altijd gezelligquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
En jij mag mij een verkrachter en kindmoordenaar noemen![]()
hé jah...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:47 schreef vibri het volgende:
[..]
Ik ga bij thuiskomst heerlijk in bad
Maar da's toch anders, I know
al zou het niet de waarheid zijnquote:
linkje?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:47 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
cafeïne houdt jong! wetenschappelijk bewezen..
Ik heb er niet zo'n behoefte aan, maar er gebeurt idd wel zat ja. M'n baas gaat iig wel naar een Ierse pub.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:47 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Hehe, ik neem me zoiets nooit voor ('vlink zuipen') helaas gaat het dronken worden hier vrij makkelijk..(amper eten en pinten van 0,6 ltr weg drinken..)
Volgens mij zijn er ook bij jullie wat feesten omtrend St. Patrick, ga maar naar een ierse kroeg..
Excact! Filmpje huren..languit op de bank..desnoods met deken..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis hier koud, waterkoude wind en het perfecte weer om binnen te zitten
Bron?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:47 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
cafeïne houdt jong! wetenschappelijk bewezen..
Later als ik groot ben neem ik ook een groot bad. Deze is toch wel wat krap voor met z'n tweetjesquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:48 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
hé jah...duurt wel nog ff maar het is een prettig vooruitzicht...lekker plons
![]()
heb ik niet , was op een wetenschappelijk programma vorige week (Duitse zender) tja, dus drink ik een bakkie...quote:
Jaaaaaaaa, met de 220x240quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:49 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Excact! Filmpje huren..languit op de bank..desnoods met deken..
Andere plannen dan?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:49 schreef vibri het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo'n behoefte aan, maar er gebeurt idd wel zat ja. M'n baas gaat iig wel naar een Ierse pub.
deze niet..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:49 schreef vibri het volgende:
[..]
Later als ik groot ben neem ik ook een groot bad. Deze is toch wel wat krap voor met z'n tweetjes
Dan ga je toch na elkaar in bad?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:49 schreef vibri het volgende:
[..]
Later als ik groot ben neem ik ook een groot bad. Deze is toch wel wat krap voor met z'n tweetjes
of pics van _cara_, die moet er enorm jong uit zienquote:
Lekker in een warm bad en vroeg naar bed. Ben heel de week al moe en zelfs veel slapen helpt niet. Ik denk dat ik tegen een verkoudheidje aan zit, waardoor m'n weerstand wat laag is momenteelquote:
minder gezellig misschien..quote:
heb Willow nog liggenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:49 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Excact! Filmpje huren..languit op de bank..desnoods met deken..
ze werkt er iig aan...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
of pics van _cara_, die moet er enorm jong uit zien
Ik wist dat ik was over het hoofd zagquote:
dan is t dus duits gelulquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:50 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
heb ik niet , was op een wetenschappelijk programma vorige week (Duitse zender) tja, dus drink ik een bakkie...![]()
quote:
mijn bad.. is van een redelijk formaat..quote:
die ontkennen de oorlog ook nog!quote:
bratwursstquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
die ontkennen de oorlog ook nog!
"Wir haben es nicht gewursst"
Tegenwoordig zou heel die WO II een terroristische aanslag genoemd wordenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Wir haben es nicht gewusst"
Met een lullig dekentje krijg je mij niet warm. Koukleum met een hoofdletter Kquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:52 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
LOL..das wel groot.. Daarmee kan je je helemaal in-nesten voor de TV..
Dat warme bad zal wel effect hebben, denk ik. Elke keer als ik een bad genomen heb, voel ik me als een vaatdoek...en dan is slapen heerlijk!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:52 schreef vibri het volgende:
[..]
Lekker in een warm bad en vroeg naar bed. Ben heel de week al moe en zelfs veel slapen helpt niet. Ik denk dat ik tegen een verkoudheidje aan zit, waardoor m'n weerstand wat laag is momenteel
ja hey hallooooooooooo!! je gaat me toch niet vertellen dat ik al die koffie um sonst trinke?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Wir haben es nicht gewusst"
Val Kilmerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb Willow nog liggen
[afbeelding]
en vannaaf niet treinen dus dat gaat wel goedkomen
Mogen we langskomen dan?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:53 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
mijn bad.. is van een redelijk formaat..![]()
ach dan wrijft ie wel eventjes op je juiste plekjes, heb je t zo warmquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:55 schreef vibri het volgende:
[..]
Met een lullig dekentje krijg je mij niet warm. Koukleum met een hoofdletter K
Ah, leuk!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb Willow nog liggen
[afbeelding]
en vannaaf niet treinen dus dat gaat wel goedkomen
je blijft iig wakker!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:55 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ja hey hallooooooooooo!! je gaat me toch niet vertellen dat ik al die koffie um sonst trinke?![]()
In een waterbed nog ookquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:55 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Dat warme bad zal wel effect hebben, denk ik. Elke keer als ik een bad genomen heb, voel ik me als een vaatdoek...en dan is slapen heerlijk!
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:57 schreef vibri het volgende:
[..]
In een waterbed nog ook
Avondje terug naar de baarmoeder
Jij kent mij duidelijk nietquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach dan wrijft ie wel eventjes op je juiste plekjes, heb je t zo warm
Juist..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach dan wrijft ie wel eventjes op je juiste plekjes, heb je t zo warm
ali g is over het algemeen dan ook niet leukquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:57 schreef JoeyT het volgende:
Of Ali G als Borat. Dat hij een Amerikaanse jager gaat interviewen die zegt dat hij wel op joden zou willen jagen net als in 2e wereldoorlog. Volgens mij was die aflevering ook verboden in Amerika.
ouderwetse preutse doosquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:58 schreef vibri het volgende:
[..]
Jij kent mij duidelijk niet
Maar dat wrijven doen we dan wel onder de dekens
met 't licht uit he
Ik kan er ook niet echt aan wennen, maar soms moet je er wat voor over hebben hequote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:58 schreef Ynske het volgende:
[..]waterbed...
na t leed dat kleintje deze week ermee gehad heeft
nee niets voor mij
zeer zeker onder de dekens, lekker tegen elkaar kruipenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:58 schreef vibri het volgende:
[..]
met 't licht uit he
Licht uit?? Wat krijgen we nou? Wat doet de vriend van je verkeerd?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:58 schreef vibri het volgende:
[..]
met 't licht uit he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |