You are. WIDM is genoeg voor mij.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:49 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik kan meerdere dingen tegelijk
WIDM
SC
Huiswerk
Damn, I'm good
Ik doe het allemaal wel tegelijk, maar dat wil nog niet zeggen dat ik het allemaal goed doequote:
Zie je dat, Bupa!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:54 schreef Airelle het volgende:
[..]
Voorbeeldig meisje. Doe mij ook een beetje!
Dudette.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:51 schreef niksan het volgende:
[..]
omg![]()
Het is dat je zo'n PI hebt anders:
Ja.quote:
Jij zegt dat ik een slechte invloed op je hebquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dudette.
Ze komen speciaal naar mij toe.!
[..]
Ja.
Als ik zoiets zeg, word je altijd boos op mij!![]()
Ik mag nooit iets liefs (én gemeend) tegen jou zeggen!
Omdat je het OF niet meent OF het vet slijmerig overkomtquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dudette.
Ze komen speciaal naar mij toe.!
[..]
Ja.
Als ik zoiets zeg, word je altijd boos op mij!![]()
Ik mag nooit iets liefs (én gemeend) tegen jou zeggen!
Whehe.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:56 schreef pberends het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=7948941280653174578&q=kopspijkers&pr=goog-sl
LOL.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:57 schreef Airelle het volgende:
[..]
Omdat je het OF niet meent OF het vet slijmerig overkomt.
quote:én gemeend
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:57 schreef Airelle het volgende:
[..]
Omdat je het OF niet meent OF het vet slijmerig overkomt.
quote:
Liefkozend, ja.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:57 schreef niksan het volgende:
[..]
Jij zegt dat ik een slechte invloed op je heb
(huiswerk enzo)
Nee, het sloeg nergens op.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:59 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dan komt het dus slijmerig over. Logisch he? Die die OF OF vergelijking..
Nee, ook niet.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:00 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wel. Dat het slijmerig over komt uit jou mond/van jouw vingers.
Ik walg van berichten waarin gerept wordt over 'jou mond' of waarin duidelijk wordt dat diegene het niet goed gelezen heeft.quote:
En dan ís het natuurlijk zo.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:01 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oh jawel. Daar zal iedereen het met me over eens zijn.
jou mond?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik walg van berichten waarin gerept wordt over 'jou mond' of waarin duidelijk wordt dat diegene het niet goed gelezen heeft.
Met een 'w' erbij achter komt het net zo hard aan?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik walg van berichten waarin gerept wordt over 'jou mond' of waarin duidelijk wordt dat diegene het niet goed gelezen heeft.
Ik werk gewoon even aan mijn taal-attitude.quote:
Ja.quote:
Hard?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:03 schreef Airelle het volgende:
[..]
Met een 'w' erbij achter komt het net zo hard aan?
Noem je dit een rel?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:03 schreef niksan het volgende:
WIDM
Huiswerk
Midden in een rel zitten in SC
I'm getting better by the minute
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:03 schreef niksan het volgende:
WIDM
Huiswerk
Midden in een rel zitten in SC
I'm getting better by the minute
Je denkt maar wat je wilt denken, Airelle.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:03 schreef Airelle het volgende:
[..]
In dit geval wel ja. Je bent toch een slijmerd? Of heb ik het nu helemaal verkeerd gezien?.
Omdat je altijd zo op je teentjes bent getrapt. Ja, dan ga ik ervan uit dat het hard aankomtquote:
Vertel me eens wanneer ik er gigantisch naast zat?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je denkt maar wat je wil, Airelle.
Het is niet de eerste keer dat je er zo gigantisch naast zit.
Noem je dit al op de teentjes getrapt zijn?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:04 schreef Airelle het volgende:
[..]
Omdat je altijd zo op je teentjes bent getrapt. Ja, dan ga ik ervan uit dat het hard aankomt.
Dat icoon was nuttig jaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:05 schreef Paltos het volgende:
Gatverrie! Jullie negeren m'n even interessante berichten.![]()
Ik heb ondertussen al veel meer gezegd over wiskunde.![]()
JA, ga maar teruglezen ja!![]()
Jij bent de mod op dit forumquote:
Je negeert mijn bericht.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Noem je dit al op de teentjes getrapt zijn?Whehe. Dan zou ik wel anders reageren.
Ja, wat denk jij nou?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je negeert mijn bericht.
Geef eens antwoord. Wanneer zat ik er gigantisch naast?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |