Mwah, als je zelfs de moeite niet wil nemen om te kijken vind ik het erg makkelijk iets wegzetten.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:43 schreef mcf het volgende:
Mediums
Ik heb dit niet gezien en ben het ook niet van plan. Dit is altijd zo nep he. Waarschijnlijk allemaal in scene gezet, maar ze zeggen van niet en dat geloof je natuurlijk omdat:
1. Ze zijn op tv. ( als ik jou zou vertellen dat 30% van de nederlanders homo is zou je me raar aankijken, maar als ik dat op tv zou zeggen zou iedereen het geloven.)
2. Misschien wil jij diep van binnen dat het echt is, dan geloof je het natuurlijk ook sneller.
3. Zelfs met standpunten kom ik geloofwaardiger over.
Ik heb net even gegoogled. Alleen al hoe ze eruit zietquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Mwah, als je zelfs de moeite niet wil nemen om te kijken vind ik het erg makkelijk iets wegzetten.
Ik heb het ook niet gezien overigens dus ik ga eens kijken of ik ergens online kan gluren
Laat me denken aan een goed geschreven stuk in God als Misopvatting waar Richard Dawkins beschrijft dat hij als kind wakker schrikte van een geluid, een stem, waarvan hij dacht dat het een geest van een priester in de kelder was, in een zestiende eeuws huis waar katholieke priesters bij katholieke mensen onderdoken om niet vervolgd te worden door de Anglicaanse kerk. Hij ging op onderzoek uit en merkte dat hij naar mate hij dichter bij de bron van het geluid was het geluid veranderde. Het bleek uiteindelijk een sleutelgat te zijn dat vreemde geluiden maakte door de wind die daar doorheen suisde. Op afstand leek het op zacht bidden.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:11 schreef kleinetrom het volgende:
De kettingen waren te horen, zoals zij die hoorden op de zolder.
De kettingen zelf zijn jaren geleden al weggehaald, maar zowel zij als de “gids” ( en ik!) hoorden ze.
Bep het Medium - Westonlinequote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:45 schreef senesta het volgende:
Ik heb het ook niet gezien overigens dus ik ga eens kijken of ik ergens online kan gluren
Geen idee. Ik benadrukte enkel dat het jou blijkbaar niets uitmaakt of ze mensen oplicht of niet zolang ze het maar met een glimlach doet.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze mensen oplicht?
Is dat niet gewoon Nel Veerkamp?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:46 schreef JoepiePoepie het volgende:
Dus omdat in jouw ogen mensen zich niet goed kleden of geen leuk entertainment maken op tv schaam jij je best dat je Nederlander bent?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:52 schreef mcf het volgende:
[..]
Ik heb net even gegoogled. Alleen al hoe ze eruit ziet.
Nederlanders en televisie gaat zowiezo niet samen maar moet je je perse zo kleden als je medium bent ofzo. Nederlanders zien er altijd vet raar uit op televisie. Nederlanders kunnen eigenlijk echt niet tv entertainment maken.
Nederlanders zetten zichzelf altijd zo voor schut. Ik schaam me best dat ik nederlander ben eigenlijk.
Zoals ook een aflevering van Bnn hoe gastvrij ben jij ofzo?
Komen ze bij iemand thuis, als volslagen onbekenden met camera. En dan vertelt zo'n vrouw haar hele levensverhaal direct al zo gauw als ze een kopje koffie hebben,
nederlandse entertainment
Hahaha, ja ze lijkt er echt opquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon Nel Veerkamp?
Meer om het feit dat iedereen zo geweldig open is, als je 5 minuten met een volstrekt onbekende praat kun je achter zijn/haar grootste geheimen komen. En ze zetten zichzelf dik voor schut.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus omdat in jouw ogen mensen zich niet goed kleden of geen leuk entertainment maken op tv schaam jij je best dat je Nederlander bent?
Beetje een generalisatie wel
Uh... Tellen Nederlanders als een heel apart ras of bedoel je gewoon volk? Je bent zeker een Nederlander?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:41 schreef mcf het volgende:
Vroeger waren ze nog wel altijd een van de slimmere rassen maar kijk nu eens weer. -_-
Ja, en wat is er mis mee dat een Nederlander zich gedraagt als een Nederlander? Wat wil je dan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:38 schreef mcf het volgende:
[..]
Meer om het feit dat iedereen zo geweldig open is, als je 5 minuten met een volstrekt onbekende praat kun je achter zijn/haar grootste geheimen komen. En ze zetten zichzelf dik voor schut.
Zoals gerard joling of die gordon.
Edit: Nederlanders zijn op tv altijd super stereotype
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |