ik dacht dat jij aan teruglezen deed ...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:25 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
welke link?wat heeft dat met wortels te maken?
ik weet niet of ik dat eigenlijk wel wil weten?
![]()
Nee. ik wordt er steeds uitgeknikkerd, en dan kan ik geen verbinding meer maken.
geen idee waar het aan ligt..
die in dat zwarte truitje is veel leukerquote:
Ik kan het niet eens een plork noemenquote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:30 schreef nixxx het volgende:
[..]
die in dat zwarte truitje is veel leuker
Tss, geen (mooie) tieten. Bahquote:
misschien komt dat wel als ze 16 wordtquote:
Met zo'n kop moet dat verboden wordenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
misschien komt dat wel als ze 16 wordt
postnatale abortusquote:
nee joh, wiegedoodquote:
Hetgeen moeilijk aantoonbaar is en dus vaak verward wordt met moord.quote:
verdacht hoor.. zo'n 12-jarig meisje gestikt in een wiegetjequote:
Over welke pads er nu in de senseo moeten?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:40 schreef _Cara_ het volgende:
en nu ben ik weg .. heb een bespreking...![]()
Duidelijk een geval van een natuurlijke dood, niks aan de hand dus.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
verdacht hoor.. zo'n 12-jarig meisje gestikt in een wiegetje
Arme jij...van hard weken wordt je een stoere vent..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:40 schreef _Cara_ het volgende:
Op vrijdag 17 maart 2006 10:24 schreef nixxx het volgende:
heb allemaal splinters in mijn handen van die ******pallets
Heb jij eigenlijk wel eens een werkbespreking?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Over welke pads er nu in de senseo moeten?
de thee padsquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
... en de dokter vertrekt met een aanmerkelijk dikkere portemonneequote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Duidelijk een geval van een natuurlijke dood, niks aan de hand dus.![]()
Vreemd genoeg wel jaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk wel eens een werkbespreking?![]()
over 'Werk' pheno.. moet je eens proberenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zijn geweten sust.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
... en de dokter vertrekt met een aanmerkelijk dikkere portemonnee
Komt erg gemotiveerd over, lijkt het net alsof je zelf tijdens de bespreking hard door werkt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vreemd genoeg wel jaMaar een laptop doet wonderen, kan ik onder de bespreking blijven fok!ken
Het is vrijdag, doe niet zo gek manquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
over 'Werk' pheno.. moet je eens proberen
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Komt erg gemotiveerd over, lijkt het net alsof je zelf tijdens de bespreking hard door werkt.![]()
Wat wil je weten?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:46 schreef Twisted_fok het volgende:
Wil ik het weten?
Jaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:46 schreef Twisted_fok het volgende:
Wil ik het weten?
Haal d'r weg dan.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:50 schreef Polen het volgende:
Ik herken mijn eigen posts verdomme niet terug door dat vieze wijf!
Over een link in het vorige topic.quote:
Er kwam opeens een gebruiker (vast een kloon) die eenquote:
Is die veilig te bekijken als ik op mijn werk zit?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Over een link in het vorige topic.![]()
redelijk...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:53 schreef melismay het volgende:
[..]
Is die veilig te bekijken als ik op mijn werk zit?
Jij bent de enige die er wat aan kan doen!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:50 schreef Polen het volgende:
Ik herken mijn eigen posts verdomme niet terug door dat vieze wijf!
Ik heb het ook gekundquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:53 schreef melismay het volgende:
[..]
Maar ik zit dan ook alleen vandaagquote:
dat vindt hij van de jouwe vast ookquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:54 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jij bent de enige die er wat aan kan doen!
Goed puntquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:54 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jij bent de enige die er wat aan kan doen!
Ligt er aan hoe intiem je met je collega's omgaat.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:53 schreef melismay het volgende:
[..]
*mompelt iets over wortelsquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe intiem je met je collega's omgaat.![]()
Het is nog steeds bagger.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:58 schreef Polen het volgende:
Zo, dat is herkenbaarder.
ik ookquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:58 schreef Polen het volgende:
Ik word er wel misselijk van.
quote:
Als het heel laat wordt ben ik weer thuis.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:02 schreef Mokster het volgende:
Ik ga me maar weer eens met het Syrië-drama bezighouden.
Dat wordt weer een latertje vandaag!
Het is even door de zure appel bijtenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:58 schreef Twisted_fok het volgende:
Goed, ik ga het dus maar niet opzoeken.![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is even door de zure appel rode wortel bijten
wat? Ik heb nu Slayer opstaanquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:03 schreef Polen het volgende:
Maar eerst blaas ik even mijn brein eruit met luide muziek.
Gewoon meteen afwijzen, heb je vanmiddag lekker vrij.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:02 schreef Mokster het volgende:
Ik ga me maar weer eens met het Syrië-drama bezighouden.
Dat wordt weer een latertje vandaag!
Zo denkt Rita ookquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gewoon meteen afwijzen, heb je vanmiddag lekker vrij.![]()
En het erge is dat ze het ook nog toepast in de praktijk.quote:
Gaat 'leven' wel samen met 'Rijswijk'?quote:
Niet echtquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gaat 'leven' wel samen met 'Rijswijk'?![]()
Briljant goed voor een songfestival nummer dan wel..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:24 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb nu Lordi opstaan. Ja, die inzending van Finland voor het Songfestival. Als zij gaan optreden dan ga ik serieus stemmen. Wat is dit briljant goed![]()
Wat in het geheel niets over de kwaliteit van een nummer zegt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:26 schreef nixxx het volgende:
[..]
Briljant goed voor een songfestival nummer dan wel..
Preciesquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:26 schreef nixxx het volgende:
[..]
Briljant goed voor een songfestival nummer dan wel..
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Precies. Plus dat het voor het eerst dat er dan echt een Metal band staat.
Ze treden tot nu toe alleen zo op:
[afbeelding]
Dat wil ik echt zien dan
Airwin schijnt daar anders over te denken.quote:
die gaat voor rode wortels?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Airwin schijnt daar anders over te denken.![]()
Ik heb nog nooit met Airwin over wortels gesproken en ik weet dan ook niet hoe hij daarover denkt.quote:
Bewijsquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Airwin schijnt daar anders over te denken.![]()
* Polen dept Moksters voorhoofd.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:32 schreef Mokster het volgende:
Godver! Het VAO is dinsdag a.s. van 17.00 uur tot 19.00 uur.
Dat wordt een gezellig avondje TK!!
VAO?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:32 schreef Mokster het volgende:
Ik schrijf het in mijn agendaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:32 schreef Mokster het volgende:
Weer?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:22 schreef Polen het volgende:
[..]
Snow - Informer.
Dat kunnen ze in Rijswijk horen, denk ik zo, met dit volume..
Nu Scooter. How much is the fish?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Weer?![]()
Zo 1992... (als ik t goed heb)
Heb de single nog liggen
Ik denk al: wtf is een 'Lordi'.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Precies. Plus dat het voor het eerst dat er dan echt een Metal band staat.
Ze treden tot nu toe alleen zo op:
[afbeelding]
Dat wil ik echt zien dan
Mocht je hem tegenkomen, wijs hem gewoon dit aan:quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met Airwin over wortels gesproken en ik weet dan ook niet hoe hij daarover denkt.![]()
1 van hun slechtste nrs..quote:
Veel Allochtonen Overzettenquote:
jij werlt ook bij de INDquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Veel Allochtonen Overzetten
Tegen Kostprijs
Dan zou ik het druk hebbenquote:
Hoezo? Je hoeft de asielaanvragen alleen maar te stempelen met 'afgewezen'.quote:
Moks, is er nog een vacature!?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoezo? Je hoeft de asielaanvragen alleen maar te stempelen met 'afgewezen'.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:53 schreef nixxx het volgende:
Sport the war, war support
The sport is war, total war
When victory's a massacre
The final swing is not a drill
It's how many people I can kill![]()
QyRoZ.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:56 schreef Ynske het volgende:
Foute vriendjes lees alinea 1
aan welke user denk je?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:56 schreef Ynske het volgende:
aan welke user denk je?
Hoiquote:Een goede vriendin (20) van mij, S.
Sabrina heeft een voorkeur voo speed ontwikkeld.quote:
Dus de kano is vervangen door een speedboot?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:59 schreef Plato1980 het volgende:
Sabrina heeft een voorkeur voo speed ontwikkeld.![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus de kano is vervangen door een speedboot?
De kano is gewoon gezonken.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
die is wel erg grappigquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarna Sabrina door een speedboot uit het water gered is.quote:
Het is nu wachten totdat ze op een cruise gaatquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarna Sabrina door een speedboot uit het water gered is.![]()
Wat uit zal draaien op de Titanic van deze eeuw.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is nu wachten totdat ze op een cruise gaat
Je bedoelt dat Sabrina de IJsberg is?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat uit zal draaien op de Titanic van deze eeuw.![]()
jij gaat t vast voor haar opnemen is t niet?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:07 schreef JoeyT het volgende:
Beetje jammerlijk om iemand die zichzelf nauwelijks kan verdedigen op het uiterlijk de grond in te boren...
Onze eigen Robin Hood.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
jij gaat t vast voor haar opnemen is t niet?
Ik wil ook wel precies hetzelfde doen bij jou als jij bij haar doet... Je zegt t maarquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
jij gaat t vast voor haar opnemen is t niet?
Als je iemand beledigt dan doe je dat bij iemand die dat aankan. Sabrina is onzeker, en zeker onzeker over haar uiterlijk. Heel erg jammer om dan juist op dit punt haar te gaan beledigenquote:
If God is in the heavensquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:53 schreef nixxx het volgende:
Sport the war, war support
The sport is war, total war
When victory's a massacre
The final swing is not a drill
It's how many people I can kill![]()
Dat ben ik op zich wel met je eens, maar Sabrina en die kano zijn een soort 'running joke' geworden die we er niet meer uit krijgen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als je iemand beledigt dan doe je dat bij iemand die dat aankan. Sabrina is onzeker, en zeker onzeker over haar uiterlijk. Heel erg jammer om dan juist op dit punt haar te gaan beledigen
Tuurlijk wel. Gewoon bij jezelf beginnen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:14 schreef Plato1980 het volgende:
Sabrina en die kano zijn een soort 'running joke' geworden die we er niet meer uit krijgen.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
If God is in the heavens
How can this happen here?
In His name, they used the weapons
For the massacre
Een betere wereld begint bij jezelf?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Gewoon bij jezelf beginnen.
En denk je dat ze die 'running joke' op prijs zal stellen? Denk dat ze het er best moeilijk mee zal hebben, zeker omdat het over t uiterlijk gaat, iets waar ze zich niet op kan verdedigen. Ik wil best een willekeurig fotoboek van iemand uit de slowchat pakken en daar nieuwe 'running jokes' van maken als daar behoefte aan isquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat ben ik op zich wel met je eens, maar Sabrina en die kano zijn een soort 'running joke' geworden die we er niet meer uit krijgen.
Was jij overigens niet zo beledigd toen je een post verkeerd opvatte van mij?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Een betere wereld begint bij jezelf?
Klopt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Was jij overigens niet zo beledigd toen je een post verkeerd opvatte van mij?
zoals gewoonlijk... nietsquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:19 schreef Copycat het volgende:
Wat is er allemaal aan de hand?
Juffrouw, ze maken ruzie!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:19 schreef Copycat het volgende:
Wat is er allemaal aan de hand?
Nou dan, dat was amper een belediging. Als je nou een zeker iemand afkraakt op uiterlijk ok, maar beetje zielig is ditquote:
Ja juffrouw.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:23 schreef Copycat het volgende:
![]()
Niet netjes om users die er niet zijn af te katten.
Niet meer doen dus!
![]()
Maar goed, ook jij hebt je in het verleden meer dan eens aan dit soort dingen schuldig gemaakt. Het komt dus neer op de pot die de ketel verwijst dat hij zwart ziet.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nou dan, dat was amper een belediging. Als je nou een zeker iemand afkraakt op uiterlijk ok, maar beetje zielig is dit
Heb ik t op uiterlijk gespeeld? Kan ik me niet voorstellen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar goed, ook jij hebt je in het verleden meer dan eens aan dit soort dingen schuldig gemaakt. Het komt dus neer op de pot die de ketel verwijst dat hij zwart ziet.
Ook dat.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:26 schreef Plato1980 het volgende:
Maar goed, ook jij hebt je in het verleden meer dan eens aan dit soort dingen schuldig gemaakt. Het komt dus neer op de pot die de ketel verwijst dat hij zwart ziet.
Onzinquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook dat.
Nu dus gewoon allemaal kappen hiermee.
Mea culpa.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook dat.
Nu dus gewoon allemaal kappen hiermee.
Oliequote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:30 schreef petitlapin2 het volgende:
nu gaat joeyt de heilige maagd Maria gaan spelen![]()
hij is altijd zo lief voor de andere usertjes![]()
Tussen de posts door welquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:31 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Is het hier nog gezellig?
Ik heb al vaker gezegd dat dit niet mijn ding is.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:30 schreef petitlapin2 het volgende:
nu gaat joeyt de heilige maagd Maria gaan spelen![]()
hij is altijd zo lief voor de andere usertjes![]()
en bijvoorbeeld pheno aanvallen op het feit dat hij niet veel sociale contacten heeft, dat mag dan wel ?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:32 schreef JoeyT het volgende:
Ik heb al vaker gezegd dat dit niet mijn ding is.
Gaat er meer om dat 1 van de meest onzekere users hier Sabrina gaat bashen om zichzelf beter te voelen.
Verstandig. Doe ik met je meequote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:33 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Haha, goed, blijf ik er nog even tussen..
Ja, net zoals hij mij flink mag bashen over de abortusquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:33 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
en bijvoorbeeld pheno aanvallen op het feit dat hij niet veel sociale contacten heeft, dat mag dan wel ?
Hehe....'jahaa..'quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:35 schreef vibri het volgende:
[..]
Verstandig. Doe ik met je mee
Lekker weertje he?
Als Sabrina zou willen zou ze zich prima kunnen verdedigen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja, net zoals hij mij flink mag bashen over de abortus
Overigens kunnen ik en Pheno ons verdedigen, Sabrina niet. En ik weet zeker dat wanneer ik 1 van jullie met fotoboek hard bash op uiterlijk het niet zo grappig gevonden zal zijn
Hier scheen de zon vanmorgen nogquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:37 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Hehe....'jahaa..'
*grr, eigenlijk gewoon niet..vriezends koud, regen en wind..bleh*
En hoe zit het dan met die kinderachtige 'gangbangposts' elke keer als je Sylvana hier ergens zag posten?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:36 schreef JoeyT het volgende:
Overigens kunnen ik en Pheno ons verdedigen, Sabrina niet. En ik weet zeker dat wanneer ik 1 van jullie met fotoboek hard bash op uiterlijk het niet zo grappig gevonden zal zijn
woensdag was het lekkerderquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:37 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Hehe....'jahaa..'
*grr, eigenlijk gewoon niet..vriezends koud, regen en wind..bleh*
wat een bullshit, man. Dus als ik het goed begrijp: sabrina mocht mij uitmaken voor alles wat slecht en verwerpelijk is, wat ze dagelijks deed, maar ik zou dan niets mogen terugzeggen omdat zij een zwak mens is ?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:36 schreef JoeyT het volgende:
Ja, net zoals hij mij flink mag bashen over de abortus
Cc... je hoeft joey niet te vertellen dat ie inconsequent is, dat weet ie zelf ook welquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
En hoe zit het dan met die kinderachtige 'gangbangposts' elke keer als je Sylvana hier ergens zag posten?
Zelfde laken een pak.
Ik vind bashen op gebied van uiterlijk gewoon een teken van onmacht. Hier wordt iedereen wel afgezeken, maar nooit op uiterlijk. Enige bij wie dat gebeurt> Sabrina. Waarom? Omdat ze er anders uitziet dan de gemiddelde persoon?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als Sabrina zou willen zou ze zich prima kunnen verdedigen.
Maar goed, laten we daar maar geen rel over bouwen.![]()
Wat een mooi francisme, of hoe je dat ook noemt.quote:
ik doe helemaal niets, ik zei alleen toen ik dat topic las dat ik vond dat de omschrijving op haar leek, voor de rest moet je mij niet aankijkenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik wil ook wel precies hetzelfde doen bij jou als jij bij haar doet... Je zegt t maar![]()
Nederland zal wel beter weer hebben ja...(hoop ik voor je)quote:
iets als Ynske die altijd tussen 12 en 12.30 gaat lunchen?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:23 schreef JoeyT het volgende:
Opvallend dat Ynske hm altijd peert als dit gebeurt.
Het is hier nu ook druilerig (Den Haag), dus je hoeft niet jaloers te zijn.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:41 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Nederland zal wel beter weer hebben ja...(hoop ik voor je)
Hier is het een miezerige St. Patricks festival.. (al die mensen die nu vrij hebben genomen en in de kou mogen staan om een Carribische carnalvals-stoet te bekijken..de ironie)
Tuurlijk mag je iemand met woorden afmaken. Maar dat doe je toch niet aan de hand van een fotoboek? Hoe vaak bashen wij elkaar niet? Hebben we geen fotoboek voor nodig tochquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:38 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
wat een bullshit, man. Dus als ik het goed begrijp: sabrina mocht mij uitmaken voor alles wat slecht en verwerpelijk is, wat ze dagelijks deed, maar ik zou dan niets mogen terugzeggen omdat zij een zwak mens is ?
soit, het kan me gaan bal schelen, ik ga gaan wandelen
Precies, iedereen wordt wel eens afgezeken en zelden op uiterlijk. Maar in ons geval kan dat ook niet, want we hebben geen fotoboek en men weet dus niet hoe wij er uit zien.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vind bashen op gebied van uiterlijk gewoon een teken van onmacht. Hier wordt iedereen wel afgezeken, maar nooit op uiterlijk. Enige bij wie dat gebeurt> Sabrina. Waarom? Omdat ze er anders uitziet dan de gemiddelde persoon?
Hoe je dat noemt?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat een mooi francisme, of hoe je dat ook noemt.![]()
tis hier koud, waterkoude wind en het perfecte weer om binnen te zittenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:41 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Nederland zal wel beter weer hebben ja...(hoop ik voor je)
Hier is het een miezerige St. Patricks festival.. (al die mensen die nu vrij hebben genomen en in de kou mogen staan om een Carribische carnalvals-stoet te bekijken..de ironie)
Ben jij dat niet?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Precies, iedereen wordt wel eens afgezeken en zelden op uiterlijk. Maar in ons geval kan dat ook niet, want we hebben geen fotoboek en men weet dus niet hoe wij er uit zien.
je mag ook best stilzitten als je fok!t hoorquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:45 schreef _Cara_ het volgende:
hoe gaat ie hier? ik heb verdorie nauwelijks tijd om mn kont te draaien...
toch maar ff![]()
en volgende week misschien weer sneeuw...ik wil niet meer ik wil zon en kuddelige warmte..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis hier koud, waterkoude wind en het perfecte weer om binnen te zitten
Shake that assquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:45 schreef _Cara_ het volgende:
toch maar ff![]()
Koffie maakt moe... Wetenschappelijk bewezenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:45 schreef _Cara_ het volgende:
toch maar ff![]()
dat mag hijquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:33 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
en bijvoorbeeld pheno aanvallen op het feit dat hij niet veel sociale contacten heeft, dat mag dan wel ?
Ik ga bij thuiskomst heerlijk in badquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:46 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
en volgende week misschien weer sneeuw...ik wil niet meer ik wil zon en kuddelige warmte..![]()
shake that bootyquote:
quote:
cafeïne houdt jong! wetenschappelijk bewezen..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Koffie maakt moe... Wetenschappelijk bewezen
Hehe, ik neem me zoiets nooit voor ('vlink zuipen') helaas gaat het dronken worden hier vrij makkelijk..(amper eten en pinten van 0,6 ltr weg drinken..)quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:42 schreef vibri het volgende:
[..]
Het is hier nu ook druilerig (Den Haag), dus je hoeft niet jaloers te zijn.
Ik hoorde idd dat 't St. Patricks day is. Ga je flink zuipen vanavond?
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:40 schreef Mokster het volgende:
Hey! Een gangbash hier? Tof!
altijd gezelligquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
En jij mag mij een verkrachter en kindmoordenaar noemen![]()
hé jah...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:47 schreef vibri het volgende:
[..]
Ik ga bij thuiskomst heerlijk in bad
Maar da's toch anders, I know
al zou het niet de waarheid zijnquote:
linkje?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:47 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
cafeïne houdt jong! wetenschappelijk bewezen..
Ik heb er niet zo'n behoefte aan, maar er gebeurt idd wel zat ja. M'n baas gaat iig wel naar een Ierse pub.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:47 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Hehe, ik neem me zoiets nooit voor ('vlink zuipen') helaas gaat het dronken worden hier vrij makkelijk..(amper eten en pinten van 0,6 ltr weg drinken..)
Volgens mij zijn er ook bij jullie wat feesten omtrend St. Patrick, ga maar naar een ierse kroeg..
Excact! Filmpje huren..languit op de bank..desnoods met deken..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis hier koud, waterkoude wind en het perfecte weer om binnen te zitten
Bron?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:47 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
cafeïne houdt jong! wetenschappelijk bewezen..
Later als ik groot ben neem ik ook een groot bad. Deze is toch wel wat krap voor met z'n tweetjesquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:48 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
hé jah...duurt wel nog ff maar het is een prettig vooruitzicht...lekker plons
![]()
heb ik niet , was op een wetenschappelijk programma vorige week (Duitse zender) tja, dus drink ik een bakkie...quote:
Jaaaaaaaa, met de 220x240quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:49 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Excact! Filmpje huren..languit op de bank..desnoods met deken..
Andere plannen dan?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:49 schreef vibri het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo'n behoefte aan, maar er gebeurt idd wel zat ja. M'n baas gaat iig wel naar een Ierse pub.
deze niet..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:49 schreef vibri het volgende:
[..]
Later als ik groot ben neem ik ook een groot bad. Deze is toch wel wat krap voor met z'n tweetjes
Dan ga je toch na elkaar in bad?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:49 schreef vibri het volgende:
[..]
Later als ik groot ben neem ik ook een groot bad. Deze is toch wel wat krap voor met z'n tweetjes
of pics van _cara_, die moet er enorm jong uit zienquote:
Lekker in een warm bad en vroeg naar bed. Ben heel de week al moe en zelfs veel slapen helpt niet. Ik denk dat ik tegen een verkoudheidje aan zit, waardoor m'n weerstand wat laag is momenteelquote:
minder gezellig misschien..quote:
heb Willow nog liggenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:49 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Excact! Filmpje huren..languit op de bank..desnoods met deken..
ze werkt er iig aan...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
of pics van _cara_, die moet er enorm jong uit zien
Ik wist dat ik was over het hoofd zagquote:
dan is t dus duits gelulquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:50 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
heb ik niet , was op een wetenschappelijk programma vorige week (Duitse zender) tja, dus drink ik een bakkie...![]()
quote:
mijn bad.. is van een redelijk formaat..quote:
die ontkennen de oorlog ook nog!quote:
bratwursstquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
die ontkennen de oorlog ook nog!
"Wir haben es nicht gewursst"
Tegenwoordig zou heel die WO II een terroristische aanslag genoemd wordenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Wir haben es nicht gewusst"
Met een lullig dekentje krijg je mij niet warm. Koukleum met een hoofdletter Kquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:52 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
LOL..das wel groot.. Daarmee kan je je helemaal in-nesten voor de TV..
Dat warme bad zal wel effect hebben, denk ik. Elke keer als ik een bad genomen heb, voel ik me als een vaatdoek...en dan is slapen heerlijk!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:52 schreef vibri het volgende:
[..]
Lekker in een warm bad en vroeg naar bed. Ben heel de week al moe en zelfs veel slapen helpt niet. Ik denk dat ik tegen een verkoudheidje aan zit, waardoor m'n weerstand wat laag is momenteel
ja hey hallooooooooooo!! je gaat me toch niet vertellen dat ik al die koffie um sonst trinke?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Wir haben es nicht gewusst"
Val Kilmerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb Willow nog liggen
[afbeelding]
en vannaaf niet treinen dus dat gaat wel goedkomen
Mogen we langskomen dan?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:53 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
mijn bad.. is van een redelijk formaat..![]()
ach dan wrijft ie wel eventjes op je juiste plekjes, heb je t zo warmquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:55 schreef vibri het volgende:
[..]
Met een lullig dekentje krijg je mij niet warm. Koukleum met een hoofdletter K
Ah, leuk!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb Willow nog liggen
[afbeelding]
en vannaaf niet treinen dus dat gaat wel goedkomen
je blijft iig wakker!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:55 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ja hey hallooooooooooo!! je gaat me toch niet vertellen dat ik al die koffie um sonst trinke?![]()
In een waterbed nog ookquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:55 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Dat warme bad zal wel effect hebben, denk ik. Elke keer als ik een bad genomen heb, voel ik me als een vaatdoek...en dan is slapen heerlijk!
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:57 schreef vibri het volgende:
[..]
In een waterbed nog ook
Avondje terug naar de baarmoeder
Jij kent mij duidelijk nietquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach dan wrijft ie wel eventjes op je juiste plekjes, heb je t zo warm
Juist..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach dan wrijft ie wel eventjes op je juiste plekjes, heb je t zo warm
ali g is over het algemeen dan ook niet leukquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:57 schreef JoeyT het volgende:
Of Ali G als Borat. Dat hij een Amerikaanse jager gaat interviewen die zegt dat hij wel op joden zou willen jagen net als in 2e wereldoorlog. Volgens mij was die aflevering ook verboden in Amerika.
ouderwetse preutse doosquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:58 schreef vibri het volgende:
[..]
Jij kent mij duidelijk niet
Maar dat wrijven doen we dan wel onder de dekens
met 't licht uit he
Ik kan er ook niet echt aan wennen, maar soms moet je er wat voor over hebben hequote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:58 schreef Ynske het volgende:
[..]waterbed...
na t leed dat kleintje deze week ermee gehad heeft
nee niets voor mij
zeer zeker onder de dekens, lekker tegen elkaar kruipenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:58 schreef vibri het volgende:
[..]
met 't licht uit he
Licht uit?? Wat krijgen we nou? Wat doet de vriend van je verkeerd?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:58 schreef vibri het volgende:
[..]
met 't licht uit he
Precies het juiste lichaamsdeelquote:
Waterbedquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:58 schreef Ynske het volgende:
[..]waterbed...
na t leed dat kleintje deze week ermee gehad heeft
nee niets voor mij
Van Balkie moet je ook oogsten!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:00 schreef vibri het volgende:
[..]
Terug naar de jaren vijftig... moet van Balkie
ikke niet, de user Kleintjequote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:59 schreef vibri het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet echt aan wennen, maar soms moet je er wat voor over hebben he
Wat voor leed heb je gehad?
of een zak over zijn hoofd!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:00 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Licht uit?? Wat krijgen we nou? Wat doet de vriend van je verkeerd?
Gewoon licht aan hoor...
Zullen we er over ophouden? Ik moet nog een halve dag werken voor ik dat kan gaan doenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeer zeker onder de dekens, lekker tegen elkaar kruipen
dat heeft niets met verkeerd doen van vriendquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:00 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Gewoon licht aan hoor...
nog 2 uurtjes en 45 minquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:01 schreef vibri het volgende:
[..]
Zullen we er over ophouden? Ik moet nog een halve dag werken voor ik dat kan gaan doen
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:00 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Gewoon licht aan hoor...
Dat zal wel zo zijn omdat zijn haarstijl ander niet in de maatschappij intergreerd..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:00 schreef vibri het volgende:
[..]
Terug naar de jaren vijftig... moet van Balkie
Ik heb weinig keusquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waterbed
Ik vind het niets
* Pheno wacht op nieuw bed, die is way better
Kleintjequote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
ikke niet, de user Kleintje
een gat in t bed, motor beschadigd kortom balen
ik vind t trouwens ook niet lekker liggen, geef mij maar lekker een gewone matras
Tot snel!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:04 schreef _Cara_ het volgende:
Zo pauze voorbij..
* Cara haalt ff diep adem, en pakt haar spullen
![]()
Ik zal eens wat fotos hier neer donderen, als alles af isquote:
pardon? hoe gaat de kleine heten?quote:
Opmerkingen over uiterlijk mogen niet meer hequote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat heeft niets met verkeerd doen van vriend
das gewoon fijn
enneh ook handig als je moe bent, hoef je je bed niet meer uit om t licht uit te doen
Het lijkt me enig om foto's avn de babykamer te zien.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal eens wat fotos hier neer donderen, als alles af is
Er komen btw geen wortelen in voor
Maar je laat hem wel in het duister tasten..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:02 schreef vibri het volgende:
[..]he
Mijn vriend doet helemaal niets verkeerd
the Dark Crystalquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:57 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ah, leuk!
Zo heb ik The Dark Crystal nog liggen!
Geen wortelen? Laat dan maarquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal eens wat fotos hier neer donderen, als alles af is
Er komen btw geen wortelen in voor
Wanneer ben je uitgerekend?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het lijkt me enig om foto's avn de babykamer te zien.![]()
dan zou ie ook een enorme zak hebben.. als ie hem helemaal over zijn hoofd kan trekkenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:05 schreef vibri het volgende:
[..]
Opmerkingen over uiterlijk mogen niet meer he
en dat heeft hij helemaal niet nodig
Het was een [sub]-opmerking met eenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:06 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Maar je laat hem wel in het duister tasten..
he, ik denk je word papaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:08 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
als het goed is ben ik over 9 maanden weer terug in Nederland...niet bevallen..![]()
Ik ook! Waarschijnlijk heb ik het zelfde pakketquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:07 schreef PhaE het volgende:
[..]
the Dark Crystal
Limited Edition ligt hier ook, inclusief een enorm boek over "The making of", uitleg over de wereld van The Dark Crystal, en het eerste schets-/story-book wat de makers ooit in een cafeetje samen hebben zitte krabbelen
ben er praktisch mee opgegroeid![]()
Dan zou ik vanaf nu me bezig moeten gaan houden met 'de daad' wil ik dat redden..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
he, ik denk je word papa
maar nee hoor
wat houd je tegen?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:11 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Dan zou ik vanaf nu me bezig moeten gaan houden met 'de daad' wil ik dat redden..![]()
de hoeveelheid schapenquote:
Whaha...goede ervaringen mee...zwakke vuurhouten boxsprings..dan..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:10 schreef Pheno het volgende:
Engelse boxspring kingsize, nog een paar weekjes wachten
Deze heeft geen krakende/piepende bodemquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:14 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Whaha...goede ervaringen mee...zwakke vuurhouten boxsprings..dan..
jah wat wil je nuquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:16 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Tja, das moeilijk kiezen met zo'n kudde als ze allemaal 'me-e-e-e-e' roepen..
Hehe, dat heb jij je natuurlijk even van verzekerd..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Deze heeft geen krakende/piepende bodem
Oh? Ik kan nou niet zeggen dat wortels me opwindenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:17 schreef Ynske het volgende:
Lokken met wortelen wil ook nog wel helpen
'wie wil er een vleeskleurige wortel?!'quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:17 schreef Ynske het volgende:
Lokken met wortelen wil ook nog wel helpen
In de showroom even gedaan alsof het een trampoline isquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:17 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Hehe, dat heb jij je natuurlijk even van verzekerd..
nee rode wortelsquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:18 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
'wie wil er een vleeskleurige wortel?!'
Pinquins eten geen wortels...(maar dat hoef ik je niet te vertellen natuurlijk..)quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh? Ik kan nou niet zeggen dat wortels me opwinden
Is die bever weg?quote:
ik mag dan ook aannemen dat jij geen schaap bentquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh? Ik kan nou niet zeggen dat wortels me opwinden
Truequote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:19 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Pinquins eten geen wortels...(maar dat hoef ik je niet te vertellen natuurlijk..)
zelfs geen pinguin. Shocking!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik mag dan ook aannemen dat jij geen schaap bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |