behalve als ze 's nachts gaan stampenquote:
het waren bijna allemaal buitenpoezen, of ze hadden speciale dieten [die heel duur zijnquote:Oh, toen ik pas bij het asiel was wou ik ze allemaal wel
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
de nieuwe ER word best tof zo te zien
quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wil ook niet naar Showchat
Hey geile Beev-stoot!quote:
Door die geile Beev-stoot natuurlijkquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[..]
![]()
Het komt door het IDO-aandeel in de Showchat?
Bah, die vond ik niks.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:13 schreef alwaysthebest het volgende:
Leuke kandidaten idd.
EnMaxime
weer.
quote:woman: Where's your compassion?
boss: I have a gay son, he took it all
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Hoe vaak moet 'ie nou nog zeggen dat 'ie niet van het anale is.
quote:
Ik word zooooooooooooo moe van julliequote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:48 schreef Dada het volgende:
[..]
Moet ie het nou ALWEER uitleggen?
Vuile nazi
quote:
Dit is gewoon eng.quote:
Beetje homofoobquote:
Ik verdedigde je nog, sletquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik word zooooooooooooo moe van jullie![]()
Mensen die elkaar niet mogen hebben vaak de beste sex, dat weet je tochquote:
Het is er zelf eenquote:
Een beetje zoenen, geen probleem.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Mensen die elkaar niet mogen hebben vaak de beste sex, dat weet je toch.
ga dan ook eens aan de studie voor je inburgeringscursusquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Duidelijk dat ik hier nog niet lang genoeg kom om iets te kunnen zeggen over de users hier.
Ik leer wel gewoon hier langzaam met domme opmerkingen en uitgelachen worden, dan hebben jullie tenminste ook nog een pleziertjequote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
ga dan ook eens aan de studie voor je inburgeringscursus
He bah, wat een nare teleurstelling weerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Een beetje zoenen, geen probleem.
Maar voor sexJe bent m'n type niet.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:49 schreef BVO het volgende:
Destiny's Child's Michelle vraagt om aandacht
It's not you, it's mequote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:48 schreef BVO het volgende:
[..]
He bah, wat een nare teleurstelling weer!
nu je het daar over heb... op het ad staat een vragenlijst voor de inburgeringscursus. Ik heb hem gedaan en ik heb een 8,6 gehaaldquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
ga dan ook eens aan de studie voor je inburgeringscursus
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:49 schreef BVO het volgende:
Destiny's Child's Michelle vraagt om aandacht
Dat geluid van die val ook echtquote:
Mag ik hier ook op reageren?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:08 schreef Tania18 het volgende:
Beev wat vind je van de songfestivalinzending dit jaar?![]()
Ik vind 'm ook wel leukquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mag ik hier ook op reageren?
Ik vind het echt geweldig!
Vooral dat dusquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:10 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik vind 'm ook wel leuk![]()
Maar meer omdat de rest helemaal niks was![]()
Maud heb ik een keer in het echt (ja ik lieg niet) gezien toen ze kwam optreden bij de Minorbeurs. Toen was het ook al zo bagger.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Vooral dat dus.
Ach ja, best een grappig nummer, maar winnen gaat het niet.
En Maud! Wat was zij dramatisch
.
Ah en TMF Reaction met Renate, Valerio
, Raffaëla
én Heleen van Royen
is ook leuk
.
Ik had medelijden met d'rquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:13 schreef BVO het volgende:
En Maud! Wat was zij dramatisch
.
Ah en TMF Reaction met Renate, Valerio
, Raffaëla
én Heleen van Royen
is ook leuk
.
Vanwaar de "quote:
Mooi.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:25 schreef Svensational het volgende:.
Het gaat goed.
jaja, dit is ook een stom antwoord idd
Kijk maar uit. Als je dat in t AI topic zegt..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:27 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ben nu American Idol aan het kijken. Kelly Pickler heeft wel wat schattigs met dat accent en dat naïeve.
Typisch zo'n VVD sletquote:
quote:Veel gezeik vanavond in NOVA Politiek
Minister Dekker wil de woningmarkt openbreken door de markt te 'liberaliseren'. Maar Dekker heeft de afgelopen maanden keer op keer haar plannen moeten aanpassen. De Pvda vindt dat het beleid het tegenovergestelde bereikt: huurders blijven zitten waar ze zitten. Vanavond een debat tussen de Kamerleden Staf Depla (PvdA) en Bas Jan van Bochove (CDA).
'Breken met Bush.' Dat is de titel van een demonstratie die de SP morgen organiseert. Het gaat dan om de politiek van Amerika in Irak en Afghanistan. Een debat tussen Harry van Bommel (SP-Kamerlid) en historicus Arend Jan Boekestijn.
En het kersverse Rotterdamse gemeenteraadslid Fouad el Haji (PvdA) reageert op uitspraken van Wouter Bos vandaag in Het Parool: "Veel mensen - onder wie allochtonen - hebben een raadszetel gekregen terwijl we niet weten of ze net zo goed gekwalificeerd zijn als mensen hoger op de lijst." El Haji stond twintigste op de Rotterdamse lijst en kwam door voorkeurstemmen in de raad.
Verder in 'De Straat' de vraag of de grenzen binnenkort open mogen voor werknemers uit Oost- Europese EU-landen? NOVA vraagt het in Breda dat in de Tweede Wereldoorlog door de Polen is bevrijd. En uiteraard de Politieke Barometer en de visie van Joep Bertrams.
Presentatie: Paul Witteman en Ferry Mingelen
Kan je beter bij de PvdA zitten:quote:
TI wie?quote:
Temptation Island.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:08 schreef pberends het volgende:
[..]
TI wie?
Ik vind der maar een mussenkop hebben.
Ik niet.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:25 schreef Svensational het volgende:
Ik verdenk Mary-Lou.
TI heb ik nooit gesnapt, pulp waar alleen imbecielen naar kijken.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
Temptation Island.
Ja je wordt gek van de afk. in SHO.
Dat is ook mijn Mol nu ja.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:30 schreef pberends het volgende:
[..]
TI heb ik nooit gesnapt, pulp waar alleen imbecielen naar kijken.
Geilquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:00 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb echt een mega-knoflook/sambal/kebabsmaak ik m'n mond.
Host ze dan ook niet op die kut-boomspeed.quote:
Tof!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Host ze dan ook niet op die kut-boomspeed.
Jij kijkt dus niet.quote:
Proeven?quote:
Neuh, niet echt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:07 schreef babette21 het volgende:
ik wil 'n nieuwe ava, is dit wat??
Leuk zo'n bloem.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:07 schreef babette21 het volgende:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:07 schreef babette21 het volgende:
quote:
Ja, denk ik dan he.quote:
Wat ben je nou voor een kuthomo met je bloemenliefde?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:10 schreef Bupatih het volgende:
Ik vond die bloem wel wat hebben.(Zonder die hele kleine bloemetjes op de 'achtergrond')
Maar HP is echt niks.
Whihiquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:10 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat ben je nou voor een kuthomo met je bloemenliefde?
Mine!quote:
Oh, never mind, die heeft iemand al.quote:
Metroseksueel!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:10 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat ben je nou voor een kuthomo met je bloemenliefde?
Een beetje groot, dunkt me.quote:
Nee, moet dat dan om te weten wie de Mol is?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:16 schreef Svensational het volgende:
BUPATIH, VERTEL NOU GODFRIEDVANBOUILLON OF JE WIDM KIJKT![]()
![]()
Tut tut, voel je niet direct zo aangevallenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, moet dat dan om te weten wie de Mol is?
Que? Ik gaf gewoon antwoord.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tut tut, voel je niet direct zo aangevallen?
Je weet niet wat je mist.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Que? Ik gaf gewoon antwoord.
Ik kijk dus niet.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
who cares if you are, it ís "aaaaah"
oh kut hij doet 't nu al niet meer
ik vind hem liefquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:07 schreef babette21 het volgende:
Inkoppertjequote:
Ach ja..zo creatief ben je niet, je moet watquote:
"Eddepet"quote:
Ha! Dat denk jij!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:38 schreef niksan het volgende:
[..]
Ach ja..zo creatief ben je niet, je moet wat
Tom Wellingquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:43 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Wie is die smerige pisnicht?
Oh jaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
"Eddepet"
[..]
Ha! Dat denk jij!
Daar dachten een paar meisjes vandaag anders over.
Ik weet van nietsquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoe?
Ik heb vandaag al genoeg bewezen. [afbeelding]
Zij wel.quote:
én je geeft Bupa het goede voorbeeldquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:48 schreef Paltos het volgende:
[..]
. Ik heb vandaag met succes mijn wiskundelerares op een fout gewezen.
En dat vertel je tegen niksan, omdat...?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:48 schreef Paltos het volgende:
[..]
. Ik heb vandaag met succes mijn wiskundelerares op een fout gewezen.
Ik kan meerdere dingen tegelijkquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zij wel.
Nou, moet jij geen WIDM kijken ofzo?
Huiswerk!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:49 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik kan meerdere dingen tegelijk
WIDM
SC
Huiswerk
Damn, I'm good
Bij een binnenkomer quote ik altijd @ random.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En dat vertel je tegen niksan, omdat...?
ander -> andersquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:50 schreef Paltos het volgende:
[..]
Bij een binnenkomer quote ik altijd @ random.![]()
Of wou ik iets ander zeggen..![]()
omgquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:49 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb vandaag zoveel mensen op hun fouten gewezen.
Ik doe dat haast elke dag.
Altijdquote:
You are. WIDM is genoeg voor mij.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:49 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik kan meerdere dingen tegelijk
WIDM
SC
Huiswerk
Damn, I'm good
Ik doe het allemaal wel tegelijk, maar dat wil nog niet zeggen dat ik het allemaal goed doequote:
Zie je dat, Bupa!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:54 schreef Airelle het volgende:
[..]
Voorbeeldig meisje. Doe mij ook een beetje!
Dudette.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:51 schreef niksan het volgende:
[..]
omg![]()
Het is dat je zo'n PI hebt anders:
Ja.quote:
Jij zegt dat ik een slechte invloed op je hebquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dudette.
Ze komen speciaal naar mij toe.!
[..]
Ja.
Als ik zoiets zeg, word je altijd boos op mij!![]()
Ik mag nooit iets liefs (én gemeend) tegen jou zeggen!
Omdat je het OF niet meent OF het vet slijmerig overkomtquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dudette.
Ze komen speciaal naar mij toe.!
[..]
Ja.
Als ik zoiets zeg, word je altijd boos op mij!![]()
Ik mag nooit iets liefs (én gemeend) tegen jou zeggen!
Whehe.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:56 schreef pberends het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=7948941280653174578&q=kopspijkers&pr=goog-sl
LOL.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:57 schreef Airelle het volgende:
[..]
Omdat je het OF niet meent OF het vet slijmerig overkomt.
quote:én gemeend
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:57 schreef Airelle het volgende:
[..]
Omdat je het OF niet meent OF het vet slijmerig overkomt.
quote:
Liefkozend, ja.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:57 schreef niksan het volgende:
[..]
Jij zegt dat ik een slechte invloed op je heb
(huiswerk enzo)
Nee, het sloeg nergens op.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:59 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dan komt het dus slijmerig over. Logisch he? Die die OF OF vergelijking..
Nee, ook niet.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:00 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wel. Dat het slijmerig over komt uit jou mond/van jouw vingers.
Ik walg van berichten waarin gerept wordt over 'jou mond' of waarin duidelijk wordt dat diegene het niet goed gelezen heeft.quote:
En dan ís het natuurlijk zo.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:01 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oh jawel. Daar zal iedereen het met me over eens zijn.
jou mond?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik walg van berichten waarin gerept wordt over 'jou mond' of waarin duidelijk wordt dat diegene het niet goed gelezen heeft.
Met een 'w' erbij achter komt het net zo hard aan?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik walg van berichten waarin gerept wordt over 'jou mond' of waarin duidelijk wordt dat diegene het niet goed gelezen heeft.
Ik werk gewoon even aan mijn taal-attitude.quote:
Ja.quote:
Hard?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:03 schreef Airelle het volgende:
[..]
Met een 'w' erbij achter komt het net zo hard aan?
Noem je dit een rel?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:03 schreef niksan het volgende:
WIDM
Huiswerk
Midden in een rel zitten in SC
I'm getting better by the minute
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:03 schreef niksan het volgende:
WIDM
Huiswerk
Midden in een rel zitten in SC
I'm getting better by the minute
Je denkt maar wat je wilt denken, Airelle.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:03 schreef Airelle het volgende:
[..]
In dit geval wel ja. Je bent toch een slijmerd? Of heb ik het nu helemaal verkeerd gezien?.
Omdat je altijd zo op je teentjes bent getrapt. Ja, dan ga ik ervan uit dat het hard aankomtquote:
Vertel me eens wanneer ik er gigantisch naast zat?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je denkt maar wat je wil, Airelle.
Het is niet de eerste keer dat je er zo gigantisch naast zit.
Noem je dit al op de teentjes getrapt zijn?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:04 schreef Airelle het volgende:
[..]
Omdat je altijd zo op je teentjes bent getrapt. Ja, dan ga ik ervan uit dat het hard aankomt.
Dat icoon was nuttig jaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:05 schreef Paltos het volgende:
Gatverrie! Jullie negeren m'n even interessante berichten.![]()
Ik heb ondertussen al veel meer gezegd over wiskunde.![]()
JA, ga maar teruglezen ja!![]()
Jij bent de mod op dit forumquote:
Je negeert mijn bericht.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Noem je dit al op de teentjes getrapt zijn?Whehe. Dan zou ik wel anders reageren.
Ja, wat denk jij nou?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je negeert mijn bericht.
Geef eens antwoord. Wanneer zat ik er gigantisch naast?
Oh wacht, dan is dit juist je taak: leraartje uithangenquote:
Hé, dat is iets voor niksan!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:08 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Ron Jeremy doet aan poepseks
Dat tweede twijfel ik wel eens aan maargoed. Je geef dus ook toe dat het onzin is?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, wat denk jij nou?![]()
Dat ik nu even allemaal posts van jou ga opzoeken? Ik heb wel wat beters te doen.
Hmm.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:08 schreef niksan het volgende:
[..]
Oh wacht, dan is dit juist je taak: leraartje uithangen
Okee, ik snap het![]()
Dat haarquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hé, dat is iets voor niksan!
Niet Ron Jeremy, maar die gast op de foto.
Altruïsme bestaat niet?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:09 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat tweede twijfel ik wel eens aan maargoed. Je geef dus ook toe dat het onzin is?
Ik kan me maar een redelijke discussie met jou herinneren, en die ging over altruisme - egoisme. En die heb ik alles behalve verloren.
Het attenderen op foutenquote:
Nee, anders had ik dat toch wel gezegd?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:09 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat tweede twijfel ik wel eens aan maargoed. Je geef dus ook toe dat het onzin is?
Ik kan me maar een redelijke discussie met jou herinneren, en die ging over altruisme - egoisme. En die heb ik alles behalve verloren.
Schreeuw ik dan?quote:
Ik ging eerder akkoord. "I hoorde you, sister."quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:13 schreef niksan het volgende:
[..]
Schreeuw ik dan?
Ik laat alleen mijn verbazing blijken hoor
Dat heeft niks te maken met het mod-zijn!quote:
Ik vind van welquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat heeft niks te maken met het mod-zijn!
Ahaaaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:14 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik ging eerder akkoord. "I hoorde you, sister."![]()
En dat is?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:18 schreef Bupatih het volgende:
Zo! En nu is het tijd voor de belangrijke dingens des levens.
ONZ modden?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:18 schreef Bupatih het volgende:
Zo! En nu is het tijd voor de belangrijke dingens des levens.
Jou aanspreken op MSN.quote:
Op watvoor manier?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:18 schreef pberends het volgende:
Niksan, genoeg gepraat, Buup heeft je nodig.
Neuh, dat kan wel even wachten.quote:
Hehe, jij snapt me.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:18 schreef pberends het volgende:
Ik ben altijd in voor knuffelenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:18 schreef pberends het volgende:
En ik had het nog niet gezienquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:24 schreef babette21 het volgende:
Chris is dus niet de Mol![]()
en ik hoopte nog wel zo op de exit van Mary-Lou
Ach, laat die jongen dat lekker geloven.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
Klopt. Maar bupa beweerde bij hoog en laag van wel.
Fok is sloom.
Ik ookquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:24 schreef babette21 het volgende:
Ja, Chris niet in elk geval.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:24 schreef babette21 het volgende:
Of hij moet stiekem terugkomenquote:
Ik irriteer me aan beiden, om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:26 schreef Svensational het volgende:
Richart Groenendijk irriteert zich aan Miloeska..
Dat was me nog niet eens opgevallen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:26 schreef Svensational het volgende:
Doe je het weerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:24 schreef babette21 het volgende:
DUDETTE, JE KUNT JE NIET AAN IEMAND IRRITERENquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik irriteer me aan beiden, om eerlijk te zijn.
Ja, in Belgie, zeker en vastquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:27 schreef Paltos het volgende:
Je ergert je aan iets.
Ja hallo, hier dus zo ene!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Doe je het weer.
Oh wacht, ik heb het al gezien!
Maar stel nou eens dat dat niet zo was geweest. [afbeelding]
Dan moet je wegblijven tot morgenavond 23:30quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Doe je het weer.
Oh wacht, ik heb het al gezien!
Maar stel nou eens dat dat niet zo was geweest. [afbeelding]
Kan je je niet aan iemand irriteren Sven?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:26 schreef Svensational het volgende:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:27 schreef Paltos het volgende:
Je ergert je aan iets.
stop dan met lezen, eiquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil het niet weten...
Nou ja, hij dacht van wel dus. De sukkelquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:29 schreef Airelle het volgende:
[..]
Kan je je niet aan iemand irriteren Sven?.
Ja oi, ik kwam er mee hoorquote:
Oh ja?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
Klopt. Maar bupa beweerde bij hoog en laag van wel.
Fok is sloom.
Kom dan niet elke keer met die spoilers over WIDM in SC. Ik bedoel, ik heb het ook over WIDM, maar ik verklap verder niks.quote:
De pot verwijt de ketel dat 'ie zwart ziet.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou ja, hij dacht van wel dus. De sukkel.
Airelle, verf je haar weer eens.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:32 schreef Airelle het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel dat 'ie zwart ziet.
Beetje opletten Sven.
Ik dacht al dat het aan mij lag.quote:
Daar hebben we het toch al over gehad? Iemand ziet iemand hangen aan grasprietje. Weet dat het 'verkeerd' zou zijn om hem/haar niet te helpen. Wil dus moreel gezien niet tekortschieten enz enz.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh ja?Ik kan me wel herinneren dat ik heb gezegd dat er situaties bestaan waarin iemand niet meteen aan zichzelf denkt. ('iemand in nood die aan een grassprietje hangt boven een ravijn'-verhaal)
Altruïstisch -> Onbaatzuchtig -> 'zijn eigen voordeel veronachtzamend ter wille van anderen'
En dat lijkt me in zo'n situatie toch wel het geval.
Maar ja, toen kwam er weer iemand bij die begon te leuteren over 'wat is altruïsme nou precies' en 'in je onderbewustzijn denk je altijd aan jezelf of aan je eigen voordeel'. Maar ja, bewijs dat laatste maar eens.[afbeelding]
Mooie opmerkingquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:22 schreef Marble het volgende:
[..]
WIthMe mag wmb echt heerlijk hard over een stoepje struikelen.
Mwoah.quote:
Ik ga mijn haar volgende week kleuren. BLONT uiteraard.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het aan mij lag.
En daar ben ik het nog stééds niet mee eens.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
Daar hebben we het toch al over gehad? Iemand ziet iemand hangen aan grasprietje. Weet dat het 'verkeerd' zou zijn om hem/haar niet te helpen. Wil dus moreel gezien niet tekortschieten enz enz.
Ja Zhenarkwam erbij.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:32 schreef --Globe-- het volgende:
Ik irriteer me het meest aan die Peggy.
Ik zie geen Babette, Babette.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:33 schreef babette21 het volgende:
Buupje, Babette van Veen zit blij te wezen bij Vermist
Ja, dat je eigenwijs was dat wisten we al. Laten we het erop houden dat we het niet eens kunnen worden over de definitiequote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En daar ben ik het nog stééds niet mee eens.![]()
Nee, even serieus.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:37 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja, dat je eigenwijs was dat wisten we al. Laten we het erop houden dat we het niet eens kunnen worden over de definitie.
Dan ben je gewoon debiel.quote:Weet dat het 'verkeerd' zou zijn om hem/haar niet te helpen. Wil dus moreel gezien niet tekortschieten enz enz.
Natuurlijk wel. Maar dat is onderbewust.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, even serieus.
Als ik iemand voor mij aan een grassprietje zie hangen boven een ravijn, ga ik écht niet het volgende denken:
[..]
Dan ben je gewoon debiel.
ze zit in het telefoonteam.... misschien moet je haar anders even bellenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:36 schreef Bupatih het volgende:
Ik zie geen Babette, Babette.
"Ja, hoi, ik ben mijn pen kwijt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
ze zit in het telefoonteam.... misschien moet je haar anders even bellen
zo'n grap kan ze vast wel waarderenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:42 schreef Bupatih het volgende:
"Ja, hoi, ik ben mijn pen kwijt.Zou je misschien kunnen helpen zoeken?"
Je moet ook niet naar de BCCquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:40 schreef babette21 het volgende:
ik ga morgen dus zó ontzettend een nieuwe tv eisen bij de BCC....
dit kutding gaat altijd storen als ie een paar uur aanstaat![]()
Babettes hebben gevoel voor humor.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
zo'n grap kan ze vast wel waarderen
Ik zou het doen omdat ik het mezelf kwalijk zou nemen om haar daar te laten liggen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:41 schreef Bupatih het volgende:
En als een oud omaatje voor mijn gezicht op d'r gerimpelde snufferd valt, denk dan maar niet dat ik haar opraap 'omdat ik anders moreel gezien tekort zou schieten'.!
Dan raap ik haar op, omdat ze pijn heeft en net gevallen is.
EN NEE!! IK GA DAAR OOK NIET ONDERBEWUST AAN DENKEN!!! Hoe wou je dat trouwens bewijzen?
Ik vraag me serieus af of Airelle nu ook denkt dat ik met deze reactie probeer te slijmen!quote:
mja daar heb ik deze gekocht, dus daar zal ik 'm ook moeten ruilenquote:
Make up your mindquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:45 schreef Svensational het volgende:
Ik ben het met Bupatih eens en ik vind dat Airelle gelijk heeft.
En ik zou het doen omdat ze daar hulpeloos op de grond ligt, pijn heeft en hulp nodig heeft.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:45 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik zou het doen omdat ik het mezelf kwalijk zou nemen om haar daar te laten liggen.
Whehe!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:45 schreef Svensational het volgende:
Ik ben het met Bupatih eens en ik vind dat Airelle gelijk heeft.
Ik zeg toch niet dat je met alle reacties probeert te slijmen? Je bent echt een dramaqueen he?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af of Airelle nu ook denkt dat ik met deze reactie probeer te slijmen!
Ik ben bang van wel.Christine the second...
Oh, is het zo'n breedbeeld ding.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja daar heb ik deze gekocht, dus daar zal ik 'm ook moeten ruilen
maar ik wil er niet dezelfde voor terug, maar gewoon een betere
het verschil betaal ik dan wel [zo en ik dan ook wel weer]
oh maar ze moeten die nieuwe wel komen brengen [+oude ophalen] want ik woon twee hoog
Ja, net of die allemaal zo serieus/slijmerig bedoeld zijn!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:47 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat je met alle reacties probeert te slijmen? Je bent echt een dramaqueen he?.
Ik had het over bepaalde reacties van jou naar niksan.
Jij ging toch -net als ik- dood aan een ernstige ziekte?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
daar worden we mee geboren en daar gaan we ook aan mee dood....
Vergeet arrogantie nietquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, net of die allemaal zo serieus/slijmerig bedoeld zijn!
Djeez! Leer me eens kennen.Nu begint het echt op Christine-Bupatih te lijken!
Ik zit vol zelfspot, ironie, sarcasme en wat dies meer zij. Alleen snapt niet iedereen dat.!
MSN is inderdaad levensbedreigendquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij ging toch -net als ik- dood aan een ernstige ziekte?
MSN-gesprek enzo...je weet toch?
nee man, ik werk bij Jeugdzorg, remember?!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:48 schreef Airelle het volgende:
Oh, is het zo'n breedbeeld ding..
Loodzwaar idd.
Dat ook. Maar daar is ook merendeel van geveinsd. (-> ironie)quote:
Whehequote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee man, ik werk bij Jeugdzorg, remember?!
met zo'n salarisje is 'n breedbeeld niet te betalen[vind ik niet eens mooi trouwens]
gewoon zo'n eenvoudig 55 cm ding, maar wél zwaar [voor 'n klein vrouwtje]
anyway, ik ga me vanaf nu non-stop lopen opfokken over dat ding, zodat ik morgen lekker woest ben
Dat is te hopen ja.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat ook. Maar daar is ook merendeel van geveinsd. (-> ironie)
Je moet gewoon alles niet zo serieus nemen.quote:
klopt, maar er zijn mensen die mijn humor als een ernstige ziekte beschouwenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:49 schreef Bupatih het volgende:
Jij ging toch -net als ik- dood aan een ernstige ziekte?
MSN-gesprek enzo...je weet toch?
55 cm in je broek, ja!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:52 schreef Svensational het volgende:
Ik vind 55 cm niet echt eenvoudig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |