Oh wacht, dan is dit juist je taak: leraartje uithangenquote:
Hé, dat is iets voor niksan!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:08 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Ron Jeremy doet aan poepseks
Dat tweede twijfel ik wel eens aan maargoed. Je geef dus ook toe dat het onzin is?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, wat denk jij nou?![]()
Dat ik nu even allemaal posts van jou ga opzoeken? Ik heb wel wat beters te doen.
Hmm.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:08 schreef niksan het volgende:
[..]
Oh wacht, dan is dit juist je taak: leraartje uithangen
Okee, ik snap het![]()
Dat haarquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hé, dat is iets voor niksan!
Niet Ron Jeremy, maar die gast op de foto.
Altruïsme bestaat niet?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:09 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat tweede twijfel ik wel eens aan maargoed. Je geef dus ook toe dat het onzin is?
Ik kan me maar een redelijke discussie met jou herinneren, en die ging over altruisme - egoisme. En die heb ik alles behalve verloren.
Het attenderen op foutenquote:
Nee, anders had ik dat toch wel gezegd?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:09 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat tweede twijfel ik wel eens aan maargoed. Je geef dus ook toe dat het onzin is?
Ik kan me maar een redelijke discussie met jou herinneren, en die ging over altruisme - egoisme. En die heb ik alles behalve verloren.
Schreeuw ik dan?quote:
Ik ging eerder akkoord. "I hoorde you, sister."quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:13 schreef niksan het volgende:
[..]
Schreeuw ik dan?
Ik laat alleen mijn verbazing blijken hoor
Dat heeft niks te maken met het mod-zijn!quote:
Ik vind van welquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat heeft niks te maken met het mod-zijn!
Ahaaaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:14 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik ging eerder akkoord. "I hoorde you, sister."![]()
En dat is?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:18 schreef Bupatih het volgende:
Zo! En nu is het tijd voor de belangrijke dingens des levens.
ONZ modden?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:18 schreef Bupatih het volgende:
Zo! En nu is het tijd voor de belangrijke dingens des levens.
Jou aanspreken op MSN.quote:
Op watvoor manier?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:18 schreef pberends het volgende:
Niksan, genoeg gepraat, Buup heeft je nodig.
Neuh, dat kan wel even wachten.quote:
Hehe, jij snapt me.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:18 schreef pberends het volgende:
Ik ben altijd in voor knuffelenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:18 schreef pberends het volgende:
En ik had het nog niet gezienquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:24 schreef babette21 het volgende:
Chris is dus niet de Mol![]()
en ik hoopte nog wel zo op de exit van Mary-Lou
Ach, laat die jongen dat lekker geloven.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
Klopt. Maar bupa beweerde bij hoog en laag van wel.
Fok is sloom.
Ik ookquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:24 schreef babette21 het volgende:
Ja, Chris niet in elk geval.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:24 schreef babette21 het volgende:
Of hij moet stiekem terugkomenquote:
Ik irriteer me aan beiden, om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:26 schreef Svensational het volgende:
Richart Groenendijk irriteert zich aan Miloeska..
Dat was me nog niet eens opgevallen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:26 schreef Svensational het volgende:
Doe je het weerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:24 schreef babette21 het volgende:
DUDETTE, JE KUNT JE NIET AAN IEMAND IRRITERENquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik irriteer me aan beiden, om eerlijk te zijn.
Ja, in Belgie, zeker en vastquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:27 schreef Paltos het volgende:
Je ergert je aan iets.
Ja hallo, hier dus zo ene!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Doe je het weer.
Oh wacht, ik heb het al gezien!
Maar stel nou eens dat dat niet zo was geweest. [afbeelding]
Dan moet je wegblijven tot morgenavond 23:30quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Doe je het weer.
Oh wacht, ik heb het al gezien!
Maar stel nou eens dat dat niet zo was geweest. [afbeelding]
Kan je je niet aan iemand irriteren Sven?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:26 schreef Svensational het volgende:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:27 schreef Paltos het volgende:
Je ergert je aan iets.
stop dan met lezen, eiquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil het niet weten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |