abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 12 augustus 2010 @ 00:45:56 #126
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_85166890
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 00:43 schreef mcf het volgende:
Mediums :')
Ik heb dit niet gezien en ben het ook niet van plan. Dit is altijd zo nep he. Waarschijnlijk allemaal in scene gezet, maar ze zeggen van niet en dat geloof je natuurlijk omdat:

1. Ze zijn op tv. ( als ik jou zou vertellen dat 30% van de nederlanders homo is zou je me raar aankijken, maar als ik dat op tv zou zeggen zou iedereen het geloven.)

2. Misschien wil jij diep van binnen dat het echt is, dan geloof je het natuurlijk ook sneller.

3. Zelfs met standpunten kom ik geloofwaardiger over.
Mwah, als je zelfs de moeite niet wil nemen om te kijken vind ik het erg makkelijk iets wegzetten.
Ik heb het ook niet gezien overigens dus ik ga eens kijken of ik ergens online kan gluren :P
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  donderdag 12 augustus 2010 @ 00:52:17 #127
281927 mcf
The end is the beginning.
pi_85167245
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 00:45 schreef senesta het volgende:

[..]

Mwah, als je zelfs de moeite niet wil nemen om te kijken vind ik het erg makkelijk iets wegzetten.
Ik heb het ook niet gezien overigens dus ik ga eens kijken of ik ergens online kan gluren :P
Ik heb net even gegoogled. Alleen al hoe ze eruit ziet :').
Nederlanders en televisie gaat zowiezo niet samen maar moet je je perse zo kleden als je medium bent ofzo. Nederlanders zien er altijd vet raar uit op televisie :{w . Nederlanders kunnen eigenlijk echt niet tv entertainment maken.
Nederlanders zetten zichzelf altijd zo voor schut. Ik schaam me best dat ik nederlander ben eigenlijk.

Zoals ook een aflevering van Bnn hoe gastvrij ben jij ofzo?
Komen ze bij iemand thuis, als volslagen onbekenden met camera. En dan vertelt zo'n vrouw haar hele levensverhaal direct al zo gauw als ze een kopje koffie hebben,

nederlandse entertainment :r
pi_85169122
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 22:11 schreef kleinetrom het volgende:

De kettingen waren te horen, zoals zij die hoorden op de zolder.
De kettingen zelf zijn jaren geleden al weggehaald, maar zowel zij als de “gids” ( en ik!) hoorden ze.
Laat me denken aan een goed geschreven stuk in God als Misopvatting waar Richard Dawkins beschrijft dat hij als kind wakker schrikte van een geluid, een stem, waarvan hij dacht dat het een geest van een priester in de kelder was, in een zestiende eeuws huis waar katholieke priesters bij katholieke mensen onderdoken om niet vervolgd te worden door de Anglicaanse kerk. Hij ging op onderzoek uit en merkte dat hij naar mate hij dichter bij de bron van het geluid was het geluid veranderde. Het bleek uiteindelijk een sleutelgat te zijn dat vreemde geluiden maakte door de wind die daar doorheen suisde. Op afstand leek het op zacht bidden.

Dit toont denk ik de kern aan. Aan de hand van een bepaalde voorgeschiedenis en voorkennis kunnen geluiden in een omgeving, zoals een groot huis of gebouw verkeerd geïnterpreteerd worden door de luisteraar en als het ware door vooringenomen geïnstalleerde software programma's in de hersenen (bij wijze van spreken) verkeerd ingevuld worden. Het zou best kunnen dat die kettinggeluiden in feite iets anders waren, maar op die manier geïnterpreteerd werden door de aanwezigen door de bekende voorgeschiedenis.

De geest is sterk in staat om herkenbare geluiden te horen in nietszeggende geluiden. Zeker als er voorkennis aanwezig is.

Voor de andere fenomenen heb ik uiteraard geen verklaring.
'Wie in Mij gelooft! Zoals de Schrift zegt: Uit zijn binnenste zullen stromen levend water vloeien.’
  donderdag 12 augustus 2010 @ 09:29:28 #129
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_85175341
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 00:45 schreef senesta het volgende:
Bep het Medium - Westonline
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  donderdag 12 augustus 2010 @ 09:37:55 #130
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_85175544
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 21:02 schreef Charmian het volgende:

[..]

Wie zegt dat ze mensen oplicht?
Geen idee. Ik benadrukte enkel dat het jou blijkbaar niets uitmaakt of ze mensen oplicht of niet zolang ze het maar met een glimlach doet.

("Bep is gewoon leuk. Kan me niet schelen wat het is wat ze doet")
zzz
pi_85192690
quote:
Is dat niet gewoon Nel Veerkamp?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_85200608
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 00:52 schreef mcf het volgende:

[..]

Ik heb net even gegoogled. Alleen al hoe ze eruit ziet :').
Nederlanders en televisie gaat zowiezo niet samen maar moet je je perse zo kleden als je medium bent ofzo. Nederlanders zien er altijd vet raar uit op televisie :{w . Nederlanders kunnen eigenlijk echt niet tv entertainment maken.
Nederlanders zetten zichzelf altijd zo voor schut. Ik schaam me best dat ik nederlander ben eigenlijk.

Zoals ook een aflevering van Bnn hoe gastvrij ben jij ofzo?
Komen ze bij iemand thuis, als volslagen onbekenden met camera. En dan vertelt zo'n vrouw haar hele levensverhaal direct al zo gauw als ze een kopje koffie hebben,

nederlandse entertainment :r
Dus omdat in jouw ogen mensen zich niet goed kleden of geen leuk entertainment maken op tv schaam jij je best dat je Nederlander bent?
Beetje een generalisatie wel :)
pi_85200639
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 16:49 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Is dat niet gewoon Nel Veerkamp?
Hahaha, ja ze lijkt er echt op _O-
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 16:38:03 #134
281927 mcf
pi_85243253
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 20:01 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dus omdat in jouw ogen mensen zich niet goed kleden of geen leuk entertainment maken op tv schaam jij je best dat je Nederlander bent?
Beetje een generalisatie wel :)
Meer om het feit dat iedereen zo geweldig open is, als je 5 minuten met een volstrekt onbekende praat kun je achter zijn/haar grootste geheimen komen. En ze zetten zichzelf dik voor schut.
Zoals gerard joling of die gordon.

Edit: Nederlanders zijn op tv altijd super stereotype
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 16:41:06 #135
281927 mcf
pi_85243384
Oja, en nederlanders zijn gewoon dom. Vroeger waren ze nog wel altijd een van de slimmere rassen maar kijk nu eens weer. -_-
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 16:46:20 #136
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_85243611
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 16:41 schreef mcf het volgende:
Vroeger waren ze nog wel altijd een van de slimmere rassen maar kijk nu eens weer. -_-
Uh... Tellen Nederlanders als een heel apart ras of bedoel je gewoon volk? Je bent zeker een Nederlander?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_85244780
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 16:38 schreef mcf het volgende:

[..]

Meer om het feit dat iedereen zo geweldig open is, als je 5 minuten met een volstrekt onbekende praat kun je achter zijn/haar grootste geheimen komen. En ze zetten zichzelf dik voor schut.
Zoals gerard joling of die gordon.

Edit: Nederlanders zijn op tv altijd super stereotype
Ja, en wat is er mis mee dat een Nederlander zich gedraagt als een Nederlander? Wat wil je dan?
Dat hij zich voordoet als een Portugees ofzo? Ik begrijp niet zo goed wat je bedoelt :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')