt meteen een stukje over onwaarheden, onderbouwen, en een soort zoekt soort opmerking?quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:57 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Is iemand een aantal vragen stellen vreemd en onaardig reageren?
Valt wel mee hoor.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nee, maar jij typt meteen een stukje over onwaarheden, onderbouwen, en een soort zoekt soort opmerking?
vind ik vrij onaardig overkomen ja
serieus, vind je haar goed?quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:36 schreef totsy het volgende:
Ik vond Bep knap goed, ...heb er een uitzending van gezien, en degenen die spotten met haar mogen eerst eens in hun eigen spiegel kijken .
Zij weet heel spitsvondige zaken te zeggen, zeer lukkraak , net zoals Char .![]()
Bewijs jij dan maar eens dat jezelf geen nepperd bent !!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:44 schreef Blue-eagle het volgende:
.. Dit soort dingen zijn onzin omdat <drumroll> er geen spookjes bestaan.
Net zoals alle (alle, geen enkele uitzondering, geen enkele) oplichters voor deze mevrouw Bep is dit ook gewoon weer een nepperd.
Ennn nu komen de mensen weer aan met "jamaar je kan niet bewijzen dat het niet bestaat!"
Heerlijk deze topics.
Vooral die mensen die zich verplicht voelen meerdere uitroep- en vraagtekens te gebruiken om hun woorden extra "ik ben dom"-kracht mee te geven!!!!!!!!!!!!!!!!!
Een goede vriendin van mij.. ALLES wat ze voorspelde is tot nu toe uitgekomen en alles wat ze zei was waar...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:03 schreef jocamama het volgende:
is er al eens iemand door Bep gelezen????
Ja vlgs mij wel.. ik kreeg ook het telefoonnummer van haar..quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:58 schreef MissyMirjaM het volgende:
kun je gewoon bep bellen om een afspraak te maken, of hoe werkt dat?
Ja hoorquote:Op woensdag 21 juni 2006 14:58 schreef MissyMirjaM het volgende:
kun je gewoon bep bellen om een afspraak te maken, of hoe werkt dat?
quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:36 schreef totsy het volgende:
Zij weet heel spitsvondige zaken te zeggen, zeer lukkraak , net zoals Char .![]()
wat is haar mailadres?quote:Op donderdag 22 juni 2006 08:14 schreef kleinetrom het volgende:
klopt, 2 maanden.
of een mailtje sturen natuurlijk, krijg je er een terug in dezelfde stijl als ze praat, prachtig!
ik ga in september langs, ben reuze benieuwd!
TV Westquote:
ahquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
TV West
T.a.v. Bep het medium
Postbus 24025
2490 AA Den Haag
bephetmedium@rtvwest.nl
070-3078888
lol hoi dude. omschrijf je echte ervaring met bep eens in maximaal 4 regels... ik ben best benieuwd.quote:Op maandag 18 september 2006 21:58 schreef kleinetrom het volgende:
jajajajajaja hebben we genverbrander weer.
heb je al op tafel gelegen daar?
dat is een prima oogst!quote:Op maandag 18 september 2006 22:10 schreef kleinetrom het volgende:
veel bevestiging gehad en een aantal antwoorden op vragen.
je mag je vraagteken weghalen.quote:Op maandag 18 september 2006 22:22 schreef kleinetrom het volgende:
ja toch?
ga hier niet alles vertellen natuurlijk, maar neem maar van mij aan, er is teveel wat er uit het hoofd geleerd kan worden via mn logje of wat dan ook.
en teveel dingen die ze echt niet kon weten
ga ik doen!quote:Op maandag 18 september 2006 22:33 schreef kleinetrom het volgende:
online, nope, ze is zo atechnisch als maar wezen kan!
je kan haar via hen mailen om dan via tvwest haar antwoord te krijgen.
bep@rtvwest.nl
ik wil best geloven dat ze een speciaal mens is. net als lou de palingboer.quote:Op maandag 18 september 2006 22:51 schreef kleinetrom het volgende:
hier nog wat voor en tegenstanders:
bep op google
quote:After nearly forty years in exile under the leadership of His Holiness the Dalai Lama, the chances of achieving our goal of freedom for Tibet continues to improve. Tibetans stand out among all the refugees in the world for their unique achievements. This is no doubt the result of the Tibetan people's courage and perseverance in attempting to restore the freedom of their country, which they enjoyed for more than two thousand years of its recorded history. However, we are yet to achieve the ultimate triumph. Obstructive factors of various kinds, emanating from beings of both the form and formless realms, continue to hinder our efforts.
His Holiness the Dalai Lama has investigated these obstructions and their causes for many years. One of the findings of his investigations is that depending on the spirit, Dolgyal, otherwise known as Dorje Shugden or Gyalchen Shugden, conflicts with Tibet's two protector-deities (Nechung and Palden Lhamo) as well as the protector-deity of the Gelugpa tradition, Pledge-holding Dharmaraja (Damchen Choegyal). The inclination of this spirit is to harm, rather than benefit, the cause of Tibet!”
Kun jij echt geen cold reading hierin ontdekken? IK heb zojuist het filmpje gekeken en het wemelt van de slechte cold reading stocklines. Ik raad je, no offense, dan toch echt aan om wat meer over CR te lezen (het is niet 1 techniek hoor), deze lines kon iedereen met een klein beetje mensenkennis nog maken. Nee sterker, ik durf te wedden dat een autist deze lines nog van toepassing zou vinden op haarquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:53 schreef WethouderHekking het volgende:
Bep is alweer een tijdje terug op TV West, alle nieuwe uitzendingen zijn daar te bekijken :
http://www.westonline.nl/Programmas/bephetmedium .
Dit is een gouwe ouwe :
Zo nep als Char is zo echt is zij.
Char doet duidelijk aan cold reading, bij Bep kan ik dit niet ontdekken.
Wat is het geheim van Bep ?
Whahahahaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:26 schreef Michielos het volgende:
Kun jij echt geen cold reading hierin ontdekken? IK heb zojuist het filmpje gekeken en het wemelt van de slechte cold reading stocklines. Ik raad je, no offense, dan toch echt aan om wat meer over CR te lezen (het is niet 1 techniek hoor), deze lines kon iedereen met een klein beetje mensenkennis nog maken. Nee sterker, ik durf te wedden dat een autist deze lines nog van toepassing zou vinden op haar. Ik vind Ogilvie dan toch veel sterker eigenlijk.
Ook dat, ze is erg charimatisch.. mens van het volk zeg maar.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:20 schreef Charmian het volgende:
Bep is gewoon leuk. Kan me niet schelen wat het is wat ze doet, ze brengt het gewoon 10 keer leuker dan een Ogilvie of Char.
Dus mensen oplichten is geen enkel probleem mits je het met een glimlach doet !quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:20 schreef Charmian het volgende:
Bep is gewoon leuk. Kan me niet schelen wat het is wat ze doet, ze brengt het gewoon 10 keer leuker dan een Ogilvie of Char.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:28 schreef Bastard het volgende:
Ook dat, ze is erg charimatisch.. mens van het volk zeg maar.
Dat stukje met Bea: 'nee, oma heette geen Bea maar ze werd wel altijd de koningin genoemd'.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:39 schreef WethouderHekking het volgende:
Diana Charité![]()
Als je alleen het stukje met Riet en Piet gezien gezien hebt kun je nog geen goed oordeel vellen over Bep vind ik, dat was meer de komische kant van Bep.
De laatste aflevering bijvoorbeeld (9 augustus) was erg sterk .
Wie zegt dat ze mensen oplicht?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:04 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dus mensen oplichten is geen enkel probleem mits je het met een glimlach doet !
Er zijn maar twee keuzes hier; Bep is echt teh shit of ze is een bedriegster/leidt aan waanbeelden. De aanhangers van het wel of niet mogelijk zijn van dit stukje helderziendheid/helderhorend/helderwhatever nemen dan respectievelijk hun standpunt in op basis van hun mening en vinden die vanzelfsprekend. Dus tja.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze mensen oplicht?
"Jaaa, gewéldige vrouw, weet je wel, weet je niet!"quote:
Nou, ik zit nu op de helft van de aflevering van 9 augustus. Maar ik zie echt niets meer dan een amateuristische (wel erg theatrale) vorm van cold reading. Ze vertelt de mensen echt niks bijzonders. Ze zegt iets en de mensen knikken of ontkennen of vullen aan/in en daar borduurt ze dan op voort.quote:Als je alleen het stukje met Riet en Piet gezien gezien hebt kun je nog geen goed oordeel vellen over Bep vind ik, dat was meer de komische kant van Bep.
De laatste aflevering bijvoorbeeld (9 augustus) was erg sterk .
Mwah, als je zelfs de moeite niet wil nemen om te kijken vind ik het erg makkelijk iets wegzetten.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:43 schreef mcf het volgende:
Mediums
Ik heb dit niet gezien en ben het ook niet van plan. Dit is altijd zo nep he. Waarschijnlijk allemaal in scene gezet, maar ze zeggen van niet en dat geloof je natuurlijk omdat:
1. Ze zijn op tv. ( als ik jou zou vertellen dat 30% van de nederlanders homo is zou je me raar aankijken, maar als ik dat op tv zou zeggen zou iedereen het geloven.)
2. Misschien wil jij diep van binnen dat het echt is, dan geloof je het natuurlijk ook sneller.
3. Zelfs met standpunten kom ik geloofwaardiger over.
Ik heb net even gegoogled. Alleen al hoe ze eruit zietquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Mwah, als je zelfs de moeite niet wil nemen om te kijken vind ik het erg makkelijk iets wegzetten.
Ik heb het ook niet gezien overigens dus ik ga eens kijken of ik ergens online kan gluren
Laat me denken aan een goed geschreven stuk in God als Misopvatting waar Richard Dawkins beschrijft dat hij als kind wakker schrikte van een geluid, een stem, waarvan hij dacht dat het een geest van een priester in de kelder was, in een zestiende eeuws huis waar katholieke priesters bij katholieke mensen onderdoken om niet vervolgd te worden door de Anglicaanse kerk. Hij ging op onderzoek uit en merkte dat hij naar mate hij dichter bij de bron van het geluid was het geluid veranderde. Het bleek uiteindelijk een sleutelgat te zijn dat vreemde geluiden maakte door de wind die daar doorheen suisde. Op afstand leek het op zacht bidden.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:11 schreef kleinetrom het volgende:
De kettingen waren te horen, zoals zij die hoorden op de zolder.
De kettingen zelf zijn jaren geleden al weggehaald, maar zowel zij als de “gids” ( en ik!) hoorden ze.
Bep het Medium - Westonlinequote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:45 schreef senesta het volgende:
Ik heb het ook niet gezien overigens dus ik ga eens kijken of ik ergens online kan gluren
Geen idee. Ik benadrukte enkel dat het jou blijkbaar niets uitmaakt of ze mensen oplicht of niet zolang ze het maar met een glimlach doet.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze mensen oplicht?
Is dat niet gewoon Nel Veerkamp?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:46 schreef JoepiePoepie het volgende:
Dus omdat in jouw ogen mensen zich niet goed kleden of geen leuk entertainment maken op tv schaam jij je best dat je Nederlander bent?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:52 schreef mcf het volgende:
[..]
Ik heb net even gegoogled. Alleen al hoe ze eruit ziet.
Nederlanders en televisie gaat zowiezo niet samen maar moet je je perse zo kleden als je medium bent ofzo. Nederlanders zien er altijd vet raar uit op televisie. Nederlanders kunnen eigenlijk echt niet tv entertainment maken.
Nederlanders zetten zichzelf altijd zo voor schut. Ik schaam me best dat ik nederlander ben eigenlijk.
Zoals ook een aflevering van Bnn hoe gastvrij ben jij ofzo?
Komen ze bij iemand thuis, als volslagen onbekenden met camera. En dan vertelt zo'n vrouw haar hele levensverhaal direct al zo gauw als ze een kopje koffie hebben,
nederlandse entertainment
Hahaha, ja ze lijkt er echt opquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon Nel Veerkamp?
Meer om het feit dat iedereen zo geweldig open is, als je 5 minuten met een volstrekt onbekende praat kun je achter zijn/haar grootste geheimen komen. En ze zetten zichzelf dik voor schut.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus omdat in jouw ogen mensen zich niet goed kleden of geen leuk entertainment maken op tv schaam jij je best dat je Nederlander bent?
Beetje een generalisatie wel
Uh... Tellen Nederlanders als een heel apart ras of bedoel je gewoon volk? Je bent zeker een Nederlander?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:41 schreef mcf het volgende:
Vroeger waren ze nog wel altijd een van de slimmere rassen maar kijk nu eens weer. -_-
Ja, en wat is er mis mee dat een Nederlander zich gedraagt als een Nederlander? Wat wil je dan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:38 schreef mcf het volgende:
[..]
Meer om het feit dat iedereen zo geweldig open is, als je 5 minuten met een volstrekt onbekende praat kun je achter zijn/haar grootste geheimen komen. En ze zetten zichzelf dik voor schut.
Zoals gerard joling of die gordon.
Edit: Nederlanders zijn op tv altijd super stereotype
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |