ga dan ook eens aan de studie voor je inburgeringscursusquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Duidelijk dat ik hier nog niet lang genoeg kom om iets te kunnen zeggen over de users hier.
Ik leer wel gewoon hier langzaam met domme opmerkingen en uitgelachen worden, dan hebben jullie tenminste ook nog een pleziertjequote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
ga dan ook eens aan de studie voor je inburgeringscursus
He bah, wat een nare teleurstelling weerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Een beetje zoenen, geen probleem.
Maar voor sexJe bent m'n type niet.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:49 schreef BVO het volgende:
Destiny's Child's Michelle vraagt om aandacht
It's not you, it's mequote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:48 schreef BVO het volgende:
[..]
He bah, wat een nare teleurstelling weer!
nu je het daar over heb... op het ad staat een vragenlijst voor de inburgeringscursus. Ik heb hem gedaan en ik heb een 8,6 gehaaldquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
ga dan ook eens aan de studie voor je inburgeringscursus
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:49 schreef BVO het volgende:
Destiny's Child's Michelle vraagt om aandacht
Dat geluid van die val ook echtquote:
Mag ik hier ook op reageren?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:08 schreef Tania18 het volgende:
Beev wat vind je van de songfestivalinzending dit jaar?![]()
Ik vind 'm ook wel leukquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mag ik hier ook op reageren?
Ik vind het echt geweldig!
Vooral dat dusquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:10 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik vind 'm ook wel leuk![]()
Maar meer omdat de rest helemaal niks was![]()
Maud heb ik een keer in het echt (ja ik lieg niet) gezien toen ze kwam optreden bij de Minorbeurs. Toen was het ook al zo bagger.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Vooral dat dus.
Ach ja, best een grappig nummer, maar winnen gaat het niet.
En Maud! Wat was zij dramatisch
.
Ah en TMF Reaction met Renate, Valerio
, Raffaëla
én Heleen van Royen
is ook leuk
.
Ik had medelijden met d'rquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:13 schreef BVO het volgende:
En Maud! Wat was zij dramatisch
.
Ah en TMF Reaction met Renate, Valerio
, Raffaëla
én Heleen van Royen
is ook leuk
.
Vanwaar de "quote:
Mooi.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:25 schreef Svensational het volgende:.
Het gaat goed.
jaja, dit is ook een stom antwoord idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |