Nou ja, hij dacht van wel dus. De sukkelquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:29 schreef Airelle het volgende:
[..]
Kan je je niet aan iemand irriteren Sven?.
Ja oi, ik kwam er mee hoorquote:
Oh ja?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
Klopt. Maar bupa beweerde bij hoog en laag van wel.
Fok is sloom.
Kom dan niet elke keer met die spoilers over WIDM in SC. Ik bedoel, ik heb het ook over WIDM, maar ik verklap verder niks.quote:
De pot verwijt de ketel dat 'ie zwart ziet.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou ja, hij dacht van wel dus. De sukkel.
Airelle, verf je haar weer eens.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:32 schreef Airelle het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel dat 'ie zwart ziet.
Beetje opletten Sven.
Ik dacht al dat het aan mij lag.quote:
Daar hebben we het toch al over gehad? Iemand ziet iemand hangen aan grasprietje. Weet dat het 'verkeerd' zou zijn om hem/haar niet te helpen. Wil dus moreel gezien niet tekortschieten enz enz.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh ja?Ik kan me wel herinneren dat ik heb gezegd dat er situaties bestaan waarin iemand niet meteen aan zichzelf denkt. ('iemand in nood die aan een grassprietje hangt boven een ravijn'-verhaal)
Altruïstisch -> Onbaatzuchtig -> 'zijn eigen voordeel veronachtzamend ter wille van anderen'
En dat lijkt me in zo'n situatie toch wel het geval.
Maar ja, toen kwam er weer iemand bij die begon te leuteren over 'wat is altruïsme nou precies' en 'in je onderbewustzijn denk je altijd aan jezelf of aan je eigen voordeel'. Maar ja, bewijs dat laatste maar eens.[afbeelding]
Mooie opmerkingquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:22 schreef Marble het volgende:
[..]
WIthMe mag wmb echt heerlijk hard over een stoepje struikelen.
Mwoah.quote:
Ik ga mijn haar volgende week kleuren. BLONT uiteraard.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het aan mij lag.
En daar ben ik het nog stééds niet mee eens.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
Daar hebben we het toch al over gehad? Iemand ziet iemand hangen aan grasprietje. Weet dat het 'verkeerd' zou zijn om hem/haar niet te helpen. Wil dus moreel gezien niet tekortschieten enz enz.
Ja Zhenarkwam erbij.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:32 schreef --Globe-- het volgende:
Ik irriteer me het meest aan die Peggy.
Ik zie geen Babette, Babette.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:33 schreef babette21 het volgende:
Buupje, Babette van Veen zit blij te wezen bij Vermist
Ja, dat je eigenwijs was dat wisten we al. Laten we het erop houden dat we het niet eens kunnen worden over de definitiequote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En daar ben ik het nog stééds niet mee eens.![]()
Nee, even serieus.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:37 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja, dat je eigenwijs was dat wisten we al. Laten we het erop houden dat we het niet eens kunnen worden over de definitie.
Dan ben je gewoon debiel.quote:Weet dat het 'verkeerd' zou zijn om hem/haar niet te helpen. Wil dus moreel gezien niet tekortschieten enz enz.
Natuurlijk wel. Maar dat is onderbewust.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, even serieus.
Als ik iemand voor mij aan een grassprietje zie hangen boven een ravijn, ga ik écht niet het volgende denken:
[..]
Dan ben je gewoon debiel.
ze zit in het telefoonteam.... misschien moet je haar anders even bellenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:36 schreef Bupatih het volgende:
Ik zie geen Babette, Babette.
"Ja, hoi, ik ben mijn pen kwijt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
ze zit in het telefoonteam.... misschien moet je haar anders even bellen
zo'n grap kan ze vast wel waarderenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:42 schreef Bupatih het volgende:
"Ja, hoi, ik ben mijn pen kwijt.Zou je misschien kunnen helpen zoeken?"
Je moet ook niet naar de BCCquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:40 schreef babette21 het volgende:
ik ga morgen dus zó ontzettend een nieuwe tv eisen bij de BCC....
dit kutding gaat altijd storen als ie een paar uur aanstaat![]()
Babettes hebben gevoel voor humor.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
zo'n grap kan ze vast wel waarderen
Ik zou het doen omdat ik het mezelf kwalijk zou nemen om haar daar te laten liggen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:41 schreef Bupatih het volgende:
En als een oud omaatje voor mijn gezicht op d'r gerimpelde snufferd valt, denk dan maar niet dat ik haar opraap 'omdat ik anders moreel gezien tekort zou schieten'.!
Dan raap ik haar op, omdat ze pijn heeft en net gevallen is.
EN NEE!! IK GA DAAR OOK NIET ONDERBEWUST AAN DENKEN!!! Hoe wou je dat trouwens bewijzen?
Ik vraag me serieus af of Airelle nu ook denkt dat ik met deze reactie probeer te slijmen!quote:
mja daar heb ik deze gekocht, dus daar zal ik 'm ook moeten ruilenquote:
Make up your mindquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:45 schreef Svensational het volgende:
Ik ben het met Bupatih eens en ik vind dat Airelle gelijk heeft.
En ik zou het doen omdat ze daar hulpeloos op de grond ligt, pijn heeft en hulp nodig heeft.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:45 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik zou het doen omdat ik het mezelf kwalijk zou nemen om haar daar te laten liggen.
Whehe!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:45 schreef Svensational het volgende:
Ik ben het met Bupatih eens en ik vind dat Airelle gelijk heeft.
Ik zeg toch niet dat je met alle reacties probeert te slijmen? Je bent echt een dramaqueen he?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af of Airelle nu ook denkt dat ik met deze reactie probeer te slijmen!
Ik ben bang van wel.Christine the second...
Oh, is het zo'n breedbeeld ding.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja daar heb ik deze gekocht, dus daar zal ik 'm ook moeten ruilen
maar ik wil er niet dezelfde voor terug, maar gewoon een betere
het verschil betaal ik dan wel [zo en ik dan ook wel weer]
oh maar ze moeten die nieuwe wel komen brengen [+oude ophalen] want ik woon twee hoog
Ja, net of die allemaal zo serieus/slijmerig bedoeld zijn!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:47 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat je met alle reacties probeert te slijmen? Je bent echt een dramaqueen he?.
Ik had het over bepaalde reacties van jou naar niksan.
Jij ging toch -net als ik- dood aan een ernstige ziekte?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
daar worden we mee geboren en daar gaan we ook aan mee dood....
Vergeet arrogantie nietquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, net of die allemaal zo serieus/slijmerig bedoeld zijn!
Djeez! Leer me eens kennen.Nu begint het echt op Christine-Bupatih te lijken!
Ik zit vol zelfspot, ironie, sarcasme en wat dies meer zij. Alleen snapt niet iedereen dat.!
MSN is inderdaad levensbedreigendquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij ging toch -net als ik- dood aan een ernstige ziekte?
MSN-gesprek enzo...je weet toch?
nee man, ik werk bij Jeugdzorg, remember?!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:48 schreef Airelle het volgende:
Oh, is het zo'n breedbeeld ding..
Loodzwaar idd.
Dat ook. Maar daar is ook merendeel van geveinsd. (-> ironie)quote:
Whehequote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee man, ik werk bij Jeugdzorg, remember?!
met zo'n salarisje is 'n breedbeeld niet te betalen[vind ik niet eens mooi trouwens]
gewoon zo'n eenvoudig 55 cm ding, maar wél zwaar [voor 'n klein vrouwtje]
anyway, ik ga me vanaf nu non-stop lopen opfokken over dat ding, zodat ik morgen lekker woest ben
Dat is te hopen ja.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat ook. Maar daar is ook merendeel van geveinsd. (-> ironie)
Je moet gewoon alles niet zo serieus nemen.quote:
klopt, maar er zijn mensen die mijn humor als een ernstige ziekte beschouwenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:49 schreef Bupatih het volgende:
Jij ging toch -net als ik- dood aan een ernstige ziekte?
MSN-gesprek enzo...je weet toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |