Heb ik t op uiterlijk gespeeld? Kan ik me niet voorstellen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar goed, ook jij hebt je in het verleden meer dan eens aan dit soort dingen schuldig gemaakt. Het komt dus neer op de pot die de ketel verwijst dat hij zwart ziet.
Ook dat.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:26 schreef Plato1980 het volgende:
Maar goed, ook jij hebt je in het verleden meer dan eens aan dit soort dingen schuldig gemaakt. Het komt dus neer op de pot die de ketel verwijst dat hij zwart ziet.
Onzinquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook dat.
Nu dus gewoon allemaal kappen hiermee.
Mea culpa.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook dat.
Nu dus gewoon allemaal kappen hiermee.
Oliequote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:30 schreef petitlapin2 het volgende:
nu gaat joeyt de heilige maagd Maria gaan spelen![]()
hij is altijd zo lief voor de andere usertjes![]()
Tussen de posts door welquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:31 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Is het hier nog gezellig?
Ik heb al vaker gezegd dat dit niet mijn ding is.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:30 schreef petitlapin2 het volgende:
nu gaat joeyt de heilige maagd Maria gaan spelen![]()
hij is altijd zo lief voor de andere usertjes![]()
en bijvoorbeeld pheno aanvallen op het feit dat hij niet veel sociale contacten heeft, dat mag dan wel ?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:32 schreef JoeyT het volgende:
Ik heb al vaker gezegd dat dit niet mijn ding is.
Gaat er meer om dat 1 van de meest onzekere users hier Sabrina gaat bashen om zichzelf beter te voelen.
Verstandig. Doe ik met je meequote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:33 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Haha, goed, blijf ik er nog even tussen..
Ja, net zoals hij mij flink mag bashen over de abortusquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:33 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
en bijvoorbeeld pheno aanvallen op het feit dat hij niet veel sociale contacten heeft, dat mag dan wel ?
Hehe....'jahaa..'quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:35 schreef vibri het volgende:
[..]
Verstandig. Doe ik met je mee
Lekker weertje he?
Als Sabrina zou willen zou ze zich prima kunnen verdedigen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja, net zoals hij mij flink mag bashen over de abortus
Overigens kunnen ik en Pheno ons verdedigen, Sabrina niet. En ik weet zeker dat wanneer ik 1 van jullie met fotoboek hard bash op uiterlijk het niet zo grappig gevonden zal zijn
Hier scheen de zon vanmorgen nogquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:37 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Hehe....'jahaa..'
*grr, eigenlijk gewoon niet..vriezends koud, regen en wind..bleh*
En hoe zit het dan met die kinderachtige 'gangbangposts' elke keer als je Sylvana hier ergens zag posten?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:36 schreef JoeyT het volgende:
Overigens kunnen ik en Pheno ons verdedigen, Sabrina niet. En ik weet zeker dat wanneer ik 1 van jullie met fotoboek hard bash op uiterlijk het niet zo grappig gevonden zal zijn
woensdag was het lekkerderquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:37 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Hehe....'jahaa..'
*grr, eigenlijk gewoon niet..vriezends koud, regen en wind..bleh*
wat een bullshit, man. Dus als ik het goed begrijp: sabrina mocht mij uitmaken voor alles wat slecht en verwerpelijk is, wat ze dagelijks deed, maar ik zou dan niets mogen terugzeggen omdat zij een zwak mens is ?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:36 schreef JoeyT het volgende:
Ja, net zoals hij mij flink mag bashen over de abortus
Cc... je hoeft joey niet te vertellen dat ie inconsequent is, dat weet ie zelf ook welquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
En hoe zit het dan met die kinderachtige 'gangbangposts' elke keer als je Sylvana hier ergens zag posten?
Zelfde laken een pak.
Ik vind bashen op gebied van uiterlijk gewoon een teken van onmacht. Hier wordt iedereen wel afgezeken, maar nooit op uiterlijk. Enige bij wie dat gebeurt> Sabrina. Waarom? Omdat ze er anders uitziet dan de gemiddelde persoon?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als Sabrina zou willen zou ze zich prima kunnen verdedigen.
Maar goed, laten we daar maar geen rel over bouwen.![]()
Wat een mooi francisme, of hoe je dat ook noemt.quote:
ik doe helemaal niets, ik zei alleen toen ik dat topic las dat ik vond dat de omschrijving op haar leek, voor de rest moet je mij niet aankijkenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik wil ook wel precies hetzelfde doen bij jou als jij bij haar doet... Je zegt t maar![]()
Nederland zal wel beter weer hebben ja...(hoop ik voor je)quote:
iets als Ynske die altijd tussen 12 en 12.30 gaat lunchen?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:23 schreef JoeyT het volgende:
Opvallend dat Ynske hm altijd peert als dit gebeurt.
Het is hier nu ook druilerig (Den Haag), dus je hoeft niet jaloers te zijn.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:41 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Nederland zal wel beter weer hebben ja...(hoop ik voor je)
Hier is het een miezerige St. Patricks festival.. (al die mensen die nu vrij hebben genomen en in de kou mogen staan om een Carribische carnalvals-stoet te bekijken..de ironie)
Tuurlijk mag je iemand met woorden afmaken. Maar dat doe je toch niet aan de hand van een fotoboek? Hoe vaak bashen wij elkaar niet? Hebben we geen fotoboek voor nodig tochquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:38 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
wat een bullshit, man. Dus als ik het goed begrijp: sabrina mocht mij uitmaken voor alles wat slecht en verwerpelijk is, wat ze dagelijks deed, maar ik zou dan niets mogen terugzeggen omdat zij een zwak mens is ?
soit, het kan me gaan bal schelen, ik ga gaan wandelen
Precies, iedereen wordt wel eens afgezeken en zelden op uiterlijk. Maar in ons geval kan dat ook niet, want we hebben geen fotoboek en men weet dus niet hoe wij er uit zien.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vind bashen op gebied van uiterlijk gewoon een teken van onmacht. Hier wordt iedereen wel afgezeken, maar nooit op uiterlijk. Enige bij wie dat gebeurt> Sabrina. Waarom? Omdat ze er anders uitziet dan de gemiddelde persoon?
Hoe je dat noemt?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat een mooi francisme, of hoe je dat ook noemt.![]()
tis hier koud, waterkoude wind en het perfecte weer om binnen te zittenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:41 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Nederland zal wel beter weer hebben ja...(hoop ik voor je)
Hier is het een miezerige St. Patricks festival.. (al die mensen die nu vrij hebben genomen en in de kou mogen staan om een Carribische carnalvals-stoet te bekijken..de ironie)
Ben jij dat niet?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Precies, iedereen wordt wel eens afgezeken en zelden op uiterlijk. Maar in ons geval kan dat ook niet, want we hebben geen fotoboek en men weet dus niet hoe wij er uit zien.
je mag ook best stilzitten als je fok!t hoorquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:45 schreef _Cara_ het volgende:
hoe gaat ie hier? ik heb verdorie nauwelijks tijd om mn kont te draaien...
toch maar ff![]()
en volgende week misschien weer sneeuw...ik wil niet meer ik wil zon en kuddelige warmte..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis hier koud, waterkoude wind en het perfecte weer om binnen te zitten
Shake that assquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:45 schreef _Cara_ het volgende:
toch maar ff![]()
Koffie maakt moe... Wetenschappelijk bewezenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:45 schreef _Cara_ het volgende:
toch maar ff![]()
dat mag hijquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:33 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
en bijvoorbeeld pheno aanvallen op het feit dat hij niet veel sociale contacten heeft, dat mag dan wel ?
Ik ga bij thuiskomst heerlijk in badquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:46 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
en volgende week misschien weer sneeuw...ik wil niet meer ik wil zon en kuddelige warmte..![]()
shake that bootyquote:
quote:
cafeïne houdt jong! wetenschappelijk bewezen..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Koffie maakt moe... Wetenschappelijk bewezen
Hehe, ik neem me zoiets nooit voor ('vlink zuipen') helaas gaat het dronken worden hier vrij makkelijk..(amper eten en pinten van 0,6 ltr weg drinken..)quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:42 schreef vibri het volgende:
[..]
Het is hier nu ook druilerig (Den Haag), dus je hoeft niet jaloers te zijn.
Ik hoorde idd dat 't St. Patricks day is. Ga je flink zuipen vanavond?
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:40 schreef Mokster het volgende:
Hey! Een gangbash hier? Tof!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |